Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Το πρακτορείο είναι γνωστό,γνωστός σου δουλεύει εκεί,voucher υπάρχει,κάρτα δόθηκε για να κανει προέγκριση το ξενοδοχείο και ακόμη ανησυχείς;Λογικά μου φαινονται όλα και επίσης λογικό η χρέωση/εξόφληση να γίνει λίγο πριν την άφιξη.
 

dimigogu

Member
Μηνύματα
94
Likes
43
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Το πρακτορείο είναι γνωστό,γνωστός σου δουλεύει εκεί,voucher υπάρχει,κάρτα δόθηκε για να κανει προέγκριση το ξενοδοχείο και ακόμη ανησυχείς;Λογικά μου φαινονται όλα και επίσης λογικό η χρέωση/εξόφληση να γίνει λίγο πριν την άφιξη.
Για να είμαι ειλικρινής την επωνυμία του πρακτορείου δεν την ξέρω. Ο γνωστός μου είναι πελάτης μου, τον εκπροσωπώ σε ποινικό δικαστήριο για υπεξαιρεση...Μου έχει κάνει στο παρελθόν μοα κρατήση σε εγχώριο ξενοδοχείο και τοτε όλα ήταν οκ, παρόλο που ουτε καν αυτο το voucher της πλάκας μου έδωσε. Το συγκεκριμένο voucher φαίνεται οτι το εχει φτιαξει ο ίδιος. Ειναι πολύ πρόχειρο. Κι εγω θα μπορουσα να το ειχα κάνει. Δεν αποδεικνύει τίποτα. Έτσι ειναι τα voucher ; Πέρυσι που έκλεισα ξενοδοχείο μέσω του amoma με μη επιστρεψιμη τιμή, αυτό που μου εστειλαν μόλις έγινε η χρέωση, ανέφερε κωδικο κράτησης, ποσό πληρωμής και πότε καταβλήθηκε. Μακάρι να ειναι έτσι τα πράματα κι εγώ απλα να είμαι υπερβολική και να οργιάζει η φαντασία μου
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Τώρα που τα ξαναδιαβάζω ίσως υπάρχει ένα θέμα με το voucher που δεν είναι στο όνομα του πρακτορείου και ότι η κατάθεση έγινε στον λογαριασμό του γνωστού κατευθείαν.Συγνώμη δικηγόρος είσαι;Δεν θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα;Αυτο με την υπεξαίρεση μάλλον δεν δίνει και τήν καλύτερη εικόνα για τον γνωστό.Τι άλλο μπορείς να κάνεις τώρα αφού έδωσες τα χρήματα;Μόνο να ανησυχείς...Πολύ ή λίγο εσύ ξέρεις....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.934
Likes
40.783
τηλεφώνησα στο ξενοδοχείο να επιβεβαιώσω την ύπαρξη της κράτησης. Μου την επιβεβαίωσε καθ' όλα, πλην ομως μου είπε ότι δεν είναι πληρωμένο. Δόθηκε ο αριθμός μιας κάρτας (του γνωστού προφανώς) και μου ειπε αν κατάλαβα σωστά ότι η πληρωμή θα γίνει κατά την άφιξη μας. (Μήπως είπε μέχρι την άφιξη μας και δεν το άκουσα καλά; θα το επιβεβαιώσω).
Είναι προφανές ότι πρεπει να παρεις απάντηση από το ξενοδοχείο για το αν ειναι πληρωμένο ή όχι το δωμάτιο ή πρέπει να πληρώσεις εκεί με μέιλ, όχι με τηλεφώνημα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Δεν νομίζω οτι η απάντηση του ξενοδοχείου τώρα έχει κάποια σημασία.Μπορεί ο γνωστός/πελάτης της να χρησιμοποίησε το όνομα και την θέση του στο πρακτορείο και η εκκαθάριση/πληρωμή να γίνει ακόμη και μετα την διαμονή.Αυτή είναι η καλή πλευρά.Τήν κακή πλευρά μάλλον θα την μάθει όταν πάει εκεί.Καθώς δεν υπάρχει άλλη εκδοχή άς έχει μαζί της κάρτα ή χρήματα για κάθε ενδεχόμενο. Ενα ερώτημα είναι βέβαια τι τιμή θα ζητήσει το ξενοδοχείο...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.934
Likes
40.783
Κλεινοντας προσφατα για πρωτη φορα με προπληρωμη και επειδη δεν ηρθε το voucher παρα μονο 3 μερες πριν την αναχωρηση- μέχρι τότε είχα μόνο τη βεβαίωση από την otel.com ότι κλείστηκε και είναι πληρωμένο το δωμάτιο- δε με χάλασε το μέιλ προηγουμένως από το ξενοδοχείο ότι το δωμάτιο είναι κλεισμένο και δεν θα πληρώσω τίποτα..
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Μιλάς για επίσημη κράτηση απο συνηθισμένο κανάλι(δικτυακό πρακτορείο).Στην περίπτωση μας τα πάντα έγιναν παρασκηνιακά μεσω χειρισμών του γνωστού.Η κράτηση υπάρχει η πληρωμή δεν φαίνεται.Το είπε ήδη στον γνωστό που απάντησε οτι όλα θα τακτοποιηθούν 2 μέρες πρίν την άφιξη.Το ίδιο θα πεί φαντάζομαι ακόμη και άν υπαρξει αρνητικό mail του ξενοδοχείου για την πληρωμή.Μπορεί ο γνωστός να έχει δίκιο και να έκανε τις ρυθμίσεις που έπρεπε.Μπορεί και όχι.Θα δείξει...Σε κάθε περίπτωση και αφού έδωσε τα χρήματα στον γνωστό δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο απο το να περιμένει και να εύχεται όλα να πάνε καλά.Δεν υπάρχει πρακτορείο για να διαμαρτυρηθεί η να διεκδικήσει κάτι.Ούτε το όνομα του πρακτορείου δεν ξέρει καν για να ρωτήσει το ξενοδοχείο αν συνεργάζεται μαζί τους.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
3.940
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπάι
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού - Βολιβία
Καλησπέρα σε όλους. Εχω προβεί σε κράτηση ενος ξενοδοχείου στο Λονδίνο για τις 30 Νοεμβρίου, μέσω ενός γνωστού μου που εργάζεται σε ταξιδιωτικό πρακτορείο. Μου βρηκε μια πραγματικά συμφέρουσα προσφορά, για την ακρίβεια 1/3 κάτω απο την τιμή που το βρήκα εγώ στο booking και προχωρήσαμε σε κράτηση και κατέθεσα τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό του γνωστού μου. Την επόμενη ημέρα μου εστειλε ο γνωστός το voucher, το οποιο αναφέρει το ονομα αυτου που έκανε την κράτηση, δηλαδή το δικό του, το όνομα αυτού για τον οποίο έγινε η κράτηση, δηλαδή το δικό μου, το ξενοδοχείο, τις ημερομηνίες διανυκτερευσης, τον τύπο δωμάτιο και το ότι περιλαμβάνει πρωινό. Τίποτα άλλο. Δεν αναφέρεται ούτε κωδικός κράτησης, ούτε η αξία, ουτε προκύπτει αν είναι πληρωμένο. Ο γνωστός μου είπε οτι αυτό θα επιδειξω στο ξενοδοχείο και θα είμαι εντάξει. Επειδή το εν λόγω voucher δεν μου φάνηκε ότι με διασφαλίζει, τηλεφώνησα στο ξενοδοχείο να επιβεβαιώσω την ύπαρξη της κράτησης. Μου την επιβεβαίωσε καθ' όλα, πλην ομως μου είπε ότι δεν είναι πληρωμένο. Δόθηκε ο αριθμός μιας κάρτας (του γνωστού προφανώς) και μου ειπε αν κατάλαβα σωστά ότι η πληρωμή θα γίνει κατά την άφιξη μας. (Μήπως είπε μέχρι την άφιξη μας και δεν το άκουσα καλά; θα το επιβεβαιώσω). Τηλεφωνησα στον γνωστο μου και μου ειπε οτι η χρεωση δεν γίνεται αμέσως και θα γίνει το αργότερο μέχρι 2 μέρες πριν απο την άφιξη. Έχω αγχώθει λίγο με όλο αυτό, δεν μου κολλάει. Μου εξηγησε οτι η πολιτική μεταξύ πρακτορείου και ξενοδοχείων είναι αυτή και οτι δεν θα έχω πρόβλημα και το δωματιο θα ειναι πληρωμένο το αργότερο 2 μέρες πριν την άφιξη. Θα το εκτιμούσα αν καποιος που έχει παρόμοια εμπειρία απο κράτηση ξενοδοχείου μεσω τουριστικού πρακτορείο, την μοιραστεί μαζί μου.
Η εμπειρία η δικιά μου είναι πολύ παλιά, 10 χρόνια πίσω... Είχα κλείσει και εγώ ξενοδοχείο μέσω πρακτορίου επίσης για Λονδίνο συγκεκριμένα στο Royal National Hotel. Θυμάμαι οτι και εμένα μου είχε κάνει εντύπωση η μορφή του voucher. Ήταν ένα κομμάτι χαρτί που έγραφε μόνο τα στοιχεία που αναφέρεις και εσύ! Μιλώντας με το πρακτορείο τότε, μου είχε πει το ίδιο. "Ότι έτσι είναι τα voucher των πρακτορείων". Οπότε αυτό μη σε ανησυχεί. Το μόνο θέμα που είχαμε κατα το check in ήταν ένα μπέρδεμα που μας ταλαιπώρησε καμία ώρα... Ο receptionist δε μπορούσε να βρεί την κράτηση μας στο σύστημά του γιατί ο πράκτορας την είχει κάνει στο όνομα το δικό του! Το θέμα είναι οτι είναι οτι δεν είχε πάει το μυαλό μας τι μπορεί να είχε συμβεί και είχαμε τρελαθεί... Το voucher έγραφε το ονομά μου αλλά για καποιο λόγο το ξενοδοχείο την είχε στο όνομα του πράκτορα! Ακολούθησαν κατι τηλέφωνα με το πρακτορίο στην Αθήνα, και το θέμα λύθηκε... ΄Εχε απλά στο μυαλό σου αυτό και το τηλέφωνο του πελάτη σου εύκαιρο!
 

dimigogu

Member
Μηνύματα
94
Likes
43
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Θυμάμαι οτι και εμένα μου είχε κάνει εντύπωση η μορφή του voucher.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, η απλή μορφή του ηταν αυτό που μου έκανε εντύπωση και το έψαξα περαιτέρω. Ειναι τοσο απλό, που θα μπορούσα να το ειχα φτιάξει μόνη μου.

Είναι προφανές ότι πρεπει να παρεις απάντηση από το ξενοδοχείο για το αν ειναι πληρωμένο ή όχι το δωμάτιο ή πρέπει να πληρώσεις εκεί με μέιλ, όχι με τηλεφώνημα.
Πολύ σωστά. Εχω στείλει απο χθες και αναμένω απάντηση.

Τώρα που τα ξαναδιαβάζω ίσως υπάρχει ένα θέμα με το voucher που δεν είναι στο όνομα του πρακτορείου και ότι η κατάθεση έγινε στον λογαριασμό του γνωστού κατευθείαν.Συγνώμη δικηγόρος είσαι;Δεν θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα;Αυτο με την υπεξαίρεση μάλλον δεν δίνει και τήν καλύτερη εικόνα για τον γνωστό.Τι άλλο μπορείς να κάνεις τώρα αφού έδωσες τα χρήματα;Μόνο να ανησυχείς...Πολύ ή λίγο εσύ ξέρεις....
Ναι σε όλα! Το νομικό κομμάτι το γνωρίζω και θα κινηθώ δεόντως αν χρειαστεί. Το να μην χρειαστεί να το κάνω με απασχολεί και να μην αποβεί το ταξίδι μας παρωδία.
 
Last edited by a moderator:

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Ναι σε όλα! Το νομικό κομμάτι το γνωρίζω και θα κινηθώ δεόντως αν χρειαστεί. Το να μην χρειαστεί να το κάνω με απασχολεί και να μην αποβεί το ταξίδι μας παρωδία.
Για να σώσεις το ταξίδι σου(ιδιαίτερα αν έχεις ήδη και εισιτήρια) το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μια κράτηση από γνωστή μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων με μηδέν ακυρωτικά ακόμη και αν ακυρώσεις την μέρα άφιξης.Υπάρχουν και μερικές τέτοιες περιπτώσεις.Και μετά να τα βρείς με τον γνωστό σου(νομικά ή αλλιώς) αν σε "κρέμασε".
 

zagreli

Member
Μηνύματα
32
Likes
58
Παίδες καλησπέρα, ξεθάβω το θέμα γιατί χρειάζομαι λίγο τα φώτα σας. Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, πήγα να κλείσω από τη σελίδα του ξενοδοχείου την πρώτη φορά με δωρεάν ακύρωση και τη δεύτερη χωρίς δωρεάν ακύρωση (με άμεση πληρωμή όλου του ποσού τη στιγμή της κράτησης) και δε μου δέχτηκαν 2 χρεωστικές κάρτες (η μία πειραιώς visa και η άλλη eurobank mastercard, με επαρκές υπόλοιπο φυσικά) από ξενοδοχείο στο εξωτερικό (εντός ευρωζώνης).
Δεν υπάρχει λέτε ελπίδα να δεχτούν χρεωστική με τίποτα γιατί είναι θέμα ξενοδοχείου; Το θέμα είναι ότι βρήκα πολύ καλή προσφορά και δε βρίσκω άλλο δωμάτιο με τόσο καλή τιμή και παροχές στην περιοχή... Επικοινώνησα με το ξενοδοχείο μου απάντησαν οτι δέχονται μόνο πιστωτικές. Σκέφτομαι μήπως το ξενοδοχείο δεχτεί να μου δώσει κάποιο τραπεζικό λογαριασμό για να βάλω εκεί τα χρήματα με τραπεζικό έμβασμα και να εξασφαλίσω έτσι την κράτηση.
Απλά μου φαίνεται περίεργο που δε δέχονται χρεωστική ούτε με άμεση πληρωμή, από τη στιγμή που έχει επαρκές υπόλοιπο. Επίσης, το να βρω γενικά ξενοδοχείο που να μη χρειάζεται πιστωτική ειδικά στο εξωτερικό είναι αρκετά δύσκολο. Όμως ξέρω άτομα που δεν είχαν πρόβλημα στις συναλλαγές τους με ξενοδοχεία του εξωτερικού με χρεωστική κάρτα. Τί λέτε να φταίει;
Σόρρυ για τη μακρηγορία αλλά εχώ εκνευριστεί λιγάκι με το θέμα.
 
Last edited:

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Παίδες καλησπέρα, λίγο τα φώτα σας. Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, πήγα να κλείσω την πρώτη φορά με δωρεάν ακύρωση και τη δεύτερη χωρίς δωρεάν ακύρωση με άμεση προπληρωμή και δε μου δέχτηκαν 2 χρεωστικές κάρτες (η μία πειραιώς visa η άλλη eurobank mastercard, με επαρκές υπόλοιπο φυσικά) από ξενοδοχείο στο εξωτερικό (εντός ευρωζώνης).
Δεν υπάρχει λέτε ελπίδα να δεχτούν χρεωστική με τίποτα γιατί είναι θέμα ξενοδοχείου; Το θέμα μου είναι ότι βρήκα πολύ καλή προσφορά και δε βρίσκω άλλο δωμάτιο με τόσο καλή τιμή και παροχές στην περιοχή... Επικοινώνησα με το ξενοδοχείο απάντησαν οτι δέχονται μόνο πιστωτικές. Σκέφτομαι μήπως το ξενοδοχείο δεχτεί να μου δώσει κάποιο τραπεζικό λογαριασμό για να βάλω εκεί τα χρήματα με τραπεζικό έμβασμα και να εξασφαλίσω έτσι την κράτηση.
Απλά μου φαίνεται περίεργο που δε δέχονται χρεωστική ούτε με άμεση πληρωμή, από τη στιγμή που έχει επαρκές υπόλοιπο. Επίσης, το να βρω γενικά ξενοδοχείο που να μη χρειάζεται πιστωτική ειδικά στο εξωτερικό είναι αρκετά δύσκολο. Όμως ξέρω άτομα που δεν είχαν πρόβλημα στις συναλλαγές τους με ξενοδοχεία του εξωτερικού με χρεωστική κάρτα. Τί λέτε να φταίει;
Σόρρυ για τη μακρηγορία αλλά εχώ εκνευριστεί λιγάκι με το θέμα.
Μα δίνεις τις απαντήσεις μόνη σου στο κείμενο..
Επικοινώνησες με το ξενοδοχείο και δεν δέχονται χρεωστική.Αυτή είναι η πολιτική τους.Τι άλλο να φταίει;
Τα άτομα που δεν είχαν πρόβλημα έπεσαν σε ξενοδοχεία με διαφορετική πολιτική.Θα ψάξεις λοιπόν να βρείς τέτοια ξενοδοχεία.Είτε κατευθείαν είτε από μηχανές κράτησης ξενοδοχείων ψάχνοντας για ξενοδοχεία που δέχονται χρεωστική.
Εναλλακτικά επικοινωνείς με το ξενοδοχείο και ρωτάς αν δέχονται κατάθεση στον λογαριασμό τους.Πιθανόν όμως να μπλέξεις με τις τράπεζες και του ορίου που έχουν λόγω capital controls(υπάρχει όριο ανά μήνα,άν εξαντληθεί θα πρέπει να περιμένεις τον επόμενο μήνα).
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.697
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom