- Μηνύματα
- 15.754
- Likes
- 52.655
Ειναι γνωστο σκανδαλο για την καταγωγη απο Καλαματα. Δεν ειναι τρολια.Ολες τις τρολιές που εγραψες να τις ανεχτω αλλα ΑΥΤΟ παει πολυ… ισα περα…![]()
Last edited:
Ειναι γνωστο σκανδαλο για την καταγωγη απο Καλαματα. Δεν ειναι τρολια.Ολες τις τρολιές που εγραψες να τις ανεχτω αλλα ΑΥΤΟ παει πολυ… ισα περα…![]()
Ε μην συμπαρασυρομεθα ολοι οι χαμουτζηδεςΕιναι γνωστο σκανδαλο για την καταγωγη απο Καλαματα. Δεν ειναι τρολια.
Για εμένα θέλει σωστά υπολογισμένη πυρηνική βόμβα στη μέση ώστε να φτάσει παντού σε όλα τα άκρα.Ε μην συμπαρασυρομεθα ολοι οι χαμουτζηδες
Ντρέπομαι που θα υπερασπιστώ Ολλανδικό φαγητό, καμια σχέση η γκούντα τους με την πλαστικουρα που τρώμε στην Ελλάδα.Δεν έχουμε το γκούντα φθηνότερο;
Ξερω σιγουρα οτι αυτο που ξεχνατε στη Λαρισα ειναι τα φωνηεντα!!!Για εμένα θέλει σωστά υπολογισμένη πυρηνική βόμβα στη μέση ώστε να φτάσει παντού σε όλα τα άκρα.
Γιατί υποθέτεις πως τρολαρω ενώ είμαι σοβαρότατος; Δεν έχουμε το γκούντα φθηνότερο; Ή μήπως επειδή ξέχασα το ενταμ;

Αυτό ακριβώς είναι που το κάνει με τόσες αρνητικές κριτικές από επισκέπτες. Πως στην προσπάθεια να δείξουν πόσο μετάνιωσαν για την αποικιοκρατία, αφιερώνουν πολύ χρόνο σε παρόλες και γραπτές...συγγνώμες,ενώ μειώνονται τρομερά τα εκθέματα, για το εισιτήριο που πλησιάζει σχεδόν τα 20 ευρώ .Αν εννοείς το Wereldmuseum δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο. Καταπληκτικό μουσείο. Δεν ξέρω πόσες χώρες έχουν κάτι αντίστοιχο. Πολύ σκληρή κριτική από το αποικιοκρατικο παρελθόν τους μέχρι την εκμετάλλευση που γίνεται σήμερα. Είχε κι ένα φοβερό κομμάτι για την Ινδονησία και πως οι Ολλανδοι έχτισαν το μύθο του παραδεισένιου Μπαλί με ασταμάτητη προπαγάνδα για να σκεπάσουν τα εγκλήματα που έκαναν στη χώρα. Από τα μουσεία που δεν πρόκειται να ξεχάσω. Για μένα τα άξιζε τα λεφτά του χαλαρά.
Το μουσείο έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία χρόνια. Έχει διαφορετική προσέγγιση. Δείχνει πως μπορούν να λειτουργήσουν τέτοια μουσεία σήμερα ακόμα κι αν δεν έχουν καθόλου εκθέματα. Προτιμώ αυτή την εκδοχή πχ από το μουσείο Quai branly που βλέπεις πολλά εκθέματα αλλά μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι.Αυτό ακριβώς είναι που το κάνει με τόσες αρνητικές κριτικές από επισκέπτες. Πως στην προσπάθεια να δείξουν πόσο μετάνιωσαν για την αποικιοκρατία, αφιερώνουν πολύ χρόνο σε παρόλες και γραπτές...συγγνώμες,ενώ μειώνονται τρομερά τα εκθέματα, για το εισιτήριο που πλησιάζει σχεδόν τα 20 ευρώ .
Καλώς κάνουν κριτική στο παρελθόν τους,φυσικά, αλλά το αν η τιμή αντιστοιχεί στα εκθέματα είναι άλλο θέμα .
Αναλογικά με αυτό πάντως το 20ρι για Ακρόπολη μου μοιάζει φθηνό αλλά προφανώς είναι θέμα ενδιαφερόντων...Το μουσείο έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία χρόνια. Έχει διαφορετική προσέγγιση. Δείχνει πως μπορούν να λειτουργήσουν τέτοια μουσεία σήμερα ακόμα κι αν δεν έχουν καθόλου εκθέματα. Προτιμώ αυτή την εκδοχή πχ από το μουσείο Quai branly που βλέπεις πολλά εκθέματα αλλά μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι.
Επίσης δεν είδα πουθενά συγγνώμες ή απολογητικο ύφος στο Wereldmuseum. Παρουσιάζει τι έχει συμβεί χωρίς ναι μεν αλλά, δίνει βήμα σε καλλιτέχνες από πρώην ολλανδικες αποικίες να παρουσιάσουν έργα τους, κάνει συνδέσεις με το σήμερα από μετανάστευση μέχρι την παιδική σκλαβιά, συγγνώμη εργασία, για να έχουμε smartphones.
Σε μια τόσο ακριβή χώρα δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει φθηνά μουσεία. Καλό θα ήταν προφανώς αλλά παράξενο.
Καλά που το θυμήθηκα πάντως με αφορμή το σχόλιο σου, ότι αυτή την περίοδο έχει μια έκθεση που από ότι έχω διαβάσει προβοκαρει αρκετά Unfinished pasts: return, keep or...? Unfinished pasts: return, keep, or...?
Ας τους σκάσω άλλο ένα 20αρι.
20αρι εχει το μουσειο που ειναι ενα απο τα φτωχοτερα μουσεια της Αθηνας. Πολυ αξιολογοτερο το Εθνικο Αρχαιολογικο η το Βυζαντινο.Αναλογικά με αυτό πάντως το 20ρι για Ακρόπολη μου μοιάζει φθηνό αλλά προφανώς είναι θέμα ενδιαφερόντων...
Ακριβώς.Παντως βρε παιδια πηγα στην Ακροπολη πριν 2-3 χρονια, ειχα να παω απο παιδι και εντυπωσιαστηκα...... σοκ και δεος... ο χωρος, η αυρα, η ιστορια, η θεα.... σε οσα highlights αξιοθεατα κι αν εχω βρεθει, κανενα δεν συγκρινεται με την Ακροπολη... και ειμαι σιγουρη πως εχω πληρωσει πολυ περισσοτερα σε αρκετα απο αυτα...