Νορβηγία NORWAY, 1999 Km Tour

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά

NORWAY, 1999 KmTour
(Rygge-Moss-Aurland-Bergen-Sognenfjord cruise-Sandane (Nordfjord)-Hellesylt-Geiranger-Atlantic Road-Kristiansund-Trondheim-Lillehammer-Oslo)

ΝΑΙ,η νορβηγικη φυση είναι ακομη πιο ομορφη,απ’οσο περιμενα ότι θα είναι!
Η δημοσιευση αποτελει μια καταγραφη του 1999 Κm περιηγητικου ταξιδιου μας,με ότι καλυτερο ειδαμε στην διαρκεια του,αλλα και λεπτομερειων, που σιγουρα θα ενδιαφερουν μελλοντικους ταξιδιωτες. Στοχος του ταξιδιου μαςδεν ηταν να γνωρισουμε λεπτομερως τις πολεις και τα αξιοθεατα τους,αλλα κυριως για να γνωρισουμε και να απολαυσουμε την νορβηγικη φυση.
Και σ’ αυτο πετυχαμε απολυτα!

Διοτι,αυτος ηταν και ο λογος της καταβασης-επιστροφης της περιηγησης μας από ανατολικα,μεσω Lillehammer,σε μια καθολου τουριστικη –από πλευρας ενδιαφεροντων και αξιοθεατων- διαδρομη, ενώ θα μπορουσαμε να επιστρεψουμε ξανα από Τrondheim,προς Bergen και να επισκεφθουμε το Alesud ή τα Lofoten,πολεις,που σε αυτό το ταξιδι αφησαμε εκτος προγραμματος.
Η δημοσιευση
λοιπον,βασιζεται περισσοτερο στην αποτυπωση –μεσω φωτο- του απεριγραπτου φυσικου καλλους,που συναντησαμε στην διαρκεια του ταξιδιου μας,αλλα και δικων μου χρηστικων αναφορων -όπως ελπιζω- και παρατηρησεων σχετικα με το ταξιδι.
Στο τελος της δημοσιευσης αποτυπωνω και τον οικονομικο προγραμματισμο μου και αναλυση πραγματικου κοστους,όπως το κατεγραψα μετα το περας του ταξιδιου μας,οπως επισης και μια καταγραφη με παρατηρησεις κι εμπειριες,που κατά την αποψη μου –όπως προειπα- μπορει να φανουν απαραιτητες στους μελλοντικους ταξιδιωτες
(Κι απλα για αρχικη ενημερωση 100ΝΟΚ=9,1€ ή 9,1ΝΟΚ=1€)

Το ταξιδι μας λοιπον ξεκινησε με την προσγειωση στο αεροδρομιο του Ryggeτην 10,30μμ,και με την παραλαβη του ενοικιασθεντος αυτοκινητου (Yaris-Hybrid-Automatic,1500cc) εναντι 338Ε για 8μερες και παραλαβη εκτος ωραριου λειτουργιας (η προσαυξηση ηταν ~50Ε) και το οποιο διεθετε συστημα Autopass, για διελευση διοδιων με αυτοματη χρεωση,που θα γινει στο τελος της ενοικιασης και η πληρωμη τους μεσω πιστωτικης,μετα από 2-3 μηνες κι αφου πρωτα μ’ενημερωσουν για το ποσον.
Παρατηρηση 1η :ποτε δεν θα μπορουσα να εκτιμησω –ως γνησιος ελλην (που πρωτα απορριπτει κατι και μετα το δοκιμαζει και το αξιολογει) την τεραστια χρησιμοτητα,αλλα κι ευκολια που προσφερει ενα αυτοματο αυτοκινητο,μεχρι που το δοκιμασα στην συγκεκριμμενη περιηγηση, οπου χρειαστηκε να οδηγησω μεχρι και 8,30 ωρες ημερησιως και μαλιστα με προσφατα εγχειρισμενο το αριστερο γονατο. Αρα θυμηθειτε το,όταν προγραμματιζετε ταξιδι με πολλα, αλλα και δυσκολα χιλιομετρα
Παρατηρηση 2η :Συσκευη GPS διεθετω προσωπικη,καθως αποτελει απαραιτητη προυποθεση σε κάθε ταξιδι μου και στην οποια ειχα ηδη καταχωρησει ολους τους προγραμματισμενους προορισμους μας, ακομη και των πλησιεστερων parkings τους,ενώ διεθετε και το αυτοκινητο -φυσικα ανευ χρεωσης,διοτι δεν το ζητησα-,αλλα στο ταξιδι το χρησιμοποιουσα συγχρονως με το δικο μου

1η μερα Αφιξη και διανυκτερευση στο γραφικο Moss και το Moss Hotel,ένα γραφικο κι ομορφο ξενοδοχειο, το οποιο όμως δεν διεθετε κλιματισμο,όπως και τα περισσοτερα νορβηγικα ξενοδοχεια της «επαρχιας», με αποτελεσμα οι 22-25οC,που ειχαμε την τυχη να πετυχουμε στο ταξιδι μας,να αποτελουν μεγαλο προβλημα στον υπνο.
DSC04865a Moss kirke.jpg


DSC04867a Moss Kirkeparken,Norway.jpg


DSC04863a.jpg


2η μερα Μετα από ένα πολύ καλο πρωινο και την αγορα προμηθειων από το κοντινο S/M (νερο, σαλατες και σαντουιτς για το ταξιδι) ξεκιναμε να διανυσουμε 405 Km,με προβλεψη διαρκειας οδηγησης 6ωρων και 12λεπτων,για το Aurland και το Vangsgaarden GjestgiverHotel,σε μια διαδρομη που περιλαμβανει διοδια και διερχεται από Ski-Oslo-(ανευ στασης)-Sandvika-Fla-Nesbyen-Borgund-LaerdalTunnel (το οποιο ειναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στον κόσμο, μηκους 24,51 χιλ,η οποια διαθετει κι έναν ιδιομορφο φωτισμο,τον οποιο μπορειτε να φωτογραφισετε από τα ειδικα parkings,που διαθετει,ή να τον κινηματογραφισετε εν κινησει) και καταληγει στο ξενοδοχειο Vangsgaarden Gjestgiveri Hotel στο Aurland.
Μια διαδρομη,η οποια αποδεικνυεται μια από τις ομορφοτερες του ταξιδιου μας,καθως η μαγεια της φυσης είναι συνεχως μπροστα,γυρω μας. ΠΑΝΤΟΥ!!!
Στασεις;ΑΠΕΙΡΕΣ.
Μερικοι από τους λογους των απειρων στασεων απαθανατιστηκαν και σας τους παραθεττω
Οι φωτο ειναι απο διαφορες περιοχες στην διαδρομη Moss-Aurland
(Begna-Aurdal-Fromen waterfall-Luntevegen-Aurdal)
2016_0604_124042_002a.jpg


2016_0604_124050_003a.jpg


2016_0604_134406_60°43'47.3N 9°12'16.7E.jpg

2016_0604_152945_001a.jpg

DSC04920a.jpg


DSC04921a.jpg


DSC04937a.jpg

DSC04941a.jpg


DSC04953a Lundevegen.jpg


DSC04948a.jpg


DSC05041a.jpg


Μετα από ένα μαγικο ταξιδι
φτανουμε Aurland και στο Vangsgaarden Gjestgiveri Hotel (παλιο, χωρις παροχες. Πολυ λιγο,για την περιοχη και τις τιμες του) για να κανουμε check in και να συνεχισουμε για το Stegastein Look out,το οποιο είναι είναι ένα σημειο ψηλα και πανω από το Aurlandfjord, που προσφερει μια μοναδικη αλλα και φανταστικη οπτικη του Aurlandfjord,αλλα και ολοκληρης της περιοχης και το οποιο ηταν ο λογος που ειχα προγραμματισει την επισκεψη, αλλα και την διαμονη στην περιοχη. Και πραγματικα το Stegastein Look out μας απεδειξε οτι ο προγραμματισμος μας για επισκεψη του ηταν απολυτα σωστος.
2016_0604_184155_001a.jpg

2016_0604_184155_001aa DSC04992a.jpg


2016_0604_184243_008αa DSC05003a.jpg

DSC05012a.jpg


 

Attachments

Last edited:

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά
NORWAY, 1999 KmTour
(Rygge-Moss-Aurland-Bergen-Sognenfjord cruise-Sandane (Nordfjord)-Hellesylt-Geiranger-Atlantic Road-Kristiansund-Trondheim-Lillehammer-Oslo)

ΝΑΙ,η νορβηγικη φυση είναι ακομη πιο ομορφη,απ’οσο περιμενα ότι θα είναι!
Η δημοσιευση αποτελει μια καταγραφη του 1999 Κm περιηγητικου ταξιδιου μας,με ότι καλυτερο ειδαμε στην διαρκεια του,αλλα και λεπτομερειων,που σιγουρα θα ενδιαφερουν μελλοντικους ταξιδιωτες. Στοχος του ταξιδιου μαςδεν ηταν να γνωρισουμε λεπτομερως τις πολεις και τα αξιοθεατα τους,αλλα κυριως για να γνωρισουμε και να απολαυσουμε την νορβηγικη φυση.
Και σ’ αυτο πετυχαμε απολυτα!

Διοτι,αυτος ηταν και ο λογος της καταβασης-επιστροφης της περιηγησης μας από ανατολικα,μεσω Lillehammer, σε μια καθολου τουριστικη –από πλευρας ενδιαφεροντων και αξιοθεατων- διαδρομη,ενώ θα μπορουσαμε να επιστρεψουμε ξανα από Τrondheim προς Bergen και να επισκεφθουμε το Alesud ή τα Lofoten, πολεις,που σε αυτό το ταξιδι τις αφησαμε εκτος προγραμματος.
Η δημοσιευση
λοιπον,βασιζεται περισσοτερο στην αποτυπωση –μεσω φωτο- του απεριγραπτου φυσικου καλλους,που συναντησαμε στην διαρκεια του ταξιδιου μας,αλλα και δικων μου χρηστικων αναφορων -όπως ελπιζω- και παρατηρησεων σχετικα με το ταξιδι.
Στο τελος της δημοσιευσης αποτυπωνω και τον οικονομικο προγραμματισμο μου και αναλυση πραγματικου κοστους,όπως το κατεγραψα μετα το περας του ταξιδιου μας,οπως επισης και μια καταγραφη με παρατηρησεις κι εμπειριες,που κατά την αποψη μου –όπως προειπα- μπορει να φανουν απαραιτητες στους μελλοντικους ταξιδιωτες
(Κι απλα για αρχικη ενημερωση 100ΝΟΚ=9,1€ ή 9,1ΝΟΚ=1€)

Το ταξιδι μας λοιπον ξεκινησε με την προσγειωση στο αεροδρομιο του Ryggeτην 10,30μμ,και με την παραλαβη του ενοικιασθεντος αυτοκινητου (Yaris-Hybrid-Automatic,1500cc) εναντι 338Ε για 8μερες και παραλαβη εκτος ωραριου λειτουργιας (η προσαυξηση ηταν ~50Ε) και το οποιο διεθετε συστημα Autopass, για διελευση διοδιων με αυτοματη χρεωση,που θα γινει στο τελος της ενοικιασης και η πληρωμη τους μεσω πιστωτικης,μετα από 2-3 μηνες κι αφου πρωτα σ’ενημερωσουν για το ποσον.
Παρατηρηση 1η :ποτε δεν θα μπορουσα να εκτιμησω –ως γνησιος ελλην (που πρωτα απορριπτει κατι και μετα το δοκιμαζει και το αξιολογει) την τεραστια χρησιμοτητα,αλλα κι ευκολια που προσφερει ενα αυτοματο αυτοκινητο,μεχρι που το δοκιμασα στην συγκεκριμμενη περιηγηση,οπου χρειαστηκε να οδηγησω μεχρι και 8,30 ωρες ημερησιως και μαλιστα με προσφατα εγχειρισμενο το αριστερο γονατο. Αρα θυμηθειτε το,όταν προγραμματιζετε ταξιδι με πολλα, αλλα και δυσκολα χιλιομετρα
Παρατηρηση 2η :Συσκευη GPS διεθετω προσωπικη,καθως αποτελει απαραιτητη προυποθεση σε κάθε ταξιδι μου και στην οποια ειχα ηδη καταχωρησει ολους τους προγραμματισμενους προορισμους μας, ακομη και των πλησιεστερων parkingsτους,ενώ διεθετε και το αυτοκινητο (φυσικα ανευ χρεωσης,διοτι δεν το ζητησα,αλλα στο ταξιδι το χρησιμοποιουσα συγχρονως με το δικο μου)

1η μερα Αφιξη και διανυκτερευση στο γραφικο Mossκαι το Moss Hotel,ένα γραφικο κι ομορφο ξενοδοχειο, το οποιο όμως δεν διεθετε κλιματισμο,όπως και τα περισσοτερα νορβηγικα ξενοδοχεια της «επαρχιας», με αποτελεσμα οι 22-25οC,που ειχαμε την τυχη να πετυχουμε στο ταξιδι μας,να αποτελουν μεγαλο προβλημα στον υπνο.
Φωτο απο Moss kirke-Moss Kirkeparken (2)-Moss Hotel
View attachment 149104

View attachment 149105

View attachment 149103

2η μερα Μετα από ένα πολύ καλο πρωινο και την αγορα προμηθειων από το κοντινο S/M (νερο, σαλατες και σαντουιτς για το ταξιδι) ξεκιναμε να διανυσουμε 405 Km,με προβλεψη διαρκειας οδηγησης 6ωρων και 12λεπτων,για το Aurlandκαι το Vangsgaarden GjestgiverHotel,σε μια διαδρομη που περιλαμβανει διοδια και διερχεται από Ski-Oslo-(ανευ στασης)-Sandvika-Fla-Nesbyen-Borgund-LaerdalTunnel (το οποιο ειναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στον κόσμο,μηκους24,51 χιλ,η οποια διαθετει κι έναν ιδιομορφο φωτισμο,τον οποιο μπορειτε να φωτογραφισετε,από τα ειδικα parkings,που διαθετει,ή να τον κινηματογραφισετε εν κινησει) και καταληγοντας στο ξενοδοχειο Vangsgaarden Gjestgiveri Hotel στο Aurland.
Μια διαδρομη,η οποια αποδεικνυεται μια από τις ομορφοτερες του ταξιδιου μας,καθως η μαγεια της φυσης είναι συνεχως μπροστα,γυρω μας. ΠΑΝΤΟΥ!!!
Στασεις;ΑΠΕΙΡΕΣ.
Μερικοι από τους λογους των απειρων στασεων απαθανατιστηκαν και σας τους παραθεττω
Οι φωτο ειναι απο διαφορες περιοχες στην διαδρομη Moss-Aurland
(Begna-Aurdal-Fromen waterfall-Luntevegen-Aurdal)
View attachment 149107

View attachment 149108

View attachment 149109
View attachment 149110
View attachment 149111

View attachment 149112

View attachment 149113
View attachment 149114

View attachment 149116

View attachment 149115

View attachment 149117

Μετα από ένα μαγικο ταξιδι
φτανουμε Aurland και στο ξενοδοχειο Vangsgaarden Gjestgiveri Hotel (παλιο,χωρις παροχες. Πολυ λιγο,για την περιοχη και τις τιμες του) για να κανουμε checkinκαι να συνεχισουμε για το Stegasteinpoint,το οποιο είναι είναι ένα σημειο ψηλα από το Aurlandfjord, που προσφερει μια μοναδικη αλλα και φανταστικη οπτικη του Aurlandfjord,αλλα και ολοκληρης της περιοχης και το οποιο ηταν ο λογος που ειχα προγραμματισει την επισκεψη,,αλλα και την διαμονη στην περιοχη. Και πραγματικα το Stegasteinpoint ειχε την δυναμικη οπτικη,για να μας απεδειξε οτι ο προγραμματισμος μας για επισκεψη του ηταν απολυτα σωστος.
Φωτο απο Stegasteinpoint, και το μικρο,αλλα γραφικο Aurland
View attachment 149118
View attachment 149119

View attachment 149120
View attachment 149121
3η μερα και μετα παλι από ένα πολύ καλο πρωινο ξεκιναμε να διανυσουμε 177 Km, με προβλεψη διαρκειας οδηγησης 2ωρων και 54 λεπτωνκαι παλι σε δρομο,που περιλαμβανει διοδια, για το Bergen. Θα περασουμε απόFlåm-Gudvagen- Stalheim-Viki-Evanger- Vaksdal-Arna-Bergen.Και αυτή η διαδρομη είναι ομορφη,αλλα οι στασεις σημερα απαγορευονται,καθως εχουμε στοχο για την κυρια περιηγηση του Bergen σημερα,καθως αυριο είναι η ημερα της κρουαζιερας.Φτανοντας Bergenκανουμε checkin στο CityApartmentHotel(το οποιο ηταν ότι χειροτερο βρηκαμε από ξενοδοχειο στο ταξιδι μας) και κατευθυνομαστε αμεσως στο Tourist Information,πανω από την ψαραγορα (το αναφερω,γιατι αρκετοι σερβιτοροι που ρωτησα στην ψαραγορα,δεν γνωριζαν ουτε που βρισκοταν)για να μας προτεινουν ποια κρουαζιερα να επιλεξουμε για να απολαυσουμε το Sognenfjord και το TheFlåmRailway, Myrdal-Flåm και στην συνεχεια να περιηγηθουμε στο Bergen.

Μετα από λεπτομερη αναλυση των εξυπηρετικοτατων υπαλληλων του Tourist Information,επιλεγουμε την «ακριβη» κρουαζιερα των 1540NOK (“Sognenfjordinanutshell”:RoundtripfronBergen (startingbyboat),γιατι διασχιζει ολοκληρο το Sognenfjord (5,5ωρες με τις στασεις στα χωρια) και φτανει στο Flam,αλλα αποφευγεις την μετακινηση με τραινο και λεωφορειο από Bergen εως Flam.Επισης αποφευγεις την παραμονη για 4 ωρες στο Flam,μεχρι να παρεις το τραινο επιστροφης για Bergen και τελος και σημαντικο, διαρκει 10 ωρες,σε αντιθεση με την φθηνοτερη,που διαρκει 12ωρες.Κι όλα αυτά για μια διαφορα ~160ΝΟΚ,που πραγματικα δεν αξιζε να το πολυσκεφτεις. Στην συνεχεια γευτήκαμε τα τοπικα ψαρια στα μαγαζακια της ψαραγορας,αναπολωντας παντα την ελληνικη κουζινα με την ποιοτητα και τις ποσοτητες των μεριδων της,αφου δυο μετριας γευσης και ποσοτητας πιατακια με σουβλακι σολωμου και δυο μπυρες εκαναν 550 ΝΟΚ Νοιωθοντας πληρεις κι απολαμβανοντας την ηλιολουστη ημερα ξεκινησαμε την περιηγηση μας από το floibanen και τον λοφο του Froien (εισητηριο funicular 130ΝΟΚ το ζευγος) για να θαυμασουμε την πολη από ψηλα και πραγματικα ηταν υπεροχα,ενώ οι περιπατητικες διαδρομες που υπαρχουν στην κορυφη ηταν υπεροχες,αλλα απαιτουσαν χρονο,που δεν διαθεταμε.
2016_0605_154022_001a Funicolare rail and Bergen from Floien.jpg

2016_0605_154028_002a Bergen from Floien.jpg

2016_0605_154726_001a Bergen from Floien.jpg

DSC05074a.jpg

Σειρα ειχε το λιμανι,οπου πηγαμε για να δουμε το Bryggen (που κατά την προσωπικη μου αποψη είναι μια «φτιαχτη προσομοιωση»,πολύ λιγοτερη από την γραφικοτατη παλια πολη του Trondheim),γενικοτερα την Bryggen Hanseatic Wharf, το StatsraadLehnkuhl, το Rosenkrantz Tower,το Bergenhus, το Bergenhus Festning, Hanseatic Museum,Bergen Fortress και γενικα τα αξιοθεατα του λιμανιου
DSC05055a.jpg

DSC05095 StatsraadLehnkuhl k Rosenkrantz Tower a.jpg

DSC05098a Rosenkrantz Tower at Bergenhus.jpg

DSC05102a.jpg

DSC05103 Bergenhus Festning.jpg

DSC05084a Hanseatic Museum.jpg

DSC05134a Bergenhus Festning k Rosenkrantz Tower.jpg
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά
3η μερα και μετα παλι από ένα πολύ καλο πρωινο ξεκιναμε να διανυσουμε 177 Km, με προβλεψη διαρκειας οδηγησης 2ωρων και 54 λεπτωνκαι παλι σε δρομο,που περιλαμβανει διοδια, για το Bergen. Θα περασουμε απόFlåm-Gudvagen- Stalheim-Viki-Evanger- Vaksdal-Arna-Bergen.Και αυτή η διαδρομη είναι ομορφη,αλλα οι στασεις σημερα απαγορευονται,καθως εχουμε στοχο για την κυρια περιηγηση του Bergen σημερα,καθως αυριο είναι η ημερα της κρουαζιερας.Φτανοντας Bergenκανουμε checkin στο CityApartmentHotel(το οποιο ηταν ότι χειροτερο βρηκαμε από ξενοδοχειο στο ταξιδι μας) και κατευθυνομαστε αμεσως στο Tourist Information,πανω από την ψαραγορα (το αναφερω,γιατι αρκετοι σερβιτοροι που ρωτησα στην ψαραγορα,δεν γνωριζαν ουτε που βρισκοταν)για να μας προτεινουν ποια κρουαζιερα να επιλεξουμε για να απολαυσουμε το Sognenfjord και το TheFlåmRailway, Myrdal-Flåm και στην συνεχεια να περιηγηθουμε στο Bergen.

Μετα από λεπτομερη αναλυση των εξυπηρετικοτατων υπαλληλων του Tourist Information,επιλεγουμε την «ακριβη» κρουαζιερα των 1540NOK (“Sognenfjord in a nutshell”:Roundtrip from Bergen (starting by boat),γιατι διασχιζει ολοκληρο το Sognenfjord (5,5ωρες με τις στασεις στα χωρια) και φτανει στο Flam,αλλα αποφευγεις την μετακινηση με τραινο και λεωφορειο από Bergen εως Flam.Επισης αποφευγεις την παραμονη για 4 ωρες στο Flam,μεχρι να παρεις το τραινο επιστροφης για Bergen και τελος και σημαντικοtτερο, διαρκει 10 ωρες,σε αντιθεση με την φθηνοτερη,που διαρκει 12ωρες.Κι όλα αυτά για μια διαφορα ~160ΝΟΚ,που πραγματικα δεν αξιζε να το πολυσκεφτεις. Στην συνεχεια γευτήκαμε τα τοπικα ψαρια στα μαγαζακια της ψαραγορας,αναπολωντας παντα την ελληνικη κουζινα με την ποιοτητα και τις ποσοτητες των μεριδων της,αφου δυο μετριας γευσης και ποσοτητας πιατακια με σουβλακι σολωμου και δυο μπυρες εκαναν 550 ΝΟΚ Νοιωθοντας πληρεις κι απολαμβανοντας την ηλιολουστη ημερα ξεκινησαμε την περιηγηση μας από το floibanen και τον λοφο του Froien (εισητηριο funicular 130ΝΟΚ το ζευγος) για να θαυμασουμε την πολη από ψηλα και πραγματικα ηταν υπεροχα,ενώ οι περιπατητικες διαδρομες που υπαρχουν στην κορυφη ηταν υπεροχες,αλλα απαιτουσαν χρονο,που δεν διαθεταμε.
View attachment 149230
View attachment 149231
View attachment 149232
View attachment 149233
Σειρα ειχε το λιμανι,οπου πηγαμε για να δουμε το Bryggen (που κατά την προσωπικη μου αποψη είναι μια «φτιαχτη προσομοιωση»,πολύ λιγοτερη από την γραφικοτατη παλια πολη του Trondheim),γενικοτερα την Bryggen Hanseatic Wharf, το StatsraadLehnkuhl, το Rosenkrantz Tower,το Bergenhus, το Bergenhus Festning, Hanseatic Museum,Bergen Fortress και γενικα τα αξιοθεατα του λιμανιου
View attachment 149236
View attachment 149234
View attachment 149235
View attachment 149238
View attachment 149239
View attachment 149237
View attachment 149240
4η μερα του ταξιδιου μας και στις 8πμ ξεκιναμε την κρουαζιερα (“Sognenfjord in a nutshell”:Roundtrip from Bergen (starting by boat),η οποια όπως αποδειχθηκε ηταν η καλυτερη επιλογη,αφου η ομορφια του Sognenfjord, μας απορρόφησε σε ολη την διαρκεια της κρουαζιερας,όπως φαινεται κι από τις φωτο
DSC05153a.jpg


2016_0606_130059_001a.jpg

DSC05196a.jpg


DSC05175a.jpg


DSC05222a.jpg


DSC05226a.jpg


DSC05209a.jpg


DSC05204a.jpg

DSC05230a.jpg

Φτανοντας στο Flam,το οποιο δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο,ακομη και για τα 85 λεπτα που μειναμε εκει,μεχρι να ξεκινησει το FlåmRailway (Flåm-Myrdal), προμηθευομαστε –και παλι- τα απαραιτητα διατροφης από το S/M,καθως τα εστιατορια τους δεν προσεφεραν τιποτε ειδικο,παρα μονο ακριβο.
DSC05244a Flam.jpg


DSC05235a.jpg

DSC05237a.jpg

Στην συνεχεια επιβιβαζομαστε στο τραινο του FlåmRailway για Myrdal.Η διαδρομη ειναι πραγματικα ομορφη, αλλα οι εικονες της φυσης μακρινες και τις βλεπουμε, μεσα από παραθυρα και για μας που εχουμε διασχισει οριζοντια την κεντρικη Νορβηγια,με απειρες στασεις σε καταρρακτες,ποταμια,δαση,λιμνες κλπ,κλπ μας φαινονται απλες και τα τοπια μακρινα.Ακομη και ο ονομαστος Kjosfossen,δεν μου φανηκε τοσο σπουδαιος (προσωπικη αποψη) μετα τους καταρρακτες των φιορδ και των νορβηγικων highlands (όπως τα ονομασα) που βρηκαμε πριν το Voss.
DSC05248.JPG

DSC05254a.jpg

DSC05262a Kjosfossen.jpg

DSC05281.JPG

DSC05282.JPG DSC05283.JPG
Παντως αν με ρωτουσαν καποιοι,που θα ερχοντουσαν οδικα από Oslo-Bergen (όπως εμεις) την προσωπικη αποψη -ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ να παρουν το FlåmRailway - θα ηταν ΟΧΙ,δεν προσφερει κατι διαφορετικο το ταξιδι.
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά
4η μερα του ταξιδιου μας και στις 8πμ ξεκιναμε την κρουαζιερα (“Sognenfjord in a nutshell”:Roundtrip from Bergen (starting by boat),η οποια όπως αποδειχθηκε ηταν η καλυτερη επιλογη,αφου η ομορφια του Sognenfjord, μας απορρόφησε σε ολη την διαρκεια της κρουαζιερας,όπως φαινεται κι από τις φωτο
View attachment 149243

View attachment 149246
View attachment 149245

View attachment 149244

View attachment 149248

View attachment 149249

View attachment 149247

View attachment 149250
View attachment 149251
Φτανοντας στο Flam,το οποιο δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο,ακομη και για τα 85 λεπτα που μειναμε εκει,μεχρι να ξεκινησει το FlåmRailway (Flåm-Myrdal), προμηθευομαστε –και παλι- τα απαραιτητα διατροφης από το S/M,καθως τα εστιατορια τους δεν προσεφεραν τιποτε ειδικο,παρα μονο ακριβο.
View attachment 149256

View attachment 149252
View attachment 149254
Στην συνεχεια επιβιβαζομαστε στο τραινο του FlåmRailway για Myrdal.Η διαδρομη ειναι πραγματικα ομορφη, αλλα οι εικονες της φυσης μακρινες και τις βλεπουμε, μεσα από παραθυρα και για μας που εχουμε διασχισει οριζοντια την κεντρικη Νορβηγια,με απειρες στασεις σε καταρρακτες,ποταμια,δαση,λιμνες κλπ,κλπ μας φαινονται απλες και τα τοπια μακρινα.Ακομη και ο ονομαστος Kjosfossen,δεν μου φανηκε τοσο σπουδαιος (προσωπικη αποψη) μετα τους καταρρακτες των φιορδ και των νορβηγικων highlands (όπως τα ονομασα) που βρηκαμε πριν το Voss.
View attachment 149258
View attachment 149259
View attachment 149260
View attachment 149261
View attachment 149262 View attachment 149263
Παντως αν με ρωτουσαν καποιοι,που θα ερχοντουσαν οδικα από Oslo-Bergen (όπως εμεις) την προσωπικη αποψη -ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ να παρουν το FlåmRailway - θα ηταν ΟΧΙ,δεν προσφερει κατι διαφορετικο το ταξιδι.
Γυριζοντας στο Bergen συνεχισαμε την περιηγηση μας,αφου ακομη ηταν νωρις («σκοτεινιαζε» κατά τις 00,30 το πρωι) και σειρα ειχαν η Torgallmenningen Square με το μνημειο της Sjøfartsmonumentet, Johanneskirken (St. John's Church), Sydnesplassen district,το Julemarked και το Byparken, St Mary’s Kirke, Lille Lungegårdsvannet park,και φυσικα με τιποτε δεν θα χαναμε μια βολτα στα γραφικα σοκακια της παλιας –αλλα κατοικημενης- πολης.
DSC05308a Torgallmenningen Square and behind The Lutheran church,.jpg


DSC05323a Sjøfartsmonumentet at Torgallmenningen Square.jpg


DSC05300a The Lutheran church,Johanneskirken (St. John's Church).jpg


DSC05307a Sydnesplassen district.jpg


DSC05306 Sydnesplassen district.JPG

DSC05117a Julemarked Byparken.jpg

DSC05312a  Nedre Ole Bulls plass.jpg

DSC05120a Lille Lungegårdsvannet park.jpg

DSC05110a St. Mary Church.jpg

DSC05327a.jpg

DSC05329a.jpg
 

giannismits

Member
Μηνύματα
3.494
Likes
11.726
Επόμενο Ταξίδι
?
Σουπερ!
Υπέροχο ταξίδι που ζηλεύω. Αν και γνώμη μου πως τα Lofoten έπρεπε να τα βάλετε μέσα στο πρόγραμμα.
Σε συγχωρώ και περιμένω τη συνέχεια:)
Ευχαριστούμε για τις λεπτομέρειες και τις εξαιρετικές φωτογραφίες.
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά
Γυριζοντας στο Bergen συνεχισαμε την περιηγηση μας,αφου ακομη ηταν νωρις («σκοτεινιαζε» κατά τις 00,30 το πρωι) και σειρα ειχαν η Torgallmenningen Square με το μνημειο της Sjøfartsmonumentet, Johanneskirken (St. John's Church), Sydnesplassen district,το Julemarked και το Byparken, St Mary’s Kirke, Lille Lungegårdsvannet park,και φυσικα με τιποτε δεν θα χαναμε μια βολτα στα γραφικα σοκακια της παλιας –αλλα κατοικημενης- πολης.
View attachment 149295

View attachment 149296

View attachment 149292

View attachment 149294

View attachment 149293
View attachment 149298
View attachment 149300
View attachment 149299
View attachment 149297
View attachment 149301
View attachment 149302
5η μερα και στο σημερινο ταξιδι μας θα διανυσουμε 378 Km,με προβλεψη οδηγησης 8ωρων 23λεπτων,σε δρομο,που περιλαμβανει το πορθμειο Oppedal-Lavic (131NOK,32NOK για τον συνοδηγο),περνωντας από Knarvik-Lavik-Sandane/Nordfjord (27 KmWofrouteto) -Geiranger
Παλι η φυση είναι μαγευτικη,οι στασεις πολλες και φυσικα τα τοπια συνεχως υπεροχα,
1.DSC05363a.jpg

2.DSC05347α.jpg

4.DSC05376a.jpg

5.DSC05377a.jpg

ενώ ένα καφεδακι στις οχθες της λιμνης Alhus-Jolstervath είναι ότι καλυτερο στο πανεμορφο,αλλα δυσκολο ταξιδι μας
DSC05360a.jpg


DSC05366a.jpg
3.DSC05344a.jpg

Παρ’όλα αυτα η αποσταση είναι μεγαλη,ετσι όταν φτασαμε στο Sandane -οπου πηγαμε για να δουμε το Nordfjord- και μας ενημερωσαν ότι η διελευση με φερυ,που ειχαμε προγραμματισει από Hellesylt - Geiranger κοστιζε 500ΝΟΚ/ατομο (ανευ αυτοκινητου),αποφασισαμε να τροποποιησουμε το προγραμμα μας και να παμε στο Geiranger οδικως.
Κι εκει εκανα ένα λαθος στον επαναπρογραμματισμο του GPS.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ το κι εσεις!!!
ΑΝ
ανεβειτε από Bergen και θελετε να πατε οδικως για Geiranger,πρεπει μετα το πορθμειο Oppedal-Lavic,να κατευθυνθειτε ανατολικα προς Olden-Loen-Stryn-Hjelle-Geiranger
Aν θελετε να πατε στο GEIRANGER,ΜΕ ΦΕΡΥ από HELLESYLT κινηθειτε βορειοδυτικα,προς Grodas
Το ιδιο (GEIRANGER,ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΕΡΥ από HELLESYLT) ισχυει κι αν συνεχισετε –όπως κι εγω- από Sandane προς Anda,παρετε αναιτια το φερυ για Lote (πορθμειο Anda-Lote 103 ΝΟΚ),συνεχισετε για Grodas κι εκει αντι να κατεβειτε για Stryn-Hjelle-Geiranger,κανετε το δευτερο λαθος και παρετε τον δρομο βορεια προς Hellesylt, ο οποιος είναι αδιεξοδος και οδηγει στο Geiranger,μονο με φερυ .
Ετσι εμεις για να παμε οδικα από Hellesylt-Geiranger,αναγκαστηκαμε να γυρισουμε πισω,κανοντας κυκλο μεσω Olden-Loen-Stryn-Hjelle-Geiranger,διανυοντας επιπλεον συνολικα ~120 χιλ.
Προσωπικα –από εμπειρια πλεον- προτεινω να μην κανετε τον διαπλου του Geirangerfjord, γιατι δεν αξιζει τα χρηματα του,ιδιως αν εχετε ηδη κανει την Sognenfjord cruise.Εξαλλου μπορειτε να «δειτε» τις ονομαστες 7 αδελφες και από την θεση Ornesvingen,η οποια είναι κοντα στο κεντρο του Geiranger,ενώ τα οροπεδια Langvatnet και Djupvatnet,που θα διασχισετε κατευθυνομενοι για Geiranger,θα σας αποζημιωσουν με την αγρια ομορφια τους .
Τα οροπεδια αυτά αποτελουν μια καλοκαιρινη αποτυπωση των χειμερινων συνθηκων στην περιοχη, αφου από τους 22-25οC ,που ειχαμε στο ταξιδι μας,εκει ειχε 8 οC,αλλα το θεαμα και η ομορφια της περιοχης,ηταν πραγματικα μοναδικη
2016_0607_184656_006a Stryn οροπεδιο Djupvatnet a.jpg

Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
DSC05384a Stryn οροπεδιο Djupvatnet a.jpg

Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
DSC05391α Stryn οροπεδιο Djupvatnet a.jpg
Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
DSC05392a Lostad.jpg

Lostad
Στην συνεχεια κατηφορισαμε τον ελικοειδη δρομο του Fylkesarkivet με την υπεροχη φυση να μας περιβαλλει και σε λιγο,μετα από αυτή την ημερησια ταλαιπωρια φτασαμε στο Flydalsjuvet,οπου η μαγεια του Geirangerfjord από ψηλα,μας εκανε να ξεχασουμε ότι «περασαμε» στην διαρκεια της ημερας και παρα την συννεφια,που ειχε ηδη αρχισει να χαμηλωνει πανω στο βουνο.
2016_0607_191102_004a.jpg


DSC05444a.jpg

DSC05437a.jpg

Το ξενοδοχειο μας Hotel Utsikten (υπεροχο και γραφικο ξενοδοχειο με φανταστικη θεα,αλλα το πιο ακριβο,από ολες τις κρατησεις μας, 147Ε) είναι λιγο πιο κατω,οποτε κανουμε check in και φευγουμε γρηγορα,για να προλαβουμε την θεα από το κοντινο Ornesvingen,πριν τα συννεφα σκεπασουν το υπεροχο τοπιο.Δυστυχως,μας προλαβε οριακα,οποτε φυγαμε στεναχωρημενοι κι ελπιζοντας η επομενη μερα να είναι ηλιολουστη,ώστε να επανελθουμε. Ευτυχως,η επομενη μερα ηταν υπεροχη,οποτε ολες οι φωτο που βλεπετε από Fylkesarkivet και Ornesvingen είναι από αυτην την ηλιολουστη ημερα.
DSC05450a.jpg


DSC05453a.jpg

DSC05455a.jpg


DSC05448a.jpg
 
Last edited:

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.180
Ονειρεμένο Ταξίδι
Δάση Βόρειου Καναδά
5η μερα και στο σημερινο ταξιδι μας θα διανυσουμε 378 Km,με προβλεψη οδηγησης 8ωρων 23λεπτων,σε δρομο,που περιλαμβανει το πορθμειο Oppedal-Lavic (131NOK,32NOK για τον συνοδηγο),περνωντας από Knarvik-Lavik-Sandane/Nordfjord (27 KmWofrouteto) -Geiranger
Παλι η φυση είναι μαγευτικη,οι στασεις πολλες και φυσικα τα τοπια συνεχως υπεροχα, View attachment 149369
View attachment 149371
View attachment 149373
View attachment 149374
ενώ ένα καφεδακι στις οχθες της λιμνης Alhus-Jolstervath είναι ότι καλυτερο στο πανεμορφο,αλλα δυσκολο ταξιδι μας
View attachment 149375

View attachment 149376 View attachment 149372
Παρ’όλα αυτα η αποσταση είναι μεγαλη,ετσι όταν φτασαμε στο Sandane -οπου πηγαμε για να δουμε το Nordfjord- και μας ενημερωσαν ότι η διελευση με φερυ,που ειχαμε προγραμματισει από Hellesylt - Geiranger κοστιζε 500ΝΟΚ/ατομο (ανευ αυτοκινητου),αποφασισαμε να τροποποιησουμε το προγραμμα μας και να παμε στο Geiranger οδικως.
Κι εκει εκανα ένα λαθος στον επαναπρογραμματισμο του GPS.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ το κι εσεις!!!
ΑΝ
ανεβειτε από Bergen και θελετε να πατε οδικως για Geiranger,πρεπει μετα το πορθμειο Oppedal-Lavic,να κατευθυνθειτε ανατολικα προς Olden-Loen-Stryn-Hjelle-Geiranger
Aν θελετε να πατε στο GEIRANGER,ΜΕ ΦΕΡΥ από HELLESYLT κινηθειτε βορειοδυτικα,προς Grodas
Το ιδιο (GEIRANGER,ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΕΡΥ από HELLESYLT) ισχυει κι αν συνεχισετε –όπως κι εγω- από Sandane προς Anda,παρετε αναιτια το φερυ για Lote (πορθμειο Anda-Lote 103 ΝΟΚ),συνεχισετε για Grodas κι εκει αντι να κατεβειτε για Stryn-Hjelle-Geiranger,κανετε το δευτερο λαθος και παρετε τον δρομο βορεια προς Hellesylt, ο οποιος είναι αδιεξοδος και οδηγει στο Geiranger,μονο με φερυ .
Ετσι εμεις για να παμε οδικα από Hellesylt-Geiranger,αναγκαστηκαμε να γυρισουμε πισω,κανοντας κυκλο μεσω Olden-Loen-Stryn-Hjelle-Geiranger,διανυοντας επιπλεον συνολικα ~120 χιλ.
Προσωπικα –από εμπειρια πλεον- προτεινω να μην κανετε τον διαπλου του Geirangerfjord, γιατι δεν αξιζει τα χρηματα του,ιδιως αν εχετε ηδη κανει την Sognenfjord cruise.Εξαλλου μπορειτε να «δειτε» τις ονομαστες 7 αδελφες και από την θεση Ornesvingen,η οποια είναι κοντα στο κεντρο του Geiranger,ενώ τα οροπεδια Langvatnet και Djupvatnet,που θα διασχισετε κατευθυνομενοι για Geiranger,θα σας αποζημιωσουν με την αγρια ομορφια τους .
Τα οροπεδια αυτά αποτελουν μια καλοκαιρινη αποτυπωση των χειμερινων συνθηκων στην περιοχη, αφου από τους 22-25οC ,που ειχαμε στο ταξιδι μας,εκει ειχε 8 οC,αλλα το θεαμα και η ομορφια της περιοχης,ηταν πραγματικα μοναδικη
View attachment 149377
Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
View attachment 149378
Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
View attachment 149379 Stryn οροπεδιο Djupvatne 7/6/2016
View attachment 149380
Lostad
Στην συνεχεια κατηφορισαμε τον ελικοειδη δρομο του Fylkesarkivet με την υπεροχη φυση να μας περιβαλλει και σε λιγο,μετα από αυτή την ημερησια ταλαιπωρια φτασαμε στο Flydalsjuvet,οπου η μαγεια του Geirangerfjord από ψηλα,μας εκανε να ξεχασουμε ότι «περασαμε» στην διαρκεια της ημερας και παρα την συννεφια,που ειχε ηδη αρχισει να χαμηλωνει πανω στο βουνο.
View attachment 149386

View attachment 149388
View attachment 149387
Το ξενοδοχειο μας Hotel Utsikten (υπεροχο και γραφικο ξενοδοχειο με φανταστικη θεα,αλλα το πιο ακριβο,από ολες τις κρατησεις μας, 147Ε) είναι λιγο πιο κατω,οποτε κανουμε check in και φευγουμε γρηγορα,για να προλαβουμε την θεα από το κοντινο Ornesvingen,πριν τα συννεφα σκεπασουν το υπεροχο τοπιο.Δυστυχως,μας προλαβε οριακα,οποτε φυγαμε στεναχωρημενοι κι ελπιζοντας η επομενη μερα να είναι ηλιολουστη,ώστε να επανελθουμε. Ευτυχως,η επομενη μερα ηταν υπεροχη,οποτε ολες οι φωτο που βλεπετε από Fylkesarkivet και Ornesvingen είναι από αυτην την ηλιολουστη ημερα.
View attachment 149392

View attachment 149394
View attachment 149395

View attachment 149397
Το προγραμμα της 6ης μερας περιελαμβανε 392 Km, με προβλεψη οδηγησης 7ωρων 58λεπτων,σε δρομο,που περιελαμβανε διοδια και το πορθμειο Eisdal-Linge (103NOK,32NOK για τον συνοδηγο).Το Linge που είναι απεναντι ακριβως από την στροφη που κανει το Storfjord προς το Sunnylvsfjord,για να καταληξει στο Geirangerfjord
+Storfjord turn to Sunnylvsfjord and Geirangerfjord.jpg


DSC05466 Storfjord turn to Sunnyflsfjord and Geirangerfjord.jpg

ενώ στην συνεχεια θα περνουσαμε από Molde-Vevang-The Atlantic Road- Karvag-Kristiansund-Trondheim
DSC05473a.jpg

DSC05471a.jpg

DSC05482a.jpg

DSC05484a.jpg

Προσωπικη μου αποψη για τον TheAtlanticRoad;
Δεν αξιζει το ταξιδι προς τα εκει
,παρα μονο αν οι συνθηκες είναι τετοιες,που τα κυματα σκεπαζουν τον δρομο.Καθε άλλη διελευση «δεν λεει τιποτα» κι ουτε αξιζουν τα 130ΝΟΚ διοδιων τους (τα μόνα διοδια, που πληρωνεις επιτοπια στον δρομο).
Στην συνεχεια το Kristiansund,στο οποιο περπατησαμε μονο στην παραλια του και συνεχισαμε για Trondheim
DSC05492 Kristiansund.jpg

DSC05490 Kristiansund.jpg DSC05493 Kristiansund.jpg
Trondheim,ο μονος προορισμος,για τον οποιο μετανοιωσα,που δεν ειχα μελετησει και προγραμματισει περισσοτερο χρονο να μεινω,ώστε να εχουμε χρονο να το περιηγηθουμε. Ομορφη και γραφικη πολη,με σοκακια παλιας πολης να περασεις την ωρα σου,αλλα και κτιρια πραγματικα αξιολογα να επισκεφτεις,εκτος από την παραλια του,που ηταν τελειως απροσωπη και ανευ ενδιαφεροντος.
Εδώ παντως βρηκαμε κι ένα από τα πιο αρτια εξοπλισμενα ξενοδοχεια του ταξιδιου. Best Western Chesterfield Hotel,με πληρεις παροχες ενός συγχρονου ξενοδοχειου.
DSC05516 Torvet,Kongens gate-Trondheim.jpg

Torvet,Kongens gate
Trondheim Cathedral 5519.jpg

Trondheim Cathedral
Trondheim Old Town Bridge 5545.jpg
Trondheim Old Town by Nidelva 5540.jpg

Η 7η μερα περιλαμβανει την μεγαλυτερη διαδρομη 531 Km,αλλα με προβλεψη οδηγησης 7ωρων 19λεπτων,σε δρομο, με διοδια και που περνα από Soknedal-Oppdal-Harpeloss-Tretten-Lillehammer-Hammar-Dal-Oslo ,μονο με μια σταση στην πιστα χιονοδρομικων αλματων Lysgardsbakkene του Lillehammer, για να θαυμασουμε την περιοχη απο ψηλα, αλλα κυριως για να δουμε μορφολογικα και την άλλη πλευρα της Νορβηγικης φυσης (ανατολικη),εκτος αυτης που γνωρισαμε με τα ατελειωτα φιορδς,ποταμια,καταρρακτες και φυσικα τα αμετρητα τουνελς
Ετσι κατευθυνθηκαμε προς Lillehammer,διαχιζοντας μια διαδρομη στην περιοχη Flodal,με ατελειωτα δαση ποταμια και λιμνουλες πλαι στον δρομο,ενώ τα οροπεδια Rontenvegen και Oppdal Flyke,που αποτελουν και παραθεριστικους (χειμερινους) προορισμους των νορβηγων,μας μαγεψαν με την αγρια ομορφια τους,αποσπωντας την προσοχη μας από την ταλαιπωρια του ταξιδιου μας,προς Οσλο
DSC05576 Trondheim-Lillehammer,Flodal.jpg

DSC05581 Trondheim-Lillehammer,Flodal.jpg

DSC05579 Trondheim-Lillehammer,Flodal.jpg

DSC05583 Trondheim-Lillehammer,Flodal.jpg

Το μονο διαφορετικο που ακολουθησε,ηταν ότι 100Κm πριν το Οσλο το οριο ταχυτητας από τα 60 Κm,ανεβηκε στα 80-110 Κm ,μεσα σε εξαλλους δικους μου πανηγυρισμους.
Για το Οσλο,δεν θα αναφερθω καθολου,καθως υπαρχει πληθος δημοσιευματων, απλα θα αναφερω ότι 5 Κm,πριν το αεροδρομιο του Rygge κι επι της εθνικης οδου,υπαρχει βενζιναδικο για φουλαρισμα του αυτοκινητου,πριν την παραδοση του,καθως και τροφιμα (νερο,σαντουιτς) για την αναμονη της πτησης.

Αποτυπωση οικονομικου προγραμματισμου
& τελικου αναλυτικου-πραγματικου κοστους,

Budget Final cost
1.Hotels-BBs etc ~700-800E 783E
2.Air Tickets ~200-350E 178E
3.Auto rental 8 days ~300-500E 338E
(50E extra,for 11pm rec.)
4.Τοlls ~ 40- 60E xxE (
xxxNOK) (~50Eto come)
5.Gas ~200-350E 154E (1403NOK,4.9L/100Km)
6.Parkings ~150-200E 86E ( 780NOK)
7.Ferry boats ~200-350E 85E ( 770NOK)
8.Cruises ~300-350E 340E (3080NOK)
9.Food,coffees etc ~700-800E 500E (4100NOK)
ΤΟΤΑL 2790-3750 ~
2.550E.
Συναλλαγμα μετετρεψα στην Ελλαδα,μονο 1100€ (10.000ΝΟΚ ~9,1ΝΟΚ/1€) και τα οποια καλυψαν ολες τις συναλλαγες μου,πλην αα 1-3,προγραμματισμο, που θεωρω απολυτα πετυχημενο, εφοσον δεν πραγματοποιηθηκε και η μεταφορα φερυ Hellesylt-Geiranger,κοστους 1300-1500ΝΟΚ (~145-165€)

Kαταγραφη χρησιμων παρατηρησεων κι εμπειριων
ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ,ΑΝ…
- Δεν σας αρεσουν τα αμετρητα ποταμια πλαι στους δρομους-οι αμετρητοι καταρρακτες,σε κάθε περιοχη που επισκεπτεστε-τα δαση,που υπαρχουν παντου-οι ευγενικοι ανθρωποι,που ολοι τους μιλουν αγγλικα-τα αμετρητα τουνελς-οι εθνικες οδοι με μια λωριδα,διπλη γραμμη και οριο 60-70 Κm- οι αμετρητες καμερες στους δρομους-να περιμενετε υπομονετικα,σε μια ουρα για να εξυπηρετηθειτεΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΖΩΗΣ (που για τους Νορβηγους,φυσικα δεν είναι προβλημα) κα
Επισης –κατά την προσωπικη μου αποψη- πρεπει να γνωριζετε και να προσεχετε κατά την διαρκεια του προγραμματισμου σας τις παρακατω λεπτομερειες
-ΜΕΤΡΗΤΑ.Φτανουν 10.000ΝΟΚ για 8 μερες τροφιμα,βενζινη,παρκιγκ,καφεδες κρουαζιερες κλπ,ανευ πληρωμης ξενοδοχειων,αυτοκινητων κλπ
-ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,βεβαιωθειτε οτι εχουν κλιματισμο, ανελκυστηρα (για πολυοροφα), parking,TV δωματιου,ψυγειο, ειδη καθαριοτητας μπανιου (σαπουνια, σαμπουαν κα), στεγνωτηρα μαλλιων, ιντερνετ στο δωματιο κι όχι σε κοινοχρηστους χωρους κλπ,γιατι μπορει σε άλλες χωρες όλα αυτά να είναι αυτονοητα,στην Νορβηγια όμως δεν είναι σε όλα τα ξενοδοχεια.
-ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,προτιμηστε αυτοματο αυτοκινητο,αν δεν αλλαζει υπερβολικα η τιμη. ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ιδιως όταν εχετε πολλα και δυσκολα χιλιομετρα να οδηγησετε
το GPS απαραιτητο,σε κάθε ταξιδι σας,ιδιως για Νορβηγια θα πρεπει να είναι και προσφατα αναβαθμισμενο.
ΥΠΟΨΗΝ.Μην ζητατε προκαταβολικα GPS,αλλα ζητηστε το,αφου εχετε παραλαβει το αυτοκινητο, οποτε θα εχετε διαπιστωσει αν διαθετει δωρεαν το οχημα,που σας δινουν,οποτε το εχετε αχρεωστητως, ενώ αν δεν διαθετει το ζητατε εκ των υστερων και το χρεωνεστε
-Autopass διοδιων.Το αυτοκινητο να εχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοματο συστημα χρεωσης
ΥΠΟΨΗΝ.ΔΙΟΔΙΑ.Καμμια σχεση με ότι γνωριζουμε στην Ελλαδα.Ουτε σταθμοι, ουτε σταματημα του ταξιδιου κάθε 15-20 Km,όπως συνηθιζουμε -λανθασμενα, όπως όλα- στην πατριδα μας.
Υπαρχουν σημεια,τα οποια ουτε και οι ιδιοι οι Νορβηγοι γνωριζουν που και ποια είναι και από τα οποια όταν διερχεται το αυτοκινητο, φωτογραφιζεται η πινακιδα του κι αφου περασει καποιος συγκεκριμμενος χρονος,τοτε καταγραφονται ολες οι διελευσεις ,χρεωνονται και σου στελνουν ειδοποιηση για την πληρωμη.Στα ενοικιαζομενα αυτοκινητα,η πληρωμη γινεται μεσω της πιστωτικης που δηλωνουμε στο γραφειο ενοικιασης.
-Tablet.Οσοι διαθετετε,κατεβαστε στην εφαρμογη χαρτες,τους χαρτες των περιοχων επισκεψης σας , οποτε,ακομη κι αν δεν εχετε συνδεση διαδικτυου, μπορειτε -αν χρειαστει- να εχετε google maps για βοηθεια σας.
-Fjiord PassΔεν ειχα καμμια εκπτωση στα φερυ που επιβιβασθηκα παρα την κατοχη της και θεωρω ότι η αγορα της είναι ανευ χρησιμοτητας.
-Τα βενζινάδικα ειναι χωρίς υπάλληλο,αλλα μπορεις να επιλεξεις Casse (Cash),οποτε βαζεις καυσιμο και πηγαινεις να πληρωσεις στην-ον υπαλληλο,ή χρησιμοποιεις πιστωτική,αν και οι οδηγίες στα νορβηγικά δεν βοηθάνε.
-Cruises in Norway.Prices and itineraries
http://www.norwaynutshell.com/en/explore-the-fjords/norway-in-a-nutshell/#prices
-TIPS για το νορβηγικό σύστημα αναμονής για το φέρι: Τα δρομολογια ειναι συχνα και σε καμμια περιπτωση δεν περιμενα περισσοτερο απο 10-15λεπτα,ενω τα αυτοκίνητα στοιχίζονται σε σειρές το ένα πίσω από το άλλο σε αριθμημένους διαδρόμους, ανάλογα με τον προορισμό. Και όταν έρθει το φέρι, το ένα πίσω από το άλλο εισέρχονται στο καράβι και στοιχίζονται ήρεμα και ωραία, χωρίς φωνές. Οι ναυτικοί καθοδηγούν τα οχήματα στη θέση τους μόνο μέσα στο πλοίο, με σειρά και τάξη! Και αμέσως έρχεται ο εισπράκτορας και πληρώνεις. Τα πλοία έχουν καταπέλτη και από τις δύο πλευρές, και έτσι τα οχήματα εξέρχονται με τη σειρά που έχουν μπει!
ΠΡΟΣΟΧΗ στα μεγάλα κενα δρομολογίου των φερι. Στην Νορβηγία τέτοια κενά υπάρχουν συνήθως Σάββατο βράδυ ή Κυριακή πρωί (πράγματι τις υπόλοιπες μέρες και ώρες υπάρχει ανά 30’ δρομολόγιο), όπου ο περισσότερος κόσμος εστιάζει στη σαββατιάτικη έξοδο.

Τελος επισυναπτω δυο αρχεια pdfs-οδηγους για περιηγηση αξιοθεατων στις πολεις
1.BERGEN Sightseeing survey at google map, as listed s-n και
2.OSLO.Sightseeing survey at google maps, as listed s-n
Καλο ταξιδι κι αν χρειστειτε κι αλλες πληροφοριες για τον προγραμματισμο σας, ειμαι στην διαθεση σας
 

Attachments

Last edited:

chris7

Member
Μηνύματα
3.083
Likes
23.657
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καναδάς
Μπράβο!!!!!!!!!!!!!
Πανέμορφες φωτογραφίες.
 

Tracer

Member
Μηνύματα
64
Likes
108
Επόμενο Ταξίδι
Νορβηγία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Βολιβία Χιλή Αργεντινή
Ευχαριστούμε για την τόσο ωραία και λεπτομερή περιγραφή! Οι φωτογραφίες επίσης τέλειες. Πρόκειται να κάνω κι εγώ ένα ταξίδι στη Νορβηγία και με βοήθησε πολύ η ανάρτησή σου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.608
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom