Αναζήτηση προορισμού

Dr Snoopy

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.147
Likes
17.347
Ταξίδι-Όνειρο
Ν.Ζηλανδία
Τι θα προτείνατε για φέτος πρωτοχρονιά για δώρο γενεθλίων;
Κατά προτίμηση, κάποιο προορισμό χωρίς ανταπόκριση λόγω χρόνου
Με αυτά τα δεδομένα Βιέννη ασυζητητί επειδή
1) Η Βιέννη παραμένει στολισμένη μέχρι τις αρχές του νέου έτους, γύρω στις 6-7 Ιανουαρίου.
2) Αν και οι περισσότερες Χριστουγεννιάτικες αγορές κλείνουν κάπου ανάμεσα στις 23-26 Δεκεμβρίου όταν έκανα Πρωτοχρονιά εκεί ήταν ανοιχτές η Χριστουγεννιάτικη Αγορά στο Παλάτι Schönbrunn,
η Χριστουγεννιάτικη Αγορά στο Παλάτι Belvedere και η Wintermarkt στο πάρκο Prater (Riesenradplatz)
3) Το βράδυ της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς όλο το κέντρο της Βιέννης μετατρέπεται σε μια τεράστια γιορτή, που λέγεται Silvesterpfad (σημαίνει «Μονοπάτι της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς»). Στήνονται υπαίθριες σκηνές σε όλη την πόλη και περίπτερα με φαγητό και ποτό από τις 2 το μεσημέρι, μερικά είναι και δωρεάν για όλους. Σε κάθε τοποθεσία η σκηνή παίζει και διαφορετικό στυλ μουσικής, από κλασική μέχρι ροκ,ποπ και ντίσκο.Οι τοποθεσίες είναι κοντινές η μία με την άλλη, σχηματίζοντας όντως ένα μονοπάτι.
4) Τα μεσάνυκτα έξω από τον καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου με την αλλαγή του χρόνου ξεκινάει ένας μαραθώνιος πυροτεχνημάτων.
5) Πραγματοποιούνται συναυλίες και παραστάσεις σε διάφορες γωνιές της πόλης, από αίθουσες συναυλιών μέχρι εκκλησίες και παλάτια.Εγώ πήγα την Πρωτοχρονιά στην μπαρόκ εκκλησία του Αγίου Πέτρου (Peterskirche) για συναυλία από την ορχήστρα Classic Ensemble Vienna με έργα των Mozart, Bach, Beethoven και άλλων.
6) Βέβαια δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε την φημισμένη συναυλία της Πρωτοχρονιάς από την Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βιέννης στο Musikverein Wien γιατί η επιλογή για το ποιος θα προλάβει εισιτήριο γίνεται με κλήρωση αλλά μπορείτε να επισκεφτείτε και να θαυμασετε την πανέμορφη αίθουσα πριν την Πρωτοχρονιά.
7) Μπορείτε να κάνετε κρουαζιέρα στον Δούναβη και αν θέλετε λόγω των γενεθλίων να κάνετε μια πιο special κρουαζιέρα υπάρχει και βραδινή κρουαζιέρα που περιλαμβάνει και δείπνο 3 πιάτων.
8) Για όλα τα ξιοθέατα που έχει η πόλη και δεν τα αναφέρω εδώ γιατί είναι λίγο πολύ γμωστά.
 

Jimmy4

Member
Μηνύματα
103
Likes
11
θα εκανε κανεις με πλοιο ηγουμενιτσα ανκονα
και ρωμη- βαρκελωνη με πλοιο; το εκανε;
 

thanos75

Member
Μηνύματα
1.661
Likes
4.712
Επόμενο Ταξίδι
μάλλον Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια-Χαβάη
θα εκανε κανεις με πλοιο ηγουμενιτσα ανκονα
και ρωμη- βαρκελωνη με πλοιο; το εκανε;
Ηγουμενίτσα-Ανκόνα, ή για να είμαι πιο ακριβής Πάτρα-Ανκόνα, έχω κάνει στο μακρινό παρελθόν και ήταν ένα από τα ωραιότερα θαλάσσια ταξίδια της ζωής μου (με το SUPERFAST VI τότε). Με παρέα και, το σημαντικότερο, εάν θέλαμε αυτοκίνητο μαζί μας, θα το ξαναέκανα με πολύ πολύ μεγάλη χαρά- αλλά με συγκεκριμένα πλοία. ;)
Το Ρώμη (Τσιβιταβέκια)-Βαρκελώνη, ομοίως θα το έκανα ευχαρίστως (νομίζω ότι εκεί έχει κάποια καλά πλοία ο GRIMALDI) , εάν ζούσα μόνιμα στην Ιταλία φυσικά :bleh:
Πάντως ως καραβολάτρης:D, εάν "έπαιζε" ακτοπλοϊκό δρομολόγιο Πειραιάς-Βαρκελώνη direct , με κάποιο cruise ferry, θα το σκεφτόμουν με τρέλα:bleh:
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.631
Πάτρα Ανκόνα το έχουμε κάνει,μια χαρά αν σου αρέσουν τα ταξίδια με πλοίο.
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Το Πάτρα Ανκονα είναι βατό ταξίδι το έχω κάνει και εγώ
 

Jimmy4

Member
Μηνύματα
103
Likes
11
ευχαριστω! στη θεσσαλια λεμε μια εκφραση (με τρωει ο κωλ...ς) για περιπετειες με πλοιο ως ισπανια και μετα με ΚΑΠΟΙΟ τροπο οδικως (τρενα? flixbus? ) πισω μεσω νοτιας γαλλιας (βλεπω το χοστελ να παει συννεφο με τετοιες τιμες καλοκαιρι εκει)
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
286
Likes
2.367
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Καλησπέρα. Για Λήμνο είχα κινήσει αυτό το καλοκαίρι αλλά μάλλον αυτό το σχέδιο ναυαγεί, έχω ήδη κάποιες εναλλακτικές εντός Ελλάδας αλλά για πρώτη φορά μου περνάει και μένα η σκέψη να ψαχτώ για εξωτερικό το καλοκαίρι, ανάλογα και κόστος, πτήσεις κλπ.
Για τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, 7-8 μέρες, να κάνουμε και κάνα μπάνιο και με κόσμο σε όσο γίνεται νορμάλ επίπεδα και να μπορούμε να κινηθούμε με τα μέσα γιατί δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο. Σκέφτηκα Κυανή Ακτή αλλά λογικά θα είναι πανάκριβη, και μετά Σικελία, Σαρδηνία, Απουλία ή Κορσική.
Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται δύσκολο σενάριο βέβαια, όλα τα φιλέτα έχω διαλέξει αλλά λέω αν έχετε καμιά ιδέα εσείς που ξέρετε τα πολλά.
Ευχαριστώ!
 

Sassenach77

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
9.047
Likes
28.737
Επόμενο Ταξίδι
Σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Καλησπέρα. Για Λήμνο είχα κινήσει αυτό το καλοκαίρι αλλά μάλλον αυτό το σχέδιο ναυαγεί, έχω ήδη κάποιες εναλλακτικές εντός Ελλάδας αλλά για πρώτη φορά μου περνάει και μένα η σκέψη να ψαχτώ για εξωτερικό το καλοκαίρι, ανάλογα και κόστος, πτήσεις κλπ.
Για τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, 7-8 μέρες, να κάνουμε και κάνα μπάνιο και με κόσμο σε όσο γίνεται νορμάλ επίπεδα και να μπορούμε να κινηθούμε με τα μέσα γιατί δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο. Σκέφτηκα Κυανή Ακτή αλλά λογικά θα είναι πανάκριβη, και μετά Σικελία, Σαρδηνία, Απουλία ή Κορσική.
Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται δύσκολο σενάριο βέβαια, όλα τα φιλέτα έχω διαλέξει αλλά λέω αν έχετε καμιά ιδέα εσείς που ξέρετε τα πολλά.
Ευχαριστώ!
Αλβανία, αλλά δεν ξέρω να σου πω πως θα κινηθείς χωρίς αυτοκίνητο για παραλίες
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Καλησπέρα. Για Λήμνο είχα κινήσει αυτό το καλοκαίρι αλλά μάλλον αυτό το σχέδιο ναυαγεί, έχω ήδη κάποιες εναλλακτικές εντός Ελλάδας αλλά για πρώτη φορά μου περνάει και μένα η σκέψη να ψαχτώ για εξωτερικό το καλοκαίρι, ανάλογα και κόστος, πτήσεις κλπ.
Για τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, 7-8 μέρες, να κάνουμε και κάνα μπάνιο και με κόσμο σε όσο γίνεται νορμάλ επίπεδα και να μπορούμε να κινηθούμε με τα μέσα γιατί δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο. Σκέφτηκα Κυανή Ακτή αλλά λογικά θα είναι πανάκριβη, και μετά Σικελία, Σαρδηνία, Απουλία ή Κορσική.
Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται δύσκολο σενάριο βέβαια, όλα τα φιλέτα έχω διαλέξει αλλά λέω αν έχετε καμιά ιδέα εσείς που ξέρετε τα πολλά.
Ευχαριστώ!
Σαρδηνια και Κυανη Ακτη πηγα αντιστοιχα ανοιξη και φθινοπωρο για ωραιο καιρο αλλα χαμηλες τιμες λογω off season.
Διαφορετικα μιλαμε για τιμες που δεν απευθυνονται στον ελληνα.
Κορσικη νομιζω τα ιδια.
Προφανως θα βολευτεις νοτια Ιταλια αλλα και παλι κοιταζα το Μπαρι Ιουνη που δεν εχω παει και τα 150ρια για διαμονη μου φανηκαν υπερβολικα. Επισης φλερταρεις με καυσωνες.
Αν αποδεσμευσεις τις διακοπες απο τα θαλασσοα μπανια, εχεις παρα πολλες επιλογες.
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
286
Likes
2.367
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Σαρδηνια και Κυανη Ακτη πηγα αντιστοιχα ανοιξη και φθινοπωρο για ωραιο καιρο αλλα χαμηλες τιμες λογω off season.
Διαφορετικα μιλαμε για τιμες που δεν απευθυνονται στον ελληνα.
Κορσικη νομιζω τα ιδια.
Προφανως θα βολευτεις νοτια Ιταλια αλλα και παλι κοιταζα το Μπαρι Ιουνη που δεν εχω παει και τα 150ρια για διαμονη μου φανηκαν υπερβολικα. Επισης φλερταρεις με καυσωνες.
Λογικά όσα λες, καλύτερα άλλη εποχή με πιο νορμάλ τιμές, καιρό και κόσμο.
Αν αποδεσμευσεις τις διακοπες απο τα θαλασσοα μπανια, εχεις παρα πολλες επιλογες.
Για Σκανδιναβία μεριά ή και αλλού; Ιδανικά ήθελα θάλασσα αλλά δεν είμαι και απόλυτος αν υπάρχουν επιλογές που να αξίζουν από άποψη κόστους και μετακινήσεων.
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Ιδανικά ήθελα θάλασσα αλλά δεν είμαι και απόλυτος αν υπάρχουν επιλογές που να αξίζουν από άποψη κόστους και μετακινήσεων.
Λογικα τελευταια στιγμη οπου και να κοιταξεις θα εχουν υψηλες τιμες τα δωματια, οποτε το τελικο κοστος θα το ορισουν τα αεροπορικα.
Ωραια θαλασσα για μπανια ειδα μονο στην Cefalu και τις παραλιες του Gozo , χωρις αυτοκινητο, αλλα το αιτημα σου ΚΑΙ να μην εχει πολυ κοσμο ειναι ανεφικτο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.847
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom