Ακριβο μου ταξιδι

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
20αρι εχει το μουσειο που ειναι ενα απο τα φτωχοτερα μουσεια της Αθηνας. Πολυ αξιολογοτερο το Εθνικο Αρχαιολογικο η το Βυζαντινο.
Η Ακροπολη κοστιζει 30. Δεν ξερω ποση ωρα χαζευει κανεις ενα και μοναδικο μνημειο για να αξιζει το 30αρι.
Το βρήκα ασύγκριτα ανώτερο από το μουσείο των τροπικών του Άμστερνταμ, για το οποίο έγινε κουβέντα.
 
Μηνύματα
104
Likes
353
20αρι εχει το μουσειο που ειναι ενα απο τα φτωχοτερα μουσεια της Αθηνας. Πολυ αξιολογοτερο το Εθνικο Αρχαιολογικο η το Βυζαντινο.
Η Ακροπολη κοστιζει 30. Δεν ξερω ποση ωρα χαζευει κανεις ενα και μοναδικο μνημειο για να αξιζει το 30αρι.
Σήμερα μάθαμε ότι η Ακρόπολη είναι ακριβή επειδή δεν προσφέρει αρκετές ώρες ψυχαγωγίας. Λες και πρόκειται για νεροτσουλήθρα και όχι για ίσως το σημαντικότερο μνημείο του δυτικού πολιτισμού.
 

Sassenach77

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
9.047
Likes
28.737
Επόμενο Ταξίδι
Σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Σήμερα μάθαμε ότι η Ακρόπολη είναι ακριβή επειδή δεν προσφέρει αρκετές ώρες ψυχαγωγίας. Λες και πρόκειται για νεροτσουλήθρα και όχι για ίσως το σημαντικότερο μνημείο του δυτικού πολιτισμού.
Ευτυχώς υπάρχει κάποιος ακόμα που τα λέει όπως εγώ, γιατί πλέον έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι παρανοϊκή...
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Σήμερα μάθαμε ότι η Ακρόπολη είναι ακριβή επειδή δεν προσφέρει αρκετές ώρες ψυχαγωγίας. Λες και πρόκειται για νεροτσουλήθρα και όχι για ίσως το σημαντικότερο μνημείο του δυτικού πολιτισμού.
Φυσικα και ειναι το σημαντικοτερο αλλα οχι και 30 ευρω.
Δεν ειναι χαζος ο Ευμορφιδης. Εχτισε το Coco Mat Hotel ετσι που να ταπεινωνει και το σημαντικοτερο μνημειο και ολο τον δυτικο πολιτισμο προσφεροντας τη θεα χωρις εισιτηριο 30 ευρω.
 

Sassenach77

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
9.047
Likes
28.737
Επόμενο Ταξίδι
Σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Όχι για τον Έλληνα 30€. Αλλά για τον ξένο ναι και λίγα είναι!
Σε σχέση με τις σαβούρες σε χώρες εξωτερικού που σου πουλάνε 2 αμπελοφιλοσοφίες σε ένα μόνιτορ και 5 εκθέματα αδιάφορα και δημιουργήματα πολλών αιώνων μετά την Ακρόπολη καθώς κι από κάτι παλάτια της σειράς, ναι ,όπως το λες λίγα είναι.
 
Μηνύματα
104
Likes
353
Σε σχέση με τις σαβούρες σε χώρες εξωτερικού που σου πουλάνε 2 αμπελοφιλοσοφίες σε ένα μόνιτορ και 5 εκθέματα αδιάφορα και δημιουργήματα πολλών αιώνων μετά την Ακρόπολη καθώς κι από κάτι παλάτια της σειράς, ναι ,όπως το λες λίγα είναι.
Ε, έχουμε και μια ξενολατρεία ως λαος.
Τελικά έχει αποδειχτεί περίτρανα ότι αν η Ακρόπολη ήταν στη Ρώμη ή στο Παρίσι και όχι στην Αθήνα, δεν θα συζητούσαμε αν αξίζει 30€, αλλά θα είχαμε ανοίξει ειδικό thread εδώ στο forum για ειδικές ζώνες επίσκεψης σε προσφορά, για εκπτωτικές χρονοθυρίδες κράτησης μηνών, για αναμονές χιλιάδων ατόμων στην ουρά και για το πως θα βρούμε εισιτήριο στην μαύρη αγορά για να μπούμε.
 

Viaggi

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.361
Likes
8.102
Πολύ ωραίο το cocomat hotel με τη δωρεάν θέα του για τη καλύτερη ανάρτηση στο Instagram. Θα σαρώσει στα like...! Να σκάσουν και οι οχτροί μας!
 
Last edited:

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.936
Likes
22.635
Ε, έχουμε και μια ξενολατρεία ως λαος.
Τελικά έχει αποδειχτεί περίτρανα ότι αν η Ακρόπολη ήταν στη Ρώμη ή στο Παρίσι και όχι στην Αθήνα, δεν θα συζητούσαμε αν αξίζει 30€, αλλά θα είχαμε ανοίξει ειδικό thread εδώ στο forum για ειδικές ζώνες επίσκεψης σε προσφορά, για εκπτωτικές χρονοθυρίδες κράτησης μηνών, για αναμονές χιλιάδων ατόμων στην ουρά και για το πως θα βρούμε εισιτήριο στην μαύρη αγορά για να μπούμε.
Ε,καλά εννοείται. Τσάμπα θα μας φαινόταν. Εδώ δικαιολογούμε τα 20ευρα σε πάτους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom