Καλά - στραβά - ανάποδα vol 2

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

James

Member
Μηνύματα
1.001
Likes
5.328
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ρε παιδιά αυτή η επίθεση που γίνεται στην Ελλάδα, ακόμα και από μας, νομίζω ότι είναι λίγο άδικη. Εντάξει όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αποδεχθεί τις ευθύνες μας. Μικρές ή μεγάλες. Όσοι το αρνούνται, ε ας πάνε να το κοιτάξουν.
Αλλά γίνεται νομίζω ένα λάθος. Σε όλα τα ειδησεογραφικά που μπαίνω, στα σχόλια από κάτω όλοι "τσακώνονται" με όλους. Όπως εδώ. Είμαστε μεγάλα λαμόγια, όχι δεν είμαστε, εμείς φταίμε, έτσι είμαστε, δεν αλλάζουμε, καλά να πάθουμε αφού τους ψηφίζαμε, και άλλα τέτοια. Όλα έχουν μία δόση αλήθειας. Όντως.
Αλλά ρε παιδιά, θα περίμενα από αυτούς που δεν ζουν σε παράλληλο σύμπαν, και κατανοούν τι παίζει, όπως πολλοί εδώ μέσα, να κάνουν επίθεση σε όλους.

Διαβαζώ ολημερίς και ολονυχτίς ότι φάγαμε τα δανεικά. Και τι κακοί που είμαστε. Αντί να κράζουμε ολημερίς και ολονυχτίς τον Σόιμπλε που χρηματιζόταν και τώρα κάνει τον καμπόσο ως ο πιο ισχυρός υπουργός της Ευρώπης, κράζουμε κυρίως τους κακούς ΔΥ πχ.
Χρωστάμε πχ στην Γαλλία. Οι εταιρίες εκεί πιέζουν τις μαριονέτες (κυβέρνησή τους) να πιέσει τις δικές μας μαριονέτες (κυβέρνησή μας) να νοικίασουμε φρεγάτες ενώ ήδη χρωστάμε και δεν πληρώνουμε. Λεπτομέρειες. Ας πούμε κυρίως για τις ταβέρνες που δεν κόβουν αποδείξεις.

Ο μεγαλύτερος χρηματοδότης της Μέρκελ είναι μέσα σε όλες τις κομπίνες στην Ελλάδα, "έλα μωρέ, εδώ ένας γιατρός πήρε φακελάκι στο Λαικό".

Αν συγκεντρώναμε τα πυρά μας απέναντι ΚΑΙ σε αυτούς θα είμασταν πολύ πιο ενωμένοι, αντί να λέμε κάθε λίγο και λιγάκι πόσο λαμόγια είμαστε.

Εγώ πιστεύω ότι είμαι ίσος απέναντι στον Σόιμπλε, στον Λάτση, στον Μπόμπολα. Οπότε πρέπει η δικαιοσύνη να μας αντιμετωπίζει το ίδιο. Νόμιζα ότι στη χώρα μας η δικαιοσύνη ήταν το πιο σύντομο ανέκδοτο, αλλά τελικά είναι και στην Ευρώπη.
Δεν μπορεί άλλοι να χτίζουν mall στην ζούλα και όλα εντάξει, αλλά εγώ να γίνομαι περίγελος επειδή δεν κόβω αποδείξεις. Και η πλάκα είναι ότι όλοι για εμένα θα συζητάνε!

Για να τα συγκεντρώσω. Αντί να λέμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ για τα μεγαλολαμόγια, εσωτερικά και εξωτερικά, λέμε για τις λοιπές δυνάμεις. Με αυτές που ασχολείται το μέγκα και λοιπά παπαγαλάκια. Για τους άλλους ακούω συνεχώς ένα "ε αυτούς δεν τους πιάνει κανείς, άστους αυτούς, εμείς να δούμε τι κάνουμε".
Και αυτό το βλέπω και από φίλους. Δεν τους λένε σχεδόν τίποτα τα "μέγκα-θαλασσοδάνεια, ζίμενς-μίζες, τσουκάτοι, χρηματισμοί σόιμπλε, μούφα στοιχεία και άλλων χωρών που μπήκαν στην ΟΝΕ κ.α.
"Ο Έλληνας το λαμόγιο, οι τυρόπιτες χωρίς απόδειξη, τεμπέληδες, πολλά επιδόματα μπλα μπλα μπλα. Βαρέθηκα να τα ακούω.

Όσο για το αν ξεγελάσαμε την Ευρώπη, νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα. Σίγουρα όχι. Μια χώρα η οποία από δημιουργίας της ελέγχεται και δεν κάνει τίποτα χωρίς να ρωτήσει τους "συμμάχους", μονίμως χρεωμένη και εξαρτημένη, πρέπει να πιστέψω ότι δεν πήρε το πράσινο φως για να μπει από το παράθυρο. Μια χαρά συμφωνία κάνανε όλοι τους. Εμείς δεν ξέραμε.

Κλείνω με μια ιστοριούλα. Φανταστική, μην νομίζετε.
Κάποιος πήγε σε ελληνική τράπεζα και ζήτησε δάνειο. Τα οικονομικά του δεν επέτρεπαν δάνειο. Έκρυβε λεφτά, όχι ότι δεν είχε. Ο διευθυντής του πρότεινε να μαιμουδέψουν τα στοιχεία του για να περάσει από "τους από πάνω". Όπως και έγινε. Το δάνειο δώθηκε. Και ρωτάω εγώ τώρα. Αν τους πιάσουν, φταίει ο δανειολήπτης μόνο? Γιατί στην περίπτωση της χώρας μας, μάλλον φταίμε μόνο εμείς....
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.026
Likes
12.130
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ενω το να κατηγορεις ολη μερα τους πολιτικους που κυβερνησαν και κυβερνουν την ελλαδα ειναι υγιες. Κατσε ρε μεγαλε? τους πολιτικους ποιος τους ψηφιζε και ποιος τους ψηφιζει και το χειροτερο ειναι με ποιο γνωμονα ψηφιζεις καποιον? Ε του ελληνικου λαου αν του πεις οτι θα του δωσεις και 17 συνταξη οχι μονο 13, θα σου δωσει την ψηφο αυριο με κλειστα ματια . Γιατι ειναι ο λαος του δωστα ολα να τα φαμε σημερα και στα αρχιδια μας τι θα γινει αυριο. Ετσι λειτουργουσε, ετσι λειτουργει και ετσι θα λειτουργει.
Μια φορα να σκεφτουμαι σ αυτην την χωρα να μπουμε σε ενα προγραμμα ως ανθρωποι κ να ζησουμε για λιγο καιρο λιτα και αξιοπρεπως που λεει κ ο βαρουφακης δεν μπορουμε.
Και ποιους να κατηγορησω ρε Stolt; Τον περιπτερα, την καθαριστρια, το φοιτητη, το γιατρο ποιον; Ευθυνη εχουμε ολοι για τις επιλογες μας αλλα το ποιοι ειναι οι κυριοι φταιχτες το γνωριζουν ολοι. Η καραμελα του οσοι ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ το εκαναν επειδη ηθελαν να βολευτουν εχει λιωσει προ πολλου. Αλλα ακομη και να ειχες δικιο (που δεν εχεις) για πες μου για αυτους που δεν ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ και στηριζουν τωρα την κυβερνηση. Αυτοι τι προσδοκουν; Τη 13η συνταξη;
Ο ελληνικος λαος Stolt δεν ειναι καθολου στ' αρχιδια του για το τι θα γινει αυριο οπως λανθασμενα λες. Και οι συντριπτικοι πλειψηφια δεν ειναι και ουτε ηταν βολεμενοι. Παλευουν σκληρα για να σπουδασουν τα παιδια τους και να εχουν τις βασεις να μπορεσουν να χτισουν το μελλον τους, προσπαθουν να φτιαξουν το δικο τους σπιτι και να εχουν παντα κατι στην ακρη για περιπτωση αναγκης. Κι ολα αυτα γιατι το κρατος ηταν ανυπαρκτο στα αυτονοητα και το μελλον μας παντα αβεβαιο.
Και αυτη η αβεβαιοτητα ηταν ο λογος που συντηρουσε ολο αυτο το συστημα. Γιατι η αβεβαιοτητα δημιουργει φοβο και ο φοβος αρνηση για αλλαγη μην τυχον και ερθουν τα χειροτερα. Σε αυτο αλλωστε βασιστηκε η προεκλογικη καμπανια του Σαχλαμαρα.
Αλλα αυτη τη φορα δεν επιασε και ξερεις γιατι; Γιατι ο Ελληνας ειχε μαθει χρονια να ζει λιτα. Λιτοτητα επι Μητσοτακη, λιτοτητα επι Σημιτη, λιτοτητα επι Καραμανλη και φουλ λιτοτητα απο Παπανδρεου κι επειτα (Στη ζωη μου δεν θυμαμαι αλλο οικονομικο μοντελο στην Ελλαδα περα απο τη λιτοτητα). Ομως στα χρονια του μνημονιου εχασε και την αξιοπρεπεια του.
Και επειδη στην Ελλαδα υπηρχε και υπαρχει μια κλικα (με συμμετοχη και ευθυνη των κυβερνησεων) που διελυσε το κρατος και ετρωγε επι δεκαετιες τα φορτωσαν ολα στον καθε Ελληνα. Και ξαφνικα μας κολλησαν τη ρετσινια του κλεφτη, του τεμπελη, του βολεψακια και δεν ξερω γω τι αλλο.
Ενας ολοκληρος λαος την πληρωνει για μερικες χιλιαδες απατεωνες!
 
Last edited:

dozas33

Member
Μηνύματα
6
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
κορσικη
Ταξίδι-Όνειρο
ανατολικη μεσογειος
signomi alla den mporo na grapso ... tha valo ena apospasma apo ena spanio vivlio

...Είναι τόσο συνηθισμένοι άλλωστε οί νεοέλληνες στήν κατάσταση τής πολιτικής έπαιτείας ("άπεργία"άπό βδομάδα σέ βδομάδα καί άπό μήνα σέ μήνα --"άπεργία" αύτό θά πή στήν Ελλάδα : άλλη έκφραση τής λέξης "έπαιτεία" ...) , ώστε άνάλογα προβλήματα δέν ύπάρχει λόγος νά τεθούν . Τό βλέπομε έξ άλλου πολύ καθαρά : οί πολιτικοί πού μπορούν νά ίκανοποιούν (μέ μικροδόσεις ,μικροαπαλλαγές , τιμαριθμικές μικροαναπροσαρμογές κ.λ.π.) τό άκατανίκητο αίσθημα ροπής τών νεοελλήνων πρός τήν έπαιτεία , έρχονται πρώτοι σέ σταυρούς ...Ανεξαρτήτως βέβαια τού πόσο καί τί μπορεί μιά τέτοια πολιτική νά κοστίση...
Η έπαιτεία είναι ή καθ' έαυτό διεκδίκηση , διότι καί ό άπλός έπαίτης αύτό άκριβώς μέ τούς τρόπους του έπιχειρεί: νά σέ καταπιέση ψυχολογικά . Συνεπώς ή έπαιτεία είναι μιά παράνομη πράξη , διότι σού παραβιάζει τήν προσωπικότητα σάν πολίτη καί σέ έξαναγκάζει νά δώσης . Είναι βέβαια ένα άλλο θέμα , ότι μέσα στίς νοήσεις μας τής "όρθοδόξου άγωγής" ή έπαιτεία άπό άντισυνταγματική πράξη έγινε "άρετή έλέους" .
Τό θέμα τής έπαιτείας στήν κοινωνιολογική του σημασία είναι βαθύτατο καί δέν θά μάς άπασχολήση είδικώτερα έδώ . Η διαφορά μεταξύ "άπεργίας" καί "έπαιτείας" είναι ή έξής : ένώ ή άπεργία είναι μιά έκλογίκευση άπαιτήσεων μέσα σέ μιά κοινωνικώς καθωρισμένη τάξη πραγμάτων (π.χ. ό άπεργός όφείλει νά λάβη ύπ' όψη τά συμφέροντα τού έργοδότη , διότι άλλως πώς ύπονομεύει τά δικά του ) , ή έπαιτεία δέν έχει λογικό έλεγχο άλλά σκοπεί μόνο στήν άμεση κάλυψη τής στιγμής (π.χ. τόν έπαίτη δέν τόν ένδιαφέρει , άν ό συναισθηματικά φερόμενος συνάνθρωπός του έχη μόνο μιά δραχμή , τήν όποίαν δίνει καί γίνεται έτσι φτωχότερος άπ΄τόν έπαίτη) . Συνεπώς ή έπαιτεία είναι μιά είδική καί πολύπλοκη μορφή κλοπής , τήν τεχνική τής όποίας έχει περιγράψει άρκούντος παρ' ήμίν ό Καρκαβίτσας .
Τό αύτό νόημα έπαιτείας έχουν καί οί έλληνικές άπεργίες , άφού δέν άποσκοπούν στήν έπίλυση λογικώς έπεξεργασθέντων αίτημάτων , άλλά άπλώς στήν κάλυψη άναγκών τής στιγμής (π.χ. "τιμαριθμητική άναπροσαρμογή" ) είς βάρος όλων τών άλλων .
Τώρα βέβαια ύπάρχει τό έρώτημα : μά καί τί νά κάμη ό "άπεργός" ? Ακριβώς τίποτ' άλλο δέν μπορεί νά κάμη , όπως τίποτ' άλλο δέν κάνει καί ό έπαίτης άπ΄τό νά έπαιτή . (Αν ό έπαίτης μπορούσε νά φιλοσοφήση έπί τής φτώχειας του , τότε θά γινόνταν έπαναστάτης . Εξ ού καί ή μεγάλη άποικιοκρατική μέριμνα τού παρελθόντος γιά τόν χώρο τής ίδεολογίας τών ύπό κυριαρχία λαών...) .
Ετσι καί ό σημερινός άπεργός στήν Ελλάδα δέν μπορεί νά βρή τί τού "φταίει" , διότι άν τό εύρισκε θά έβλεπε ότι φταίχτης είναι ό ίδιος καί θά έψαχνε γιά άλλες λύσεις . Καί δέν μπορεί νά τό βρή , ούτε καί ύπάρχει περίπτωση νά τό βρή όσο κι άν τού τό ύποδείξουν , διότι άπλούστατα δέν ύπάρχει ή έθνική συνοχή σάν φορέας τής "φιλοσοφίας" του.
Στήν αύτήν κατάσταση έπαίτη βρίσκεται καί ό κλέβων μέσω "συνταγματικών κατοχυρώσεων" καί "νομοτύπως" . Τό νόημα τής έπαιτείας δέν άλλάζει , άλλάζει άπλώς ή μορφή μέσα στό "κρατικό όλον" .
Ο κλέβων μέσω τού πόστου (καί έμπροθέτως αύτός είς βάρος τών άλλων , όπως καί ό άπλός άπεργός ) προυποθέτει άκριβώς τήν μή ύπαρξη "έθνικής ένότητος" -- τό ξέρει δηλαδή αύτό-- καί άντί νά άπλώση τό χέρι, βάζει άπλώς τό "Σύνταγμα" ή τό πόστο νά τού τά φέρη .
Η έπαιτεία , τελικώς , άπό κοινωνικής φύσεως φαινόμενο , μέσα στήν σύγχρονη δομή τών διακρατικών σχέσεων έχει μεταβληθή σέ ίστορική κατηγορία μέ κύριο χαρακτηριστικό τήν "έθνική πυκνότητα" τών λαών (γι΄ αύτό , είπαμε , καί ή τόση προσοχή στόν τομέα τής ίδεολογίας καί τών λαικιστικών κινημάτων...) .
Ο κλέβων "νομοτύπως" ένα μπορεί νά ίσχυρισθή , ότι "έξυπηρετεί" μιά γενικώτερη τάξη πραγμάτων . Από τήν άλλη όμως μεριά δυσκολεύει τά ίδια πράγματα , άκριβώς γιατί μέ τήν ύπαρξη του τά κρατεί στάσιμα . Είναι δηλ. σάν τήν σαβούρα τών καικιών : κρατάνε τήν "ίσορροπία" άλλά έμποδίζουν τήν ταχύτητα...Η βαθύτατη συνείδησή του πάντως είναι αύτή τού ίστορικού έπαίτη . Οσο καί άν "μετέχη" λ.χ. σέ μιά "διεθνή ένωση βιομηχάνων" τό αίσθημα τής έπαιτείας δέν μπορεί νά τόν έγκαταλείψη , άφού δέν είναι σέ θέση νά παράγη . Είδικά γιά τούς πολιτικούς , τό αίσθημα τούτο τό έξέφρασε παληότερα ό Π.Κανελλόπουλος λίγο πρίν πεθάνει : "Οί έλληνες πολιτικοί ύφίστανται στήν διεθνή πολιτική σκηνή αύτό πού κάνουν οί ίδιοι στόν λαό τους " . Γιατί άραγε θάπρεπε νά είναι διαφορετικά ?..
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.026
Likes
12.130
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
signomi alla den mporo na grapso ... tha valo ena apospasma apo ena spanio vivlio

...Είναι τόσο συνηθισμένοι άλλωστε οί νεοέλληνες στήν κατάσταση τής πολιτικής έπαιτείας ("άπεργία"άπό βδομάδα σέ βδομάδα καί άπό μήνα σέ μήνα --"άπεργία" αύτό θά πή στήν Ελλάδα : άλλη έκφραση τής λέξης "έπαιτεία" ...) , ώστε άνάλογα προβλήματα δέν ύπάρχει λόγος νά τεθούν . Τό βλέπομε έξ άλλου πολύ καθαρά : οί πολιτικοί πού μπορούν νά ίκανοποιούν (μέ μικροδόσεις ,μικροαπαλλαγές , τιμαριθμικές μικροαναπροσαρμογές κ.λ.π.) τό άκατανίκητο αίσθημα ροπής τών νεοελλήνων πρός τήν έπαιτεία , έρχονται πρώτοι σέ σταυρούς ...Ανεξαρτήτως βέβαια τού πόσο καί τί μπορεί μιά τέτοια πολιτική νά κοστίση...
Η έπαιτεία είναι ή καθ' έαυτό διεκδίκηση , διότι καί ό άπλός έπαίτης αύτό άκριβώς μέ τούς τρόπους του έπιχειρεί: νά σέ καταπιέση ψυχολογικά . Συνεπώς ή έπαιτεία είναι μιά παράνομη πράξη , διότι σού παραβιάζει τήν προσωπικότητα σάν πολίτη καί σέ έξαναγκάζει νά δώσης . Είναι βέβαια ένα άλλο θέμα , ότι μέσα στίς νοήσεις μας τής "όρθοδόξου άγωγής" ή έπαιτεία άπό άντισυνταγματική πράξη έγινε "άρετή έλέους" .
Τό θέμα τής έπαιτείας στήν κοινωνιολογική του σημασία είναι βαθύτατο καί δέν θά μάς άπασχολήση είδικώτερα έδώ . Η διαφορά μεταξύ "άπεργίας" καί "έπαιτείας" είναι ή έξής : ένώ ή άπεργία είναι μιά έκλογίκευση άπαιτήσεων μέσα σέ μιά κοινωνικώς καθωρισμένη τάξη πραγμάτων (π.χ. ό άπεργός όφείλει νά λάβη ύπ' όψη τά συμφέροντα τού έργοδότη , διότι άλλως πώς ύπονομεύει τά δικά του ) , ή έπαιτεία δέν έχει λογικό έλεγχο άλλά σκοπεί μόνο στήν άμεση κάλυψη τής στιγμής (π.χ. τόν έπαίτη δέν τόν ένδιαφέρει , άν ό συναισθηματικά φερόμενος συνάνθρωπός του έχη μόνο μιά δραχμή , τήν όποίαν δίνει καί γίνεται έτσι φτωχότερος άπ΄τόν έπαίτη) . Συνεπώς ή έπαιτεία είναι μιά είδική καί πολύπλοκη μορφή κλοπής , τήν τεχνική τής όποίας έχει περιγράψει άρκούντος παρ' ήμίν ό Καρκαβίτσας .
Τό αύτό νόημα έπαιτείας έχουν καί οί έλληνικές άπεργίες , άφού δέν άποσκοπούν στήν έπίλυση λογικώς έπεξεργασθέντων αίτημάτων , άλλά άπλώς στήν κάλυψη άναγκών τής στιγμής (π.χ. "τιμαριθμητική άναπροσαρμογή" ) είς βάρος όλων τών άλλων .
Τώρα βέβαια ύπάρχει τό έρώτημα : μά καί τί νά κάμη ό "άπεργός" ? Ακριβώς τίποτ' άλλο δέν μπορεί νά κάμη , όπως τίποτ' άλλο δέν κάνει καί ό έπαίτης άπ΄τό νά έπαιτή . (Αν ό έπαίτης μπορούσε νά φιλοσοφήση έπί τής φτώχειας του , τότε θά γινόνταν έπαναστάτης . Εξ ού καί ή μεγάλη άποικιοκρατική μέριμνα τού παρελθόντος γιά τόν χώρο τής ίδεολογίας τών ύπό κυριαρχία λαών...) .
Ετσι καί ό σημερινός άπεργός στήν Ελλάδα δέν μπορεί νά βρή τί τού "φταίει" , διότι άν τό εύρισκε θά έβλεπε ότι φταίχτης είναι ό ίδιος καί θά έψαχνε γιά άλλες λύσεις . Καί δέν μπορεί νά τό βρή , ούτε καί ύπάρχει περίπτωση νά τό βρή όσο κι άν τού τό ύποδείξουν , διότι άπλούστατα δέν ύπάρχει ή έθνική συνοχή σάν φορέας τής "φιλοσοφίας" του.
Στήν αύτήν κατάσταση έπαίτη βρίσκεται καί ό κλέβων μέσω "συνταγματικών κατοχυρώσεων" καί "νομοτύπως" . Τό νόημα τής έπαιτείας δέν άλλάζει , άλλάζει άπλώς ή μορφή μέσα στό "κρατικό όλον" .
Ο κλέβων μέσω τού πόστου (καί έμπροθέτως αύτός είς βάρος τών άλλων , όπως καί ό άπλός άπεργός ) προυποθέτει άκριβώς τήν μή ύπαρξη "έθνικής ένότητος" -- τό ξέρει δηλαδή αύτό-- καί άντί νά άπλώση τό χέρι, βάζει άπλώς τό "Σύνταγμα" ή τό πόστο νά τού τά φέρη .
Η έπαιτεία , τελικώς , άπό κοινωνικής φύσεως φαινόμενο , μέσα στήν σύγχρονη δομή τών διακρατικών σχέσεων έχει μεταβληθή σέ ίστορική κατηγορία μέ κύριο χαρακτηριστικό τήν "έθνική πυκνότητα" τών λαών (γι΄ αύτό , είπαμε , καί ή τόση προσοχή στόν τομέα τής ίδεολογίας καί τών λαικιστικών κινημάτων...) .
Ο κλέβων "νομοτύπως" ένα μπορεί νά ίσχυρισθή , ότι "έξυπηρετεί" μιά γενικώτερη τάξη πραγμάτων . Από τήν άλλη όμως μεριά δυσκολεύει τά ίδια πράγματα , άκριβώς γιατί μέ τήν ύπαρξη του τά κρατεί στάσιμα . Είναι δηλ. σάν τήν σαβούρα τών καικιών : κρατάνε τήν "ίσορροπία" άλλά έμποδίζουν τήν ταχύτητα...Η βαθύτατη συνείδησή του πάντως είναι αύτή τού ίστορικού έπαίτη . Οσο καί άν "μετέχη" λ.χ. σέ μιά "διεθνή ένωση βιομηχάνων" τό αίσθημα τής έπαιτείας δέν μπορεί νά τόν έγκαταλείψη , άφού δέν είναι σέ θέση νά παράγη . Είδικά γιά τούς πολιτικούς , τό αίσθημα τούτο τό έξέφρασε παληότερα ό Π.Κανελλόπουλος λίγο πρίν πεθάνει : "Οί έλληνες πολιτικοί ύφίστανται στήν διεθνή πολιτική σκηνή αύτό πού κάνουν οί ίδιοι στόν λαό τους " . Γιατί άραγε θάπρεπε νά είναι διαφορετικά ?..
Γι αυτο δεν απεργουν οι φασιστες. Για να μην τους πουν ζητιανους.
Το κειμενο ειναι οπτικα εκτος χρονου, ουσιαστικα εκτος πραγματικοτητας.
Σπανιοτατο οντως!
 
D

Delmem9770

Guest
Και ποιους να κατηγορησω ρε Stolt; Τον περιπτερα, την καθαριστρια, το φοιτητη, το γιατρο ποιον; Ευθυνη εχουμε ολοι για τις επιλογες μας αλλα το ποιοι ειναι οι κυριοι φταιχτες το γνωριζουν ολοι. Η καραμελα του οσοι ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ το εκαναν επειδη ηθελαν να βολευτουν εχει λιωσει προ πολλου. Αλλα ακομη και να ειχες δικιο (που δεν εχεις) για πες μου για αυτους που δεν ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ και στηριζουν τωρα την κυβερνηση. Αυτοι τι προσδοκουν; Τη 13η συνταξη;
Ποιοι το στηριζουν τωρα? Οι χρυσαυγιτες? γιατι εγω ακουσει αρκετους χρυσαυγιτες που λενε νιωθουμε εθνικη περηφανεια με τους χειρισμους του συριζα.
Τα νταουλια περιμενουμε ακομα.
Ο ελληνικος λαος Stolt δεν ειναι καθολου στ' αρχιδια του για το τι θα γινει αυριο οπως λανθασμενα λες. Και οι συντριπτικοι πλειψηφια δεν ειναι και ουτε ηταν βολεμενοι. Παλευουν σκληρα για να σπουδασουν τα παιδια τους και να εχουν τις βασεις να μπορεσουν να χτισουν το μελλον τους, προσπαθουν να φτιαξουν το δικο τους σπιτι και να εχουν παντα κατι στην ακρη για περιπτωση αναγκης. Κι ολα αυτα γιατι το κρατος ηταν ανυπαρκτο στα αυτονοητα και το μελλον μας παντα αβεβαιο.
Και αυτη η αβεβαιοτητα ηταν ο λογος που συντηρουσε ολο αυτο το συστημα. Γιατι η αβεβαιοτητα δημιουργει φοβο και ο φοβος αρνηση για αλλαγη μην τυχον και ερθουν τα χειροτερα. Σε αυτο αλλωστε βασιστηκε η προεκλογικη καμπανια του Σαχλαμαρα.
Αλλα αυτη τη φορα δεν επιασε και ξερεις γιατι; Γιατι ο Ελληνας ειχε μαθει χρονια να ζει λιτα. Λιτοτητα επι Μητσοτακη, λιτοτητα επι Σημιτη, λιτοτητα επι Καραμανλη και φουλ λιτοτητα απο Παπανδρεου κι επειτα (Στη ζωη μου δεν θυμαμαι αλλο οικονομικο μοντελο στην Ελλαδα περα απο τη λιτοτητα). Ομως στα χρονια του μνημονιου εχασε και την αξιοπρεπεια του.
Δηλαδη θες να μου πεις οτι ζησανε λιτοτες(που δεν ηταν λιτοτητες απλα ειμαστε γκρινιαρηδες) με μητσοτακη ,σημιτη κλπ αλλα δεν μπορουν την λιτοτητα της Μερκελ?
Και επειδη στην Ελλαδα υπηρχε και υπαρχει μια κλικα (με συμμετοχη και ευθυνη των κυβερνησεων) που διελυσε το κρατος και ετρωγε επι δεκαετιες τα φορτωσαν ολα στον καθε Ελληνα. Και ξαφνικα μας κολλησαν τη ρετσινια του κλεφτη, του τεμπελη, του βολεψακια και δεν ξερω γω τι αλλο.
Ενας ολοκληρος λαος την πληρωνει για μερικες χιλιαδες απατεωνες!
Το κρατος πως το διελυσε καριβως? Εγω βλεπω ενα μεγαλο αχανες κρατος δυνατο και περηφανο να μας λεει να πιουμε και ξυδι.

Εγω θελω να ρωτησω το μνημονιο το χεις διαβασει αγαπητε τριπακια? Διαφωνεις σε πολλα πανω σ αυτο? http://www.eter.gr/eter/wp-content/uploads/2012/06/2012-02-12-mnimonio.pdf
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
το μνημονιο δεν το διαβαζανε αυτοι που το υπογραφανε..δεν θυμαμαι να ειχε προσβαση σε αυτο καποιος πολιτης...και αντε και το διαβαζε...τι θα γινιτανε?
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.675
Likes
16.397
Έχουμε διαβάσει, πει και γράψει τα ίδια και τα ίδια ... και πιστεύω ότι όλοι μέσες άκρες συμφωνούμε ότι για το χάλι μας φταίει το ξερό κεφάλι μας ....

Πρώτα οι κυβερνήσεις που ψηφίζαμε .... ε καλά πάθαμε αφού τις ψηφίζαμε λέμε μετά.... και τι να κάναμε ποιον να ψηφίζαμε εμείς οι παλιότεροι; .... ψηφίζαμε ΝΔ δεν πήγαινε καλά το όλο σύστημα άντε να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ ... σοσιαλιστές ντεμέκ... την τύφλα τους και αυτοί άντε πάλι ΝΔ.... τίποτα άντε πάλι ΠΑΣΟΚ μήπως έβαλε μυαλό τίποτα πάλι...παντού έτσι δεν γίνεται; εναλλάσσονται κυρίως την εξουσία δεξιοί και σοσιαλιστές;; καλά για το ΚΚΕ ούτε λόγος αφού ούτε και το ίδιο δεν ήθελε ποτέ να κυβερνήσει τη χώρα...ψηφίζαμε κατά γενική ομολογία ανθρώπους που λέγαν ωραία λόγια αλλά το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να είναι πάντα στην εξουσία και από δουλειά τίποτα ....ενώ αν δουλεύανε πραγματικά για την ευημερία νοικοκυρεύοντας ταυτόχρονα την χώρα θα ήταν περισσότερο καιρό στην εξουσία..

Μετά εμείς και η λάθος νοοτροπία που διαιωνίζεται από τον παππού στον εγγονό...μα σε όλα λάθος όπως το φακελάκι, το λάδωμα, η αναξιοκρατία η λαμογιά, η φοροδιαφυγή κλ

Οι Δημοκρατίες είναι τα πιο δύσκολα πολιτεύματα όπου όλοι λένε και κάνουν ότι θέλουν ....θα πρέπει λοιπόν να θωρακίζονται με νόμους που θα ισχύουν και θα εφαρμόζονται για όλους και θα πρέπει και ο τελευταίος πολίτης να διακατέχεται από ένα αίσθημα δικαίου...αυτό ο Έλληνας δεν το ένιωσε ποτέ....

Εμείς πιστεύω πρέπει να ξεκινήσουμε από μηδενική βάση φτιάχνοντας πρώτα από όλα την Δικαιοσύνη, με αυστηρούς νόμους που θα ελέγχονται και θα εφαρμόζονται ..... φανταστείτε αν ήταν πολύ αυστηροί οι νόμοι τί θα συνέβαινε;; αυστηροί με όλες τις πληγές της νεοελληνικής νοοτροπίας...κανείς δεν γεννιέται πειθαρχημένος ούτε ο Γερμανός αλλά αναγκάζεται να πειθαρχεί γιατί ξέρει ότι αν πχ παρκάρει σε στάση λεωφορείου θα του πάρουν το αυτοκίνητο και θα πληρώσει ένα τσουχτερό πρόστιμο ενώ εδώ όχι..

Δεν νοικοκυρεύεται αυτή η χώρα απο τη μια στιγμή στην άλλη .... θέλει χρόνο πολύ αλλά κυρίως βούληση απο τους κυβερνώντες...Φανταστείτε ότι έπρεπε νά έρθει η Τρόικα για να μάθουμε πόσους Δημόσιους υπαλλήλους και συνταξιούχους έχουμε ..... να μηχανογραφηθούμε βρε αδερφέ εν έτη 2011 και να βρούμε έτσι και κάποιους επιτήδειους που λυμαίνονταν το δημόσιο χρήμα ... μπράβο μας είμαστε σχεδόν 30-35 χρόνια πίσω...και αφού ανακαλύψαμε την μηχανογράφηση το 2010 και μετά αρχίζουμε να την εφαρμόζουμε στην δημόσια διοίκηση στην υγεία κλ...ποτέ δεν είναι αργά..

Τώρα για πρώτη φορά έχουμε αριστερή κυβέρνηση που όλοι ευχόμαστε να πάει καλύτερα από τις προηγούμενες και να ξεπεράσουμε την κρίση ...πολύ δύσκολο και τα πρώτα δείγματα δεν είναι πολύ θετικά γιατί μιλάνε πολλοί και πολύ....τεσπα ας κάνουμε υπομονή .... η ελπίδα πεθαίνει τελευταία όμως πεθαίνει και αυτή....

ΥΓ Βαρουφάκη άσε τις πολλές κουβέντες και αμπελοφιλοσοφίες και ξεκίνα να λειτουργείς σαν υπουργός και όχι σαν κοινοβ. εκπρόσωπος ...έχεις ξεπεράσει και τον Γεωργιάδη σε τηλεοπτικές εμφανίσεις...
 
Last edited:

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Και ομως,Γερμανη δημοσιογραφος και πολυ φιλη ,πιστευει οτι εχουμε τις 2 μεγαλυτερες φιρμες στον κοσμο και πρεπει να τις εκμεταλλευτουμε αλυπητα.Εννοει φυσικα Βαρουφακη Τσιπρα..πουλανε πολυ.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.675
Likes
16.397
Και ομως,Γερμανη δημοσιογραφος και πολυ φιλη ,πιστευει οτι εχουμε τις 2 μεγαλυτερες φιρμες στον κοσμο και πρεπει να τις εκμεταλλευτουμε αλυπητα.Εννοει φυσικα Βαρουφακη Τσιπρα..πουλανε πολυ.
Πες της.... φοβάμαι μήπως μας βγούν μαϊμού οι φίρμες...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.368
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom