Recent content by Giwrgos10

1. Giwrgos10

Γενικά Ερώτηση για αεροπορικά εισιτήρια

Καλησπέρα σε όλους. Είχαμε κλείσει εισιτηρια με ryanair για Τελ α βιβ για 25-30 Οκτώβρίου. 366 ευρώ 4 ατομα με μια μεγαλη βαλιτσα. Με όσα γίνονται εκει τις τελευταίες μέρες έχουμε πάρει την απόφαση να μην πάμε τελικά. Ψάχτηκα λίγο για τις ίδιες ημερομηνίες σε άλλο προορισμό και πχ για Μάλτα και...
  2. Giwrgos10

Αλβανία Βοσνία-Ερζεγοβίνη Κροατία Μαυροβούνιο Π.Γ.Δ.Μ. Σερβία Εκδρομή στα Δυτικά Βαλκάνια-ερωτήσεις

14 πολεις για 15 μερες που φαίνονται υπερβολικά πολλες. Που σκέφτεστε να διανυκτερευσετε
  3. Giwrgos10

Ηνωμένο Βασίλειο Ταξίδι ΗΒ και περιορισμοί covid

Αν δεν είσαι εμβολιασμένος και φτάνεις Σάββατο Λονδίνο από Θεσσαλονίκη με επιστροφή Τρίτη τι ισχύει ρε παιδιά ας με διαφωτίσει κάποιος.
  4. Giwrgos10

Οδοιπορικό σε ορεινά χωριά Τρικάλων και Άρτας

Σ' ευχαριστώ Εύη για τα καλά σου λόγια. Η περιγραφή είναι όπως τα αφηγούμαι στο οικογενειακό μας blog :) Δε ξέρω αν θα ξαναπάμε στα κοντά προς εκείνα τα μέρη αλλά βάζουμε το Στεφάνι στη λίστα αν βρεθούμε στα πέριξ κάποια στιγμή μελλοντικά. Να σαι καλά
  5. Giwrgos10

Στάση στο Γαρδίκι Που θα μας βγάλει άραγε αυτός ο δρόμος; Στη τελευταία στροφή, ξεπροβάλλει μπροστά μας το επόμενο χωριό προς εξερεύνηση. Το ιστορικό Γαρδίκι. Σκαρφαλωμένο σε μια από τις πιο απότομες πλαγιές της Πίνδου, σε υψόμετρο 1000 μέτρων στην αγκαλιά του όρους Κακαρδίτσα, της 9ης...
  6. Giwrgos10

Οδοιπορικό σε ορεινά χωριά Τρικάλων και Άρτας

Τα εν οίκω…εν δήμω Συνήθως τις μέρες των εορτών τις μοιράζουμε δίκαια και πάντα οικογενειακά. Χριστούγεννα στη μαμά, Πρωτοχρονιά στη πεθερά. Χριστούγεννα στη πεθερά, Πρωτοχρονιά στη μαμά. Τα τελευταία χρόνια είναι αλήθεια ότι θέλουμε ο ερχομός του νέου έτους να μας βρίσκει σε μέρη διαφορετικά...
  7. Giwrgos10

Σιντριβάνια - Κρήνες - Καταρράκτες

καταρράκτες Σούδας - Θεοδώριανα Άρτας
  8. Giwrgos10

Live from... (click and post one photo)

Ένα από τα ωραιότερα καφενεδακια που έχουμε επισκεφθει ποτε. Λα Βερλίγκα στο Χαλίκι Τρικάλων με τους 3 μόνιμους κατοίκους το χειμώνα
  9. Giwrgos10

2021 Που πηγαμε?

Ιουλιο 5 μέρες Νομό Αρκαδίας με Τουρισμό για όλους και πολυ χιλιόμετρο στα ορεινά χωριά της. Αυγουστο με τη συζυγο, χωρίς τα παιδια, με τη σκηνή οροφής κατεβήκαμε από Θεσσαλονίκη οδικώς Αμοργό για 7 μέρες. Οκτώβριο ένα ξαφνικό διήμερο στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής που περασαμε υπέροχα. ο μικρός...
  10. Giwrgos10

Ασπροπόταμος, Ο γίγαντας στα πρώτα του βήματα!

Πίνουμε καφέ στο Γαρδίκι, ένα από τα χωριά του Ασπροποταμου. Έψαξα να βρω λεπτομέρειες για Γαρδίκι, Αθαμανια που θα μείνουμε το βράδυ αλλά δε βρήκα κατι. Θα παμε μάλλον αυριο Χαλίκι και Κρανιά.
  11. Giwrgos10

Κόσοβο 3 μέρες στο πανέμορφο Πρίζρεν με παιδιά

Βόλτα με το τρενάκι Μια ωραία εναλλακτική λύση ειδικά αν είσαι με παιδιά, είναι μια βόλτα με το τρενάκι. Διαρκεί περίπου 20 λεπτά, έχει κόστος 1€ το άτομο και κάνει μια συμπαθητική διαδρομή μέσα και λίγο έξω από την Παλιά Πόλη. Blue Love Bridge Mια από τις 9 γέφυρες του ποταμού Λουμπάρντι...
  12. Giwrgos10

Γαμήλιο ταξίδι Αμερική και road trip. Ιδέες;

Εμείς το 2011 είχαμε πάει γαμήλιο ταξίδια Νεα Υόρκη. Μείναμε εκεί για 9 μέρες και μετά αεροπορικώς πήγαμε Μαιάμι άλλες 5 και μια από τις 5 την αφιερώσαμε σε μονοήμερη στο Key West.Απλά μια ιδέα ρίχνω στο τραπέζι
  13. Giwrgos10

Κόσοβο 3 μέρες στο πανέμορφο Πρίζρεν με παιδιά

Η διαδρομή που προτείνεται είναι αυτή που δείχνει το έντονο μωβ από Σκόπια για Πρίζρεν. Εμείς πήραμε τον αυτοκινητόδρομο δυτικά από Σκόπια ως Τέτοβο και μετά τον επαρχιακό για Tearce και φτάσαμε στο συνοριακό σταθμό της Globocica έκει που είναι τα 2 μικρά σημαιάκια. Έπειτα ο δρόμος οπως φαίνεται...
  14. Giwrgos10

Φτάσαμε στο Πρίζρεν Το Πρίζρεν είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Κοσόβου μετά την πρωτεύουσα Πρίστινα από την οποία απέχει μόλις 80χλμ. Θεωρείται η πολιτιστική του πρωτεύουσα. Κατοικείται από 220.000 περίπου κατοίκους και διασχίζεται από τον ποταμό Lumbardhi που “κόβει” την πόλη στα δυο και...
  15. Giwrgos10

Κόσοβο 3 μέρες στο πανέμορφο Πρίζρεν με παιδιά

Γεια σου Βασίλη. Δε ξερω να σ απαντήσω σίγουρα δυστυχώς. Εμείς δώσαμε απευθείας τα διαβατήρια μας