Ακριβο μου ταξιδι

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.744
Likes
52.631
Εγώ πάλι απορώ πώς υπάρχουν Έλληνες που πάνε σε κάτι βρωμόνερα παραλιών της Αττικής και δίνουν 70+ ευρώ (και παραπάνω σε αρκετές)για ενα σετ ξαπλώστρες.
Και 3ψηφιο νούμερο, πάνω από 100 ευρώ για ξαπλώστρα στην 1η σειρά-στην Αττική κάπου έλεος-με θολά νερά, όταν μάλιστα κάποια νησιά και Πελοπόννησο βρίσκεις τσάμπα ή με 3 ευρώ παραλιάρες.
Η Αθηνα συγκεντρωνει τις πιο ακραιες οικονομικες ανισοτητες σε σχεση με την υπολοιπη Ελλαδα. Η αναγκη να διαχωριστουν απο την πλεμπα ειναι τοσο επιτακτικη που οδηγει σε συνδρομες σε αυτες τις παραλιες πχ Αστερα, μη φανταστεις οτι πληρωνουν ανα επισκεψη ειδικα οταν θελουν μια γρηγορη επισκεψη καθημερινη. Οι ημερησιες χρεωσεις πιθανον να μην απευθυνονται στους ντοπιους το καλοκαιρι που θα πανε Πορτο Ραφτη με 10 ευρω πηγαινε ελα αλλα σε τουριστες που εφαγαν το παραμυθι της Αθηναικης Ριβιερας και αντεχουν το κοστος.
Ξερω ατομο που πληρωνει συνδρομη ολο το καλοκαιρι για την πισινα του Saint George στο Λυκαβηττο. Δεν πληρωνει για το νερο και την ξαπλωστρα.
 
Last edited:

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.495
Likes
69.359
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Αν θυμάμαι καλά το 2018 που είχα επισκεφτεί το Σούνιο το εισιτήριο ήταν 8€.
Στα πλαίσια της εμπορευματοποίησης των πάντων δε πρέπει πια να μας κάνει τίποτα εντύπωση, δεν είναι ελληνικό το φαινόμενο αλλά παγκόσμιο, ασχέτως που είναι σίγουρα «εκδικητικό» προς τον Έλληνα επισκέπτη.
Στα περισσότερα αξιοθέατα του πλανήτη είδαμε σημαντικές αυξήσεις, εμείς χαζοί είμαστε να μην εναρμονιστούμε μ' αυτο;
Απλά ας ξεχωρίσουμε λίγο ότι πέρα από τόποι ιστορίας/μνήμης/λατρείας κ.ο.κ. είναι κυρίως τόποι κονόμας.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.612
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Χαλαρώστε λίγο δεν λέει κανείς ότι το Σούνιο δεν είναι ένας υπέροχος Ναός αλλά ότι τα 20 ευρώ είναι μισό ημερομίσθιο ή 1,5 κιλό μοσχάρι .Ας ήταν ο κατώτατος μισθός 1.400 να ήταν μια νορμαλ τιμή...Δεν μιλάμε για ξένους μιλάμε για Έλληνες κακοπληρωμένους πολίτες που μετά την "απαγόρευση" να πάνε Μύκονο, Σαντορίνη, Αντίπαρο κτλ δεν μπορούν να πάνε και Ακρόπολη (30 ευρώ) , Σούνιο (20 ευρώ) και η λίστα μεγαλώνει.
Δεν ειπώθηκε όμως αυτό που λες.

Ειπώθηκε "αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας τουρίστας που το έχει πληρώσει και δεν αισθάνθηκε κορόιδο".

Νομίζω πως έχουμε συμφωνήσει όλοι σελίδες και σελίδες πίσω ότι οι τιμές πλέον έχουν ξεφύγει στην Ελλάδα (και όχι μόνο). Όταν λοιπόν ένας τουρίστας δίνει τα ίδια και ακόμα περισσότερα για να πάει σε πανομοιότυπες ευρωπαϊκές εκκλησίες και γενικότερα παντός είδους αξιοθέατο, για ποιο λόγο να μη δώσει για το Σούνιο;

Τέλος, έχω πάει σε αρκετές χώρες που η είσοδος είναι διαφορετική για τους ντόπιους και διαφορετική για τους ξένους. Αυτό χρειάζεται να διεκδικήσουμε και όχι να λυπηθούμε τον καημένο τον Αμερικανό πχ που θα πληρώσει 20αρικο για να δει το Σούνιο, όταν στη χώρα του η κάθε ηλιθιότητα χρεώνεται χρυσάφι.
 
Μηνύματα
103
Likes
347
Υπάρχουν πάμπολλα μέλη εδώ μέσα που πανηγυρίζουν κάθε χρόνο για τα νέα ρεκόρ τουρισμού. Τα 40 εκατ. να γίνουν 50 εκατ. κ.ο.κ. Μάλλον όμως δεν σκέφτονται ότι η τεράστια ζήτηση ανεβάζει αναπόφευκτα και τις τιμές σε όλα τα επίπεδα, από διαμονή και εστίαση μέχρι εισιτήρια και αρχαιολογικούς χώρους.
Δεν γίνεται να θέλουμε τουρισμό επιπέδου “παγκόσμιου προορισμού”, αλλά ταυτόχρονα τιμές δεκαετίας 2000 σε όλα. Το πραγματικό ζήτημα είναι καθαρά πολιτικό και δεν είναι αν το Σούνιο “αξίζει” σαν αρχαιολογικός χώρος, γιατί προφανώς αξίζει, αλλά πώς θα διατηρηθεί η πρόσβαση και για τον μέσο Έλληνα επισκέπτη.
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Συμφωνώ η τιμή θα πρέπει να είναι πολύ μειωμένη για τους Έλληνες και να υπάρχουν και περισσότερες δωρεαν ημέρες μόνο για εμάς.
Οι τουρίστες έχουν υψηλότερα εισοδήματα και καλώς είναι το εισιτήριο ακριβό για αυτούς αρκεί να είναι μόνο για αυτούς.
Κι εγώ πλήρωσα προσφατα 22 ευρώ για την Αλάμπρα και δεν τα έκλαψα, ήταν μοναδική, τουλαχιστον εγω δεν ειχα ξαναδεί κατι παρόμοιο, και είχε πολλά να δεις.
 

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
Τέλος, έχω πάει σε αρκετές χώρες που η είσοδος είναι διαφορετική για τους ντόπιους και διαφορετική για τους ξένους. Αυτό χρειάζεται να διεκδικήσουμε και όχι να λυπηθούμε τον καημένο τον Αμερικανό πχ που θα πληρώσει 20αρικο για να δει το Σούνιο, όταν στη χώρα του η κάθε ηλιθιότητα χρεώνεται χρυσάφι.
Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό. Ότι ισχύει για τους Έλληνες πρέπει να ισχύει και για τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες.
Νομίζω παλιότερα οι Έλληνες είχαν δικαίωμα ελεύθερης εισόδου η μειωμένου εισιτηρίου άλλα καταργήθηκε μετά από ενστάσεις.
Στις εκκλησιές και στα μοναστήρια έχω την εντύπωση πως οι Έλληνες δεν πληρώνουν.
Θα μπορούσε να γίνει διαχωρισμός μη ευρωπαίων πολιτών άλλα δεν το βλέπω.
Υπάρχουν όμως πάμπολλες κατηγορίες πολιτών που δεν πληρώνουν.
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.954
Likes
11.069
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Το Σούνιο δεν είναι “ένα ακόμη αξιοθέατο”. Είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους της Μεσογείου, σε μοναδικό φυσικό σημείο
Το συγκεκριμένο μέρος έχει την ιδιαιτερότητα να μπορείς να δεις και το ναό και το μοναδικό φυσικό σημείο χωρίς να πληρώσεις την είσοδο, όπως και έκανε η συντριπτική πλειοψηφία Έλληνες και ξένοι που ήταν στο μέρος. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που πλήρωναν την είσοδο και το βρίσκω λογικό.

Οι συγκρίσεις τιμών σε φαγητά, ποτά και καφέδες με χώρους πολιτισμού που θα έπρεπε να είναι προσβάσιμοι σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, Έλληνες και ξένους, μου φαίνεται άτοπη.

Ο τουρίστας που πληρώνει για είσοδο σε εκκλησίες σε Ισπανία, Βέλγιο ή Αυστρία από 10- 14€ δεν αισθάνεται κορόιδο και θα αισθανθεί κορόιδο για να δει έναν εντυπωσιακό αρχαίο ναό του 5ου π.Χ.αιώνα!
Κάτι ναοί άδειοι και ανούσιοι έχουν είσοδο 10€ στην Ευρώπη και το 20αρικο είναι πολύ για τα δικά μας μνημεία 2500 ετών!
Όταν λοιπόν ένας τουρίστας δίνει τα ίδια και ακόμα περισσότερα για να πάει σε πανομοιότυπες ευρωπαϊκές εκκλησίες και γενικότερα παντός είδους αξιοθέατο, για ποιο λόγο να μη δώσει για το Σούνιο;
Γιατί το συγκεκριμένο ναό και φυσικό τοπίο τα βλέπεις χωρίς να πληρώσεις είσοδο.
 

mairacsho

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΛΕΥΚΑΔΑ
Όλα πανάκριβα...γι'αυτό και εγώ έχω πιάσει και κοιτάω πόλεις της Ιταλίας για 3ημερα Μπολόνια, Σικελία, Μιλάνο.
 
Μηνύματα
103
Likes
347
Το συγκεκριμένο μέρος έχει την ιδιαιτερότητα να μπορείς να δεις και το ναό και το μοναδικό φυσικό σημείο χωρίς να πληρώσεις την είσοδο, όπως και έκανε η συντριπτική πλειοψηφία Έλληνες και ξένοι που ήταν στο μέρος. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που πλήρωναν την είσοδο και το βρίσκω λογικό.

Οι συγκρίσεις τιμών σε φαγητά, ποτά και καφέδες με χώρους πολιτισμού που θα έπρεπε να είναι προσβάσιμοι σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, Έλληνες και ξένους, μου φαίνεται άτοπη.





Γιατί το συγκεκριμένο ναό και φυσικό τοπίο τα βλέπεις χωρίς να πληρώσεις είσοδο.
Τυγχάνει να μένω μόλις 2 χιλιόμετρα από τον αρχαιολογικό χώρο του Σουνίου και βλέπω σχεδόν καθημερινά πόσο εντυπωσιάζονται οι επισκέπτες από το μέρος. Οχι μόνο από τον ναό, αλλά από ολόκληρο το τοπίο και την ενέργεια του σημείου.

Το ότι μπορείς να δεις το τοπίο και τον ναό απ’ έξω δεν σημαίνει ότι ο αρχαιολογικός χώρος δεν έχει αξία ή κόστος συντήρησης. Με την ίδια λογική μπορείς να δεις και την Ακρόπολη από μακριά χωρίς εισιτήριο.

Συμφωνώ πάντως ότι οι χώροι πολιτισμού πρέπει να παραμένουν όσο γίνεται προσβάσιμοι, ειδικά για τους Έλληνες. Για αυτό υπάρχουν ήδη δωρεάν ημέρες, μειωμένα εισιτήρια και πολλές κατηγορίες πολιτών που δεν πληρώνουν καθόλου.

Απλώς θεωρώ υπερβολικό να χαρακτηρίζεται «κοροϊδία» ένας από τους πιο εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους της χώρας, τη στιγμή που σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις πληρώνεις αντίστοιχα ποσά για πολύ πιο σύντομες ή λιγότερο ιδιαίτερες εμπειρίες.
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.624
Η Αθηνα συγκεντρωνει τις πιο ακραιες οικονομικες ανισοτητες σε σχεση με την υπολοιπη Ελλαδα. Η αναγκη να διαχωριστουν απο την πλεμπα ειναι τοσο επιτακτικη που οδηγει σε συνδρομες σε αυτες τις παραλιες πχ Αστερα, μη φανταστεις οτι πληρωνουν ανα επισκεψη ειδικα οταν θελουν μια γρηγορη επισκεψη καθημερινη. Οι ημερησιες χρεωσεις πιθανον να μην απευθυνονται στους ντοπιους το καλοκαιρι που θα πανε Πορτο Ραφτη με 10 ευρω πηγαινε ελα αλλα σε τουριστες που εφαγαν το παραμυθι της Αθηναικης Ριβιερας και αντεχουν το κοστος.
Ξερω ατομο που πληρωνει συνδρομη ολο το καλοκαιρι για την πισινα του Saint George στο Λυκαβηττο. Δεν πληρωνει για το νερο και την ξαπλωστρα.
Ναι,η συνδρομή είναι επίσης πανάκριβη ,ξέρω αρκετούς που έχουν. Όμως κι αυτοί που πληρώνουν ανα επίσκεψη δεν είναι καθόλου λίγοι κι εκτός των ξένων κι Έλληνες.
 
Last edited:

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.624
Τέλος, έχω πάει σε αρκετές χώρες που η είσοδος είναι διαφορετική για τους ντόπιους και διαφορετική για τους ξένους. Αυτό χρειάζεται να διεκδικήσουμε και όχι να λυπηθούμε τον καημένο τον Αμερικανό πχ που θα πληρώσει 20αρικο για να δει το Σούνιο, όταν στη χώρα του η κάθε ηλιθιότητα χρεώνεται χρυσάφι.
Ακριβώς. Πχ σε Λατινική Αμερική υπάρχουν άλλες τιμές για πολίτες Mercosur.


Ας υπήρχαν άλλες τιμές για Έλληνες ή έστω για πολίτες ΕΕ, αν δεν γίνεται μόνο για Έλληνες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.733
Μέλη
40.157
Νεότερο μέλος
wobbneconna1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom