Βουλγαρία Μολδαβία Ουγγαρία Ουκρανία Πολωνία Ρουμανία Σερβία Σλοβακία Τσεχική Δημοκρατία Ποδοσφαιροπεριοδεία σε εννιά χώρες (ή αλλιώς, “η απόγνωση... θέλει καλοπέραση”)

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. Κεφάλαιο 2ο
  3. Κεφάλαιο 3ο
  4. Κεφάλαιο 4ο
  5. Κεφάλαιο 5ο
  6. Κεφάλαιο 6ο
  7. Κεφάλαιο 7ο
  8. Κεφάλαιο 8ο
  9. Κεφάλαιο 9ο
  10. Κεφάλαιο 10ο
  11. Κεφάλαιο 11ο
  12. Κεφάλαιο 12ο
  13. Κεφάλαιο 13ο
  14. Κεφάλαιο 14ο
  15. Φωτογραφίες]Πολωνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg[/IMG][/URL], Βοσνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg[/IMG][/URL], Μαυροβούνιο: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg[/IMG][/URL

Προχθεσινό πρωινό ευτράπελο, από την αγορά του εισιτηρίου μου για Σόφια... Πήγα στον σιδηροδρομικό σταθμό (Θεσσαλονίκης), στο γραφείο που μπορεί να αγοράσει κανείς εισιτήριο λεωφορείου για Σόφια, είπα στον κύριο που ήταν εκεί για ποια μέρα ήθελα το εισιτήριό μου, του φάνηκε παράξενο που του είπα απλή μετάβαση, με ρώτησε πώς και δεν ήταν μετ' επιστροφής, του είπα την... περίπτωσή μου, ότι θα πάω Σόφια και θα επιστρέψω από Βελιγράδι, μετά από δύο μήνες, και στο άκουσμα της λέξης “δημοσιογράφος”, αφού πρώτα με χαρακτήρισε μέλος του “συστήματος” που αποκρύπτει από τον “λαό” την “αλήθεια”, άρχισε έναν ασταμάτητο μονόλογο για το πώς έχει η κατάσταση στον ΟΣΕ.

Μου είπε ότι οι περισσότεροι από αυτούς που ταξιδεύουν κάθε μέρα από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, ειδικά εκείνοι που επιβιβάζονται όχι στη Θεσσαλονίκη, αλλά αργότερα, δεν πληρώνουν εισιτήριο. Μου είπε ότι δεν υπάρχουν ελεγκτές στα τρένα, κι έτσι αμέτρητοι είναι εκείνοι που ταξιδεύουν τζάμπα. Μου είπε ότι εδώ κι έναν χρόνο έχει παραδώσει σε προϊστάμενό του έναν φάκελο με επισημάνσεις/προτάσεις για το ποια πράγματα πρέπει να αλλάξουν, προκειμένου ο ΟΣΕ γενικά, αλλά ακόμη και η λεωφορειακή γραμμή προς Σόφια ειδικά, να “συμμαζευτούν”, να αρχίσουν να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες, να μη γεννούν ζημιά, αλλά κέρδος.

Μου είπε ότι αν οι “υπεύθυνοι” αποφάσιζαν να βάζουν και δεύτερο λεωφορείο από Θεσσαλονίκη για Σόφια καθημερινά, θα γέμιζε κι εκείνο, όμως οι προϊστάμενοί του αποφεύγουν να προωθήσουν την πρότασή του, επειδή φοβούνται ότι μπορεί να... πέσει έξω στην πρόβλεψη/εκτίμησή του, το δεύτερο λεωφορείο να μην αποδίδει κέρδος, και να την... πληρώσουν οι ίδιοι.

Τον άκουγα με ενδιαφέρον, επειδή η περίπτωση του ΟΣΕ πάντα με ενδιέφερε, επειδή τα τρένα τα λατρεύω, επειδή αν στην Αθήνα δεν πηγαίνω πετώντας τότε παίρνω συνήθως τρένο, όχι λεωφορείο, κι επειδή τις διεθνείς γραμμές του ΟΣΕ για Βελιγράδι (Ζάγκρεμπ) και Κωνσταντινούπολη τις είχα τιμήσει πάμπολλες φορές, μέχρι που... έβαλαν λουκέτο.

Ομολογώ ότι τα εσωτερικά του ΟΣΕ δεν τα γνωρίζω, όμως ακούγοντας την απλή κοινή λογική (μου), έμεινα με την εντύπωση ότι τα επιχειρήματα του κυρίου είχαν βάση. Μόνο που... ο μονόλογός του συνεχίστηκε επί αρκετά λεπτά ακόμη κι όταν πίσω μου ήταν ένας κύριος που προφανώς κάτι ήθελε να ρωτήσει, ή να αγοράσει εισιτήριο. Έκανα στην άκρη συνέχεια για να δώσει σημασία στον άλλο πελάτη, όμως εκείνος ούτε καν σταμάτησε για να τον ρωτήσει τι ακριβώς χρειαζόταν. Πρέπει να πέρασαν κοντά στα δέκα λεπτά, κι ο άλλος πελάτης, ο οποίος ήταν ξένος, έφυγε έξαλλος από το γραφείο, με τον υπάλληλο να του δίνει επιτέλους σημασία, μόνο όμως για να τον βρίσει, επειδή είχε το “θράσος” να εκνευριστεί που τον είχε “στημένο” και “γραμμένο” τόση ώρα...

Η ειρωνεία ήταν ότι όλη εκείνη την ώρα που μου μιλούσε ο υπάλληλος (κατά έναν παράξενο τρόπο το... βγάζω αυτό στους ανθρώπους... Είναι αμέτρητοι εκείνοι που στα καλά καθούμενα μου έχουν πει την ιστορία της ζωής τους, τον πόνο τους, τον, τον, τον...), έριχνε ιδιαίτερο βάρος στο πόσους πελάτες χάνει καθημερινά ο ΟΣΕ επειδή ο οργανισμός δε λειτουργεί σωστά!

Σχεδόν αμέσως μετά την... έξαλλη αποχώρηση του ξένου πελάτη, κτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν μία κυρία. Βουλγάρα. Ήθελε να ρωτήσει ώρες και ημέρες δρομολογίων, όμως προφανώς τα Ελληνικά της ήταν... έτσι κι έτσι. Κάποια στιγμή ο υπάλληλος είπε, όχι ακριβώς “της” είπε, γενικά “είπε”, μια και χαμήλωσε λίγο τον τόνο της φωνής του, σαν να μιλούσε στον εαυτό του, αλλά φωναχτά, είπε λοιπόν, “ΕΣΥ θα μάθεις Ελληνικά, όχι εγώ Βουλγαρικά”(!)...

Για να το κλείσω σιγά-σιγά, κάποια στιγμή κατάφερα να τον κάνω να σταματήσει τον μονόλογο, έχοντας ακούσει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα από τα χείλη του είναι αλήθεια, αλλά κι εκνευριστεί από τη συμπεριφορά του. Σε μένα ήταν άψογος. Στο τέλος μέχρι και “καλό ταξίδι” μου ευχήθηκε, με τόνο στη φωνή του που με έκανε να αισθανθώ ότι το εννοούσε. Όμως ο συγκεκριμένος κύριος, ο οποίος κατά βάση είναι οδηγός, αν κατάλαβα καλά, δεν είναι για να δουλεύει στην έκδοση εισιτηρίων... Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει στη συγκεκριμένη θέση ένας άνθρωπος ο οποίος να μπορεί ήρεμα και ευγενικά (προς ΟΛΟΥΣ, όχι μόνο μερικούς), να δίνει μία πληροφορία, να εξηγεί απορίες με υπομονή ακόμη και σε μη γνωρίζοντες καλά Ελληνικά. Αδιανόητο...

Κατά τ' άλλα, ενώ οι τελευταίες ημέρες μου πριν από κάθε αναχώρηση για ταξίδι ήταν πάντα γεμάτες ενθουσιασμό και γλυκιά προσμονή, αυτήν τη φορά οι μέρες μου ήταν γεμάτες τσατίλα, μπουνιές σε πόρτες και λοιπές... επιφάνειες, κλοτσιές κάθε λογής αντικειμένων, αλλά και συναισθηματικά φορτισμένες, αρνητικά φορτισμένες, για διάφορους λόγους. Ποντάρω όμως στο ότι την Πέμπτη το πρωί, στις οκτώ, τότε που ο οδηγός μας θα βάλει πρώτη και θα ξεκινήσουμε, το μυαλό μου θα αρχίσει σύντομα να “καθαρίζει”. Και μέχρι να φθάσω στο χόστελ μου στο κέντρο της Σόφιας, γύρω στις τρεις και μισή, περιμένω να είμαι... άλλος άνθρωπος. Θα το καταλάβετε (ελπίζω) από το πρώτο κείμενό μου από Βουλγαρία...

Όσο για τις φωτογραφίες, taver, τη λύση του συνδετήρα την ακολούθησα πριν καταλάβω ότι πρέπει πρώτα να ανεβάζουμε τις φωτογραφίες στην gallery και μετά να τις περνάμε στο κείμενο, μάλιστα “συνέδεσα” έξι φωτογραφίες, και τότε κατάλαβα ότι έξι είναι το όριο. Η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως τις είδα μέσα στο κείμενό μου, δε μου άρεσαν οπτικά, δε μου άρεσαν τα τεράστια λευκά κενά που έμεναν επειδή το κείμενο δεν μπορεί να “αγκαλιάζει” τις φωτογραφίες, όπως στο blogspot για παράδειγμα. Έτσι όμως όπως τις παρουσιάζεις εσύ εδώ “πάνω”, μου αρέσει η εικόνα. Μου φαίνονται “τακτοποιημένες”, “νοικοκυρεμένες”, αρμονικά τοποθετημένες, και θα σε “κοπιάρω”, με έξι κάθε μέρα, για να ικανοποιηθούν και ο dmdoc με τη fenia42 :).

Αποχαιρετώ από Θεσσαλονίκη απόψε, Τρίτη, όχι Τετάρτη, επειδή αν το αφήσω για το τελευταίο βράδυ πριν φύγω, μπορεί να μείνω απλά με την... πρόθεση να γράψω. Ελπίζω αυτό που θα κάνω να το χαρώ όσο περιμένω να το χαρώ, κι αν αυτό συμβεί, πιστεύω ότι θα μένετε ικανοποιημένοι κι εσείς από τις ιστορίες μου εδώ.

Χαιρετισμούς σε όλους, και... “τα λέμε” την Πέμπτη από Σόφια.

Δημήτρης
 

Attachments

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Wow! Ανυπομονώ (αν και μη ποδοσφαιρόφιλη!).
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
Ξεχωριστή και ιδιαίτερη η σκέψη και το project.Επιτέλους κάτι ολότελα διαφορετικό.Thanks που το μοιράζεσαι...
 

Ivana

Member
Μηνύματα
899
Likes
1.433
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
αντε, με το καλό...να περάσεις καλά και να τελειώσεις το έργο σου!!! ελπίζω και τα λεφτα να σου φτάσουν!

και εμένα μου άρεσε πολύ, άρα περιμένω την συνέχεια!
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.874
Likes
14.361
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Δώσε στο λαό ποδόσφαιρο
 

YBONNH

Member
Μηνύματα
234
Likes
115
Ταξίδι-Όνειρο
γυρος του κοσμου
Καλως τον!:clap: και καλο σου ταξιδι.
Γραφε, κι ας ειναι και για ποδοσφαιρο:haha:
 

10900km

Member
Μηνύματα
392
Likes
4.190
Το σκέφτηκα αρκετά πριν συμπεριλάβω τη λέξη “ποδόσφαιρο” στον τίτλο της ιστορίας, επειδή, φυσικά, θέλω να με διαβάζετε όσο γίνεται περισσότεροι, και ξέρω ότι αρκετοί, κυρίως αρκετΕΣ, δεν έχουν το παραμικρό (μα το παραμικρό!) ενδιαφέρον για αυτό το άθλημα στο οποίο “22 τρελοί κυνηγάνε μία μπάλα”. Αν όμως δεν το ανέφερα στον τίτλο, θα ήταν σαν να ήμουν παντρεμένος και να έλεγα στη γυναίκα μου ότι θα πήγαινα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο για δουλειές, ενώ στην πραγματικότητα θα πήγαινα κυρίως για να δω εκεί την “παράνομη” σχέση μου, και πολύ λιγότερο για δουλειές...

Έχοντας περάσει 17 χρόνια σε εφημερίδες (κυρίως), περιοδικά (λιγότερο), ραδιόφωνο (λίγο), και τηλεόραση (ακόμη λιγότερο), παρακολουθώντας αμέτρητους αγώνες πολλοί εκ των οποίων ήταν τόσο μα τόοοσο βαρετοί που παρακαλούσα από το... 9΄, να συμβεί ένα θαύμα, να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου, και το χρονόμετρο να έχει πάει στο 89΄, δευτερόλεπτα πριν τη λήξη, εκείνο που με συναρπάζει πλέον περισσότερο στο ποδόσφαιρο είναι η παρατήρηση του αντίκτυπου που έχει στον κόσμο, και οι απίθανες ιστορίες που “βγάζει”.

Στο γήπεδο της Μπόκα στο Μπουένος Άιρες, οι οπαδοί της φιλοξενούμενης ομάδας στο παιχνίδι που πήγα, έβγαλαν τα... “πουλάκια” τους στο ημίχρονο, στο πάνω διάζωμα της κερκίδας που τους είχαν, κι άρχισαν να κάνουν το “ψιλό” τους(!) καταβρέχοντας τους οπαδούς της Μπόκα που κάθονταν στο κάτω διάζωμα. Στην Ασουνσιόν, στο μεγαλύτερο, αλλά άδειο στο ένα από τα δύο παιχνίδια που είδα εκεί, στάδιο, ένας πιτσιρικάς είπε μία κακή λέξη στην κερκίδα, τον ακούσαμε όλοι επειδή στο γήπεδο δεν ήμασταν πάνω από 150-200 φίλαθλοι, ο πατέρας του άρχισε να του “τις βρέχει”, και μαμάδες άλλων μπόμπιρων μπήκαν στη μέση για να τον πείσουν να σταματήσει τα σκαμπίλια στον πωπό του...

Στο Μαρακανά του Ρίο (το γήπεδο που για το ποδόσφαιρο είναι ό,τι είναι για τα μουσεία ο Λούβρος, το Βρετανικό Μουσείο, και το Πράδο ΜΑΖΙ), 90.000 οπαδοί της Φλαμένγκο τραγουδούσαν επί 90 λεπτά, κάνοντας καζούρα στη συμπολίτισσα Φλουμινένσε και τους 10.000 οπαδούς της, επειδή τους νικούσαν και η “Φλου” απειλούταν με υποβιβασμό. Υπάρχουν πολλές συναυλίες που να μαζεύουν 100.000 κόσμο;... Στη Βενεζουέλα, στο πρώτο παιχνίδι που είδα, από τα τέσσερα γκολ του είδα μόνο το ένα. Τα άλλα τρία τα έχασα επειδή χάζευα τις γυναίκες, που πηγαινοέρχονταν συνέχεια περπατώντας αγέρωχες και καμαρωτές με τις τονισμένες καμπύλες τους, σαν την Μπελούτσι στο “Μαλένα”...

Δε θα ξεχάσω ποτέ τις αυτόχθονες κοπελίτσες στη Γουατεμάλα, που ανεβοκατέβαιναν τις κερκίδες με τις παραδοσιακές φορεσιές τους, ένα ξύλινο κασελάκι κρεμασμένο μπροστά τους, κι έναν “μπόγο” στην πλάτη τους, και κάποια στιγμή άφηναν στην άκρη το κασελάκι, έφερναν τον “μπόγο” μπροστά τους, κι έβαζαν τα μωρά τους (οι... μπόγοι) να θηλάσουν, σε μια γωνιά των κερκίδων. Στο δε Κάλι, στην Κολομβία, τη μέρα που ήμουν στο γήπεδο της τοπικής Ντεπορτίβο, οι οπαδοί της “έκαναν ντου” στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου, δε χτύπησαν κανέναν, αυτό όμως που έκαναν ήταν να πάνε μπροστά στους παίκτες της ομάδας τους, να σταθούν μπροστά τους, και με έντονες κινήσεις να τους ζητούν να βγάλουν τις φανέλες τους (είχαν βαρεθεί εκείνο το διάστημα να τους βλέπουν να χάνουν).

Στο Μαϊάμι, τέλη Απριλίου, φέτος, την τελευταία βδομάδα πριν επιστρέψω στην Ελλάδα, είχα ξεμείνει από καθαρά ρούχα, δεν ήθελα να ξοδέψω χρήματα να πλύνω τα βρώμικα μου, κι έτσι κάθε μέρα φορούσα και μία διαφορετική από τις 10+ αυθεντικές ποδοσφαιρικές φανέλες που είχα αγοράσει το προηγούμενο πεντάμηνο, και τις οποίες είχα ακόμα στις συσκευασίες τους. Κάθε μέρα υπήρχαν άνθρωποι που μου μιλούσαν “στο ξεκάρφωτο” στον δρόμο, στην παραλία, σε καταστήματα, στο χόστελ μου, παντού, κόσμος που αναγνώριζε τη φανέλα της ομάδας του, της Εθνικής της Βενεζουέλας, της Κολομβίας, της Λίγκα του Κίτο, της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ...

Στα καλά καθούμενα ένας καλοντυμένος κύριος που βγαίνει από τη μονοκατοικία του στο Miami Beach κι ετοιμάζεται να μπει στη χλιδάτη Μερτσέντες του, σε βλέπει με τη φανέλα της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ, σε ρωτάει αν είσαι από εκεί, του εξηγείς την... περίπτωσή σου, και μετά αρχίζει να σου λέει την ιστορία του, πώς από “αλάνι” σε άσχημη γειτονιά του Γκουαγιακίλ, έφθασε να ασχολείται με real estate στο Μαϊάμι. Κι όλα αυτά, επειδή σε είδε με τη φανέλα της ομάδας των παιδικών του χρόνων... Αυτό, ΑΥΤΟ είναι που λατρεύω περισσότερο στο ποδόσφαιρο, και το να διαβάζει κανείς ΤΕΤΟΙΕΣ ιστορίες δε νομίζω ότι αποτελεί χάσιμο χρόνου. Ελπίζω να το βλέπετε έτσι κι εσείς, και με το “εσείς” απευθύνομαι σε αναγνώστριες σαν την pattyyy, την Ivana, και την ΥΒΟΝΝΗ, που υποθέτω ότι δεν... κόβουν φλέβες για ποδόσφαιρο :). Fenia42, εσύ με άφησες με την εντύπωση ότι ασχολείσαι με το “τόπι”. Dmdoc, εσένα μάλλον σε υπολογίζω στους “τακτικούς” μου. Θα πρέπει να είναι εντελώς απογοητευτικά τα πρώτα κείμενά μου (από Βουλγαρία) για να σε “χάσω” :).

Ένα “ευχαριστώ” σε όσους με διάβασαν, κι ειδικά στα παιδιά με τα “ευχαριστώ” και τα σχόλιά τους!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.346
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ o 10900km επέστρεψε :clap:
Βαριέμαι απίστευτα ότι έχει σχέση με ποδόσφαιρο , αλλά και ότι έχει σχέση με Ευρώπη (αυτό το τελευταίο το λέω αψηφώντας τυχόν γιουχαίσματα και ρίψη τοματών από ευρωπαιολάτρες συμφορουμίτες). Όπως καταλαβαίνεις ο συνδυασμός στη συγκεκριμένη ιστορία είναι θανατηφόρος για μένα!
Παρόλα αυτά θα διάβαζα κείμενό σου ακόμα κι αν ήταν η λεπτομερής ανάλυση του ¨Αρνάκι άσπρο και παχύ¨ :haha:
Είσαι από τους πολύ πολύ αγαπημένους μου πόστερς κι ας μας παράτησες να ξεροσταλιάζουμε για το επόμενο κομμάτι απο λατινική αμερική (το τονίζω μπας και αισθανθείς τύψεις και συνεχίσεις την ιστορία :lol:) στη μέση της Βενεζουέλας!

Anyway , θα σε παρακολουθήσω στο ευρωπαικό οδοιπορικό σου.
Go2dbeach
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.219
Likes
5.726
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Εκεί που σ' έχουμε αφήσει (ή καλύτερα μας έχεις αφήσει...) κάπου στη νότια Αμερική, τσουπ σκας μύτη στη Θεσσαλονίκη και ετοιμάζεσαι για τον ποδοσφαιρικό γύρο της ανατολικής Ευρώπης!!!
Δηλώνω και γω φανατική αναγνώστριά σου και περιμένω!!!!!
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.506
Likes
7.699
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
:lol:καλως τον και ας αργησε που και εμεις... δεν προφτασα να παω παρακατω να διαβασω για το ποδοσφαιρο..εμεινα στα 1300 ευρω κοστους του ταξιδιου και δεν εχω συνελθει ακομη!!!!!μα που βρησκεις τετοιες τιμες εσυ?:clap:
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.527
Likes
2.044
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Μια ξεχωριστη από ενα ξεχωριστο μελος.
Αναμένω τη συνέχεια φυσικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.168
Μηνύματα
882.715
Μέλη
38.879
Νεότερο μέλος
fanisfanisfanis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom