Ακριβο μου ταξιδι

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.069
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Έχω γράψει σε αυτό το θέμα για τις τιμές στα αξιοθέατα της Φλωρεντίας και της Κωνσταντινούπολης, για το Αουσβιτς και πόσα ακόμα έχουν γραφτεί από αλλά μέλη. Άλλα μου έχουν προκαλέσει γέλιο, άλλα εκνευρισμό και άλλα αηδία. Νόμιζα ότι δεν θα δω πλέον κάτι χειρότερο και να που έγινε η έκπληξη. Αρχαιολογικός χώρος Σουνίου 20ε. Από τις καλύτερες κωμωδίες που έχει γράψει η χώρα μας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας τουρίστας που το έχει πληρώσει και δεν αισθάνθηκε κορόιδο.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.069
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Κανε ενα δωρο στον εαυτο σου να ρεφαρεις, πηγαινε Μονη Δαφνιου που ειναι Unesco δωρεαν. Εχω παει? Οχι, γιατι βαριεμαι. Αλλα θα παω.
Ευχαριστώ για την πρόταση. Αν προλάβω θα πάω.

Εννοείται δεν έδωσα 20ε για το Σούνιο. Το πολύ να έδινα 5ε...
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.744
Likes
52.631
Ευχαριστώ για την πρόταση. Αν προλάβω θα πάω.

Εννοείται δεν έδωσα 20ε για το Σούνιο. Το πολύ να έδινα 5ε...
Γκαντεμια, αυριο ειναι δωρεαν.
  • Ημέρες με Ελεύθερη Είσοδο: Ο αρχαιολογικός χώρος προσφέρει ελεύθερη είσοδο για όλους σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, όπως η 6η Μαρτίου, η 18η Απριλίου και η 18η Μαΐου ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.069
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Γκαντεμια, αυριο ειναι δωρεαν.
  • Ημέρες με Ελεύθερη Είσοδο: Ο αρχαιολογικός χώρος προσφέρει ελεύθερη είσοδο για όλους σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, όπως η 6η Μαρτίου, η 18η Απριλίου και η 18η Μαΐου ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Δεν γινόταν αύριο. Δυστυχώς δουλεύω remote. Αν προλάβω το απόγευμα κάτι καλά θα είναι.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Ευχαριστώ για την πρόταση. Αν προλάβω θα πάω.

Εννοείται δεν έδωσα 20ε για το Σούνιο. Το πολύ να έδινα 5ε...
Δεν αξιζει και ναι τα εχουν αυξησει ολα τα αξιοθεατα και ναι ο τουριστας το πληρωνει το ποσο σε φαση μονοημερης εκδρομης...πηγα τον Απριλη που ηταν δωρεαν,δε φανταζεστε τι γινοταν απο τον κοσμο και απο τουριστες οι οποιοι εφευγαν μαζικα στο κλεισιμο του αρχαιολογικου με πουλμαν...ε ολοι αυτοι πανε κ οταν δεν εχει τσαμπα εισοδο...οποτε αν για εκδρομη θελουν κανα 20-30€ τ ατομο τους φαινονται κ λιγα...
 
Μηνύματα
103
Likes
347
Έχω γράψει σε αυτό το θέμα για τις τιμές στα αξιοθέατα της Φλωρεντίας και της Κωνσταντινούπολης, για το Αουσβιτς και πόσα ακόμα έχουν γραφτεί από αλλά μέλη. Άλλα μου έχουν προκαλέσει γέλιο, άλλα εκνευρισμό και άλλα αηδία. Νόμιζα ότι δεν θα δω πλέον κάτι χειρότερο και να που έγινε η έκπληξη. Αρχαιολογικός χώρος Σουνίου 20ε. Από τις καλύτερες κωμωδίες που έχει γράψει η χώρα μας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας τουρίστας που το έχει πληρώσει και δεν αισθάνθηκε κορόιδο.
Το Σούνιο δεν είναι “ένα ακόμη αξιοθέατο”. Είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους της Μεσογείου, σε μοναδικό φυσικό σημείο. Αν κάποιος θεωρεί ότι 20€ για μια τέτοια εμπειρία είναι κοροϊδία, αλλά 20–30€ για ένα πρόχειρο γεύμα ή cocktails όχι, μάλλον το θέμα δεν είναι η τιμή αλλά το τι αξιολογεί ως εμπειρία.
Προσωπικά θεωρώ ότι τα 20€ είναι ίσως οριακά ακριβά για έναν μέσο Έλληνα που θέλει να πηγαίνει συχνά ή οικογενειακά, αλλά όχι παράλογα για έναν διεθνώς εμβληματικό αρχαιολογικό χώρο τέτοιου επιπέδου.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.612
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Το Σούνιο είναι ο αγαπημένος μου αρχαιολογικός χώρος εντός Ελλάδος.
Το ηλιοβασίλεμα εκεί είναι μαγικό και η ενέργεια του μέρους απίστευτη.
Δεδομένου ότι έδωσα πχ 20 για τη Βεργίνα τον Δεκέμβριο (και δεν τα μετανιώνω κι ας τα θεωρώ πολλά), θα έδινα και για Σούνιο.
Έχω βρεθεί πολλάκις στο Σούνιο με ελάχιστο κόσμο, αλλά όπως καταλαβαίνετε μήνες όπως ο Γενάρης και ο Φλεβάρης.

(Πάντα προτείνω το Σούνιο σε ξένους γνωστούς μου όταν έρχονται Αθήνα κι έχουν ένα χ περιθώριο χρόνου και πάντα μα πάντα με ευχαριστούν θερμά μετά, τόση εντύπωση τους κάνει.)
 

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.892
Likes
6.904
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Έχω γράψει σε αυτό το θέμα για τις τιμές στα αξιοθέατα της Φλωρεντίας και της Κωνσταντινούπολης, για το Αουσβιτς και πόσα ακόμα έχουν γραφτεί από αλλά μέλη. Άλλα μου έχουν προκαλέσει γέλιο, άλλα εκνευρισμό και άλλα αηδία. Νόμιζα ότι δεν θα δω πλέον κάτι χειρότερο και να που έγινε η έκπληξη. Αρχαιολογικός χώρος Σουνίου 20ε. Από τις καλύτερες κωμωδίες που έχει γράψει η χώρα μας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας τουρίστας που το έχει πληρώσει και δεν αισθάνθηκε κορόιδο.
Με εντυπωσιάζεις!!!!
Ο τουρίστας που πληρώνει για είσοδο σε εκκλησίες σε Ισπανία, Βέλγιο ή Αυστρία από 10- 14€ δεν αισθάνεται κορόιδο και θα αισθανθεί κορόιδο για να δει έναν εντυπωσιακό αρχαίο ναό του 5ου π.Χ.αιώνα!
Κάτι ναοί άδειοι και ανούσιοι έχουν είσοδο 10€ στην Ευρώπη και το 20αρικο είναι πολύ για τα δικά μας μνημεία 2500 ετών!
Οι Έλληνες μπορούν να επισκεφθούν δωρεάν όλους τους αρχαιολογικούς χώρους την 1η και 3η Κυριακή κάθε μήνα από 1 Νοεμβρίου μέχρι 31 Μαρτίου και 6-7 μέρες ακόμη σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Φρόντισε να πας τότε στο Σούνιο εφόσον θεωρείς ότι ο ναός του Ποσειδώνα αξίζει είσοδο 5€, όσο δηλαδή ένας καφές...
 
Last edited:

dammys

Member
Μηνύματα
576
Likes
1.819
Χαλαρώστε λίγο δεν λέει κανείς ότι το Σούνιο δεν είναι ένας υπέροχος Ναός αλλά ότι τα 20 ευρώ είναι μισό ημερομίσθιο ή 1,5 κιλό μοσχάρι .Ας ήταν ο κατώτατος μισθός 1.400 να ήταν μια νορμαλ τιμή...Δεν μιλάμε για ξένους μιλάμε για Έλληνες κακοπληρωμένους πολίτες που μετά την "απαγόρευση" να πάνε Μύκονο, Σαντορίνη, Αντίπαρο κτλ δεν μπορούν να πάνε και Ακρόπολη (30 ευρώ) , Σούνιο (20 ευρώ) και η λίστα μεγαλώνει.
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.624
Το Σούνιο είναι ο αγαπημένος μου αρχαιολογικός χώρος εντός Ελλάδος.
Το ηλιοβασίλεμα εκεί είναι μαγικό και η ενέργεια του μέρους απίστευτη.
Δεδομένου ότι έδωσα πχ 20 για τη Βεργίνα τον Δεκέμβριο (και δεν τα μετανιώνω κι ας τα θεωρώ πολλά), θα έδινα και για Σούνιο.
Έχω βρεθεί πολλάκις στο Σούνιο με ελάχιστο κόσμο, αλλά όπως καταλαβαίνετε μήνες όπως ο Γενάρης και ο Φλεβάρης.

(Πάντα προτείνω το Σούνιο σε ξένους γνωστούς μου όταν έρχονται Αθήνα κι έχουν ένα χ περιθώριο χρόνου και πάντα μα πάντα με ευχαριστούν θερμά μετά, τόση εντύπωση τους κάνει.)
Το Σούνιο συνδυάζει εκπληκτική τοποθεσία, αρχαιολογική σημασία, εντυπωσιακή θέα, φύση κλπ

Επειδή έχω πάει πολλές φορές και συναντώ από Ασιάτες μέχρι Λατίνους, κανείς δεν το βρίσκει ακριβό δεδομένου πως τόσα και παραπάνω δίνεις για κάτι βαρετά παλάτια στο Βορρά που μοιάζουν όλα μεταξύ τους και δεν έχουν τη μοναδικότητα του Σουνίου.

Εγώ πάλι απορώ πώς υπάρχουν Έλληνες που πάνε σε κάτι βρωμόνερα παραλιών της Αττικής και δίνουν 70+ ευρώ (και παραπάνω σε αρκετές)για ενα σετ ξαπλώστρες.
Και 3ψηφιο νούμερο, πάνω από 100 ευρώ για ξαπλώστρα στην 1η σειρά-στην Αττική κάπου έλεος-με θολά νερά, όταν μάλιστα κάποια νησιά και Πελοπόννησο βρίσκεις τσάμπα ή με 3 ευρώ παραλιάρες.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.735
Μέλη
40.157
Νεότερο μέλος
wobbneconna1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom