Δεν πας στην πλατεία του Μιλάνο που είναι όλα πανάκριβα. Ένα τριήμερο εγώ το έκλεισα 330,00 το τρίκλινο, αλλά ήταν χειμώνας. Για καφέ και φαγητό πας στην συνοικία Νavigli...Εκεί ειδικά στα δίνουν όλα τζάμπα.
Δεν πας στην πλατεία του Μιλάνο που είναι όλα πανάκριβα. Ένα τριήμερο εγώ το έκλεισα 330,00 το τρίκλινο, αλλά ήταν χειμώνας. Για καφέ και φαγητό πας στην συνοικία Νavigli...Εκεί ειδικά στα δίνουν όλα τζάμπα.
Ναι, το ξέρω ότι κάτι παίζει με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και πάλι, θα μπορούσαν να ισχύσουν άλλες τιμές για Ευρωπαίους και άλλες για μη κοινοτικούς τουρίστες.Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό. Ότι ισχύει για τους Έλληνες πρέπει να ισχύει και για τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες.
Νομίζω παλιότερα οι Έλληνες είχαν δικαίωμα ελεύθερης εισόδου η μειωμένου εισιτηρίου άλλα καταργήθηκε μετά από ενστάσεις.
Στις εκκλησιές και στα μοναστήρια έχω την εντύπωση πως οι Έλληνες δεν πληρώνουν.
Θα μπορούσε να γίνει διαχωρισμός μη ευρωπαίων πολιτών άλλα δεν το βλέπω.
Υπάρχουν όμως πάμπολλες κατηγορίες πολιτών που δεν πληρώνουν.
Ισχύει αυτό που λες. Και υπάρχουν και κάμποσες παραλίες τριγύρω που μπορείς να κολυμπήσεις ατενίζοντας το Ναό και είναι μαγικά.Γιατί το συγκεκριμένο ναό και φυσικό τοπίο τα βλέπεις χωρίς να πληρώσεις είσοδο.
Τα μετέωρα έχουν είσοδο για τους ξένους. Οι Έλληνες δεν πληρώνουν γιατί υποτίθεται πάνε να προσκυνήσουν. Ενδέχετε να ζητήσουν ταυτότητα.Αυτό που λες για τις εκκλησίες και τα μοναστήρια δεν το γνωρίζω, είχα την αίσθηση οτι γενικότερα η πλειοψηφία αυτών δεν έχει ούτως ή άλλως είσοδο στην Ελλάδα.
Το φαγητό στην Ιταλία οικονομικά πάντα, κοστίζει περίπου 50 εύρω τη φορά το άτομο καθήμενος σε τρατορια και παίρνοντας πρώτο δεύτερο αναψυκτικό καφέ και γλυκό. Μπορείς βέβαια να την βγάλεις και με ένα κομμάτι πίτσα άλλα αυτό δεν λέγετε γεύμα.Δεν πας στην πλατεία του Μιλάνο που είναι όλα πανάκριβα. Ένα τριήμερο εγώ το έκλεισα 330,00 το τρίκλινο, αλλά ήταν χειμώνας. Για καφέ και φαγητό πας στην συνοικία Νavigli...
Μα το χειμωνα ειναι στη μιση τιμη ολα τα αρχαιολογικα αλλα ποιος θα τρεξει πχ ως το Σουνιο χειμωνιατικα??οσο κ να χρυσωνουμε το χαπι πλεον ΟΛΑ τα αρχαιολογικα/μουσεια ειναι πανακριβα για τον ελληνα πολιτη και αν δεν εισαι ανεργος να τα εχεις ολα τσαμπα ολο το χρονο πρεπει να ξεροσταλιαζεις τις ημερες δωρεαν εισοδου κ να δεις ενα αξιοθεατο με αλλο 1.000.000 κοσμο...ε δε το χαιρεσαι...και στο Σουνιο οσο ιστορικη σημασια κ αν εχει κ παρολο που πηγα σε μερα ελευθερας εισοδου ακουσα πολλους και τουριστες και ντοπιους που ελεγαν ολη την ωρα "Τι αυτο ειναι ολο?δεν εχει να δουμε κατι αλλο?"Δεν μπορεί ενα κράτος μέλος να υιοθετήσει άλλες τιμες για τους πολίτες του κι άλλες για τους πολίτες των χωρών μελών της ΕΕ, εχει αποφανθεί το Δικαστήριο της ΕΕ ρητά, αν θυμάμαι καλά η καταδικασθεισα χωρα ήταν ή η Ιταλία ή η Ισπανία.
Με δεδομένο οτι στην Αττική τα 2/3 περίπου των επισκεπτών ειναι πολίτες της ΕΕ, λιγο νόημα εχει να βάλεις το 1/3 να πληρώσει παραπάνω, ειδικά όταν καποιοι απο αυτούς ειναι απο βαλκανικες και λοιπές μη ευρωστες χωρες, μετανάστες που ζο
Συμφωνώ οτι οι τιμες για τους ντοπιους ειναι πολυ υψηλές. Ένας ζευγάρι που θέλει να παει τα παιδιά του στο μουσείο της Ακρόπολης πρεπει να σκάσει μια μικρή περιουσία και οι μέρες δωρεάν εισόδου ειναι ελάχιστες και με τόσο κόσμο που οι ουρές ειναι απίθανες. Απο την άλλη, το εχω συζητήσει και με υπεύθυνους σε άλλες χωρες, οι χαμηλές τιμες (θυμίζω όταν άνοιξε το Μουσείο κοστιζε 5€) ως αποτέλεσμα εχουν τεράστια πλήθη, αφού πανε και άνθρωποι που μπορεί να μην εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλα άμα ειναι για ένα ταλιρακι μονο ε ας πάμε για μια σελφι και ταλαιπωρούν και τους υπόλοιπους σε εποχές πια που η επισκεψιμοτητα μονο ανεβαίνει.
Η λύση (που βολεύει τον τοπικό πληθυσμό και δεν επιβαρύνει τόσο τα έσοδα) ειναι οι μηνες της νεκρός περιόδου να εχουν γενικώς πολυ μειωμένη εισοδο. Ας βάλουν 50% έκπτωση το Φλεβάρη, το Νοέμβρη κλπ να εχει ενα περιθώριο κάποιων μηνών και ο ντόπιος να δει την πολιτιστική του κληρονομιά. Θα επωφεληθεί κι ο ξένος επισκεπτης; Ναι, ας επωφεληθεί, αφού μας έκανε τη χάρη και ήρθε Φλεβάρη μπράβο του. Παλιά (οχι τόσο παλια) ακόμη και η Ακρόπολη ηταν 50% φθηνότερη το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά για 5 μηνες.
Να γίνει επίσημη θρησκεία και ο δωδεκαθεισμός για να μην πληρώνουμε οι Έλληνες!Τα μετέωρα έχουν είσοδο για τους ξένους. Οι Έλληνες δεν πληρώνουν γιατί υποτίθεται πάνε να προσκυνήσουν. Ενδέχετε να ζητήσουν ταυτότητα.

Απο Ναπολη και κατω εισαι στα μισα. Το ιδιο στο Τορινο, Τεργεστη, δηλαδη οπου δεν πανε τα τουριστικα πρακτορεια.Το φαγητό στην Ιταλία οικονομικά πάντα, κοστίζει περίπου 50 εύρω τη φορά το άτομο καθήμενος σε τρατορια και παίρνοντας πρώτο δεύτερο αναψυκτικό καφέ και γλυκό. Μπορείς βέβαια να την βγάλεις και με ένα κομμάτι πίτσα άλλα αυτό δεν λέγετε γεύμα.
Θεωρώ ότι η Ιταλία είναι αρκετά ακριβή χώρα για φαγητό
Απαγορεύεται πλήρως η θέσπιση διαφορετικών τιμών για πολίτες και μη. Και η Ελλάδα έχει καταδικαστεί (εννοείται μεταξύ πολλών άλλων ζητημάτων) και γι' αυτό.Δεν μπορεί ενα κράτος μέλος να υιοθετήσει άλλες τιμες για τους πολίτες του κι άλλες για τους πολίτες των χωρών μελών της ΕΕ, εχει αποφανθεί το Δικαστήριο της ΕΕ ρητά, αν θυμάμαι καλά η καταδικασθεισα χωρα ήταν ή η Ιταλία ή η Ισπανία.
Με δεδομένο οτι στην Αττική τα 2/3 περίπου των επισκεπτών ειναι πολίτες της ΕΕ, λιγο νόημα εχει να βάλεις το 1/3 να πληρώσει παραπάνω, ειδικά όταν καποιοι απο αυτούς ειναι απο βαλκανικες και λοιπές μη ευρωστες χωρες, μετανάστες που ζο
Συμφωνώ οτι οι τιμες για τους ντοπιους ειναι πολυ υψηλές. Ένας ζευγάρι που θέλει να παει τα παιδιά του στο μουσείο της Ακρόπολης πρεπει να σκάσει μια μικρή περιουσία και οι μέρες δωρεάν εισόδου ειναι ελάχιστες και με τόσο κόσμο που οι ουρές ειναι απίθανες. Απο την άλλη, το εχω συζητήσει και με υπεύθυνους σε άλλες χωρες, οι χαμηλές τιμες (θυμίζω όταν άνοιξε το Μουσείο κοστιζε 5€) ως αποτέλεσμα εχουν τεράστια πλήθη, αφού πανε και άνθρωποι που μπορεί να μην εχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλα άμα ειναι για ένα ταλιρακι μονο ε ας πάμε για μια σελφι και ταλαιπωρούν και τους υπόλοιπους σε εποχές πια που η επισκεψιμοτητα μονο ανεβαίνει.
Η λύση (που βολεύει τον τοπικό πληθυσμό και δεν επιβαρύνει τόσο τα έσοδα) ειναι οι μηνες της νεκρός περιόδου να εχουν γενικώς πολυ μειωμένη εισοδο. Ας βάλουν 50% έκπτωση το Φλεβάρη, το Νοέμβρη κλπ να εχει ενα περιθώριο κάποιων μηνών και ο ντόπιος να δει την πολιτιστική του κληρονομιά. Θα επωφεληθεί κι ο ξένος επισκεπτης; Ναι, ας επωφεληθεί, αφού μας έκανε τη χάρη και ήρθε Φλεβάρη μπράβο του. Παλιά (οχι τόσο παλια) ακόμη και η Ακρόπολη ηταν 50% φθηνότερη το χειμώνα, αν θυμάμαι καλά για 5 μηνες.
Αυτά διάβαζα προτού πάω αλλά κάτω από 60 το άτομο σπάνια πληρώναμε. Πίτσες με γλυκό αναψυκτικό και καφέ, 25 με 30. Ακόμα και στη μέση του πουθενά.Απο Ναπολη και κατω εισαι στα μισα. Το ιδιο στο Τορινο, Τεργεστη, δηλαδη οπου δεν πανε τα τουριστικα πρακτορεια.
Όχι, εχει καταργηθεί αυτό εδω και 2 χρόνια (με λίγες εξαιρεσεις), αυτο λέμε. Η δε τιμολογιακή πολιτική πλέον εχει να κανει με τον αριθμό των επισκεπτών.Μα το χειμωνα ειναι στη μιση τιμη ολα τα αρχαιολογικα
Για Νάπολη λες;Αυτά διάβαζα προτού πάω αλλά κάτω από 60 το άτομο σπάνια πληρώναμε. Πίτσες με γλυκό αναψυκτικό και καφέ, 25 με 30. Ακόμα και στη μέση του πουθενά.
Όχι, Νάπολη έχω να πάω χρόνια. Αλλά την τελευταία φορά κάναμε τουρ από Μιλανο μέχρι και Πομπηία, όπου και να πηγαίναμε ήταν όλα τσουχτερά.Για Νάπολη λες;