Γενικά Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?

Kata_87

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Γεια σας!
Είχα πτήση με Ryanair πρόσφατα η οποία ακυρώθηκε, Βρυξέλλες - Κοπεγχάγη, χωρίς ενημέρωση, χωρίς αιτιολογία. Η επόμενη ήταν τέσσερις μέρες αργότερα οπότε αναγκαστικά πήρα το τρένο. Έκανα αίτηση για αποζημίωση, η οποία αίτηση εντωμεταξύ στάλθηκε προτού προλάβω να συμπληρώσω όλα τα στοιχεία (κάτι πάιχτηκε με το site ή με την σύνδεση μου εκείνη τη στιγμή), αλλά την ξαναέκανα αυτή τη φορά ολοκληρωμένη. Σαν αποτέλεσμα η Ryanair μου έκανε επιστροφή χρημάτων, 35 ευρώ που έκανε το εισητηριο, φαντάζομαι ως απάντηση στην πρώτη μου αίτηση, αλλά εγώ ξόδεψα κοντά 360 ευρώ για να φτάσω τελικά εκεί που έπρεεπε (αποδείξεις και εισητήρια τα είχα επισυνάψει στην δεύτερη αίτηση). Τέλοσπάντων, μου έστειλε και ένα μήνυμα με έναν αριθμό για να παρακολουθώ το αίτημα μου στο claim tracker τους αλλά, ω τι έκπληξη, όποτε πάω να τσεκάρω εκεί μου λέει ότι ο αριθμός κράτησης μου είναι λάθος.. που είμαι σίγουρη ότι δεν είναι. Από ότι είδα έχει συμβεί και σε άλλους. Οπότε, καθώς δεν έχω ιδέα αν λάβουν υπόψη την δεύτερη και σωστή μου αίτηση, σκέφτομαι να απευθυνθώ σε κάποιο από αυτά τα site που λένε ότι σε βοηθάνε να κάνεις καταγγελία π.χ. https://www.airhelp.com/el/?gclid=C...gclsrc=aw.ds&dclid=CPvewZ-v39wCFdQ6GwodIjIE7w

Μήπως έχει μπει κανένας από σας σε αυτή τη διαδικασία ποτέ και ξέρει να μου πει αν αξίζει τον κόπο ή να μου προτείνει κάποιο συγκεκριμένο site? Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο post!
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.599
Likes
12.420
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Γεια σας!
Είχα πτήση με Ryanair πρόσφατα η οποία ακυρώθηκε, Βρυξέλλες - Κοπεγχάγη, χωρίς ενημέρωση, χωρίς αιτιολογία. Η επόμενη ήταν τέσσερις μέρες αργότερα οπότε αναγκαστικά πήρα το τρένο. Έκανα αίτηση για αποζημίωση, η οποία αίτηση εντωμεταξύ στάλθηκε προτού προλάβω να συμπληρώσω όλα τα στοιχεία (κάτι πάιχτηκε με το site ή με την σύνδεση μου εκείνη τη στιγμή), αλλά την ξαναέκανα αυτή τη φορά ολοκληρωμένη. Σαν αποτέλεσμα η Ryanair μου έκανε επιστροφή χρημάτων, 35 ευρώ που έκανε το εισητηριο, φαντάζομαι ως απάντηση στην πρώτη μου αίτηση, αλλά εγώ ξόδεψα κοντά 360 ευρώ για να φτάσω τελικά εκεί που έπρεεπε (αποδείξεις και εισητήρια τα είχα επισυνάψει στην δεύτερη αίτηση). Τέλοσπάντων, μου έστειλε και ένα μήνυμα με έναν αριθμό για να παρακολουθώ το αίτημα μου στο claim tracker τους αλλά, ω τι έκπληξη, όποτε πάω να τσεκάρω εκεί μου λέει ότι ο αριθμός κράτησης μου είναι λάθος.. που είμαι σίγουρη ότι δεν είναι. Από ότι είδα έχει συμβεί και σε άλλους. Οπότε, καθώς δεν έχω ιδέα αν λάβουν υπόψη την δεύτερη και σωστή μου αίτηση, σκέφτομαι να απευθυνθώ σε κάποιο από αυτά τα site που λένε ότι σε βοηθάνε να κάνεις καταγγελία π.χ. https://www.airhelp.com/el/?gclid=C...gclsrc=aw.ds&dclid=CPvewZ-v39wCFdQ6GwodIjIE7w

Μήπως έχει μπει κανένας από σας σε αυτή τη διαδικασία ποτέ και ξέρει να μου πει αν αξίζει τον κόπο ή να μου προτείνει κάποιο συγκεκριμένο site? Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο post!
Γεια. Εκτος απο το παρον στο οποιο μεταφερθηκε το μήνυμά σου, δες κι αυτά τα θέματα:
https://www.travelstories.gr/community/threads/air-help.55087/
https://www.travelstories.gr/community/threads/ψαχνω-εταιρια-αποζημιωσεων-για-αεροπορικες.53602/
 

KaterinaJ

Member
Μηνύματα
422
Likes
512
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πάντως εγώ που αντιμετώπισα πρόβλημα (άρνηση παροχής ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου ενώ είχα κάνει 2 μήνες νωρίτερα την πληρωμή) βρήκα άμεση ανταπόκριση στην υπηρεσία καταναλωτή της ΕΕ, στο Ελληνικό γραφείο.

https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-center-greece/
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.428
Likes
4.412
Απόφαση Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης 12.9.2018:
Σε περίπτωση ματαιώσεως πτήσεως, η αεροπορική εταιρία οφείλει επίσης να επιστρέψει στους επιβάτες τις προμήθειες τις οποίες εισέπραξαν οι διαμεσολαβητές κατά την αγορά εισιτηρίων, εφόσον τελούσε εν γνώσει των προμηθειών αυτών

https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/42000
 

Giannisma

Member
Μηνύματα
39
Likes
12
Καλημέρα σας,
Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με καθυστέρηση πτήσης και χάσιμο ανταπόκρισης μη αεροπορικής.η πτηση έχει ώρα άφιξης τις 18.00 και το τελευταίο λεοφωρείο για τον τόπο μου υπεραστικό( 3 ώρες δρόμος) αναχωρεί στις 18.45..αν υπάρχει καθυστέρηση πτήσης δικαιούμαι πχ διανυκτέρευση η αποζημίωση λόγο της καθυστέρησης και απώλεια του..

Ευχαριστώ πολύ
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.988
Likes
40.872
Η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να σε παει μεχρι την πολη αφιξης που γραφει το εισιτηριο της.
Δικαιουσαι χρηματικη αποζημιωση αν καθυστερησει καποιες ωρες, οχι λεπτα.
 

s-travelholic

Member
Μηνύματα
55
Likes
346
Καλησπέρα,
είχα κλείσει εισιτήρια από Ρώμη για Βραζιλία με IBERIA και όταν πήγαμε στο αεροδρόμιο μας είπαν ότι η πτήση μας έχει ακυρωθεί, χωρίς να μας πουν τον λόγο. Ταξίδευα με μία φίλη μου και χωρίς να μας ρωτήσουν, μας έβαλαν σε άλλες πτήσεις πετώντας η καθεμία χωριστά.
Εγώ έφτασα 3,5 ώρες αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης, ενώ η φίλη μου ήρθε την άλλη μέρα. Κάναμε αίτηση στην IBERIA για την αποζημίωση, η φίλη μου πήρε 600 ευρώ ενώ εμένα αρνούνται να μου καλύψουν οτιδήποτε, ενώ ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός λέει για 1/ 2 αποζημίωσης για αυτή την απόσταση. Ξέρει κανείς να με διαφωτίσει, αν μπορώ να κάνω κάτι επιπλέον?
Έχει κανείς χρησιμοποιήσει τα site που αναλαμβάνουν να εισπράξουν την αποζημίωση για λογαριασμό σου?
 

el de abajo

Member
Μηνύματα
202
Likes
586
Πριν 3 μέρες πήρα, κανονικότατα, αποζημίωση 750ε απο την Ryanair (3 επιβάτες από 250e βάση της EU261) για 6ωρη καθυστέρηση στην πτήση Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη στα τέλη Ιουλίου.
Καθοριστική αποδείχτηκε η στάση της ΥΠΑ την οποία άργησα να βάλω στο παιχνίδι.
Ενώ επί πέντε μήνες η αγαπήτη Ryanair σφύριζε αδιάφορα και η εξυπηρέτηση πελατών της στο chat μου έλεγε άλλα αντί άλλων, με το που κοινοποιήθηκε το αίτημα στην ΥΠΑ σε ένα μήνα το θέμα έκλεισε με την κατάθεση των χρημάτων στον λογαριασμό που τους έστειλα.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.162
Μηνύματα
882.488
Μέλη
38.878
Νεότερο μέλος
pennykk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom