phillouka
Member
- Μηνύματα
- 15
- Likes
- 38
- Επόμενο Ταξίδι
- ΜΙΑΜΙ!
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νέα Ζηλανδία
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!! Λόγω του ότι στις περισσότερες προτάσεις έχουμε πάει είτε μαζί είτε ο καθένας χώρια, αποφασίστηκε Μόναχο ή Βερολίνο. Θα κάτσω τώρα σαν το κοράκι στα γενέθλια της Aegean να δω αν υπάρχει κάτι συμφέρον. Μη κλείσετε αυτές τις μέρες εκεί, λυπηθείτε με χαχα
