Recent content by travelbreak

1. travelbreak

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Στις Ερήμους και στις Σαβάνες της Αφρικής

Αυτή η σταθεροποίηση σε αυτό το ταξίδι μου κόστισε πολύ χρόνο. Την έκτη μέρα του ταξιδιού μας χάλασε η βιντεοκάμερα και έκτοτε τραβούσαμε μόνο με τα κινητά. Η βιντεοκάμερά μας είναι αρκετά καλή και συνήθως δεν κάνω καμιά επί πλέον σταθεροποίηση. Όμως για τα πλάνα με τα κινητά αφού έκανα το...
  2. travelbreak

Ευχαριστώ όλους εσάς που διαβάσατε την ιστορία μου στη δυτική Αφρική. Λίγο πιο πολύ εκείνους που έγραψαν έστω και λίγα λόγια για να υπάρξει μια επικοινωνία. Χωρίς αυτά θα ένιωθα σαν τον τραγουδιστή που τραγουδά σε άδειο μαγαζί. Όμως έχουν μείνει και μερικά βίντεο του ταξιδιού. Τώρα που...
  3. travelbreak

Ινδονησία Ubud Bali

Ήμασταν εκεί τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στο Ubud γινόταν χαμός από κίνηση και φύγαμε. Μείναμε στο Σανούρ που ήταν φθηνά και είχε κίνηση μέχρι αργά το βράδυ. Και ωραία μαγαζιά για φαγητό και ποτό. Μουσική και τέτοια. Βέβαια το βράδυ στο Ubud δεν ξέρω τι γινόταν.
  4. travelbreak

Τανζανία Σαφάρι και παραλίες

Εμείς αφήσαμε τα περισσότερα πράγματα στο ξενοδοχείο που μέναμε στην Αρούσα. Αφού θα επιστρέφαμε σε αυτό μετά από τρεις μέρες. Χώρος στο τζιπ δεν υπήρχε γιατί ήμασταν πολλά άτομα. Αν εσείς είστε λίγοι, ίσως να χωράνε. Εξαρτάται και από το αν θα μένετε σε ξενοδοχείο ή σε σκηνές. Εμείς μέναμε σε...
  5. travelbreak

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Στις Ερήμους και στις Σαβάνες της Αφρικής

Επίσκεψη στους καταρράκτες. Το πρωί λοιπόν σηκωθήκαμε πολύ νωρίς και αφού ετοιμαστήκαμε, πήγαμε στις 7:00 για πρωινό. Ήδη εκεί υπήρχε αρκετός κόσμος. Για ένα τόσο καλό ξενοδοχείο θεωρώ ότι έπρεπε να είναι καλύτερο και πλουσιότερο το πρωινό. Όμως εμένα δεν με πείραξε και έφαγα αρκετά πράγματα...
  6. travelbreak

Στους Καταρράκτες Βικτώρια. Το πρωί σηκωθήκαμε πολύ νωρίς, γιατί στις 6:30 είχαμε αναχώρηση για τη Ζιμπάμπουε. Υπήρξε ένα πρόβλημα κατά την ώρα της αναχώρησης, ότι δηλαδή οι δύο βούλγαροι είχαν ξεχάσει το τσαντάκι με τα διαβατήριά τους το προηγούμενο βράδυ στο μπαρ που θα άνοιγε στις 7:00...
  7. travelbreak

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Στις Ερήμους και στις Σαβάνες της Αφρικής

Βόλτα στον ποταμό Chobe Από τη βόλτα στα τηγάνια επιστρέψαμε όσο γινόταν πιο γρήγορα, αλλά πάνω στο δίωρο στο ξενοδοχείο που μέναμε, ώστε να ετοιμαστούμε και να φύγουμε. Έπρεπε να πάμε στον επόμενο σταθμό μας, που ήταν η πόλη της Μποτσουάνα, Kasane, στην οποία και θα μέναμε. Εκεί είχαμε...
  8. travelbreak

Nata salt pans. Κάνουμε διαφήμιση στα λιπαντικά, αλλά ο τίτλος και η ζωγραφιά της εικόνας αξίζουν: Βρισκόμασταν ακόμα στην Μποτσουάνα. Το πρωί στην πόλη Nata πήγαμε πολύ νωρίς, στις 6 το πρωί, να δούμε τα ταψιά ή λεκάνες (εδάφους εννοείται), Nata salt pans. Ξέραμε περίπου τι θα δούμε αν και...
  9. travelbreak

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Στις Ερήμους και στις Σαβάνες της Αφρικής

Ήταν στον παραπόταμο του Οκαβάνγκο τον Μπούτου. Σε όλο το Δέλτα υπάρχουν την περίοδο των βροχών μικρές λίμνες. Αλλά και οι παραπόταμοι μοιάζουν με λίμνες γιατί το έδαφος είναι σχεδόν οριζόντιο, και το νερό δεν προχωρά γρήγορα. Όλοι οι παραπόταμοι σβήνουν (χάνονται) λίγο πριν φτάσουν στην έρημο...
  10. travelbreak

Λίγο σαφάρι ακόμα και άφιξη στη Νάτα. Ωραίες φωτογραφίες από την Ανατολή του ήλιου: Μη νομίζετε πως είναι βράδυ. Είναι μετά το πρωινό ξύπνημα: Το πρωινό σαφάρι ξεκινά: Την άλλη μέρα το πρωί ξεκινήσαμε νωρίς από το λοτζ που μέναμε για να κατηφορίσουμε προς την πόλη Μαούν, κάνοντας ταυτόχρονα...
  11. travelbreak

Ζιμπάμπουε Μποτσουάνα Ναμίμπια Στις Ερήμους και στις Σαβάνες της Αφρικής

Ολοήμερο σαφάρι στο Δέλτα του Οκαβάνγκο. Δεύτερη μέρα. Το πρωί σηκωθήκαμε από τις πέντε για να πάρουμε πρωινό της πλάκας στις 05:30 και στις 06:00 να αναχωρήσουμε για το πρώτο σαφάρι της ημέρας. Περίμενα ότι στο σημερινό safari θα βλέπαμε πάρα πολλά πράγματα. Θυμάμαι το 2018 που κάναμε safari...
  12. travelbreak

Διάσημοι ή ήμι-διάσημοι συνταξιδιώτες

Έλα ντε! Αναφέρονται πάντως δύο περιστατικά.
  13. travelbreak

Το μικρό του όνομα είναι Δημήτρης. Τέρμα. Όποιος θέλει, ας στείλει προσωπικό μήνυμα για να του πω.
  14. travelbreak

Διάσημοι ή ήμι-διάσημοι συνταξιδιώτες

Δεν ξέρω ποιον εννοείς, αλλά δεν ξέρω καμιά ατάκα του. Δεν είναι ευρέως γνωστός. Τον εκτιμούν όμως οι θεατρόφιλοι.
  15. travelbreak

Αεροδρόμιο της Αθήνας, καλοκαίρι του 2015. Έχουμε πτήση για Τόκιο μέσω Μόσχας. Περιμένουμε με την Ντίνα, τη σύζυγό μου, στην ουρά της Aeroflot για να κάνουμε check in. Είχε πολύ κόσμο και εγώ κοιτούσα τριγύρω ώσπου να περάσει η ώρα. Λίγο πιο μπροστά βλέπω μια δίμετρη κούκλα, μέχρι 30 ετών. Την...