Αθηνα, ό,τι συμβαινει και μας ενδιαφερει!

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Τις τελευταίες μέρες είδα δύο θεατρικές παραστάσεις, οι οποίες μου άρεσαν και οι δύο πολύ!

"Ο εχθρός του λαού" στο θέατρο Κνωσός, σε παραγωγή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Το κλασικό έργο του Ίψεν σε μια σύγχρονη διασκευή από τον Γερμανό Thomas Ostermeier, το οποίο μεταφέρει (με αναφορές στην ελληνική πραγματικότητα) την ιστορία ενός ιδεαλιστή γιατρού, ο οποίος στην προσπάθειά του να υποστηρίξει την αλήθεια και το δίκαιο γίνεται αποδιοπομπαίος τράγος της μικρής κοινωνίας στην οποία ζει.
Πολύ καλό καστ, ξεχώρισα Κωνσταντίνο Μπιμπή, Λένα Παπαληγούρα και Μιχάλη Οικονόμου.
Πολύ ενδιαφέρον το διαδραστικό κομμάτι που έχουν φτιάξει.
Ίσως 1-2 σημεία να ήταν κάπως απλουστευτικά, αλλά σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ.

Παίζεται ως τέλος του μήνα, το προτείνω!

"Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα" από την Πειραματική Σκηνή του Θεσσαλικού Θεάτρου στο θέατρο Σταθμός, το οποίο ανεβαίνει για τρίτη χρονιά στην Αθήνα (μετά από το αρχικό ανέβασμα στη Θεσσαλία) και που όπως έχει αναφερθεί γίνεται αμέσως sold out (προσωπικά είχα κλείσει από τον Γενάρη).

Μια πολύ ιδιαίτερη και ατμοσφαιρική παράσταση για τη ζωή των γυναικών της θεσσαλικής υπαίθρου, τις οποίες υποδύονται τρεις νεαροί άνδρες ηθοποιοί (και είναι απίστευτοι!). Τα κουστούμια συγκλονιστικά, πλήρης μεταμόρφωση. Πραγματεύονται τη θέση που είχαν οι γυναίκες παλαιότερα, αποτελώντας απλά σκεύη εργασίας και τεκνοποίησης, σε ένα σκληρό και γεμάτο κακουχίες περιβάλλον. Το έργο ασκεί έντονη κριτική στην πατριαρχία, αλλά με έναν μη ηθικοπλαστικό τρόπο. Πολύ ενδιαφέρον έχουν τα έντονα ηθογραφικά-λαογραφικα στοιχεία, αλλά και η παρουσίαση που θυμίζει αρχαιοελληνικό Χορό.

Πολύ συγκινητική παράσταση για όσα άτομα έχουμε καταγωγή και στενές σχέσεις με επαρχία και αγροτικές περιοχές, όπου θα νιώσουμε έντονη τη σύνδεση (ειδικά αν έχουμε μεγαλώσει με γιαγιάδες), αλλά και για τον κάθε Έλληνα (και Βαλκάνιο μη σου πω).
Παίζεται ως το τέλος του μήνα, αλλά δεν έχουν μείνει εισιτήρια. Παρ' όλα αυτά πολλοί ήρθαν χωρίς κράτηση, μπήκαν σε λίστα αναμονής και κατάφεραν να μπουν (κάτι αναμενόμενο σε παραστάσεις που έχουν γίνει sold out πολλούς μήνες πριν).
 

armar

Member
Μηνύματα
64
Likes
470
Εξαιρετική παράσταση στο θέατρο Πορεία το ΆΜΛΕΤ (machine). Ξεκίνησε μετά το Πάσχα και ακόμη δεν έχει ακουστεί πολύ οπότε μπορείτε να βρείτε εισιτήρια. Τόσο ο Καπουράνης που πρωταγωνιστεί όσο και οι υπόλοιποι ηθοποιοί είναι πολύ καλοί. Η σκηνοθέτης Σοφίας Αντωνίου καταφέρνει να συσχετίσει την ιστορία του ΑΜΛΕΤ με την σημερινή εποχή σε έναν κόσμο που καταρρέει. Πολύ καλή και η σκηνογραφία.
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Εξαιρετική παράσταση στο θέατρο Πορεία το ΆΜΛΕΤ (machine). Ξεκίνησε μετά το Πάσχα και ακόμη δεν έχει ακουστεί πολύ οπότε μπορείτε να βρείτε εισιτήρια. Τόσο ο Καπουράνης που πρωταγωνιστεί όσο και οι υπόλοιποι ηθοποιοί είναι πολύ καλοί. Η σκηνοθέτης Σοφίας Αντωνίου καταφέρνει να συσχετίσει την ιστορία του ΑΜΛΕΤ με την σημερινή εποχή σε έναν κόσμο που καταρρέει. Πολύ καλή και η σκηνογραφία.
Ελεγα να παω οντως.
Η Μηχανη Αμλετ ειναι τιτλος που προηλθε απο το ερωτικο γραμμα που γραφει ο Αμλετ του Σεξπιρ στην Οφηλια και εννοει το σωμα του. Καποτε το ειχε ανεβασει το Κρατικο Θεατρο στη Θεσσαλονικη και παιζοταν ολο στα παρασκηνια πισω απο τη σκηνη ενω οι θεατες περπατουσαν απο σημειο σε σημειο.
«Δικός σου για πάντα, πολυαγαπημένη μου κυρία, όσο αυτή η μηχανή του ανήκει
 

jimp

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
5.435
Likes
7.454
Ελεγα να παω οντως.
Η Μηχανη Αμλετ ειναι τιτλος που προηλθε απο το ερωτικο γραμμα που γραφει ο Αμλετ του Σεξπιρ στην Οφηλια και εννοει το σωμα του. Καποτε το ειχε ανεβασει το Κρατικο Θεατρο στη Θεσσαλονικη και παιζοταν ολο στα παρασκηνια πισω απο τη σκηνη ενω οι θεατες περπατουσαν απο σημειο σε σημειο.
Μηχανή του σεξ θα λέγαμε;
 

Dr. Claw

Member
Μηνύματα
36
Likes
96
Κάποια σκόρπια γεγονότα με αφορμή προηγούμενα σχόλια και δικές μου εμπειρίες.

Η άρθρωση ηθοποιού με σύνδρομο Down (Άμλετ machine)
Τζιζ

Η σημαία της Παλαιστίνης στο τέλος πολλών παραστάσεων, όπως και σε Επίδαυρο, Ηρώδειο και Ακρόπολη.
Τζιζ

Η μανιέρα του Μπινιάρη δεν έγκειται στη σωματικότητα, αλλά στη διαρκή αμφισβήτηση του τρίπτυχου πατρίς-θρησκεία-οικογένεια.
Τζιζx3

Πέτυχα παράσταση (Ελευθερία στη Βρέμη) που έπαιζε ο Διαμαντης Καραναστασης. Βγαίνει στο τέλος (με την άδεια του σκηνοθέτη και του θεάτρου?) να παρουσιάσει τη Ζωή Κωνσταντοπουλου μαζί με καθηγητές της Παντείου σε προεκλογική ομιλία με θέμα τις γυναίκες. Μόνο κάποιοι φοιτητές έμειναν.
Τζιζους
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Είδα προχθές το πολυδιαφημισμένο "Τζένη Τζένη, ένα ηλιόλουστο Ρέκβιεμ" του Καραθάνου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Πολύ όμορφο το συγκεκριμένο θέατρο, πολύ μέτρια όμως η παράσταση. Είχα την αίσθηση ότι θα έπαιρνε την αγαπημένη ταινία ως αφετηρία, αλλά στην πραγματικότητα ήταν copy-paste η ταινία, με κάποια σκηνοθετικά ευρήματα που είχαν ένα ενδιαφέρον και δημιουργούσαν μια νοσταλγία, αλλά όχι κάτι παραπάνω.

Ακριβή παραγωγή, συμπαθητικές ερμηνείες, ωραίο το ότι είχε μουσικούς που έπαιζαν ζωντανά, αλλά ως εκεί. Λίγο ξαναζεσταμενο φαγητό μου φάνηκε και πολύ παρωχημένο. Δεν το προτείνω.
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
286
Likes
2.367
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Από την περασμένη Πέμπτη ως και την ερχόμενη Τετάρτη διεξάγεται το φεστιβάλ ισπανόφωνου κινηματογράφου Αθήνας, με προβολές στα θερινά Ελληνίς και Αελλώ.
Αρχική - FeCHA - Festival de Cine Hispanófono de Atenas / Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Το φεστιβάλ πάντα φέρνει ταινίες "διαμαντάκια" που πολύ δύσκολα παίρνουν διανομή στις οθόνες οπότε αξίζει για όποιον/-α ενδιαφέρεται.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.346
Παρακολουθησα σημερα την παρουσιαση του βιβλιου “Μυαλό σε Διάσπαση”, με αφορμη το οποιο ο συγγραφεας Gabor Maté μιλησε για τη ΔΕΠΥ, το τραυμα και την ψυχικη υγεια. Ειναι ιδιαιτερα αγαπητος και χαρισματικος ομιλητης και, για οποιον ενδιαφερεται, θα βρισκεται αποψε και στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Βεβαια, δεν ξερω αν εχουν μεινει καθολου θεσεις και ειδικα αυτες με τις φθηνοτερες τιμες, εγω ευτυχως το πρωι τον παρακολουθησα δωρεαν.

https://www.onassis.org/el/whats-on/gabor-mate
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.346
Παρακολουθησα σημερα την παρουσιαση του βιβλιου “Μυαλό σε Διάσπαση”, με αφορμη το οποιο ο συγγραφεας Gabor Maté μιλησε για τη ΔΕΠΥ, το τραυμα και την ψυχικη υγεια. Ειναι ιδιαιτερα αγαπητος και χαρισματικος ομιλητης και, για οποιον ενδιαφερεται, θα βρισκεται αποψε και στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Βεβαια, δεν ξερω αν εχουν μεινει καθολου θεσεις και ειδικα αυτες με τις φθηνοτερες τιμες, εγω ευτυχως το πρωι τον παρακολουθησα δωρεαν.

https://www.onassis.org/el/whats-on/gabor-mate
Πωπω λαθος… χτες ηταν στο Ιδρυμα Ωναση… σορρυ αν καποιος ξεσηκωθηκε τζαμπα… :eek:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom