Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σημαντικές Πληροφορίες][B][I]ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:[/I][/B
- Οι Βινιέτες
- Γερμανία
- Η βουνοπλαγιά του Drackenstein
- Κόμβος Μόναχο - Σάλτσμπουργκ
- Αυστρία
- Κόμβος Σάλτσμπουργκ - Βιέννη- Βιλλαχ
- Οι πρώτες πινακίδες για Λουμπλιάνα
- Κόμβος Βιλλαχ - Τούνελ του Καραβανκεν
- Σλοβενία
- Λουμπλιάνα
- Κροατία
- Οι πρώτες πινακίδες για Βελιγράδι
- Σερβία
- Ο αυτοκινητόδρομος του Βελιγραδίου
- Τα πρώτα διόδια στη Σερβία
- Κόμβος Νις - Σκοπίων - Σόφιας
- Η βουνοπλαγιά Γκρντελιτσκα Κλιζουρα
- Τέρμα Σερβίας
- Φυρομ
- Αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος
- Ελλάδα
Η ΒΟΥΝΟΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ DRACKENSTEIN:
Σε αυτά τα 240 χιλιόμετρα διαδρομής προς το Μόναχο το δυσκολότερο κομμάτι που θα περάσετε είναι το περίφημο ανέβασμα της περιοχής Schwäbische Alb και συγκεκριμένα η περιοχή γύρο από το βουνό Άιχελμπεργκ (Aichelberg) και και ο γκρεμός του Ντράκενσταιν (Drackensteiner Hang).
Εδώ θέλει ιδιαίτερη προσωχή καθώς για περίπου 6,5 χιλιόμετρα το ανώτατο όριο ταχύτητας πέφτει από τα 130 στα 80 ανά ώρα! Ο λόγος απλός! Μετά την πόλη του Mühlhausen (την περνάτε απ'έξω και βρήσκεται στο δεξί σας χέρι καθώς περνάτε από κει) οι δύο κατευθύνσεις του αυτοκινητοδρόμου Α8 διαχωρίζονται, και κάθε πλευρά κατεύθυνσης περνάει στην αριστερή και την δεξιά πλευρά των πλαγιών του βουνού Ντράκενσταιν αντίστοιχα! Εδώ λοιπόν υπάρχουν αρκετές στροφές και χρειάζεται ιδιαίτερη προσωχή όταν περνάτε από εδώ καθώς ΔΕΝ υπάρχει βοηθητική λωρίδα για να κάνετε στάση και γενικά οι στροφές είναι πολύ επικίνδυνες ενώ τα φορτηγά μπορούν άνετα να δημιουργήσουν μποτιλιαρίσματα που φτάνουν αρκετά χιλιόμετρα σε μάκρος!
Το ύψος λοιπόν του δρόμου πάνω στην μία πλαγιά του βουνού φτάνει εώς και τα 800 μέτρα και αποποκορύφωμα είναι η γέφυρα Drachenlochbrücke!
Σας παραθέτω λοιπόν μία συλλογή φωτογραφιών από το εν λόγο σημείο, μεσα από το οποίο μπορείτε να δείτε ιδίεις όμασι το τι σας περιμένει όταν περάσετε από αυτό το σημείο.
Οι φωτογραφίες είναι από τη σελλίδα thuerstein.de.
Εδώ λοιπόν ένας οδηγός φορτηγού τράβηξε με την βοήθεια ενώς συνοδηγού του με χρονολογική σειρά φωτογραφίες από το εν λόγο πέρασμα.
Πραγματικά η όλη άποψη κόβει την ανάσα.
(Πηγή: thuerstein.de)
www.thuerstein.de / Autobahnen / A8 April 2005 (Fotos von Markus)
Mετά από 6,5 χιλιόμετρα λοιπόν το συγκεκριμένο κομμάτι της διαδορμής φτάνει στο τέλος της και το ανώτατο όριο ταύτητας ανεβαίνει πλαι στα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Συνεχίζουμε λοιπόν την διαδρομή μαςε προς το Μόναχο.
Μετά από περίπου 100 χιλιόμετρα περνάμε έξω από την πόλη Ουλμ.
Μετά το Ουλμ ακολουθεί το Άυγκσμπουργκ.
Προσέξτε εδώ γιατί λίγο έξω από το Άυγκσμπουργκ γίνονται έργα στον αυτοκινητόδρομο της Α8 εδώ και αρκετό καιρό και κατά καιρούς δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα λόγο κίνησης!
Μετά από άλλα 70 χιλιόμετρα περίπου και συνολικά 240 φτάνουμε έξω από την πόλη του Μονάχου.
Σε αυτά τα 240 χιλιόμετρα διαδρομής προς το Μόναχο το δυσκολότερο κομμάτι που θα περάσετε είναι το περίφημο ανέβασμα της περιοχής Schwäbische Alb και συγκεκριμένα η περιοχή γύρο από το βουνό Άιχελμπεργκ (Aichelberg) και και ο γκρεμός του Ντράκενσταιν (Drackensteiner Hang).
Εδώ θέλει ιδιαίτερη προσωχή καθώς για περίπου 6,5 χιλιόμετρα το ανώτατο όριο ταχύτητας πέφτει από τα 130 στα 80 ανά ώρα! Ο λόγος απλός! Μετά την πόλη του Mühlhausen (την περνάτε απ'έξω και βρήσκεται στο δεξί σας χέρι καθώς περνάτε από κει) οι δύο κατευθύνσεις του αυτοκινητοδρόμου Α8 διαχωρίζονται, και κάθε πλευρά κατεύθυνσης περνάει στην αριστερή και την δεξιά πλευρά των πλαγιών του βουνού Ντράκενσταιν αντίστοιχα! Εδώ λοιπόν υπάρχουν αρκετές στροφές και χρειάζεται ιδιαίτερη προσωχή όταν περνάτε από εδώ καθώς ΔΕΝ υπάρχει βοηθητική λωρίδα για να κάνετε στάση και γενικά οι στροφές είναι πολύ επικίνδυνες ενώ τα φορτηγά μπορούν άνετα να δημιουργήσουν μποτιλιαρίσματα που φτάνουν αρκετά χιλιόμετρα σε μάκρος!
Το ύψος λοιπόν του δρόμου πάνω στην μία πλαγιά του βουνού φτάνει εώς και τα 800 μέτρα και αποποκορύφωμα είναι η γέφυρα Drachenlochbrücke!
Σας παραθέτω λοιπόν μία συλλογή φωτογραφιών από το εν λόγο σημείο, μεσα από το οποίο μπορείτε να δείτε ιδίεις όμασι το τι σας περιμένει όταν περάσετε από αυτό το σημείο.
Οι φωτογραφίες είναι από τη σελλίδα thuerstein.de.
Εδώ λοιπόν ένας οδηγός φορτηγού τράβηξε με την βοήθεια ενώς συνοδηγού του με χρονολογική σειρά φωτογραφίες από το εν λόγο πέρασμα.
Πραγματικά η όλη άποψη κόβει την ανάσα.
(Πηγή: thuerstein.de)
www.thuerstein.de / Autobahnen / A8 April 2005 (Fotos von Markus)
Mετά από 6,5 χιλιόμετρα λοιπόν το συγκεκριμένο κομμάτι της διαδορμής φτάνει στο τέλος της και το ανώτατο όριο ταύτητας ανεβαίνει πλαι στα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Συνεχίζουμε λοιπόν την διαδρομή μαςε προς το Μόναχο.
Μετά από περίπου 100 χιλιόμετρα περνάμε έξω από την πόλη Ουλμ.
Μετά το Ουλμ ακολουθεί το Άυγκσμπουργκ.
Προσέξτε εδώ γιατί λίγο έξω από το Άυγκσμπουργκ γίνονται έργα στον αυτοκινητόδρομο της Α8 εδώ και αρκετό καιρό και κατά καιρούς δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα λόγο κίνησης!
Μετά από άλλα 70 χιλιόμετρα περίπου και συνολικά 240 φτάνουμε έξω από την πόλη του Μονάχου.