• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Ιούλιο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Απορίες για κράτηση στο Booking.com

katia2

Member
Μπορω να παρω τα λεφτα μου πισω απο norefundableκρατηση μεσω bookingεπειδη το ξενοδοχειο δεν ειχε καμμια σχεση με τις φωτογραφιες του site?
 

Vegerazaros

Member
Μπορω να παρω τα λεφτα μου πισω απο norefundableκρατηση μεσω bookingεπειδη το ξενοδοχειο δεν ειχε καμμια σχεση με τις φωτογραφιες του site?
Εσυ εχεις φωτογραφιες απο το ξενοδοχειο? οπως ειναι στη πραγματικότητα? αν ναι! επικοινωνησε με την booking...και θα τα παρεις πισω
 

katia2

Member
Εμεινα μια βραδυα στο ξενοδοχειο ενω χρεωθηκα για εξι .ηταν αθλιο .σπασμενο μπανιο , μυγακια στο πρωινο, πολυ φασαρια, χωρις νερο για ωρες.97 ευρω η βραδυα για αυτο το χαλι στην Κωνσταντινουπολη.εαν στειλω mail στο προξενειο θα καταφερω κατι.? Που μπορω να απευθυνθω για καταγγελεια? Ειναι μεγαλη κοροιδια αυτο το ξενοδοχειο

Δυστυχως δεν σκεφτηκα να βγαλω φωτογραφιες απο τα νευρα μου.επικοινωνησα με booking τους περιεγραψα το ξενοδοχειο αλλα δεν εκαναν κατι
 
Last edited by a moderator:

tripakias

Member
Δυστυχως μαλλον δεν μπορεις να παρεις ουτε ευρω πισω αν το ιδιο το ξενοδοχειο δεν συμφωνησει να σου επιστρεψει κατι. Η booking.com μενει εξω απο τις πληρωμες γι αυτον ακριβως το λογο. Για να μην εχει αναμειξη σε διαφορες μεταξυ πελατων και ξενοδοχειων. Γι αυτο και εχει και ενα αυστηρο συστημα σχολιων καπως αδικο προς τα ξενοδοχεια ωστε να προστατεψει ακομα και τους πιο απαιτητικους πελατες. Επισης σε θετει προ των ευθυνων αφου πυσιαστικα σου λεει ας διαβαζες τα σχολια πριν κανεις κρατηση.

Κι ερχομαι να ρωτησω τωρα γω. Το ξενοδοχειο δεν ειχε κακα σχολια; Δεν τα διαβασες; Ποιο ειναι αν επιτρεπεται;

Το μονο που θα μπορουσες να κανεις ειναι καταγγελια στον αρμοδιο τουρκικο οργανισμο τουρισμου. Δεν ξερω βεβαια αν θα ασχοληθουν αλλα και να ασχοληθουν εσυ πιθανοτατα δεν θα εχεις κανενα οφελος.
 

katia2

Member
Τα σχολια του ηταν 8.4 δεν καταλαβα ποτε πως εχει τοσο υψηλη βαθμολογια.περισσοτερο λογω της θεσης του που ειναι στην ΤΑΧΙΜ.το αλλο ξενοδοχειο που βρηκα τυχαια διπλα και εμεινα τελικα εχει βαθμολογια 8.6 πληρωσα 70 ευρω για στουντιο και ο χωρος το προσωπικο και η εξυπηρετηση ουτε σε πενταστερο.
Δεν μπορουσες καν να συνεννοηθεις στα αγγλικα.ηξεραν ελαχιστα.

Hotel palmiye
Και αυτο που εμεινα τελικα hotel collage
 
Last edited by a moderator:

Traveller

Member
Το έχω πει πολλές φορές να το πω μια ακόμη. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην εμπιστεύεστε όσα γράφει ο κάθε πικραμένος στο tripadisor... για μένα είναι αδιανόητο να βασίζω την διαμονή μου ή το φαγητό μου σε όσα θα μου πει ο κάθε άγνωστος από εκεί... οι επιλογές πρέπει να γίνονται πάντα μέσω καταξιωμένων εντύπων ή μέσω επώνυμων sites ή μέσω κάποιου που να τον ξέρουμε και τα γούστα του να συμβαδίζουν με τα δικά μας...

Στο θέμα μας τώρα, λυπάμαι αλλά ελάχιστα μπορείς να κάνεις... το ξενοδοχείο ήταν προφανώς κάποιας συγκεκριμένης κατηγορίας που σημαίνει ότι δεν μπορείς να πιαστείς από εκεί και απλά δεν πληρούσε τις προδιαγραφές σου... οι ιδιοκτήτες αυτό ακριβώς θα πουν, θα το ρίξουν στα γούστα σου και πιθανώς να χρησιμοποιήσουν τις κριτικές του tripadvisor για να σε βγάλουν τρελλή...
 

katia2

Member
Και κατι αλλο .εγω εχω κανει ηδη ασφισβητηση συναλλαγης στην καρτα και περιμενω απαντηση απο την τραπεζα.δεν ξερω αν θα καταφερω τιποτα

Πιθανων να εχεις δικιο traveller.εγω τα τελευταια 2 χρονια εχω αρχισει να οργανωνω τα ταξιδια μονη μου , συνηθως πηγαινα με group και προσπαθω να μαθω λεπτομερειες για διαφορα.για αυτο το λογο μπηκα και σε αυτο το forum
 
Last edited by a moderator:

dim kyr

Member
Πιθανων να εχεις δικιο traveller.εγω τα τελευταια 2 χρονια εχω αρχισει να οργανωνω τα ταξιδια μονη μου , συνηθως πηγαινα με group και προσπαθω να μαθω λεπτομερειες για διαφορα.για αυτο το λογο μπηκα και σε αυτο το forum
Αφου λοιπόν τωρα εχεις αρχίσει να οργανωνεις ταξίδια μόνη σου , άκουσε χρυσή συμβουλη: ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην φαντασιώνεσαι και ωραιοποιείς καταστασεις. Μην εξιδανικεύεις και μην παρασυρεσαι απο ρομαντικες φωτογραφίες ή περιγραφές. Μην πιστεύεις τιποτε αν πρωτα δεν το δουν τα ιδια σου τα μάτια.
Δεν εννοω να μην ενθουσιάζεσαι ή να μην αδημονεις στην προοπτική ενός ταξιδιού, αλλά απλά πάντα στο πισω μερος του μυαλού σου να κρατάς κάποιες στο μετρο του λογικού επιφυλάξεις.

υγΑν σου περιεγραφα το χοστελ που έμεινα στην Κων/λη , σχεδόν δίπλα απο το δικό σου, θα με πέρναγες για τρελή.
 

tripakias

Member
Κοιταξε. Γραφεις πεντε παραπονα παραπανω που δεν ειναι και σαφη.

1. Αθλιο. Τι εννοεις; Βρωμικο, κακογουστο, παλιο, ειχε υγρασια; Κατι τετοιο δεν προκυπτει απο τα σχολια
2. Σπασμενο μπανιο. Τι εννοεις; Ηταν σπασμενο και δεν μπορουσε να σε εξυπηρετησει ή το προβλημα ηταν αισθητικο; Στη δευτερη περιπτωση θα σου πουν "ετυχε".
3. Μυγακια στο πρωινο. Δεν υπαρχει κατι τετοιο στα σχολια απο αλλους guests. Προφανως θα ισχυριστουν πως ειναι κατι που βλεπεις μονο εσυ.
4. Φασαρια. Ειναι κατι που γινεται σαφες σε ολα τα σχολια. Επισης ο λογος που υπαρχει τοση φασαρια οφειλεται στην τοποθεσια και οχι σε δικους τους θορυβους. Δεν ειναι κρυφο και δεν θα επρεπε να διαμαρτυρεσαι γι αυτο.
5. Χωρις νερο για ωρες. Εδω ειναι ενα σημειο που θα μπορουσες να βασιστεις. Γιατι ομως χωρις νερο για ωρες. Γενικοτερη διακοπη στην περιοχη ή δικο τους προβλημα; Ηταν κατι περιοδικο ή εγινε μια φορα για καποιες ωρες και μετα αποκατασταθηκε το προβλημα; Δηλαδη μπορει και να μην εχουν καμια ευθυνη. Δηλαδη δεν μπορεις να τους κατηγορεις αν το προβλημα ηταν του Δημου.

Εγω εχω ολη την καλη διαθεση να σε πιστεψω αλλα δεν εχεις καμμια αποδειξη και επιπλεον εχεις διαφορετικη αποψη απο το συνολο των πελατων του ξενοδοχειου. Τι να πω; Ισως ησουν η ατυχη, ισως εχεις περισσοτερες απαιτησεις απ' ο,τι εχει συνηθως ο κοσμος. Καταλαβαινεις πως αφου ειναι αδυνατον να πεισεις εμενα, ποσο δυσκολο ειναι να πεισεις καποια αρχη οπου θα κανεις πιθανη καταγγελια.

Και αφου τωρα μαθαινεις να οργανωνεις τα ταξιδια σου θα σε συμβουλευα να μην δινεις σημασια στη βαθμολογια της booking. Στα σχολια ομως να δινεις. Μπορεις μεσα στα σχολια να βρεις παραπονα που θα σε βοηθησουν να αποφυγεις δυσαρεστες καταστασεις. Μπορεις να βρεις και θετικα σχολια που να καλυπτουν αυτο που ζητας. Με φωτογραφιες και περιγραφες των ιδιων των ξενοδοχειων ή με σχολια σε σελιδες που μπορει να γραψει ο καθενας (ειτε εμεινε, ειτε οχι) οπως το tripadvisor μην ασχολεισαι. Επισης περα απο την τοποθεσια (την οποια την βλεπεις και στο χαρτη). Οι σημαντικοτερες κατηγοριες ειναι η καθαριοτητα και το προσωπικο. Δηλαδη,σιγουρα δεν θα κλεισεις σε ενα καταλυμα που λενε πως ειναι βρωμικο, ενω ενα ποιντ παραπανω θα εχει ενα ξενοδοχειο για το οποιο γραφουν σχολια θαυμασμου για την καθαριοτητα του (εξαρταται βεβαια και ποιοι λαοι γραφουν γιατι απο χωρα σε χωρα διαφερουν τα στανταρτς). Επισης σ' ενα ξενοδοχειο οπου υπαρχουν αρκετα σχολια για αγενη ή αδιαφορη συμπεριφορα προσωπικου το βαζεις αμεσως χ. Αντιθετα ενα ξενοδοχειο που επαινουν τη συμπεριφορα του προσωπικου και κυριως των υπευθυνων και της ιδιοκτησιας γινεται φαβορι.

Προσωπικα αυτα τα κριτηρια εχω: Την τοποθεσια την βλεπω στο χαρτη και φροντιζω να ενημερωθω απο ανθρωπους που ξερουν καλα το μερος για το πως ειναι. Τις παροχες που με ενδιαφερουν τις βλεπω στη γενικη περιγραφη. Και κοιτω για καθαριοτητα και προσωπικο τα σχολια (οχι τη βαθμολογια). Μεγαλυτερο βαρος δινω να εχεις το προσωπικο πολλα κολακευτικα σχολια. Ετσι ειμαι σιγουρος πως ο,τι προβλημα και να μου συμβει θα κανει καθε προσπαθεια να το λυσει. Και απο τοτε που εχω αυτα τα κριτηρια δεν εχω απογοητευτει ποτε απο κανενα καταλυμα που εχω μεινει. Αφου πραγματι οι υπευθυνοι βρηκαν αμεσες λυσεις στα παντα.

Βεβαια δεν εχω και ιδιαιτερες απαιτησεις. Αν ανηκεις στην κατηγορια του "παραξενου" τοτε εκει παντα θα βρισκεις προβληματα που θα σου χαλαν τις διακοπες. Και φυσικα ποτε δεν κλεινεις καταλυμα χωρις δυνατοτητα δωρεαν ακυρωσης

Με την αμφισβητηση δεν πετυχαινεις τιποτε καθως οταν πατησες το κουμπακι της κρατησης ηταν σαν να υπογραφηκε ενα συμβολαιο αναμεσα σε σενα και το ξενοδοχειο με τους ορους και την πολιτικη του ξενοδοχειου. Βεβαια πανω απ' ολα ισχυουν οι νομοι του κρατους. Αν λοιπον ο τουρκικος νομος λεει πως αν ακυρωσεις κρατηση κατα τη διαρκεια της διαμονης σου δικαιουσαι επιστροφη ποσου, τοτε μπορεις να τη διεκδικησεις (δεν ξερω αν σε συμφερει ομως). Αυτο προυποθετει βεβαια πως ακυρωσες την κρατηση και δεν εφυγες ετσι απλα. Γιατι ετσι θεωρειται πως δεσμευες το δωματιο και απλα εξαφανιστηκες τη δευτερη μερα οποτε χρεωνεσαι κανονικα. Τα παντα λοιπον εξαρτωνται απο το ξενοδοχειο. Αν θελει να σου δωσει θα παρεις αλλιως δεν εχει νοημα να παιδευεσαι.
 

karfitsa

Member
Μου αρεσει που το λενε Grand hotel Palmiye και βλεπεις φωτογραφια απ'εξω,την εισοδο με την σκαλα να ανεβαινει και τη ρεσεψιον κολλημενη πανω...πολυ grand :D
 

Vegerazaros

Member
Εμεινα μια βραδυα στο ξενοδοχειο ενω χρεωθηκα για εξι .ηταν αθλιο .σπασμενο μπανιο , μυγακια στο πρωινο, πολυ φασαρια, χωρις νερο για ωρες.97 ευρω η βραδυα για αυτο το χαλι στην Κωνσταντινουπολη.εαν στειλω mail στο προξενειο θα καταφερω κατι.? Που μπορω να απευθυνθω για καταγγελεια? Ειναι μεγαλη κοροιδια αυτο το ξενοδοχειο

Δυστυχως δεν σκεφτηκα να βγαλω φωτογραφιες απο τα νευρα μου.επικοινωνησα με booking τους περιεγραψα το ξενοδοχειο αλλα δεν εκαναν κατι
Αν δεν εχεις φωτογραφιες απο αυτα που λες...αστο μην κανεις τιποτα.... χαμενος κόπος ...
Το οτι αποφασισες να κανεις κρατηση και μαλιστα "μη επιστρεψιμη τιμή " και να δώσεις !! 97 ερώ και για αυτά τα υποτιθέμενα που βλεπεις στίς φωτογραφιες που εχει στη booking αυτο το Hotel...και μαλιστα στη Κωσταντινουπολη!...μου κανει τρομερή εντυπωση! Δεν πειραζει ομως αν δεν παθεις δεν θα μαθεις...στα επομενα ταξιδια ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις καλλίτερες επιλογες :)
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.160
Μηνύματα
702.076
Μέλη
34.701
Νεότερο μέλος
GioD21

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom