Απορίες για κράτηση στο Booking.com

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.683
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Για του λογου το αληθές,μνμ που μου ήρθε μεσω booking πριν λιγο,για κρατηση με δωρεαν ακυρωση και χωρις προπληρωμη,δυο μερες μετα την κρατηση που εχω κανει...η οποία ειναι στις 29 νοεμβρη με 5 δεκεβρη.προσπαθησα να παρω την booking μπας και βγαλω ακρη,αλλα πλεον μονο στα αγγλικα μπορεις να εχεις επαφη,καινουργιο ειναι αυτο....κριμα και την ειχα σε εκτιμηση σαν εταιρια.
Γιατί είναι άκυρη η κάρτα μου;
Το Aparthotel Adagio Access Nogent sur Marne προσπάθησε να επαληθεύσει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας κάνοντας χρέωση του ποσού που αντιστοιχεί στο πρώτο βράδυ, ή στην προκαταβολή ή σε ολόκληρη τη διαμονή, αλλά δεν μπόρεσε να επεξεργαστεί την κάρτα σας.

Τι μπορώ να κάνω;
Για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, μπορείτε να πληρώσετε τώρα χρησιμοποιώντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής ή να ενημερώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Αν ενημερώσετε την πιστωτική κάρτα σας, βεβαιωθείτε ότι έχει επαρκές υπόλοιπο, ότι είναι ενεργή χωρίς περιορισμούς και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διεθνείς συναλλαγές. Σας παρακαλούμε να το κάνετε μέσα στις επόμενες 2 ώρες για να είναι η διαμονή σας εγγυημένη.

Ισχύει ακόμα η κράτησή μου;
Ναι, η κράτησή σας εξακολουθεί να ισχύει. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τα στοιχεία της νέας πιστωτικής κάρτας ή πληρώνετε για αυτήν την κράτηση με διαφορετικό τρόπο πληρωμής μέσα στις επόμενες 2 ώρες.
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.284
Likes
898
Για του λογου το αληθές,μνμ που μου ήρθε μεσω booking πριν λιγο,για κρατηση με δωρεαν ακυρωση και χωρις προπληρωμη,δυο μερες μετα την κρατηση που εχω κανει...η οποία ειναι στις 29 νοεμβρη με 5 δεκεβρη.προσπαθησα να παρω την booking μπας και βγαλω ακρη,αλλα πλεον μονο στα αγγλικα μπορεις να εχεις επαφη,καινουργιο ειναι αυτο....κριμα και την ειχα σε εκτιμηση σαν εταιρια.
Γιατί είναι άκυρη η κάρτα μου;
Το Aparthotel Adagio Access Nogent sur Marne προσπάθησε να επαληθεύσει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας κάνοντας χρέωση του ποσού που αντιστοιχεί στο πρώτο βράδυ, ή στην προκαταβολή ή σε ολόκληρη τη διαμονή, αλλά δεν μπόρεσε να επεξεργαστεί την κάρτα σας.

Τι μπορώ να κάνω;
Για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, μπορείτε να πληρώσετε τώρα χρησιμοποιώντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής ή να ενημερώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Αν ενημερώσετε την πιστωτική κάρτα σας, βεβαιωθείτε ότι έχει επαρκές υπόλοιπο, ότι είναι ενεργή χωρίς περιορισμούς και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διεθνείς συναλλαγές. Σας παρακαλούμε να το κάνετε μέσα στις επόμενες 2 ώρες για να είναι η διαμονή σας εγγυημένη.

Ισχύει ακόμα η κράτησή μου;
Ναι, η κράτησή σας εξακολουθεί να ισχύει. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τα στοιχεία της νέας πιστωτικής κάρτας ή πληρώνετε για αυτήν την κράτηση με διαφορετικό τρόπο πληρωμής μέσα στις επόμενες 2 ώρες.
Η booking ακόμη έχει ελληνόφωνους στην εξυπηρέτηση, απλά μπορεί να μην ήταν διαθέσιμοι.

Το ξενοδοχείο δεν πάει να πάρει το ποσό της κράτησης αλλά να ελέγξει αν η κάρτα είναι έγκυρη και αν έχει χρήματα μέσα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί σε περίπτωση ακύρωσης πέραν της επιτρεπόμενης προθεσμίας.
 

thanos75

Member
Μηνύματα
1.364
Likes
3.409
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
Η booking ακόμη έχει ελληνόφωνους στην εξυπηρέτηση, απλά μπορεί να μην ήταν διαθέσιμοι.

Το ξενοδοχείο δεν πάει να πάρει το ποσό της κράτησης αλλά να ελέγξει αν η κάρτα είναι έγκυρη και αν έχει χρήματα μέσα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί σε περίπτωση ακύρωσης πέραν της επιτρεπόμενης προθεσμίας.
Ακριβώς αυτό....εμένα μάλιστα μου είχε τύχει αυτό ήδη από το 2014 σε κράτηση ξενοδοχείου που είχα κάνει για Πάφο και επειδή δεν είχα τότε επαρκές υπόλοιπο στη χρεωστική μου μου έστειλαν μήνυμα τύπου "δεν μπορούμε να κατοχυρώσουμε την κράτησή σας, και εντός 48 ωρών να δώσω τα στοιχεία άλλης κάρτας ή να βάλω το ποσό που αντιστοιχεί ειδάλλως θα ακυρωθεί η κράτηση" (κάτι τέτοιο τέλος πάντων). Τελικά απλά τότε ακύρωσα την κράτηση στο συγκεκριμένο κατάλυμα και πήγα σε άλλο. Φαίνεται όμως - και σύμφωνα με αυτά που αναφέρει η sinefoula- όλο και περισσότερα καταλύματα εφαρμόζουν αυτή την πολιτική. Πάντως προσωπικά μου φαίνεται λίγο χαζή ως πολιτική διότι εάν εγώ γύρω στην επιτρεπόμενη ημερομηνία για κάποιο λόγο κάνω μια μεταφορά χρημάτων ή για κάποιο έκτακτο λόγο "αδειάσω" σχεδόν το λογαριασμό μου, εκείνους κάτ'ουσίαν και πάλι τίποτα δεν τους διασφαλίζει ότι θα βρουν το απαιτούμενο ποσό μετά την επιτρεπόμενη ημερομηνία δωρεάν ακύρωσης
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Πάντως προσωπικά μου φαίνεται λίγο χαζή ως πολιτική διότι εάν εγώ γύρω στην επιτρεπόμενη ημερομηνία για κάποιο λόγο κάνω μια μεταφορά χρημάτων ή για κάποιο έκτακτο λόγο "αδειάσω" σχεδόν το λογαριασμό μου
Αν είναι δεσμευμένα σε πιστωτική κάρτα δεν υπάρχει δυνατότητα να τα αποδεσμεύσεις , επίσης αν υπάρχει δέσμευση σε χρεωστική κάρτα πάλι δεν μπορείς να τα τραβήξεις από το λογαριασμό (τουλάχιστον στην τράπεζα που χρησιμοποιώ).

όλο και περισσότερα καταλύματα εφαρμόζουν αυτή την πολιτική
Καθώς ο τουρισμός ανεβαίνει διαρκώς σε συγκεκριμένες περιοχές (π.χ. Βενετία , Παρίσι κτλ) αλλά και λόγω των ανεύθυνων χρηστών του διαδικτύου (10 κρατήσεις για τις ίδιες ημερομηνίες και νοοτροπία έλα μωρέ τι έγινε), δυστυχώς (για τους υπεύθυνους χρήστες ) τα ξενοδοχεία θα ζητούν σχεδόν πάντα δέσμευση χρημάτων.
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.683
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Η booking ακόμη έχει ελληνόφωνους στην εξυπηρέτηση, απλά μπορεί να μην ήταν διαθέσιμοι.

Το ξενοδοχείο δεν πάει να πάρει το ποσό της κράτησης αλλά να ελέγξει αν η κάρτα είναι έγκυρη και αν έχει χρήματα μέσα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί σε περίπτωση ακύρωσης πέραν της επιτρεπόμενης προθεσμίας.
μα εχω μεσα 100 ευρω δεν ηταν αδεια,ασε στεναχωρεθηκα πολυ,δεν μου χει ξαναγινει ακυρωση απ το ιδιο το καταλυμμα ποτε,συνηθως αν κατι δεν μ αρεσει ακυρωνω την κρατηση μονη μου,οχι ετσι...να το εκαναν τελευταιες εβδομαδες το καταλαβαινω,αλλα εχω κανει τοσες κρατησεις στο εξωτερικο ποτε δεν εχει γινει αυτο,παντα ημουν συνεπης....αρχιζω και σκεφτομαι την airbnb αλλα τη φοβαμαι κι ολας....εκει πλεον δεν βρισκεις ακρη αν συμβει καμια στραβη.

Αν είναι δεσμευμένα σε πιστωτική κάρτα δεν υπάρχει δυνατότητα να τα αποδεσμεύσεις , επίσης αν υπάρχει δέσμευση σε χρεωστική κάρτα πάλι δεν μπορείς να τα τραβήξεις από το λογαριασμό (τουλάχιστον στην τράπεζα που χρησιμοποιώ).



Καθώς ο τουρισμός ανεβαίνει διαρκώς σε συγκεκριμένες περιοχές (π.χ. Βενετία , Παρίσι κτλ) αλλά και λόγω των ανεύθυνων χρηστών του διαδικτύου (10 κρατήσεις για τις ίδιες ημερομηνίες και νοοτροπία έλα μωρέ τι έγινε), δυστυχώς (για τους υπεύθυνους χρήστες ) τα ξενοδοχεία θα ζητούν σχεδόν πάντα δέσμευση χρημάτων.
δεν ανοικω σ αυτη την κατηγορια γμτ,παντα ειμαι συνεπης,και σε καθε διαμονη στο εξωτερικο που εχω παει,δεν κανω τετοιες βλακειες...χρεωστικη καρτα εχω,που θα πει καταναλωνω μονο οσα υπαρχουν στον λογαριασμο τραπεζης,δεν εχω δεν καταναλωνω,απλα πραγματα.εχω ως τωρα 4 κρατησεις πληρωμενες ολες με την ιδια καρτα στην ισπανια και πορτογαλια για το γεναρη του 2020,εχω παει παρισι 6 φορες και σε ολες χρησιμοποιησα την booking κριμα ειναι....να κανω δωρεαν ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ κρατηση και οχι προπληρωμη,και να ξηγιουνται ετσι.
 
Last edited by a moderator:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Δεν το είπα για εσάς προσωπικά, απλά εγώ και εσείς κτλ είμαστε μια σταγόνα στον ωκεανό.
Οι ξενοδόχοι το βλέπουν μαζικά.

Προσωπικά έχω 2-3 πρακτορεία που κάνω εγώ την έρευνα αγοράς τι μου αρέσει κτλ (συνήθως σε 4* - 5* ταξιδεύω) και τους το ζητάω (8 στις 10 φορές παίρνω καλυτερη τιμή και 2 στις 10 ίδια τιμή). Ξέρω αυτό ακούγεται άλλης δεκαετίας, αλλά αφού βολεύει και από θέμα τιμής και εξυπηρέτησης γιατί να μην το προτιμήσω? Ακόμη και ίδια τιμή να το πάρω , τουλάχιστον έχω ποιοτική εξυπηρέτηση.

Παρόλα αυτά το booking είναι εξαιρετικό ψαχτηρι, και πολύ αξιόπιστο (για όποιον διαβάζει και αξιολογεί τα σχόλια των πελατών).
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.600
Likes
12.420
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
@sinefoula δεν σου έχει γίνει ακύρωση, όπως λέει και το μήνυμα που σου έστειλαν. Αν τελικά στραφείς σε άλλο κατάλυμα, μην ξεχάσεις να ακυρώσεις αυτήν την κράτηση. Το πρόβλημα είναι η χρεωστική σου, ως κάρτα και τίποτα άλλο. Ή βρες άλλη χρεωστική ή πιστωτική και προσπάθησε ξανά ή κλείσε άλλο κατάλυμα (μην ξεχάσεις να ακυρώσεις αυτήν την κράτηση). Έχεις πολύ χρόνο μπροστά σου.
 

lyk.an

Member
Μηνύματα
123
Likes
252
Επόμενο Ταξίδι
Baltics/Helsinki
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Νομίζω πολλά καταλύματα το εφαρμόζουν πλέον αυτό ακόμα κι αν είναι χωρίς προπληρωμή-δωρεάν ακύρωση, ως εγγύηση πως αν τελικά δε φανείς ενώ δεν ακύρωσες θα τα πάρουν από κάπου.
(Ίσως χαζό όπως ειπώθηκε παραπάνω, αλλά τι να πεις.)
Έχει να κάνει με την πολιτική του καθένα και αν θυμάμαι σωστά το booking έχει σχεδόν παντού κοτσαρισμένο το ότι το κατάλυμα έχει δικαιώμα για δέσμευση κάποιου ποσού προγενέστερα των ημερομηνιών που 'χεις κλείσει.

Έχει συμβεί και σε εμένα το ίδιο, λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου στην κάρτα κατά τη διάρκεια της κράτησης (κράτηση χωρίς προπληρωμή αλλά με μη επιστρέψιμη τιμή) και μου ήρθε και το αντίστοιχο mail και mail από το κατάλυμα.
Εντέλει βέβαια μου τα δέσμευσε "προσωρινά" για κάνα 2βδομαδο (μετά μου τα γύρισαν και πλήρωσα κανονικά στην άφιξη) αλλά από τότε ακόμα και με δωρέαν ακύρωση-χωρίς προπληρωμή να κλείνω θέλω να έχω το ποσό εκ των προτέρων γιατί είναι σύνηθες φαινόμενο.
Οποτε αν δεν μπορείς να ταΐσεις από τώρα την κάρτα που χρησιμοποίησες, ακύρωσε αυτήν την κράτηση και δοκίμασε σε άλλα καταλύματα που ίσως δε σου δεσμεύσουν από τώρα κάτι.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
772
Likes
1.122
"Δεν χρειάζεται προπληρωμή. Ωστόσο, το κατάλυμα ενδέχεται να λάβει ένα ποσό ως εγγύηση από την κάρτα με την οποία κάνατε κράτηση. Η διαδικασία αυτή γίνεται για να διασφαλιστεί η εγκυρότητα της κάρτας, καθώς και ότι δεν έχει χαθεί ή κλαπεί. Η δέσμευση αυτή είναι προσωρινή και το ποσό θα σας επιστραφεί πλήρως"
το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται αφού έκανα κράτηση για ξενοδοχείο στο Hanoi με πληρωμή στο ξενοδοχείο και δωρεάν ακύρωση μέχρι και μια βδομάδα πριν την κράτηση.
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.683
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
"Δεν χρειάζεται προπληρωμή. Ωστόσο, το κατάλυμα ενδέχεται να λάβει ένα ποσό ως εγγύηση από την κάρτα με την οποία κάνατε κράτηση. Η διαδικασία αυτή γίνεται για να διασφαλιστεί η εγκυρότητα της κάρτας, καθώς και ότι δεν έχει χαθεί ή κλαπεί. Η δέσμευση αυτή είναι προσωρινή και το ποσό θα σας επιστραφεί πλήρως"
το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται αφού έκανα κράτηση για ξενοδοχείο στο Hanoi με πληρωμή στο ξενοδοχείο και δωρεάν ακύρωση μέχρι και μια βδομάδα πριν την κράτηση.
συμφωνω,αλλα στην δικη μου περιπτωση,ειναι ολα τα παραπανω που γραφετε,συν οτι η κρατηση ειναι αρκετους μηνες μετα...για τις 29 νοεμβρη του 2019 εως 5 δεκεμβρη του 19....κι επισης ακυρωσε την κρατηση το ιδιο το ξενοδοχειο,μετα απο 24 ωρες...που σε απλα ελληνικα θα πει εχεις ολο το ποσό για να κανεις κρατηση;καλως,δεν το εχεις;δεν την κανεις.Και δεν εννοω,άμεσα,εννοω,ακομα κι αν ειναι μετα απο μηνες.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
772
Likes
1.122
συμφωνω,αλλα στην δικη μου περιπτωση,ειναι ολα τα παραπανω που γραφετε,συν οτι η κρατηση ειναι αρκετους μηνες μετα...για τις 29 νοεμβρη του 2019 εως 5 δεκεμβρη του 19....κι επισης ακυρωσε την κρατηση το ιδιο το ξενοδοχειο,μετα απο 24 ωρες...που σε απλα ελληνικα θα πει εχεις ολο το ποσό για να κανεις κρατηση;καλως,δεν το εχεις;δεν την κανεις.Και δεν εννοω,άμεσα,εννοω,ακομα κι αν ειναι μετα απο μηνες.
Δεν τίθεται θέμα διαφωνίας μας. Είναι ξεκάθαρα μια διαφορετική πολιτική των ξενοδοχείων και αυτήν παραθέτω. Να προσθέσω πως η κράτηση είναι για 18/04/2020 και έκανα 4 κρατήσεις σε διαφορετικές πόλεις για το ίδιο ταξίδι.
με βολεύει πάντως να παίρνει τα χρήματα την στιγμή της κράτησης, αυτό το κάνει συνήθως το www.hotels.com αλλά στην προκειμένη περίπτωση σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία ήταν αρκετά πιο φτηνά στο booking.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.005
Likes
40.908
με βολεύει πάντως να παίρνει τα χρήματα την στιγμή της κράτησης, αυτό το κάνει συνήθως το www.hotels.com αλλά στην προκειμένη περίπτωση σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία ήταν αρκετά πιο φτηνά στο booking.
Η διαφορα ειναι οτι στο hotels.com σε ρωταει την στιγμη της κρατησης αν θελεις να πληρωσεις αμεσα η εκει ( χωρις να αλλαζει αυτο τη δωρεαν ακυρωση) ειτε οταν σε χρεωνει αμεσα ενημερωνεσαι την ωρα που κλεινεις. Δεν σου στελνει ξεγυρισμενη ακυρωση 24 ωρες μετα. Δυο φορες που με χρεωσε ενω η βεβαιωση ελεγε οτι πληρωνω εκει, ζητησα να επιστραφουν στην καρτα τα χρηματα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.169
Μηνύματα
882.787
Μέλη
38.883
Νεότερο μέλος
ayahuasca97

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom