Σίγουρα στα Παλάτια Νασριδών, σε περίπτωση φυσικά που είναι γ Γρανάδα στο πρόγραμμα σας.Για τα αξιοθέατα πόσο νωρίτερα πρέπει να κλείσουμε? Για τα παλάτια εννοώ που όπως διαβάζω χωρίς εισιτήριο online δεν βρίσκεις με τίποτα...
Δύο νύχτες λέμε να αφιερώσουμε στην Γρανάδα!Σίγουρα στα Παλάτια Νασριδών, σε περίπτωση φυσικά που είναι γ Γρανάδα στο πρόγραμμα σας.
Κινήθηκα με λεωφορεία από Σεβίλλη Γρανάδα και από Γρανάδα Μάλαγα. Επέλεξα λεωφορείο γιατί ήταν γρηγορότερο και χωρίς στάσεις. Αυτές οι διαδρομές ήταν σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και μάλιστα χωρίς διόδια!!! Καθαρά και αναχώρηση στην ώρα τους. Για Γιβραλτάρ μπορείς να βρεις εκδρομές από Μάλαγα, με την απόσταση να είναι 2 ώρες.Σκέφτομαι να κλείσω αεροπορικά για Μάλαγα για να κάνω βόλτα στην Ανδαλουσία με τρένα και λεωφορεία.
Δεν θα νοικιάσω αμάξι.
Το ταξίδι θα γίνει τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Θα δω πόσες μέρες.
Έχω επισκεφτεί ήδη τη Σεβίλλη για 3 μέρες και την Κόρδοβα σε ημερήσια από Σεβίλλη.
Θέλω να δω Γρανάδα για τουλάχιστον 2 ολόκληρες μέρες, τη Μάλαγα και κάποια από τα Λευκά χωριά που θα είναι εύκολα προσβάσιμα με ΜΜΜ.
Το ερώτημα είναι 6-7 διανυκτερεύσεις φτάνουν για να δω χαλαρά αυτήν την περιοχή εκτός από Σεβίλλη;
Θα ήθελα να πάω και Γιβραλτάρ σε ημερήσια από κάπου.
Θέλω να δω τι πτήσεις να κλείσω για να υπάρξει επαρκής χρόνος για να δω τα βασικά.
Δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω στην περιοχή γιατί έχω και άλλες εκκρεμότητες με βόρεια Ισπανία και Χώρα των Βάσκων.
Εάν κάποιος το έκανε με ΜΜΜ και μπορεί να με βοηθήσει στο πρόγραμμα θα το εκτιμούσα πολύ!!![]()
Με Ryanair ήταν όλα τα δρομολόγια;Εγώ πήγα SKG-MALTA, MAL-SEV και επιστροφή SEV-FIU, FIU-SKG με διαμονή στο Φιουμιτσίνο. Με την αγαπημένη.
Ναι, Κυριακή με στάση Μάλτα 4 ώρες για καφέ στη Βαλέτα, επιστροφή Παρασκευή στο Φιουμιτσίνο με διανυκτέρευση, μπορείς όμως να τη βγάλεις και στο αεροδρόμιο, Σάββατο πρωί πτήση για Σαλόνικα.( Στο Φιουμιτσίνο έμεινα με 63Ε)Με Ryanair ήταν όλα τα δρομολόγια;
Δεν κάνουμε δουλίτσα έτσι! Πες το και σε μας ντεΑυτό είναι ένα πλάνο που θα ήθελα να κάνω σε μελλοντικό ταξίδι χωρίς τη Γρανάδα (για την οποία έχω το απόλυτο κατάλυμα!)
Όταν ξεκινάς απο Σαλόνικα δεν έχεις πολλές επιλογές για Ισπανία, σε εμένα στοίχισε 322Ε (Α/R) με βαλίτσα. (υπ΄όψιν ότι πήγα με πρόγραμμα Erasmus και με έδωσαν 395Ε και για διακυκτέρευση 180Ε)αν αθροίσεις τα περα δωθε απο τα αεροδρομια και την διανυκτέρευση , δεν φτανεις κοντα στην τιμή να πας απευθειας και να γλιτώσεις χρονο ? γιατι κι εγώ όσες φορές σκεφτομαι να παω μιλανο και απο εκεί με ραιαν όπου θέλω ποτέ δεν συμφέρει...