Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων

batso

Member
Μηνύματα
11
Likes
0
Καλησπέρα παιδιά , κοίταγα για διαμερίσματα στη Βιέννη και έπεσα πάνω στο wimdu.gr . Ξέρει κανείς αν είναι ασφαλές , ακριβές ;
και εγω αυτο κοιτουσα μολις γιατι ολα τα αλλα ειναι πανακριβα. εχουμε καμια πληροφορια?
 

Vassiliki S

Member
Μηνύματα
20
Likes
8
Καλημέρα σε όλους! Μια ερώτηση: έχω κλείσει μέσω booking δύο ξενοδοχεία χωρίς κόστος τροποποίησης/ακύρωσης και θέλω να αφαιρέσω μια ημέρα από το ένα και να τη προσθέσω στο άλλο.΄Οταν πατάω αλλαγή ημερομηνίας, αφαιρώ μια μέρα κράτησης και μου βγάζει το μήνυμα: sorry, this room isn't available! Μα εγώ δεν προσθέτω μέρα, αφαιρώ! Τι κάνω;
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
537
Likes
2.746
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Καλημέρα σε όλους! Μια ερώτηση: έχω κλείσει μέσω booking δύο ξενοδοχεία χωρίς κόστος τροποποίησης/ακύρωσης και θέλω να αφαιρέσω μια ημέρα από το ένα και να τη προσθέσω στο άλλο.΄Οταν πατάω αλλαγή ημερομηνίας, αφαιρώ μια μέρα κράτησης και μου βγάζει το μήνυμα: sorry, this room isn't available! Μα εγώ δεν προσθέτω μέρα, αφαιρώ! Τι κάνω;
Καλημέρα, υποθέτω ότι πρέπει να ακυρώσεις την κράτηση. Μπορείς να γράψεις ότι το κάνεις για τον λόγο που θες. Μετά κάνεις νεα κράτηση με τις νέες ημερομηνίες. Στο αλλο ξένοδοχειο απλα θα βάλεις μια ημερα παραπανω. Καλή τύχη :)
 

Vassiliki S

Member
Μηνύματα
20
Likes
8
Καλημέρα, υποθέτω ότι πρέπει να ακυρώσεις την κράτηση. Μπορείς να γράψεις ότι το κάνεις για τον λόγο που θες. Μετά κάνεις νεα κράτηση με τις νέες ημερομηνίες. Στο αλλο ξένοδοχειο απλα θα βάλεις μια ημερα παραπανω. Καλή τύχη :)
Ευχαριστώ! Το θέμα είναι ότι αν το ακυρώσω και κάνω τώρα νέα κράτηση, αποκλείεται να βρω την τιμή στην οποία το έκλεισα....:rolleyes-80:΄Ασε που μπορεί να το προλάβει κανένας άλλος πριν το κλείσω ξανά! Δεν υπάρχει καθόλου διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες που το έχω κλείσει...
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
537
Likes
2.746
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Τότε πιθανον ενα μήνυμα στο booking και στο ξενοδοχείο μαζί μεσα απο την σελιδα τους... Εγω έτσι θα έκανα.
 

ntomata!

Member
Μηνύματα
88
Likes
42
Καλησπέρα!Έκανα κράτηση μέσω ΒΟΟΚΙΝG.COM και ενω μου έστειλε τον αριθμο κράτησης,στέλνω μεηλ στο ξενοδοχειο στη διευθυνση που γραφει στο επισημο σαιτ του ξενοδοχειου για κατι request που εχω σχετικα με το δωματιο και επισης τους ρωταω αν πρεπει να κανω κατι αλλο πριν παω στο ξενοδοχειο,και δε μου απαντησανε ποτε!Δυο φορες τους εστειλα!Λετε να εχει συμβει τιποτα και να μην ισχυει?Μηπως ξερετε εσεις αν χρειαζεται κατι αλλο?Δε θελει προκαταβολη καθολου.Έτσι απλα θα εμφανιστω εκει στις 26/11 ας πουμε?Τι να κανω..
 

greg_thess

Member
Μηνύματα
993
Likes
547
Εγώ πάντα πριν πάω στέλνω ένα μέιλ στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση.Στη χειρότερη πάρε τους τηλέφωνο.Γενικά πάντως δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο για την κράτηση..
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
537
Likes
2.746
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Ακριβώς ότι λεει ο greg_thess.Στο booking είναι επαγγελματιες, ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Απλα εμφανίζεσαι και δείχνεις την κράτηση σου :)
 

vasnorth

Member
Μηνύματα
594
Likes
1.814
Λετε να εχει συμβει τιποτα και να μην ισχυει?
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Επειδή μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι την ημέρα που θα κάνεις check in (26/11) από τότε που έκανες την κράτηση, το booking και γενικά όλα τα ηλεκτρονικά πρακτορεία ενημερώνουν το αντίστοιχο ξενοδοχείο λίγες μέρες πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού και έτσι δεν εμφανίζεται ακόμα η κράτηση σου στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων τους. ´Εχει συμβεί και σε μένα.
Πάντως, όπως σου λέει και ο @greg_thess λίγες ημέρες πριν το ταξίδι στείλε τους ξανά email (αν δεν σου έχουν απαντήσει έως τότε) ή πάρε τους τηλέφωνο.
 

DELIDEB

Member
Μηνύματα
70
Likes
102
Ταξίδι-Όνειρο
Παταγονία
έχω κλείσει μέσω booking δύο ξενοδοχεία χωρίς κόστος τροποποίησης/ακύρωσης και θέλω να αφαιρέσω μια ημέρα από το ένα και να τη προσθέσω στο άλλο.΄Οταν πατάω αλλαγή ημερομηνίας, αφαιρώ μια μέρα κράτησης και μου βγάζει το μήνυμα: sorry, this room isn't available! Μα εγώ δεν προσθέτω μέρα, αφαιρώ! Τι κάνω;
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν λίγο καιρό. Επικοινώνησα μεσω email με την booking, έκαναν εκείνοι την αλλαγή και μου έστειλαν νέο email επιβεβαίωσης την επόμενη μέρα. Απόλυτος επαγγελματισμός και άψογη εξυπηρέτηση για άλλη μια φορά!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.166
Μηνύματα
882.687
Μέλη
38.879
Νεότερο μέλος
fanisfanisfanis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom