Recent content by ΧΡΥΣΑ 18

1. ΧΡΥΣΑ 18

15 χρόνια - Τι σημαίνει Travelstories για σας;

To travelstories είναι ...η Αρχή κάθε ταξιδιού!! Η έμπνευση για νέα μέρη, το σκίρτημα που νιώθουμε όταν διαβάζουμε για έναν άγνωστο για μας προορισμό, η δημιουργία μια γλυκιάς και βασανιστικής επιθυμίας να γνωρίσουμε όλο τον κόσμο με σύμμαχο, συνοδηγό ,συνοδοιπόρο ένα σμήνος ταξιδευτών που...
  2. ΧΡΥΣΑ 18

Γερμανία Πληροφορίες για Βαυαρία

Καλημέρα! εν όψει Octoberfest αποφασίσαμε με τον σύζυγο να επισκεφτούμε τους κουμπάρους μας στο Μόναχο. Βρήκα εισιτήρια ( με Ryanair)από 5 έως 8 Οκτωβρίου για Μέμινγκεν . Κλείσαμε αυτοκίνητο και επειδή προσγειώνομαι στις 11 το πρωί θέλω να φτάσω Μόναχο μέσω Βαυαρικών Άλπεων. Με όσα διάβασα (και...
  3. ΧΡΥΣΑ 18

Ισπανία Aπο girona - barcelona

Σας αφήνει στο κεντρικό σταθμό των τραίνων και λεωφορείων έχει δίπλα πολλά ξενοδοχεία και το κέντρο δεν είναι μακριά πας με τα πόδια παντού.Με το google maps νομίζω θα βγάλεις εύκολα άκρη.
  4. ΧΡΥΣΑ 18

Εμείς μείναμε στο Sallés Hotel Pere IV. Λίγο τσιμπημένο για αυτά που προσφέρει αλλά το μετρό ήταν δίπλα οπότε δεν είχαμε κανένα θέμα. Το μετρό νομίζω ότι δεν ήταν 24ωρο αλλά δεν θυμάμαι καλά.
  5. ΧΡΥΣΑ 18

Ισπανία Aπο girona - barcelona

Πήγα πέρυσι τον Ιούνιο οπότε θυμάμαι αρκετά πράγματα ότι θέλεις ρώτα!!
  6. ΧΡΥΣΑ 18

Ναι υπάρχει λεωφορείο και για Βαρκελώνη και για κέντρο Χιρόνας περιμένουν την πτήση! Οπότε διαλέγεις αν θέλεις να δεις και την Χιρόνα κλείνεις ένα βράδυ εκεί και την άλλη μέρα πηγαίνεις με τραίνο Βαρκελώνη. Εμείς είχαμε την ίδια πτήση και είδαμε και την Χιρόνα.
  7. ΧΡΥΣΑ 18

ΗΠΑ Αναζήτηση εισιτηρίων για Η.Π.Α.

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Εχθές το μεσημέρι που κοιτούσα πάλι τις τιμές μου έβγαλε τιμή για το 10ήμερο του Πάσχα που ήθελα στα 489 ευρώ οπότε άρχισα να το ξανασκέφτομαι. Αργά το βράδυ όμως κατά της 1.00 μπήκε ο άντρας μου και μου λέει το δίνει τώρα στα 408 ευρώ. Εεε φυσικά...
  8. ΧΡΥΣΑ 18

Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν οι τιμές που βρίσκω από Αθήνα για Νέα Υόρκη με Emirates στα 470 ευρώ το άτομο είναι καλές για Πάσχα του 2018 ή μήπως πρέπει να περιμένω αργότερα;
  9. ΧΡΥΣΑ 18

Ισπανία Πρώτη φορά στη Βαρκελώνη

EIRHNH2 επειδή από ότι κατάλαβα έχεις κάνει την διαδρομή θα ήθελα δύο διευκρινήσεις. Πρώτον σε ποιον από τους δύο σταθμούς τρένων κατέβηκες γιατί από ότι βρήκα υπάρχουν δύο (αυτό δεν ξέρω αν όντως ισχύει οπότε κάθε βοήθεια δεκτή!!!) ένας που σταματάει στο κέντρο του figueres για τα regional και...
  10. ΧΡΥΣΑ 18

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και το λινκ. Ήθελα να σε ρωτήσω αν χρησιμοποίησες καθόλου τρένο ή μόνο λεωφορεία ;
  11. ΧΡΥΣΑ 18

Ισπανία Πρώτη φορά στη Βαρκελώνη

Καλημέρα σας, την Δευτέρα 19 Ιουνίου τρία ζευγάρια πετάμε για Βαρκελώνη και συγκεκριμένα για Τζιρόνα με την γνωστή πτήση της Ryanair που προσγειώνεται στις 23:50 το βράδυ. Αποφασίσαμε να μείνουμε το βράδυ στην Τζιρόνα γιατί από ότι έχω καταλάβει αξίζει να την δούμε. Η πρώτη μου ερώτηση λοιπόν...
  12. ΧΡΥΣΑ 18

Ryanair Ερωτήσεις για Ryanair v.2

Σε ευχαριστώ πολύ, απ' ότι έμαθα λέγεται ευρωπαική κάρτα ασφάλισης και δεν κοστίζει τίποτα!
  13. ΧΡΥΣΑ 18

Καλημέρα, μια ερώτηση για ταξιδιωτική ασφάλιση της ryanair. Σχεδιάζω να πάω τέλη Ιουνίου Παρίσι -ντισνευλαντ με παιδιά και αναρωτιέμαι αν αξίζει η ταξιδιωτική ασφάλιση που παρέχει η εταιρία ή αν ξέρετε άλλο τρόπο να ασφαλιστούμε λόγω παιδιών κυρίως!!
  14. ΧΡΥΣΑ 18

Ηνωμένο Βασίλειο Οδηγός: Λονδίνο

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
  15. ΧΡΥΣΑ 18

Έχω μια ερώτηση ακόμα. Είδα μέσω ίντερνετ ότι έχει προσφορές στα εισιτήρια τρένου από Gatwick για St Pancras, είναι απαραίτητο να κλείσω από το ίντερνετ ή θα βρω προσφορές και επί τόπου δεδομένου ότι είναι δύσκολο να υπολογίσω την ώρα που θα πάρω το τρένο?