Cyprus Airways Cyprus Αirways - Δρομολόγια από Ελλάδα

SPO

Member
Μηνύματα
163
Likes
56
Επίσης να μην ξεχνάμε ότι για το μέσο κάτοικο Ζυρίχης που ταξιδεύει προς Θεσσαλονίκη για οποιδήποτε λόγο οι ώρες είναι εντελώς άβολες.Το δρομολόγιο φτιάχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδος με ανταποκρίσεις ανά τον κόσμο.Μια πτήση που φτάνει στις 2 τη νύχτα ή αναχωρεί αχάραγα έχει πάντα μεγάλο ρίσκο να μην έχει μακροημέρευση.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Δηλαδη τώρα ποια εταιρία προσφέρει connections απο την Θεσσαλονίκη; Αν σταματησει η Swiss, κι ας πούμε έχει και 3 φορές την βδομάδα η Austrian, η Alitalia δεν θα έχει το χειμώνα, οπότε τα μοναδικά connections θα είναι μέσω Αθήνας με Aegean ή δεν ξέρω κατα πόσο βολεύουν οι πτήσεις για Γερμανία της Aegean για ανταποκρίσεις με LH
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Υπάρχουν connections με τις LH/A3 (FRA, MUC, DUS), απλά είναι πιο ακριβά απ' ότι είχατε συνηθίσει με Swiss.
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Δηλαδη τώρα ποια εταιρία προσφέρει connections απο την Θεσσαλονίκη; Αν σταματησει η Swiss, κι ας πούμε έχει και 3 φορές την βδομάδα η Austrian, η Alitalia δεν θα έχει το χειμώνα, οπότε τα μοναδικά connections θα είναι μέσω Αθήνας με Aegean ή δεν ξέρω κατα πόσο βολεύουν οι πτήσεις για Γερμανία της Aegean για ανταποκρίσεις με LH
Υπάρχει και η Turkish Airlines με ανταπόκριση από Κωνσταντινούπολη για σχεδόν όλο τον κόσμο..
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
mad4paok said:
Υπάρχει και η Turkish Airlines με ανταπόκριση από Κωνσταντινούπολη για σχεδόν όλο τον κόσμο..
Φτάνει βέβαια απόγευμα στην Κωνσταντιπουλη οπότε δεν ξέρω αν βολεύουν οι ώρες για τις ανταποκρισεις
 

AlexG

Member
Μηνύματα
144
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα γίνονται...
Επειδη επι σειρα ετων πετούσα με τις συγκεκριμενες πτησεις, απλως επιβεβαιώνω ότι η πληρότητα τους ηταν ανείπωτη. Και στη βραδινη πτηση απο Ζυριχη αλλα και στην πρωινη απο Θεσσαλονίκη. Πολυ, μα παρα πολυ δυσκολα εβρισκες αδεια θεση. Και συν τοις άλλοις με βόλευαν και οι πτήσεις γιατί εφευγα από το Λονδίνο 18:30 την Παρασκευη και 9 η ωρα το πρωι της δευτερας ήμουν πίσω.

Οσον αφορα τη ryan και το οτι εξ'αιτιας της προκλήθηκε όλο αυτο, πραγματικά πιστεύω ότι ειναι παντελώς άσχετο. Πως γίνεται να συγκρίνουμε μια loco με τη swiss. Όντως πέρασε απο αυτη τη φαση και η swiss στο παρελθον οταν πουλουσε οn-board snacks αλλα ειδε οτι δεν προχωρησε και το ξαναγυρισε.. Αν κάποιος έιναι Loco-oriented θα πετάξει με FR και EZ. Αν καποιος δε θελει Loco θα πεταξει με Alitalia, Swiss κλπ

Το οτι ηταν αδεια η business class της, δε νομιζω οτι λέει κάτι. Και από Αθήνα οι ευρωπαϊκές εταιρείες φευγουν με αδεια την Business. Τι σημαίνει αυτό; Οτι θα πρέπει να κόψουν τα δρομολόγια; Ούτως ή αλλως οι περισσότερεοι που πετανε business, ή είναι υπουργοι, ή τους πληρώνει τα εισιτηρια η εταιρεία τους ή εχουν κανει Upgrade με τα μιλια τους. Και στο κατω κατω η economy της swiss δεν ηταν και φτηνη. Ποιος βρίσκει πλέον ευρωπαικό προορισμό μέσω ZRH με 150 EUR? Κατ'ελάχιστο 8α πρεπει να δωθουν 180-200 EUR. Επι παραδείγματι, για ένα επαγγελματικό ταξείδι που έκανα από Αθήνα για Γενεύη πριν από περίπου 5 μήνες, και κλείνοντας ticket on time, μου κόστισε 350 EUR. Δεν το λες και λίγα -- αλλα ας όψεται που έχει το μονοπώλιο (με νορμαλ ώρες και νομραλ service)

Εν κατακλέιδι, καλό θα ήταν, πιστεύω, να το ξανασκεφτούν οι της swiss. Είναι σα να σταματάει η Alitalia την πτήση της προς Ρώμη...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.303
Likes
5.039
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
α) Η εταιρεία δε βγάζει κέρδος με τα εισιτήρια προσφοράς των 180-200 ευρώ στα οποία πάνω απ' το 1/3 είναι φόροι. Άρα για ένα ταξίδι στην Ευρώπη με connection που περιλαμβάνει τέσσερα σκέλη, η εταιρεία θα κερδίσει ~120 ευρώ, ούτε 30 ευρώ ανά σκέλος.

β) Η εταιρεία βγάζει κέρδος απ' τα business εισιτήρια γιατί αυτά έχουν πολλαπλάσιο κέρδος σε σχέση με μια θέση economy. Αν περίμενε η Swiss να τα βγάλει πέρα με τα 30 ευρώ που κερδίζει ανά σκέλος από μια economy θέση προσφοράς, θα είχε κλείσει τη γραμμή πολύ νωρίτερα. Οι προσφορές υπάρχουν ώστε να μειώνεται η ζημιά και να αυξάνονται οι πληρότητες, ώστε τουλάχιστον να βγαίνει πχ το κόστος των καυσίμων.

γ) Η σύγκριση μεταξύ loco και regular δεν είναι άσχετη... μια αντίστοιχη σύγκρουση οδήγησε στο κλείσιμο μιας εθνικής εταιρείας στο αεροδρόμιο του Βίλνιους πριν μερικά χρόνια.
 

wazomania

Member
Μηνύματα
32
Likes
16
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Ευκαιρία να βάλει δρομολόγια η Aegean να μένουν τα λεφτά στην Ελλάδα. Αυτό γιατι δεν το σκεφτόμαστε οι business traveller ας στείλουμε ένα e-mail.
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Επειδή γνώρισα την Ευρώπη μέσα από την swiss, η είδηση ότι σταματά τα δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη, μου αφήνει πολύ πικρή γεύση. ειδικός δεν είμαι αλλά εάν πτήσεις μετέτοια πληρότητα κόβονται, ελείψει κέρδους, τότε δεν ξέρω ποιά εταιρεία θα μπορέσει να σταθεί στην συμπρωτεύουσα. Γιατί πόσα μπίζνες κλας μπορεί να πουλήσει η Σαλονίκη καθημερινά? Ή πόσες πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρείες έμειναν στην Θεσσαλονίκη για να πληρώνουν στα στελέχη τους εισητήρια μπίζνες? δεν ξέρω απλά διερωτώμαι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.182
Μηνύματα
883.218
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom