- Μηνύματα
- 7.411
- Likes
- 18.346
Πιστευω εχεις αντιστοιχη "ανησυχια" και για τα νησια του Αιγαιου που και εκει αντιμετωπιζουν σοβαρο προβλημα στα αποθεματα νερου αλλα ισως δεν "πουλαει" τοσο στα ΜΜΕΕγώ απορώ πώς κάποιοι προτείνουν Κούβα τώρα τη στιγμή που ο κόσμος αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα με το ρεύμα και τα καύσιμα. Να πας εσύ ο τουρίστας να τους χαλάς τους ελάχιστους πόρους γιατί προφανώς κάπως πρέπει να ζήσεις και να κυκλοφορήσεις κι εσύ. Έλα Παναγία μου. Δεν γίνεται να λέτε τα ίδια πράγματα συνεχώς,οποιες κι αν είναι οι συνθηκες.Προφανώς κι είναι ωραίο να χρησιμοποιείς τις συγκυρίες και να πηγαίνεις κάπου με μηδέν τουρίστες , αλλά στοιχειώδης λογική και συνείδηση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Και καταρχάς σε μέρη που πλήττονται βάναυσα δεν πας ποτέ για τουρισμό. Πας μόνο για να βοηθήσεις κάπου. Ο τουρισμός μοιραία θα καταναλώσει πόρους που αυτή τη στιγμή ΔΕΝ έχουν.
