Elena2508
Member
- Μηνύματα
- 1.892
- Likes
- 6.904
- Επόμενο Ταξίδι
- Παρίσι
- Ταξίδι-Όνειρο
- N. Υόρκη
Για πρώτη φορά στο εξωτερικό θα διάλεγα κάτι πιο πιασάρικο σαν προορισμό.Μένω Αθήνα όποτε δε θα ανεβάσω αυτοκίνητο Θεσ/νίκη και να έχω και μετά κι άλλο ταξίδι. Θα έρθω εγώ πάνω, και θα κανονίσουμε κάτι από εκεί. @paefstra , @Elena2508 και @Sanna1971 με βάλατε σε σκέψεις. Η Κωνσταντινούπολη ποτέ δε μου έκανε "κλικ" σαν προορισμός. Δεν ξέρω γιατί. Θα το ψάξω λίγο.
Για Κρακοβία ή Βουδαπέστη τι γνώμη έχετε?
Η μάνα μου όταν άκουσε ότι θα πάω Κρακοβία μου σχολίασε " άλλον προορισμό δεν βρήκες!"
Πάντως, δεν είναι ακριβά στην Κρακοβία, αλλά θα σου πω με βεβαιότητα όταν γυρίσω ..
Εύκολη για περπάτημα είναι η Βιέννη που είναι εντελώς επίπεδη.
Η Βουδαπέστη έχει σαν δυσκολία μόνο την επίσκεψη στον Προμαχώνα των Ψαράδων, αλλά θα την πας με ένα ταξί στην κορυφή μόνο για να δει την θέα από ψηλά.
Τσέκαρε και κάτι εκδρομές οδικές από Θεσσαλονίκη που σε μια εβδομάδα βλέπουν Πράγα, Βιέννη, Μπρατισλάβα και Βουκουρέστι. Είναι καλές οι τιμές τους.
Κάθε 2,5 ώρες κάνει στάση το λεωφορείο σίγουρα!!!
