Απόκρυψη ανακοίνωσης
Με την πλοήγησή σας στο Travelstories.gr αποδέχεστε τη χρήστη cookies που ενισχύουν την εμπειρία χρήσης. -- ΟΚ --

Αντικατάσταση/επισκευή φθαρμένης αποσκευής

Συζήτηση στο φόρουμ 'Αεροπορικές Εταιρείες' που ξεκίνησε από το μέλος NIKOLETA05, στις 17 Οκτωβρίου 2014.

  1. NIKOLETA05

    NIKOLETA05 Member

    Μηνύματα:
    332
    Likes:
    179
    Επόμενο Ταξίδι:
    Λισσαβώνα
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Μεξικό
    'Εχω ενα σετ βαλιτσών φτηνό απο σουπερ μαρκετ και μια ακριβη samsonite. Η δυετερη εννοειται βγηκε σκυλί μαύρο. Οι πρώτες κάθε φορά που ταξιδευα αεροπορικώς επαιρναν και από ενα παρασημο αναπηρίας πολέμου. Πότε μου βγαίνανε απο τον ιμάντα καμαρωτές καμαρωτές χωρις μπροστινό χερούλι,πότε χωρίς πλαινό χερούλι μέχρι που περυσι με τη ryanair η μια ειχε μια τεραστια διαμπερή τρύπα και την πεταξα το επομενο πρωι.

    Αυτη τη φορα καπου ειχα ακουσει οτι δικαιουσαι αποζημιωση και λόγω του οτι δεν ειχε μεινει πια χερουλι για σπασιμο ,μου σπασανε τα ποδαρακια στηριξης παω κατευθειαν στο lost and foun office για να πω τον πόνο μου πιο πολυ,δεν περιμενα να βγαλω ακρη. Η κοπελα κατευθειαν βλεπει τη βαλιτσα,μου δινει ενα χαρτι και μου λεει οτι εντος 3 μηνων μπορω να την παω αεροδρομιο και να μου την αντικαταστησουν.

    Αυτο που δεν καταλαβα ειναι ποιος την αντικαθιστα? Η αεροπορικη ή η υπηρεσια του αεροδορμιου? Η κοπελα μου ειπε βεβαια οτι ηταν της aegean με την οποια και ταξιδεψαμε αλλά αν ειχα πεταξει με ryanair π.χ. ποιος θα την αντικαθιστουσε αφου η μοναδικη υπαλληλος ηταν της aegean?

    Το κανουν ολες οι εταιρεις αυτο ή μονο οι όχι low cost?
     
    #1

  2. karfitsa

    karfitsa Member

    Μηνύματα:
    4.227
    Likes:
    6.390
    Ειναι υποχρεωμενες οι εταιριες να επισκευαζουν / αντικαθιστουν τις βαλιτσες που με υπαιτιοτητα τους χαλασαν.Υποθετω οτι ειναι μια υπηρεσια που τη στηριζουν ολες οι αερ,εταιριες.
    Αμα,λοιπον παραλαβεις μια χαλασμενη βαλιτσα απο τον ιμαντα πας σε γραφειο αποσκευων,σε οποιο αεροδρομιο,στον κοσμο εισαι και δειχνεις τη ζημια που επαθες και απαιτεις να επισκευαστει/αντικατασταθει.Συνηθως παντως την αντικαθιστουν.
    Τωρα,εξαρταται που θα παθεις τη ζημια.Μεγαλα αεροδρομια,εχουν αποθηκες με νεες βαλιτσες.Παιρνουν τη δικη σου,σου δινουν αλλη.Στα περισσοτερα,σε στελνουν σε καταστημα,που συνεργαζονται, να παρεις μια νεα βαλιτσα.
     
    #2
  3. jimp

    jimp Member

    Μηνύματα:
    3.819
    Likes:
    3.344
    Δεν την αντικαθιστά η αεροπορική εταιρεία αλλά η εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης.
     
    #3
    panpan likes this.
  4. john33

    john33 New Member

    Μηνύματα:
    0
    Likes:
    0
    Καλησπερα σασ.
    Να σασ εκθεσω και εγω με την σειρα μου τ0 προβλημα μου αλλα και να ζητησω την γνωμη σασ και την βοηθεια σασ.

    Σε ενα ταξιδι που εκανα φετοσ τον αυγουστο στην αμερικη, η βαλιτσα μου καταστραφηκε με υπαιτιοτητα τησ αεροπορικησ εταιρειασ και ειχε σαν συνεπεια να αγορασω μια αμερικανικη βαλιτσα samsonite με εξοδα τησ αμερικανικησ αεροπορικησ εταιρειασ.
    Μετα την αγορα σε 5 ημερεσ γυρισα ελλαδα,θεσσαλονικη.Ανοιγοντασ την ειδα οτι ειχε σπασει το εξαρτημα που συγκρατουσε τον εναν εσωτερικο ιμαντα.
    Το εδωσα στο εξουσιοδοτημενο repair center τησ samsonite,οπου μετα απο επανελλειμενη επικοινωνια και μετα απο 3 και 1/2 μηνεσ μου απανταει το repair center οτι το ανταλλακτικο δεν υπαρχει στην αμερικη,
    πραγμα που ειναι αδυνατο γιατι ο συγκεκριμενοσ κωδικοσ τησ βαλιτσασ πωλειται σε ολα τα κατστηματα τησ αμερικησ και σε ολεσ τισ διαστασεισ.
    Επικοινωνησα μεσω eimail με την αμερικη για να τουσ ζητησω αντικατασταση η επιστροφη χρηματων και με παρεπεμψαν στο υποκαταστημα τησ ευρωπησ που οπωσ μου ειπαν ειναι υπευθυνο για την ευρωπη.
    Εαν θα μπορουσε καποιοσ να δωσει καποια απαντηση-συμβουλη-οδηγια στο προβλημα μου,θα ημουν ευγνωμων.
     
    #4
  5. olgamania

    olgamania Member

    Μηνύματα:
    19
    Likes:
    5
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    French Polynesia
    Καλησπέρα, μήπως είχε κανείς εμπειρία και γνωρίζει τι πολιτική ακολουθεί η Astra σε περίπτωση καταστροφής - ζημιάς αποσκευής ;
     
    #5
  6. karfitsa

    karfitsa Member

    Μηνύματα:
    4.227
    Likes:
    6.390
    Δηλωσες στο αεροδρομιο τη ζημια της αποσκευης σου;Υπαρχει ειδικο γραφειο γι αυτη τη δουλεια.Πιστευω,οτι και αυτη,οπως ολες οι εταιριες,ειναι υποχρεωμενη να σου την αντικαταστησει η να σου την επισκευασει.
     
    #6
  7. olgamania

    olgamania Member

    Μηνύματα:
    19
    Likes:
    5
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    French Polynesia
    Ναι. Σε περίπτωση που γίνει αντικατάσταση, θα πρέπει να μου δώσουν ακριβώς την ίδια ή παραπλήσια ;
     
    #7
  8. karfitsa

    karfitsa Member

    Μηνύματα:
    4.227
    Likes:
    6.390
    Ναι...βεβαια,εξαρταται σε ποιο αεροδρομιο εγινε.Πχ στη Μαλτα,με στειλαν σε μαγαζι στη πολη και πηρα μια,ενω στο jfk εχουν γραφειο με νεες αποσκευες μεσα....η κορη μου γυρισε με σπασμενη αποσκευη Αθηνα και μας φεραν την ιδια(καλη φιρμα),ακριβως στο σπιτι.Οι 2 δικες μου ηταν της ψιλοπλακας.
     
    #8
  9. olgamania

    olgamania Member

    Μηνύματα:
    19
    Likes:
    5
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    French Polynesia
    ωραία, το αεροδρόμιο είναι το Μακεδονία Θεσσαλονίκης (SKG). Σε περίπτωση που μου δώσουν βαλίτσα που θεωρώ ότι δεν πληρεί τις προδιαγραφές ;
     
    #9
  10. panpan

    panpan Member

    Μηνύματα:
    4.768
    Likes:
    8.528
    Απώλεια ή φθορά αποσκευών
    Παραδιδόμενες αποσκευές κατά τον έλεγχο εισιτηρίων

    Αν οι αποσκευές που έχετε παραδώσει κατά τον έλεγχο εισιτηρίων χαθούν, φθαρούν ή καθυστερήσουν, μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση από τον αερομεταφορέα μέχρι και1.220 ευρώ

    Εξαίρεση: δεν ισχύει αν η φθορά οφείλεται σε ελάττωμα της ίδιας της αποσκευής.

    Χειραποσκευές (περιλαμβανομένων των προσωπικών αντικειμένων)

    Ο αερομεταφορέας ευθύνεται μόνον αν ήταν υπαίτιος της ζημίας που προκλήθηκε.

    Μην ξεχάσετε να υποβάλετε σχετική δήλωση εντός 7 ημερών από την παραλαβή των αποσκευών σας (ή 21 ημερών σε περίπτωση καθυστερημένης παραλαβής).

    Αν επιθυμείτε να προβείτε σε περαιτέρω νομικές ενέργειες, θα πρέπει να το κάνετε εντός 2 ετών από την ημερομηνία παραλαβής των αποσκευών σας.

    Αν μεταφέρετε μαζί σας στο ταξίδι ακριβά αντικείμενα, μπορεί να δικαιούστε - έναντι κάποιου αντιτίμου - αποζημίωση μεγαλύτερη από 1.223 ευρώ εφόσον έχετε προηγουμένως υποβάλει ειδική δήλωση στον αερομεταφορέα το αργότερο κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων. Ωστόσο, είναι προτιμότερο να κάνετε ιδιωτική ασφάλεια ταξιδιού.

    Δεν υπάρχει τυποποιημένο έντυπο για την ειδική δήλωση. Εναπόκειται στις αεροπορικές εταιρείες να αποφασίσουν τη μορφή του εντύπου.
    http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm
    Σου παραθέτω τον κανονισμό.Αν δεν είσαι ικανοποιημένη από την εταιρία
    υπάρχει και η νομική οδός.
     
    #10
  11. olgamania

    olgamania Member

    Μηνύματα:
    19
    Likes:
    5
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    French Polynesia
    ευχαριστώ για τις πληροφορίες, απλά αν είχε κάποιος σχετική εμπειρία από την συγκεκριμένη εταιρεία ας με ενημερώσει.
     
    #11
  12. NIKOLETA05

    NIKOLETA05 Member

    Μηνύματα:
    332
    Likes:
    179
    Επόμενο Ταξίδι:
    Λισσαβώνα
    Ονειρεμένο Ταξίδι:
    Μεξικό
    Δεν καταλαβα. Ειναι ασχετη με την αεροπορικη ?
     
    #12