Καλημέρα
Αν μείνει κωδικός και για μένα….
(Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εμένα δε μου ‘χει στείλει ποτέ η booking και κάνω τουλάχιστον 8-10 κρατήσεις το χρόνο;)
ευχαριστω🙏
Εχει πάει κανείς στο νέο πάρκο Arendela???
Αξίζει μόνο του;;;
Ή για ολοκληρωμένη εμπειρία και πρώτη φορά πρέπει να πας και στα δύο;;;
Θαμαστε με δύο κορίτσια 14 και 12,(μεγαλωμένες με Frozen)αλλά μπορούμε να αφιερώσουμε μόνο μια μέρα για την Disneyland…..
Να βγάλω εισιτήριο και για τα δύο πάρκα...
Ευχαριστώ πολύ παιδιά
εννοείται ξαναπήρα τηλέφωνο
αλλη υπάλληλος αυτή τη φορά….
τα ίδια μου έλεγε τέλος επανέκδοσης εισιτηρίου και θα λάβω την διαφορά μιλίων πίσω….
επεμενα ότι αν μπορούσα ονλάιν θα το άλλαζα μόνη μου και απο φίλουσ μου έμαθα ότι το άλλαξαν χωρίς χρέωση….
Με έβαλε στην αναμονή...
Το ξέρω…..
Επέμενα και της είπα ότι ένα award εισητηριο μπορεί να αλλαχτεί χωρίς χρέωση και δεν με νοιάζουν τα μίλια που θα επιστραφούν λόγω προσφοράς….
Μου είπε ότι σε περιόδους προσφοράς δεν αλλάζουν τα award χωρίς χρέωση….
Για να μην χρεωθώ μου είπε να περιμένω μέχρι 4/3 να λήξει η προσφορά...
Ενημερώνω τι μου είπανε μετά Από επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean
Αυτή την περίοδο λόγω της προσφοράς οι αλλαγές γίνονται με επανέκδοση εισιτηρίου 23 € το άτομο αλλά σου επιστρέφουν τα μίλια της διαφοράς.
Λόγω της προσφοράς που τρέχει αν δεν θες να πληρώσεις την επανέκδοση...
Οκ
Δεν την κάνω την αλλαγή για να γλιτώσω μιλια….
απλως να αλλάξω ημερομηνίες θελω
Φοβαμαι μόνο μην δεν βρω award στις ημερομηνίες που θέλω μετά την προσφορά
οποτε θα τηλ όπως μου λεει
Εχω μια απορία…..
Γιατι οι φοροι στην εξαργύρωση μιλίων για έναν συγκεκριμένο προορισμό δεν είναι σταθεροί;;;
Δεν εξαρτώνται από τα μίλια πάντως….
γιατι και με 7.000 για παράδειγμα και με 15.000 αλλάζουν…
παρα πολλές φορές είναι υπερβολικοί ακόμα και για ένα άτομο (πολλαπλάσιοι της τιμής του...
Έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση και μέσα σε μια ώρα Μου ήρθε μήνυμα από το κατάλυμα ότι δεν ισχύει η κράτηση και ότι αυτές ημερομηνίες εκ παραδρομής δόθηκαν στην booking.
και να την ακυρώσω….
Η booking δε μου ‘χει στείλει απολύτως τίποτα …..
τι να κάνω;;;;
πριν 8 χρόνια ναι…..
με φωτό και τα στοιχεία σου πάνω από το αεροδρόμιο
τώρα δεν ξέρω…..
επειδή και γω θα πάω καλοκαίρι και θαμαστε 4 ατομα από σάββατο-τετάρτη,δυστυχώς η paris visite είναι μονοδρόμος…..
και έχει 76€ η πενθήμερη με Αεροδρόμιο,Ντίσνεϋλαντ και Βερσαλλίες μέσα…
Πάλι συμφέρει βέβαια...
Είχα στείλει mail στην alpha bank 1/12,αφού απτον Κωτσόβολο μου λέγαν μπούρδες…..
και 5/12 πήρα τηλ την αλφα Και έκανα τηλεφωνικά αίτημα γιατί μου είπαν ότι υπάρχουν χιλιάδες mail να επεξεργαστούν….
Θα στα βάλουν σίγουρα το θέμα είναι πότε…..