Ιστοσελίδες προσφορών

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.433
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Κανόνας νούμερο 1. Δεν παίρνουμε/στέλνουμε εμαιλ στην εταιρία/ΟΤΑ!
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.207
Δεν ισχύει πλέον από ότι κατάλαβα από μια ματιά που έριξα σε κάποιες ημέρες αλλά εφόσον η εταιρία είναι διαμεσολαβητής και δεν τα κλείνεις από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρίες πιστεύω ότι δεν θα αναγνωρίσει το λάθος που έκανε. Αν μάθει κάποιος κάτι νέο να το γράψει. Εχω περιέργεια για το ποια θα είναι η εξέλιξη
 
Last edited:

evi01

Member
Μηνύματα
1.087
Likes
1.650
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Ισχύουν αυτά τα αεροπορικά εισητήρια;
 

Nicolas

Member
Μηνύματα
190
Likes
441
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Καραϊβική
Παντως, περα απο το λάθος τις υπολοιπες ημερομηνίες (εκτος γιορτών) δινει μια χαρα τιμές απο Ρωμη, μ.ο 600 ευρω σε δυο μηνες και συντομη πτήση
 

Despinadmk

Member
Μηνύματα
289
Likes
1.123
Ταξίδι-Όνειρο
Αλασκα... <3
Ωχ ωχ ωχ!!! Μα πως εγινε αυτο??? Μολις ελαβα e mail επιβεβαιωσης κρατησης...χωρις να κανω τιποτα εγω! Τρωει κολληματα αυτος ο υπολογιστης και κλεινει εισιτήρια μονος του... Μαλλον θα παρω καινουριο. :p:clap:
Ευχαριστούμε @ThanasisU2
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Tελικά φαίνεται πως τα εισιτήρια ακυρώθηκαν.

Από το fly4free στα σχόλια

"Yesterday you have made a booking on http://www.budgetair.it to Havana with Air Europa.

Unfortunately Air Europa made a mistake in pricing the Havana tickets. They forgot to include the fuel surcharge in the price of the ticket. As this is more than 300 euro’s per ticket, the price they have offered to you, is not a realistic price for the ticket. Therefore all tickets booked yesterday to Havana are cancelled. As your ticket is cancelled, we will proceed to refund your booking (total booking amount) into the account you used to pay for the booking. Depending on your bank or credit card it can take up to 5 working days for the refund to be in your account.

We sincerely regret the inconveniences this is causing and would like to apologize to you on behalf of Air Europa. Should you wish to make a new booking, Air Europa has corrected their mistake, so we kindly refer you to our website for further assistance."

http://www.fly4free.com/flight-deal...-crazy-e219/comment-page-3/#li-comment-700578
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.159
Μηνύματα
882.457
Μέλη
38.877
Νεότερο μέλος
Constansimota

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom