- Μηνύματα
- 4.936
- Likes
- 22.635
Το βρήκα ασύγκριτα ανώτερο από το μουσείο των τροπικών του Άμστερνταμ, για το οποίο έγινε κουβέντα.20αρι εχει το μουσειο που ειναι ενα απο τα φτωχοτερα μουσεια της Αθηνας. Πολυ αξιολογοτερο το Εθνικο Αρχαιολογικο η το Βυζαντινο.
Η Ακροπολη κοστιζει 30. Δεν ξερω ποση ωρα χαζευει κανεις ενα και μοναδικο μνημειο για να αξιζει το 30αρι.
