Ακριβο μου ταξιδι

mairacsho

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΛΕΥΚΑΔΑ
Εκεί ειδικά στα δίνουν όλα τζάμπα.
Δεν πας στην πλατεία του Μιλάνο που είναι όλα πανάκριβα. Ένα τριήμερο εγώ το έκλεισα 330,00 το τρίκλινο, αλλά ήταν χειμώνας. Για καφέ και φαγητό πας στην συνοικία Νavigli...
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό. Ότι ισχύει για τους Έλληνες πρέπει να ισχύει και για τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες.
Νομίζω παλιότερα οι Έλληνες είχαν δικαίωμα ελεύθερης εισόδου η μειωμένου εισιτηρίου άλλα καταργήθηκε μετά από ενστάσεις.
Στις εκκλησιές και στα μοναστήρια έχω την εντύπωση πως οι Έλληνες δεν πληρώνουν.
Θα μπορούσε να γίνει διαχωρισμός μη ευρωπαίων πολιτών άλλα δεν το βλέπω.
Υπάρχουν όμως πάμπολλες κατηγορίες πολιτών που δεν πληρώνουν.
Ναι, το ξέρω ότι κάτι παίζει με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και πάλι, θα μπορούσαν να ισχύσουν άλλες τιμές για Ευρωπαίους και άλλες για μη κοινοτικούς τουρίστες.
Σε κάθε περίπτωση αντιλαμβάνομαι ότι αποκλείεται να υπάρχει η οποιαδήποτε βούληση να γίνει κάτι τέτοιο.
Ευτυχώς όπως προαναφερθηκε είναι κάμποσες οι μέρες ελεύθερης εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους και προσπαθώ να εκμεταλλεύομαι 2-3 από αυτές κάθε χρόνο.
Αυτό που λες για τις εκκλησίες και τα μοναστήρια δεν το γνωρίζω, είχα την αίσθηση οτι γενικότερα η πλειοψηφία αυτών δεν έχει ούτως ή άλλως είσοδο στην Ελλάδα.
Γιατί το συγκεκριμένο ναό και φυσικό τοπίο τα βλέπεις χωρίς να πληρώσεις είσοδο.
Ισχύει αυτό που λες. Και υπάρχουν και κάμποσες παραλίες τριγύρω που μπορείς να κολυμπήσεις ατενίζοντας το Ναό και είναι μαγικά.
Παρ' όλα αυτά ένας τουρίστας (και όχι μόνο) με ένα basic ενδιαφέρον για την ιστορία και την αρχαιολογία δεν θα αρκεστεί σε αυτό, καθώς η αλήθεια είναι πως η εμπειρία είναι διαφορετική όταν εισερχεσαι στον καθαυτό αρχαιολογικό χώρο.
Εξαιρούμαστε όσοι έχουμε πάει ξανά και ξανά, καθώς και όλοι οι δέσμιοι των σοσιαλ που έχουν ως προτεραιότητα να φλεξαρουν στους άλλους το πού πήγαν και όχι να δουν επί της ουσίας το μέρος. Κάθε άλλη κατηγορία επισκέπτη νομίζω πολύ ειλικρινά ότι δεν θα καλυφθεί με το να δει το μέρος απλά από μακριά.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.510
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Δεν μπορεί ενα κράτος μέλος να υιοθετήσει άλλες τιμες για τους πολίτες του κι άλλες για τους πολίτες των χωρών μελών της ΕΕ, εχει αποφανθεί το Δικαστήριο της ΕΕ ρητά, αν θυμάμαι καλά η καταδικασθεισα χωρα ήταν ή η Ιταλία ή η Ισπανία.

Με δεδομένο οτι στην Αττική τα 2/3 περίπου των επισκεπτών ειναι πολίτες της ΕΕ, λιγο νόημα εχει να βάλεις το 1/3 να πληρώσει παραπάνω, ειδικά όταν καποιοι απο αυτούς ειναι απο βαλκανικες και λοιπές μη ευρωστες χωρες, μετανάστες που ζο

Συμφωνώ οτι οι τιμες για τους ντοπιους ειναι πολυ υψηλές. Ένας ζευγάρι που θέλει να παει τα παιδιά του στο μουσείο της Ακρόπολης πρεπει να σκάσει μια μικρή περιουσία και οι μέρες δωρεάν εισόδου ειναι ελάχιστες και με τόσο κόσμο που οι ουρές ειναι απίθανες. Απο την άλλη, το εχω συζητήσει και με υπεύθυνους σε άλλες χωρες, οι χαμηλές τιμες (θυμίζω όταν άνοιξε το Μουσείο κοστιζε 5€) ως αποτέλεσμα εχουν τεράστια πλήθη, αφού πανε και άνθρωποι που μπορεί να μην εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλα άμα ειναι για ένα ταλιρακι μονο ε ας πάμε για μια σελφι και ταλαιπωρούν και τους υπόλοιπους σε εποχές πια που η επισκεψιμοτητα μονο ανεβαίνει.

Η λύση (που βολεύει τον τοπικό πληθυσμό και δεν επιβαρύνει τόσο τα έσοδα) ειναι οι μηνες της νεκρός περιόδου να εχουν γενικώς πολυ μειωμένη εισοδο. Ας βάλουν 50% έκπτωση το Φλεβάρη, το Νοέμβρη κλπ να εχει ενα περιθώριο κάποιων μηνών και ο ντόπιος να δει την πολιτιστική του κληρονομιά. Θα επωφεληθεί κι ο ξένος επισκεπτης; Ναι, ας επωφεληθεί, αφού μας έκανε τη χάρη και ήρθε Φλεβάρη μπράβο του. Παλιά (οχι τόσο παλια) ακόμη και η Ακρόπολη ηταν 50% φθηνότερη το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά για 5 μηνες.
 

exploring

Member
Μηνύματα
154
Likes
1.538
Αυτό που λες για τις εκκλησίες και τα μοναστήρια δεν το γνωρίζω, είχα την αίσθηση οτι γενικότερα η πλειοψηφία αυτών δεν έχει ούτως ή άλλως είσοδο στην Ελλάδα.
Τα μετέωρα έχουν είσοδο για τους ξένους. Οι Έλληνες δεν πληρώνουν γιατί υποτίθεται πάνε να προσκυνήσουν. Ενδέχετε να ζητήσουν ταυτότητα.
Το κόμιστρο είναι αρκετά φτηνό σε κάθε περίπτωση.
Έχω βέβαια κάμποσο καιρό να πάω. Την τελευταία ήταν με φίλους Αμερικάνους όπου και πλήρωσαν είσοδο.
Δεν πας στην πλατεία του Μιλάνο που είναι όλα πανάκριβα. Ένα τριήμερο εγώ το έκλεισα 330,00 το τρίκλινο, αλλά ήταν χειμώνας. Για καφέ και φαγητό πας στην συνοικία Νavigli...
Το φαγητό στην Ιταλία οικονομικά πάντα, κοστίζει περίπου 50 εύρω τη φορά το άτομο καθήμενος σε τρατορια και παίρνοντας πρώτο δεύτερο αναψυκτικό καφέ και γλυκό. Μπορείς βέβαια να την βγάλεις και με ένα κομμάτι πίτσα άλλα αυτό δεν λέγετε γεύμα.
Θεωρώ ότι η Ιταλία είναι αρκετά ακριβή χώρα για φαγητό
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Δεν μπορεί ενα κράτος μέλος να υιοθετήσει άλλες τιμες για τους πολίτες του κι άλλες για τους πολίτες των χωρών μελών της ΕΕ, εχει αποφανθεί το Δικαστήριο της ΕΕ ρητά, αν θυμάμαι καλά η καταδικασθεισα χωρα ήταν ή η Ιταλία ή η Ισπανία.

Με δεδομένο οτι στην Αττική τα 2/3 περίπου των επισκεπτών ειναι πολίτες της ΕΕ, λιγο νόημα εχει να βάλεις το 1/3 να πληρώσει παραπάνω, ειδικά όταν καποιοι απο αυτούς ειναι απο βαλκανικες και λοιπές μη ευρωστες χωρες, μετανάστες που ζο

Συμφωνώ οτι οι τιμες για τους ντοπιους ειναι πολυ υψηλές. Ένας ζευγάρι που θέλει να παει τα παιδιά του στο μουσείο της Ακρόπολης πρεπει να σκάσει μια μικρή περιουσία και οι μέρες δωρεάν εισόδου ειναι ελάχιστες και με τόσο κόσμο που οι ουρές ειναι απίθανες. Απο την άλλη, το εχω συζητήσει και με υπεύθυνους σε άλλες χωρες, οι χαμηλές τιμες (θυμίζω όταν άνοιξε το Μουσείο κοστιζε 5€) ως αποτέλεσμα εχουν τεράστια πλήθη, αφού πανε και άνθρωποι που μπορεί να μην εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλα άμα ειναι για ένα ταλιρακι μονο ε ας πάμε για μια σελφι και ταλαιπωρούν και τους υπόλοιπους σε εποχές πια που η επισκεψιμοτητα μονο ανεβαίνει.

Η λύση (που βολεύει τον τοπικό πληθυσμό και δεν επιβαρύνει τόσο τα έσοδα) ειναι οι μηνες της νεκρός περιόδου να εχουν γενικώς πολυ μειωμένη εισοδο. Ας βάλουν 50% έκπτωση το Φλεβάρη, το Νοέμβρη κλπ να εχει ενα περιθώριο κάποιων μηνών και ο ντόπιος να δει την πολιτιστική του κληρονομιά. Θα επωφεληθεί κι ο ξένος επισκεπτης; Ναι, ας επωφεληθεί, αφού μας έκανε τη χάρη και ήρθε Φλεβάρη μπράβο του. Παλιά (οχι τόσο παλια) ακόμη και η Ακρόπολη ηταν 50% φθηνότερη το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά για 5 μηνες.
Μα το χειμωνα ειναι στη μιση τιμη ολα τα αρχαιολογικα αλλα ποιος θα τρεξει πχ ως το Σουνιο χειμωνιατικα??οσο κ να χρυσωνουμε το χαπι πλεον ΟΛΑ τα αρχαιολογικα/μουσεια ειναι πανακριβα για τον ελληνα πολιτη και αν δεν εισαι ανεργος να τα εχεις ολα τσαμπα ολο το χρονο πρεπει να ξεροσταλιαζεις τις ημερες δωρεαν εισοδου κ να δεις ενα αξιοθεατο με αλλο 1.000.000 κοσμο...ε δε το χαιρεσαι...και στο Σουνιο οσο ιστορικη σημασια κ αν εχει κ παρολο που πηγα σε μερα ελευθερας εισοδου ακουσα πολλους και τουριστες και ντοπιους που ελεγαν ολη την ωρα "Τι αυτο ειναι ολο?δεν εχει να δουμε κατι αλλο?"
 

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.509
Likes
4.902
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Τα μετέωρα έχουν είσοδο για τους ξένους. Οι Έλληνες δεν πληρώνουν γιατί υποτίθεται πάνε να προσκυνήσουν. Ενδέχετε να ζητήσουν ταυτότητα.
Να γίνει επίσημη θρησκεία και ο δωδεκαθεισμός για να μην πληρώνουμε οι Έλληνες! :xalara:
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Το φαγητό στην Ιταλία οικονομικά πάντα, κοστίζει περίπου 50 εύρω τη φορά το άτομο καθήμενος σε τρατορια και παίρνοντας πρώτο δεύτερο αναψυκτικό καφέ και γλυκό. Μπορείς βέβαια να την βγάλεις και με ένα κομμάτι πίτσα άλλα αυτό δεν λέγετε γεύμα.
Θεωρώ ότι η Ιταλία είναι αρκετά ακριβή χώρα για φαγητό
Απο Ναπολη και κατω εισαι στα μισα. Το ιδιο στο Τορινο, Τεργεστη, δηλαδη οπου δεν πανε τα τουριστικα πρακτορεια.
 
Last edited:

annoula

Member
Μηνύματα
831
Likes
2.596
Δεν μπορεί ενα κράτος μέλος να υιοθετήσει άλλες τιμες για τους πολίτες του κι άλλες για τους πολίτες των χωρών μελών της ΕΕ, εχει αποφανθεί το Δικαστήριο της ΕΕ ρητά, αν θυμάμαι καλά η καταδικασθεισα χωρα ήταν ή η Ιταλία ή η Ισπανία.

Με δεδομένο οτι στην Αττική τα 2/3 περίπου των επισκεπτών ειναι πολίτες της ΕΕ, λιγο νόημα εχει να βάλεις το 1/3 να πληρώσει παραπάνω, ειδικά όταν καποιοι απο αυτούς ειναι απο βαλκανικες και λοιπές μη ευρωστες χωρες, μετανάστες που ζο

Συμφωνώ οτι οι τιμες για τους ντοπιους ειναι πολυ υψηλές. Ένας ζευγάρι που θέλει να παει τα παιδιά του στο μουσείο της Ακρόπολης πρεπει να σκάσει μια μικρή περιουσία και οι μέρες δωρεάν εισόδου ειναι ελάχιστες και με τόσο κόσμο που οι ουρές ειναι απίθανες. Απο την άλλη, το εχω συζητήσει και με υπεύθυνους σε άλλες χωρες, οι χαμηλές τιμες (θυμίζω όταν άνοιξε το Μουσείο κοστιζε 5€) ως αποτέλεσμα εχουν τεράστια πλήθη, αφού πανε και άνθρωποι που μπορεί να μην εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλα άμα ειναι για ένα ταλιρακι μονο ε ας πάμε για μια σελφι και ταλαιπωρούν και τους υπόλοιπους σε εποχές πια που η επισκεψιμοτητα μονο ανεβαίνει.

Η λύση (που βολεύει τον τοπικό πληθυσμό και δεν επιβαρύνει τόσο τα έσοδα) ειναι οι μηνες της νεκρός περιόδου να εχουν γενικώς πολυ μειωμένη εισοδο. Ας βάλουν 50% έκπτωση το Φλεβάρη, το Νοέμβρη κλπ να εχει ενα περιθώριο κάποιων μηνών και ο ντόπιος να δει την πολιτιστική του κληρονομιά. Θα επωφεληθεί κι ο ξένος επισκεπτης; Ναι, ας επωφεληθεί, αφού μας έκανε τη χάρη και ήρθε Φλεβάρη μπράβο του. Παλιά (οχι τόσο παλια) ακόμη και η Ακρόπολη ηταν 50% φθηνότερη το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά για 5 μηνες.
Απαγορεύεται πλήρως η θέσπιση διαφορετικών τιμών για πολίτες και μη. Και η Ελλάδα έχει καταδικαστεί (εννοείται μεταξύ πολλών άλλων ζητημάτων) και γι' αυτό.
 

exploring

Member
Μηνύματα
154
Likes
1.538
Απο Ναπολη και κατω εισαι στα μισα. Το ιδιο στο Τορινο, Τεργεστη, δηλαδη οπου δεν πανε τα τουριστικα πρακτορεια.
Αυτά διάβαζα προτού πάω αλλά κάτω από 60 το άτομο σπάνια πληρώναμε. Πίτσες με γλυκό αναψυκτικό και καφέ, 25 με 30. Ακόμα και στη μέση του πουθενά.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.510
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Μα το χειμωνα ειναι στη μιση τιμη ολα τα αρχαιολογικα
Όχι, εχει καταργηθεί αυτό εδω και 2 χρόνια (με λίγες εξαιρεσεις), αυτο λέμε. Η δε τιμολογιακή πολιτική πλέον εχει να κανει με τον αριθμό των επισκεπτών.

Ποιος θα παει στο Σούνιο χειμωνιάτικα; Οποιος θέλει να πληρώσει τα μισά, διαλέγει μια μερα με καλό καιρό και πάει.
 

exploring

Member
Μηνύματα
154
Likes
1.538
Όχι, Νάπολη έχω να πάω χρόνια. Αλλά την τελευταία φορά κάναμε τουρ από Μιλανο μέχρι και Πομπηία, όπου και να πηγαίναμε ήταν όλα τσουχτερά.
Δεν ήταν υψηλή σαιζόν ήταν χειμώνας και οι τουρίστες ήταν μετρημένοι. Τα αουτογκριλ δε στον αυτοκινητόδρομο έχουν ξεφύγει.
Πληροφορίες για φαγητό παίρναμε από τα καταλύματα άλλα και από τοπικά μαγαζιά που ψωνίζαμε.
Μας λέγανε εκεί θα φάτε κάλα με 30 εύρω το άτομο (και τρώγαμε πραγματικά κάλα) άλλα στο τέλος πληρώναμε τα διπλάσια. Μικρό το κακό. Τα γεύματα ήταν πάντα εξαιρετικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.846
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom