Νορβηγία Όλεσουντ, Άλεσουντ ή μήπως ΟΑλεσουντ; Τέλος πάντων, κάπου βόρεια ανάμεσα στα φιόρδ. Νορβηγία!

Billouk

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
763
Likes
2.604
Αν και πρόλαβα, μεγάλη ξενέρα που έφυγε από την συμμαχία η SAS! Βοηθούσε πολύ στην ελαχιστοποίηση του κόστους, ειδικά στην Νορβηγία.

Φαίνεται υπέροχο το Alesund και οι πανοραμικές φωτογραφίες μου θυμίζουν δικές μου από το βουνό Fløyen πάνω από το Bergen. Ωραίο "τοπικό" war θα ήταν αυτό - "εμφύλιο"!
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.504
Likes
69.455
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Αν και πρόλαβα, μεγάλη ξενέρα που έφυγε από την συμμαχία η SAS! Βοηθούσε πολύ στην ελαχιστοποίηση του κόστους, ειδικά στην Νορβηγία.
Αυτό με ξενέρωσε κι εμένα, το κατάλαβα αμέσως όταν έψαχνα για Svalbard.
Φαίνεται υπέροχο το Alesund και οι πανοραμικές φωτογραφίες μου θυμίζουν δικές μου από το βουνό Fløyen πάνω από το Bergen.
Eίναι επίσης στους στόχους, ελπίζω να καταφέρω να το στήσω το war του χρόνου. :D
 
Last edited:

Dr Snoopy

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.147
Likes
17.347
Ταξίδι-Όνειρο
Ν.Ζηλανδία
Μαγικό μέρος το Alesund! :)
Σκέπτομαι να ψάξω να βρω την αντίστοιχη δική μου φωτογραφία του Alesund από τον λόφο για να δω αν έχει αλλάξει κάτι μετά από τόσα χρόνια :)
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.504
Likes
69.455
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Σκέπτομαι να ψάξω να βρω την αντίστοιχη δική μου φωτογραφία του Alesund από τον λόφο για να δω αν έχει αλλάξει κάτι μετά από τόσα χρόνια :)
Με το καλό, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.504
Likes
69.455
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Κατεβαίνοντας προς το κέντρο



Το άγαλμα του μικρού εφημεριδοπώλη μ’ έκανε να σταθώ να το φωτογραφίσω, κάτι που θα καταλάβαινα γρήγορα πως μια δεδομένη τακτική εκεί αλλά και στο Όσλο, τα διάσπαρτα δηλαδή αγάλματα τέτοιου τύπου σε κάθε πόλη, που έχουν να κάνουν όχι μόνο με ιστορικά στοιχεία αλλά και με την καθημερινότητα αυτής ανά τους αιώνες:

DSC_0685.JPG

DSC_0689.JPG


Ήμουν κιόλας μπροστά από την προκυμαία που μερικές στιγμές πιο πριν έβλεπα από ψηλά, οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία να εξερευνήσω περισσότερο ότι είχα κατά νου και για όσο ήθελα, αρχής γενομένης από το λεγόμενο μυτερό κτήριο του διάσημου Hotel Brosundet:

DSC_0690.JPG
DSC_0692.JPG


Η βοηθητική διαδρομή για την πρόσδεση των ιστιοπλοϊκών είτε τσιμεντένια είτε σε ξύλινη κάποιες φορές πλατφόρμα με βοήθησε να «ξεκλειδώσω» φωτογραφικά την περιοχή από ευνοϊκό σημείο, το ύψος δηλαδή της θάλασσας. Απέναντι μου ακόμα ένα εμβληματικό ξενοδοχείο, το Hotel Bryggen:

DSC_0700.JPG
DSC_0702.JPG


Φυσικά μη νομίσει κανένας ότι τα κτήρια που βλέπει στο «Brosundet», το κεντρικό κανάλι δηλαδή του Άλεσουντ, φτιάχτηκαν εκεί για ακριβώς αυτό τον λόγο. Μιλάμε για παλιές αποθήκες κι εργοστάσια επεξεργασίας ψαριών, σημεία δηλαδή όπου ξεφόρτωναν τον μπακαλιάρο τα ψαροκάικα για να ξεκινήσει η επεξεργασία τους. Δε θα ήθελα να ξέρω πόσο μπορεί να κοστίζει ένα δωμάτιο εκεί πάνω, αν και θα είχε τη φάση του αναμφίβολα:

DSC_0703.JPG
DSC_0704.JPG


Η μυρωδιές από το κιόσκι που πουλούσε «fish & chips» με τσιμπημένες Νορβηγικές τιμές μου έσπασαν τη μύτη, αρνήθηκα όμως παραδόξως την παρόρμηση γιατί η γειτονική Ιρλανδική Pub «Dirty Nelly» με τράβηξε κομμάτι περισσότερο… Την ίδια ώρα που προσέγγισα το μπαρ μπήκε παράλληλα μια παρέα με τέσσερις πιτσιρίκες κάτω από το βλέμμα του σεκιουριτά (επίσης κανόνας σε όλες τις παμπ της Νορβηγίας με τον μπάρμαν να ζητά αμέσως ταυτότητα προκειμένου να μπορέσει να σερβίρει. Θες και τη δική μου; Είμαι λίγο παραπάνω από 21 του είπα φωναχτά και εκείνος γέμισε γελώντας το δεύτερο Pint της ημέρας:

DSC_0707.JPG

DSC_0713b.jpg


Ωραίο πράγμα αυτό με το φως τέτοια εποχή στα βόρεια της Ευρώπης. Βλέπεις, σταματάς πίνεις τη μπυρίτσα σου, ξαναβγαίνεις και συνεχίζεις, κάτι που έκανα κι εγώ μόλις βγήκα από την Pub:

DSC_0714.JPG


Η περιοχή είχε ψωμάκι, έκανα τη βόλτα μου ως την άλλη άκρη και το απέναντι σημείο από τη γέφυρα «Hellebroa» όπου θα περνούσα πολλές φορές το διήμερο αυτό:

DSC_0715.JPG


Ναι και η διαδρομή με τα σκαλοπάτια και το εστιατόριο που είδατε στο προηγούμενο κεφάλαιο, ευκρινέστατη από το σημείο αυτό, όχι όμως η κορυφή του λόφου που βρίσκεται ακριβώς από πίσω:

DSC_0716.JPG


Δε μπορείς όπως είναι λογικό να χορτάσεις εύκολα τις βόλτες σε τέτοια πόλη, θα σε φάνε τα πέρα δώθε και δε θα σε χαλάσει καθόλου:

DSC_0717.JPG
DSC_0723.JPG


Το δικό μου ζητούμενο όμως ήταν άλλο, να πετύχω έστω λίγο σούρουπο για φωτογραφικούς λόγους, κάτι που έγινε γύρω στις δέκα παρά, όταν και πήρα το δρόμο της επιστροφής για το ξενοδοχείο, κάνοντας τις στάσεις μου όπως φαντάζεστε:

DSC_0725.JPG
DSC_0732.JPG


Μη νομίζετε ότι έμεινα πολύ, ίσα που ετοιμάστηκα, φόρεσα τα χειμωνιάτικα μου ρούχα και ξαναβγήκα σε μία προσπάθεια να μη με καταβάλει ακόμα η κούραση και η αυπνία σε συνδυασμό με το κρύο. Ευτυχώς να λέω που πήρα και σκούφο!

Μέχρι να ξαναβγώ το σκοτάδι είχε κυριαρχήσει με το Alesund να γίνεται εξίσου θελκτικό:

DSC_0736b.jpg


Κατέβηκα στην προκυμαία για φωτογράφηση κι όχι μόνο, περπατώντας και πάλι παράλληλα αλλά από το δρόμο τη φορά αυτή, ανακαλύπτοντας κι ένα πλωτό κλαμπάκι (αυτό το μεγάλο αριστερά) που ‘χε ξεκινήσει ήδη να βαράει τις μουσικές του και να μαζεύει κόσμο:

DSC_0736d.jpg

DSC_0736e.jpg


Αν ήθελα να κάνω κάτι φτάνοντας ως εκεί ήταν αυτό, μια νυχτερινή φωτογραφία του Brosundet όπως την είχα από την αρχή στο μυαλό μου.
Νομίζω άξιζε τον κόπο, εσείς τι λέτε;

DSC_0736ec.jpg


Έτσι κι αλλιώς δε μ’ είχε ψήσει κάτι άλλο στα μπαράκια που είδα, αποφασίζοντας να επιστρέψω στην Smutthullet pub με τις ωραίες μπύρες και την καλή ροκ μουσική. Αυτή τη φορά βρήκα πολύ πιο εξωστρεφή κι ανοικτό κόσμο που με μεγάλη μάλιστα ευγένεια με προσκάλεσε στο τραπέζι του ή θέλησε να κάτσει μαζί μου, προφανώς επειδή με είδαν να κάθομαι μόνος.

DSC_0736f.jpg


Μια φορά τις μπυρίτσες μου τις ήπια ως όφειλα… :cool:
 

evaT

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.441
Likes
21.520
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάθε φορά, το επόμενο
Μου θυμίζει πολύ το Stavanger όπως το βλέπω τώρα. Εντάξει κουκλίστικες νορβηγικές πόλεις.
Πόσο ταιριάζει η φωνή του Sivert Hoyem με την αύρα τους, δε λέγεται!
20240810_215003.jpg
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.157
Likes
12.439
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Την ίδια ώρα που προσέγγισα το μπαρ μπήκε παράλληλα μια παρέα με τέσσερις πιτσιρίκες
Χάθηκε να βάλεις καμιά φωτογραφία από τις Νορβηγίδες Έτσι, για ποικιλία. Όχι μόνο μπάρες και μπύρες… ;)
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.504
Likes
69.455
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Μου θυμίζει πολύ το Stavanger όπως το βλέπω τώρα. Εντάξει κουκλίστικες νορβηγικές πόλεις.
Πόσο ταιριάζει η φωνή του Sivert Hoyem με την αύρα τους, δε λέγεται!
Στολίδια όλες. Κάθομαι και ψάχνω ποια να 'ναι η επόμενη (για όταν) και δε μπορώ να διαλέξω, έχει πολύ ωραία πράγματα αυτή η χώρα.
Τι γκρουπάρα αυτοι οι Madrugada...:cool:

Νάτη λοιπόν,Alesund 2010
Το ένα και το αυτό, λες και βγήκε προχθές είναι. Πόσο ωραία η ηλιοφάνεια στην πόλη, της πάει!

Χάθηκε να βάλεις καμιά φωτογραφία από τις Νορβηγίδες Έτσι, για ποικιλία. Όχι μόνο μπάρες και μπύρες… ;)
:haha::haha::haha: σάλια
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.935
Likes
22.633
Κατεβαίνοντας προς το κέντρο



Το άγαλμα του μικρού εφημεριδοπώλη μ’ έκανε να σταθώ να το φωτογραφίσω, κάτι που θα καταλάβαινα γρήγορα πως μια δεδομένη τακτική εκεί αλλά και στο Όσλο, τα διάσπαρτα δηλαδή αγάλματα τέτοιου τύπου σε κάθε πόλη, που έχουν να κάνουν όχι μόνο με ιστορικά στοιχεία αλλά και με την καθημερινότητα αυτής ανά τους αιώνες:

View attachment 538823
View attachment 538824

Ήμουν κιόλας μπροστά από την προκυμαία που μερικές στιγμές πιο πριν έβλεπα από ψηλά, οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία να εξερευνήσω περισσότερο ότι είχα κατά νου και για όσο ήθελα, αρχής γενομένης από το λεγόμενο μυτερό κτήριο του διάσημου Hotel Brosundet:

View attachment 538825 View attachment 538826

Η βοηθητική διαδρομή για την πρόσδεση των ιστιοπλοϊκών είτε τσιμεντένια είτε σε ξύλινη κάποιες φορές πλατφόρμα με βοήθησε να «ξεκλειδώσω» φωτογραφικά την περιοχή από ευνοϊκό σημείο, το ύψος δηλαδή της θάλασσας. Απέναντι μου ακόμα ένα εμβληματικό ξενοδοχείο, το Hotel Bryggen:

View attachment 538827 View attachment 538828

Φυσικά μη νομίσει κανένας ότι τα κτήρια που βλέπει στο «Brosundet», το κεντρικό κανάλι δηλαδή του Άλεσουντ, φτιάχτηκαν εκεί για ακριβώς αυτό τον λόγο. Μιλάμε για παλιές αποθήκες κι εργοστάσια επεξεργασίας ψαριών, σημεία δηλαδή όπου ξεφόρτωναν τον μπακαλιάρο τα ψαροκάικα για να ξεκινήσει η επεξεργασία τους. Δε θα ήθελα να ξέρω πόσο μπορεί να κοστίζει ένα δωμάτιο εκεί πάνω, αν και θα είχε τη φάση του αναμφίβολα:

View attachment 538829 View attachment 538830

Η μυρωδιές από το κιόσκι που πουλούσε «fish & chips» με τσιμπημένες Νορβηγικές τιμές μου έσπασαν τη μύτη, αρνήθηκα όμως παραδόξως την παρόρμηση γιατί η γειτονική Ιρλανδική Pub «Dirty Nelly» με τράβηξε κομμάτι περισσότερο… Την ίδια ώρα που προσέγγισα το μπαρ μπήκε παράλληλα μια παρέα με τέσσερις πιτσιρίκες κάτω από το βλέμμα του σεκιουριτά (επίσης κανόνας σε όλες τις παμπ της Νορβηγίας με τον μπάρμαν να ζητά αμέσως ταυτότητα προκειμένου να μπορέσει να σερβίρει. Θες και τη δική μου; Είμαι λίγο παραπάνω από 21 του είπα φωναχτά και εκείνος γέμισε γελώντας το δεύτερο Pint της ημέρας:

View attachment 538831
View attachment 538832

Ωραίο πράγμα αυτό με το φως τέτοια εποχή στα βόρεια της Ευρώπης. Βλέπεις, σταματάς πίνεις τη μπυρίτσα σου, ξαναβγαίνεις και συνεχίζεις, κάτι που έκανα κι εγώ μόλις βγήκα από την Pub:

View attachment 538833

Η περιοχή είχε ψωμάκι, έκανα τη βόλτα μου ως την άλλη άκρη και το απέναντι σημείο από τη γέφυρα «Hellebroa» όπου θα περνούσα πολλές φορές το διήμερο αυτό:

View attachment 538834

Ναι και η διαδρομή με τα σκαλοπάτια και το εστιατόριο που είδατε στο προηγούμενο κεφάλαιο, ευκρινέστατη από το σημείο αυτό, όχι όμως η κορυφή του λόφου που βρίσκεται ακριβώς από πίσω:

View attachment 538835

Δε μπορείς όπως είναι λογικό να χορτάσεις εύκολα τις βόλτες σε τέτοια πόλη, θα σε φάνε τα πέρα δώθε και δε θα σε χαλάσει καθόλου:

View attachment 538836 View attachment 538837

Το δικό μου ζητούμενο όμως ήταν άλλο, να πετύχω έστω λίγο σούρουπο για φωτογραφικούς λόγους, κάτι που έγινε γύρω στις δέκα παρά, όταν και πήρα το δρόμο της επιστροφής για το ξενοδοχείο, κάνοντας τις στάσεις μου όπως φαντάζεστε:

View attachment 538838 View attachment 538839

Μη νομίζετε ότι έμεινα πολύ, ίσα που ετοιμάστηκα, φόρεσα τα χειμωνιάτικα μου ρούχα και ξαναβγήκα σε μία προσπάθεια να μη με καταβάλει ακόμα η κούραση και η αυπνία σε συνδυασμό με το κρύο. Ευτυχώς να λέω που πήρα και σκούφο!

Μέχρι να ξαναβγώ το σκοτάδι είχε κυριαρχήσει με το Alesund να γίνεται εξίσου θελκτικό:

View attachment 538840

Κατέβηκα στην προκυμαία για φωτογράφηση κι όχι μόνο, περπατώντας και πάλι παράλληλα αλλά από το δρόμο τη φορά αυτή, ανακαλύπτοντας κι ένα πλωτό κλαμπάκι (αυτό το μεγάλο αριστερά) που ‘χε ξεκινήσει ήδη να βαράει τις μουσικές του και να μαζεύει κόσμο:

View attachment 538841
View attachment 538842

Αν ήθελα να κάνω κάτι φτάνοντας ως εκεί ήταν αυτό, μια νυχτερινή φωτογραφία του Brosundet όπως την είχα από την αρχή στο μυαλό μου.
Νομίζω άξιζε τον κόπο, εσείς τι λέτε;

View attachment 538843

Έτσι κι αλλιώς δε μ’ είχε ψήσει κάτι άλλο στα μπαράκια που είδα, αποφασίζοντας να επιστρέψω στην Smutthullet pub με τις ωραίες μπύρες και την καλή ροκ μουσική. Αυτή τη φορά βρήκα πολύ πιο εξωστρεφή κι ανοικτό κόσμο που με μεγάλη μάλιστα ευγένεια με προσκάλεσε στο τραπέζι του ή θέλησε να κάτσει μαζί μου, προφανώς επειδή με είδαν να κάθομαι μόνος.

View attachment 538844

Μια φορά τις μπυρίτσες μου τις ήπια ως όφειλα… :cool:
Παρόλο που η Νότια Ευρώπη είναι η αγαπημένη μου, τη Νορβηγία πάντα ήθελα να την δω από κοντά .

Πανέμορφες φωτογραφίες αλλά θα είχε όντως ενδιαφέρον αν ήξερες τιμές για δωμάτια πάνω στο κανάλι. :)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.172
Μηνύματα
959.928
Μέλη
40.171
Νεότερο μέλος
giwrgos b.

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom