Πρόβλημα με την ΑIR GERMANIA

marina vs

Member
Μηνύματα
105
Likes
111
Ταξίδι-Όνειρο
Παντού!!!
Καλησπέρα σας!
Παραθέτω το παρακάτω πρόβλημα.
Στις 28 Ιουνίου του 2014 πραγματοποίησα μία πτήση από Θεσσαλονίκη προς Μόναχο(one way) με την αεροπορική εταιρία AIR GERMANIA.
Είχα κλείσει το εισιτήριο μέσω ίντερνετ μέσω του pamediakopes.gr στις 16 Mαίου το 2014 περίπου ένα μήνα πριν την πτήση.
Σήμερα έλαβα ένα mail από το pamediakopes.gr αναφέροντας μου το εξής: Ότι τους ειδοποίησαν από την αεροπορική εταιρία GERMANIA πως η πιστωτική (χρεωστική συγκεκριμένα),-αλλά μου την αναγράφουν ως πιστωτική-, που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου δεν χρεώθηκε, παρόλο που το εισιτήριο εκδόθηκε και χρησιμοποιήθηκε κανονικά και πως αν δεν επικοινωνήσω άμεσα θα εχω άμεσες συνέπειες και απαιτούν να πληρώσω το ποσό. Ωστόσο είχα λάβει email επιβεβαίωσης και πληρωμής του εισιτηρίου.

Και ρωτώ εγώ τώρα!Είναι δυνατόν μετά από 8 μήνες να θυμάται η αεροπορική ότι δεν έχει χρεωθεί η κάρτα και δεν έχει πληρωθεί το εισιτήριο??? Είμαστε σοβαροί?? Ή μάλλον η εταιρία ειναι σοβαρή??
Θα επικοινωνήσω φυσικά και με την τράπεζα να ρωτήσω αν έχει χρεωθεί η κάρτα ή όχι την αναγραφόμενη ημερομηνία, αλλά έχει κάποιος κάποια σχετική άποψη ή έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον???
Υπάρχει περίπτωση να πρόκειται περί απάτης της αεροπορικής ή της pamediakopes.gr????
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.035
Θα επικοινωνήσω φυσικά και με την τράπεζα να ρωτήσω αν έχει χρεωθεί η κάρτα
Δεν γνωριζεις αν εγινε η αναληψη των χρηματων του εισιτηριου;δεν τσεκαρεις τις εγγραφες;
Υπάρχει περίπτωση να πρόκειται περί απάτης της αεροπορικής ή της pamediakopes.gr????
Γιαυτο θα αναρωτηθεις,αν εχεις διπλοχρεωθει...το οποιο δεν το γνωριζεις...
προς τι ο πανικος;:)
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.052
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Συγγνώμη, αλλά μας λες ότι 8 μήνες μετά δεν ξέρεις αν έχουν τραβήξει τα λεφτά από το λογαριασμό σου ή όχι; Κι αν δεν τα είχαν πάρει, για 8 μήνες, δεν αναρωτήθηκες γιατί, αφού είχες ήδη ταξιδέψει; Πόσα λεφτά έχεις στο λογαριασμό σου κοπέλα μου και τέτοιες κινήσεις δεν γίνονται αντιληπτές; :shock:

(πόσο large είναι μερικοί άνθρωποι ... τους ζηλεύω! )
 

marina vs

Member
Μηνύματα
105
Likes
111
Ταξίδι-Όνειρο
Παντού!!!
Συγγνώμη, αλλά μας λες ότι 8 μήνες μετά δεν ξέρεις αν έχουν τραβήξει τα λεφτά από το λογαριασμό σου ή όχι; Κι αν δεν τα είχαν πάρει, για 8 μήνες, δεν αναρωτήθηκες γιατί, αφού είχες ήδη ταξιδέψει; Πόσα λεφτά έχεις στο λογαριασμό σου κοπέλα μου και τέτοιες κινήσεις δεν γίνονται αντιληπτές; :shock:

(πόσο large είναι μερικοί άνθρωποι ... τους ζηλεύω! )
Την συγκεκριμένη κάρτα την χρησιμοποιώ μόνο για να κλείνω αεροπορικά καταθέτοντας κάθε φορά το ποσό που χρειάζεται και αποφεύγω να εχω μεγάλα ποσά μέσα για τυχόν στραβές..
Εβαλα στην κάρτα το ποσο των 80 e ποχρειαστηκε για να κλεισω το συγκεκριμενο αεροπορικο και εφοσον το εισιτηριο κλειστηκε δεν θεωρησα απαραιτητο να ελεγξω την καρτα.
Φυσικά καια θα το ελεγξω το πρωι στην τραπεζα, αλλά το mail το ειδα πριν λίγο οποτε δεν μπορω να κανω κ πολλα μεσα στην νυχτα γιαυτο και απευθυνομαι στο forum αν γνωριζει καποιος κατι σχετικο.
Αυτό που ρωτώ είναι, εάν σε περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο και το εισιτηριο δεν πληρωθηκε (πραγμα που μου φαίνεται αδύνατο γιατί όταν πρόκειται περί χρημάτων και όταν κλέινεις το αεροπορικό τα χρήματα αφαιρούνται κατευθείαν από την κάρτα), έχω κάποιο δικαίωμα ως επιβάτης και πελάτης πάνω σε αυτό??Δεδομένου του ότι δεν είναι δική μου ευθύνη και υπαιτιότητα αλλά της εταιρίας, η οποία θα έπρεπε να με έχει ενημερώσει άμεσα και όχι ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΜΗΝΕΣ!!!!

Δεν γνωριζεις αν εγινε η αναληψη των χρηματων του εισιτηριου;δεν τσεκαρεις τις εγγραφες;

Γιαυτο θα αναρωτηθεις,αν εχεις διπλοχρεωθει...το οποιο δεν το γνωριζεις...
προς τι ο πανικος;:)
Ο πανικός τίθεται στο γενονός ότι δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώσω το εισιτήριο έπειτα απο τοσο μεγαλο διαστημα, οπως και μου απαιτουν, καθως δεν ειναι δικο μου λαθος.
 
Last edited by a moderator:

mariath

Member
Μηνύματα
2.219
Likes
5.727
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Ο πανικός τίθεται στο γενονός ότι δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώσω το εισιτήριο έπειτα απο τοσο μεγαλο διαστημα, οπως και μου απαιτουν, καθως δεν ειναι δικο μου λαθος.
Προφανώς και το λάθος δεν είναι δικό σου αν η κάρτα είχε το ποσό του εισιτηρίου μέσα. Αλλά αν η εταιρεία δεν τα πήρε τελικά τα χρήματα, νομίζεις ότι δεν πρέπει να πληρώσεις το ταξίδι σου έστω και τώρα;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.370
Likes
14.270
Κοίταξε κατ' αρχήν το υπόλοιπο της κάρτας σου για να μιλάμε σε πραγματική βάση και όχι με υποθέσεις.
Αν το ποσό είναι ακόμη μέσα,το σκεπτικό σου είναι ότι δεν πρέπει να πληρώσεις για υπηρεσία που έλαβες επειδή πέρασε μεγάλο διάστημα(8 μήνες) και δεν έγινε χρέωση από αμέλεια της εταιρείας;
Τότε μάλλον ρώτησε κανένα γνωστό σου δικηγόρο πότε παραγράφεται η απαίτηση της εταιρείας για τέτοιο ποσό.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.725
Μέλη
38.879
Νεότερο μέλος
fanisfanisfanis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom