Ακριβο μου ταξιδι

jimp

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
5.435
Likes
7.454
Ε μην συμπαρασυρομεθα ολοι οι χαμουτζηδες
Για εμένα θέλει σωστά υπολογισμένη πυρηνική βόμβα στη μέση ώστε να φτάσει παντού σε όλα τα άκρα.

Γιατί υποθέτεις πως τρολαρω ενώ είμαι σοβαρότατος; Δεν έχουμε το γκούντα φθηνότερο; Ή μήπως επειδή ξέχασα το ενταμ;
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Δεν έχουμε το γκούντα φθηνότερο;
Ντρέπομαι που θα υπερασπιστώ Ολλανδικό φαγητό, καμια σχέση η γκούντα τους με την πλαστικουρα που τρώμε στην Ελλάδα.
 

agmi

Member
Μηνύματα
681
Likes
4.227
Για τα τυρια @jimp εχει δικιο, απο το ωριμο/παλαιωμενο Gouda (Οld Amsterdam) και ολα τ'αλλα.

To met mayonaise ξεχασες (για το μουσειο) και των καυσιμων:
  • Euro 95 (E10): € 2,30 - € 2,62 per liter
  • Diesel (B7): € 2,17 - € 2,45 per liter
  • LPG: € 1,02 - € 1,30 per liter [1, 2, 3, 4], αλλα βεβαια ο ανειδικευτος βγαζει μικτα απο €14-25 την ωρα!
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.411
Likes
18.349
Για εμένα θέλει σωστά υπολογισμένη πυρηνική βόμβα στη μέση ώστε να φτάσει παντού σε όλα τα άκρα.

Γιατί υποθέτεις πως τρολαρω ενώ είμαι σοβαρότατος; Δεν έχουμε το γκούντα φθηνότερο; Ή μήπως επειδή ξέχασα το ενταμ;
Ξερω σιγουρα οτι αυτο που ξεχνατε στη Λαρισα ειναι τα φωνηεντα!!! :bleh: :haha: :bleh: :haha:
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Αν εννοείς το Wereldmuseum δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο. Καταπληκτικό μουσείο. Δεν ξέρω πόσες χώρες έχουν κάτι αντίστοιχο. Πολύ σκληρή κριτική από το αποικιοκρατικο παρελθόν τους μέχρι την εκμετάλλευση που γίνεται σήμερα. Είχε κι ένα φοβερό κομμάτι για την Ινδονησία και πως οι Ολλανδοι έχτισαν το μύθο του παραδεισένιου Μπαλί με ασταμάτητη προπαγάνδα για να σκεπάσουν τα εγκλήματα που έκαναν στη χώρα. Από τα μουσεία που δεν πρόκειται να ξεχάσω. Για μένα τα άξιζε τα λεφτά του χαλαρά.
Αυτό ακριβώς είναι που το κάνει με τόσες αρνητικές κριτικές από επισκέπτες. Πως στην προσπάθεια να δείξουν πόσο μετάνιωσαν για την αποικιοκρατία, αφιερώνουν πολύ χρόνο σε παρόλες και γραπτές...συγγνώμες,ενώ μειώνονται τρομερά τα εκθέματα, για το εισιτήριο που πλησιάζει σχεδόν τα 20 ευρώ .
Καλώς κάνουν κριτική στο παρελθόν τους,φυσικά, αλλά το αν η τιμή αντιστοιχεί στα εκθέματα είναι άλλο θέμα .
 

Señor_Nada

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.957
Likes
11.091
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Αυτό ακριβώς είναι που το κάνει με τόσες αρνητικές κριτικές από επισκέπτες. Πως στην προσπάθεια να δείξουν πόσο μετάνιωσαν για την αποικιοκρατία, αφιερώνουν πολύ χρόνο σε παρόλες και γραπτές...συγγνώμες,ενώ μειώνονται τρομερά τα εκθέματα, για το εισιτήριο που πλησιάζει σχεδόν τα 20 ευρώ .
Καλώς κάνουν κριτική στο παρελθόν τους,φυσικά, αλλά το αν η τιμή αντιστοιχεί στα εκθέματα είναι άλλο θέμα .
Το μουσείο έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία χρόνια. Έχει διαφορετική προσέγγιση. Δείχνει πως μπορούν να λειτουργήσουν τέτοια μουσεία σήμερα ακόμα κι αν δεν έχουν καθόλου εκθέματα. Προτιμώ αυτή την εκδοχή πχ από το μουσείο Quai branly που βλέπεις πολλά εκθέματα αλλά μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι.

Επίσης δεν είδα πουθενά συγγνώμες ή απολογητικο ύφος στο Wereldmuseum. Παρουσιάζει τι έχει συμβεί χωρίς ναι μεν αλλά, δίνει βήμα σε καλλιτέχνες από πρώην ολλανδικες αποικίες να παρουσιάσουν έργα τους, κάνει συνδέσεις με το σήμερα από μετανάστευση μέχρι την παιδική σκλαβιά, συγγνώμη εργασία, για να έχουμε smartphones.

Σε μια τόσο ακριβή χώρα δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει φθηνά μουσεία. Καλό θα ήταν προφανώς αλλά παράξενο.

Καλά που το θυμήθηκα πάντως με αφορμή το σχόλιο σου, ότι αυτή την περίοδο έχει μια έκθεση που από ότι έχω διαβάσει προβοκαρει αρκετά Unfinished pasts: return, keep or...? Unfinished pasts: return, keep, or...?

Ας τους σκάσω άλλο ένα 20αρι.
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Το μουσείο έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία χρόνια. Έχει διαφορετική προσέγγιση. Δείχνει πως μπορούν να λειτουργήσουν τέτοια μουσεία σήμερα ακόμα κι αν δεν έχουν καθόλου εκθέματα. Προτιμώ αυτή την εκδοχή πχ από το μουσείο Quai branly που βλέπεις πολλά εκθέματα αλλά μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι.

Επίσης δεν είδα πουθενά συγγνώμες ή απολογητικο ύφος στο Wereldmuseum. Παρουσιάζει τι έχει συμβεί χωρίς ναι μεν αλλά, δίνει βήμα σε καλλιτέχνες από πρώην ολλανδικες αποικίες να παρουσιάσουν έργα τους, κάνει συνδέσεις με το σήμερα από μετανάστευση μέχρι την παιδική σκλαβιά, συγγνώμη εργασία, για να έχουμε smartphones.

Σε μια τόσο ακριβή χώρα δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει φθηνά μουσεία. Καλό θα ήταν προφανώς αλλά παράξενο.

Καλά που το θυμήθηκα πάντως με αφορμή το σχόλιο σου, ότι αυτή την περίοδο έχει μια έκθεση που από ότι έχω διαβάσει προβοκαρει αρκετά Unfinished pasts: return, keep or...? Unfinished pasts: return, keep, or...?

Ας τους σκάσω άλλο ένα 20αρι.
Αναλογικά με αυτό πάντως το 20ρι για Ακρόπολη μου μοιάζει φθηνό αλλά προφανώς είναι θέμα ενδιαφερόντων...
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Αναλογικά με αυτό πάντως το 20ρι για Ακρόπολη μου μοιάζει φθηνό αλλά προφανώς είναι θέμα ενδιαφερόντων...
20αρι εχει το μουσειο που ειναι ενα απο τα φτωχοτερα μουσεια της Αθηνας. Πολυ αξιολογοτερο το Εθνικο Αρχαιολογικο η το Βυζαντινο.
Η Ακροπολη κοστιζει 30. Δεν ξερω ποση ωρα χαζευει κανεις ενα και μοναδικο μνημειο για να αξιζει το 30αρι.
 

piccolo_mondo

Member
Μηνύματα
924
Likes
1.087
Παντως βρε παιδια πηγα στην Ακροπολη πριν 2-3 χρονια, ειχα να παω απο παιδι και εντυπωσιαστηκα...... σοκ και δεος... ο χωρος, η αυρα, η ιστορια, η θεα.... σε οσα highlights αξιοθεατα κι αν εχω βρεθει, κανενα δεν συγκρινεται με την Ακροπολη... και ειμαι σιγουρη πως εχω πληρωσει πολυ περισσοτερα σε αρκετα απο αυτα...
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Παντως βρε παιδια πηγα στην Ακροπολη πριν 2-3 χρονια, ειχα να παω απο παιδι και εντυπωσιαστηκα...... σοκ και δεος... ο χωρος, η αυρα, η ιστορια, η θεα.... σε οσα highlights αξιοθεατα κι αν εχω βρεθει, κανενα δεν συγκρινεται με την Ακροπολη... και ειμαι σιγουρη πως εχω πληρωσει πολυ περισσοτερα σε αρκετα απο αυτα...
Ακριβώς.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.175
Μηνύματα
960.066
Μέλη
40.180
Νεότερο μέλος
worlsandmoban1987

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom