Γαλλία Απορίες για Παρίσι

Vasilis_Pat

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
48
Likes
324
Καλησπέρα. Αξίζει 16€ εισιτήριο για να μπεις saint chapelle, δεδομένου ότι είναι ένας χώρος όπου θα κάτσεις κάπου 30 λεπτά. Έχει κάτι το εξαιρετικό? Ευχαριστώ!
Ειναι πανέμορφο το εσωτερικο του , αλλα οχι για 16 ευρω!
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
Καλησπέρα.
Γυρίσαμε και εμείς πριν μερικές ημέρες. Από μουσεία πήγαμε Louvre, d' Orsay, L' Orangerie και στα δωρεάν Carnavalet και Petit palais. Επίσης πύργο Άιφελ στον 2ο όροφο, ανάκτορο Βερσαλλιών με εισιτήρια passport, Notre dame, sacre coeur και disneyland. Όλα πολύ ωραία περάσαμε τέλεια. Κάναμε και την κρουαζιέρα στον Σηκουάνα. Louvre πολύ καλό αλλά με τόσο κόσμο και με χώρους που δεν έχουν συνοχή σαν να είσαι σε λαβυρινθο μας κουρασε, κάτσαμε και 6 ώρες. Το καλύτερο Μουσείο ήταν το d Orsay με διάφορα. Συμβάλει σε αυτό.καομο χώρος. Φοβερό. Και τα άλλα μουσεία ήταν πολύ καλά, μάλιστα στο carnavalet είχε και αφιέρωμα σε κάποιους χώρους για την γαλλική επανάσταση.
Βερσαλλίες απίστευτες. Και το ανάκτορο αλλά και οι κήποι φοβεροί για να περπατήσεις.
Πήγαμε επίσης Μονμάρτη, πλατεία Βαστίλλης, κήπους Κεραμεικού και Λουξεμβούργου, πλατεία Concorde, trocadero, αψίδα θριάμβου.
Τα μέσα μεταφοράς βολεύουν απίστευτα γιατί με 1-2 γραμμές ανταπόκριση μετρό πας παντού. Και στα πιο έξω μέτρο -προαστιακός.
Φαγητά σε γενικές γραμμές καλά. Ακριβά βέβαια αλλά σε αντιστοιχία με τις ελληνικές τιμές στα εστιατόρια νομίζω για τους Γάλλους που έχουν υψηλούς μισθούς είναι καλύτερα από ότι για εμάς οι τιμές στα Ελληνικά. Για μας τα Γαλλικά εστιατόρια είναι ακριβά όντως. Δεν τολμάς εύκολα να παραγγείλεις κάτι ακόμα ή ένα κρασάκι.
Οι Γάλλοι γενικά με φάνηκαν αγενείς. Υπήρχαν βέβαια και εξαιρέσεις.
Στο δρόμο αν πάει πεζός να περάσει σε διάβαση και μόλις ξεκινήσει, ανάψει κόκκινο για τους πεζούς τα αμάξια κορνάρουν.
Μείναμε σε προάστιο στην περιοχή Montrouge κοντά στο μετρό, με το μέτρο 4 σε περίπου 30 λεπτά από Άιφελ με ανταπόκριση άλλη γραμμη, Notre dame απευθείας. Η γραμμή αυτη είναι κεντρική και έχει πολύ καλές συνδέσεις με άλλες γραμμές μετρό και γραμμές RER A, B, C του Προαστιακού οπότε πας άνετα CDG, Βερσαλλίες, Disneyland.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.510
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Καλησπέρα. Αξίζει 16€ εισιτήριο για να μπεις saint chapelle, δεδομένου ότι είναι ένας χώρος όπου θα κάτσεις κάπου 30 λεπτά. Έχει κάτι το εξαιρετικό? Ευχαριστώ!
Για μένα ναι. Από τα ωραιότερα βιτρό στον κόσμο. Ανάμεσα σε αυτό και τη Νοτρ Νταμ αν με έβαζαν να διαλέξω θα ήταν ευκολη η απόφαση.
 

EIRHNH2

Member
Μηνύματα
1.474
Likes
2.476
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ο κόσμος ΟΛΟΣ!!!!
@babouridis Βερσαλλίες αξίζει; (Είχα πάει βέβαια πριν 30 χρόνια... Και όντως μου άρεσε) Με rer πήγατε; Έχει κ συντριβάνια τώρα βλέπω με μουσική; Μου φάνηκε λίγο ακριβό το εισιτήριο, ειδικά για 4μελη οικογένεια
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
@babouridis Βερσαλλίες αξίζει; (Είχα πάει βέβαια πριν 30 χρόνια... Και όντως μου άρεσε) Με rer πήγατε; Έχει κ συντριβάνια τώρα βλέπω με μουσική; Μου φάνηκε λίγο ακριβό το εισιτήριο, ειδικά για 4μελη οικογένεια
Νομίζω ήταν από τις αγαπημένες με επισκέψεις στο ταξίδι. Μας άρεσε πάρα πολύ και αξίζει να κλείσεις το εισιτήριο passport και να περπατήσεις για ώρες στους κήπους. Είναι ακριβό σίγουρα αλλά για μένα μην το χάσετε αν πάτε. Και το παλάτι αξίζει και οι κήποι. Είχε και συντριβάνια με μουσική την ημέρα που πήγαμε (Σάββατο).
Πήραμε από την Montrouge που μέναμε το metro 4 και μετά RER C. Με εισιτήριο 2,55€ και όλη η διαδρομή το άτομο, κάπου 1+ ώρα συνολικά.
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Νομίζω ήταν από τις αγαπημένες με επισκέψεις στο ταξίδι. Μας άρεσε πάρα πολύ και αξίζει να κλείσεις το εισιτήριο passport και να περπατήσεις για ώρες στους κήπους. Είναι ακριβό σίγουρα αλλά για μένα μην το χάσετε αν πάτε. Και το παλάτι αξίζει και οι κήποι. Είχε και συντριβάνια με μουσική την ημέρα που πήγαμε (Σάββατο).
Πήραμε από την Montrouge που μέναμε το metro 4 και μετά RER C. Με εισιτήριο 2,55€ και όλη η διαδρομή το άτομο, κάπου 1+ ώρα συνολικά.
και το τρενακι αξιζει και το μινι αυτοκινητο για βολτα τα αξιζει τα λεφτα του ειναι μεγαλες οι αποστασεις.
 

thanassis33

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
233
Likes
910
Ειχα γράψει στην ιστορία μου:

Το παλάτι μεγάλο και εντυπωσιακό. Ο διάκοσμος, οι πίνακες, τα έπιπλα, τα ταβάνια, οι καθρέπτες. Πλούτος ανυπέρβλητος, σε βάζει σε σκέψεις. Μέσα στο παλάτι υπήρχε ένα περίπτερο του ζαχαροπλαστείου La Durée το οποίο ίσως είχε τα καλύτερα macaron που έχω δοκιμάσει (2,5 € έκαστο). Εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο έχει σχεδόν σε όλα τα αξιοθέατα του Παρισιού παρουσία.

Βγαίνοντας έξω από το παλάτι κατευθυνθήκαμε προς τους κήπους του. Εδώ πρέπει να πούμε ότι οι Βερσαλλίες είναι αρκετά μακριά από την πόλη του Παρισιού, ειδικά την εποχή του Λουδοβίκου που δεν υπήρχαν τα σημερινά μέσα. Ο Λουδοβίκος έφτιαξε το παλάτι του μακριά από τον «λαουτζίκο» και μάντρωσε εκεί και όλους τους ευγενείς, για να ελέγχει καλύτερα την κατάσταση.

Οι κήποι λοιπόν είναι ένα τεράστιο κτήμα με νερά, σιντριβάνια, δένδρα, φυτά, λουλούδια όπου ο Λουδοβίκος και η παρέα του πήγαιναν για κυνήγι. Ενώ φαινόταν αδύνατο να πάμε στους κήπους λόγω της τεράστιας απόστασης είδαμε ότι νοικιάζανε κάτι μικρά ηλεκτρικά αυτοκινητάκια (όπως στα golf courses) με κόστος 42 € την ώρα συν 10,5 € για κάθε επιπλέον τέταρτο (15’).

Πήγαμε λοιπόν σε προκαθορισμένες διαδρομές και φτάσαμε στο Μικρό και Μεγάλο Τριανόν (Μικρότερα παλάτια με λιγότερο διάκοσμο από το κύριο παλάτι των Βερσαλλιών). Στην επιστροφή πήραμε ζεστή σοκολάτα σε ένα καφέ δίπλα στο μεγάλο κανάλι και τέλος παραδώσαμε το electric-car αντί 52,50€.

Πηγή: Γαλλία - Παρίσι - 6 ημέρες τον Οκτώβριο του 2023
 

babouridis

Member
Μηνύματα
170
Likes
80
και το τρενακι αξιζει και το μινι αυτοκινητο για βολτα τα αξιζει τα λεφτα του ειναι μεγαλες οι αποστασεις.
Το ταξίδι γενικά είχε κόστος από αεροπορικά, διαμονή, διατροφή, αξιοθέατα, οπότε είπαμε σε τέτοια έξοδα να είμαστε συντηρητικοί. Γενικά είναι ακριβός προορισμός που όσο και να θες να περιορίσεις το budget, απλά δεν μαζεύεται και πολύ. Το μόνο που ήταν οικονομικό ήταν το σούπερ μάρκετ που είχε περίπου τιμές Ελλάδας.
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
ναι καταλαβαινω ολα αυτα τα εχω ζησει 10 φορες πρεπει να δειχνουμε και την εναλλακτικη που κοστιζει παραπανω, την τελευταια φορά ηταν και οι γονεις μου μαζι και ειχαν διαθεση για να ξοδεψουν και οχι πολλες δυναμεις να περπατησουν.
 

EIRHNH2

Member
Μηνύματα
1.474
Likes
2.476
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ο κόσμος ΟΛΟΣ!!!!
Όντως είναι πανάκριβο το Παρίσι, αλλά έχω βρει αρκετά φτηνά κάποια πράγματα.... Πχ έχω κλείσει 123€ το άτομο αεροπλάνο με βαλίτσα, Disneyland δύο πάρκα δύο μέρες μόνο 100€ το άτομο,- νομιζα θα πήγαινε 180€ το άτομο αλλά βρήκα προσφορά special rate tickets σε συγκεκριμένες μέρες κ συγκεκριμένη διαθεσιμότητα.... - κ rbnb διχωρο τέλειο στη μέση από Disneyland και πάρισι ,στο torcy, με μόνο 105€ τη μέρα για 4μελη οικογένεια.... Οποτε το έχω κατεβάσει το κόστος αρκετά.... Όντως πριν 4 χρόνια θυμάμαι ότι ήταν πανάκριβο το φαγητό ... Αλλά αν σκεφτείς κ τη δωρεάν είσοδο που έχουν τα παιδιά, δεν είναι τόσο τραγικά ακριβός προορισμός τελικά.... Δίκιο έχετε, θα πάμε Βερσαλίες! Είχα πάει παιδί πριν 30 χρόνια κ όντως το θυμάμαι σαν απίθανο μερος! Το αυτοκινητάκι θα προσπαθήσω να το κλείσουμε γιατί όντως οι αποστάσεις είναι μεγάλες!
 
Last edited:

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Όντως είναι πανάκριβο το Παρίσι, αλλά έχω βρει αρκετά φτηνά κάποια πράγματα.... Πχ έχω κλείσει 123€ το άτομο αεροπλάνο με βαλίτσα, Disneyland δύο πάρκα δύο μέρες μόνο 100€ το άτομο,- νομιζα θα πήγαινε 180€ το άτομο αλλά βρήκα προσφορά special rate tickets σε συγκεκριμένες μέρες κ συγκεκριμένη διαθεσιμότητα.... - κ rbnb διχωρο τέλειο στη μέση από Disneyland και πάρισι ,στο torcy, με μόνο 105€ τη μέρα για 4μελη οικογένεια.... Οποτε το έχω κατεβάσει το κόστος αρκετά.... Όντως πριν 4 χρόνια θυμάμαι ότι ήταν πανάκριβο το φαγητό ... Αλλά αν σκεφτείς κ τη δωρεάν είσοδο που έχουν τα παιδιά, δεν είναι τόσο τραγικά ακριβός προορισμός τελικά.... Δίκιο έχετε, θα πάμε Βερσαλίες! Είχα πάει παιδί πριν 30 χρόνια κ όντως το θυμάμαι σαν απίθανο μερος! Το αυτοκινητάκι θα προσπαθήσω να το κλείσουμε γιατί όντως οι αποστάσεις είναι μεγάλες!
υπαρχει και το τρενακι δειτε τις τιμες και αποφασιζετε, στην 4μελη οικογενεια η accor δινει καλές εκπτωσεις και αναλογα τον μηνα αλλάζουν και δραματκα οι τιμες, Αυγουστο πχ είναι πολύ κατω οι τιμες.... και η la defense είναι μία επιλογή εχει καλή συνδεση και το καλοκαιρι εχει προσφορές αν και τις τελευταιες φορές προτιμω κάτω από το ποταμι και πάνω απο το montparnasse , ειναι η st germain κατ εμε η καλυτερη περιοχή στο παρισι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.847
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom