Απροσδόκητα όμορφες χώρες/πόλεις και χώρες/πόλεις απογοήτευση..

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.510
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Ειπα που πηγα, ξαναδιαβασε. Σε 6 νησια 17 μερες, αυτα ξερω κ πηγα σχεδον παντου σε αυτα. Αν πηγες σε αλλα πεστα. Δεν ειμαστε ολοι αυθεντιες, ουτε εχουμε την ιδια οπτικη γωνια.
Αν πηγες σχεδόν παντού, έχασες την αποικιακη αρχιτεκτονική, στην αγορά με τις πατάτες και τις μπανάνες που δείχνεις κατάλαβες οτι εχει κινεζιες, δεν είδες πράσινο, είδες μιλιούνια στα τρεκ με σουβενίρ (!), οι παραλίες ειναι το λιμάνι του Μιντελο κι αυτο που αποκομισες απο 17 μερες ειναι οι φωτογραφίες που μας έδειξες σε παρακαλώ πολυ να γράψεις ιστορία. Το είπαμε ότι εχει 110.000 ατομα περίπου σε κρουαζιεροπλοια και κάποια AI σε δυο νησιά κι οτι πέρα απο αυτα δε βλέπεις σχεδόν κανέναν, αν πηγες εκει που ξερνανε τα κρουαζιεροπλοια και δεν ξεμυτισες απο τα ξενοδοχεια ΟΚ, μια χαρά ταξίδι. Όποιος δει τις φωτογραφίες σου και διαβάσει τις περιγραφές σου πήρε μια ακριβεστατη εικόνα της χωρας, συμφωνούμε. Όλα καλά, πάμε παρακάτω.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Αν πηγες σχεδόν παντού, έχασες την αποικιακη αρχιτεκτονική, στην αγορά με τις πατάτες και τις μπανάνες που δείχνεις κατάλαβες οτι εχει κινεζιες, δεν είδες πράσινο, είδες μιλιούνια στα τρεκ με σουβενίρ (!), οι παραλίες ειναι το λιμάνι του Μιντελο κι αυτο που αποκομισες απο 17 μερες ειναι οι φωτογραφίες που μας έδειξες σε παρακαλώ πολυ να γράψεις ιστορία. Το είπαμε ότι εχει 110.000 ατομα περίπου σε κρουαζιεροπλοια και κάποια AI σε δυο νησιά κι οτι πέρα απο αυτα δε βλέπεις σχεδόν κανέναν, αν πηγες εκει που ξερνανε τα κρουαζιεροπλοια και δεν ξεμυτισες απο τα ξενοδοχεια ΟΚ, μια χαρά ταξίδι. Όποιος δει τις φωτογραφίες σου και διαβάσει τις περιγραφές σου πήρε μια ακριβεστατη εικόνα της χωρας, συμφωνούμε. Όλα καλά, πάμε παρακάτω.
Σορυ ιστοριες και παραμυθακια δεν ξερω να γραφω. Με κρουαζιερόπλοιο πηγα κι εμεινα και 2 μερες σε ενα all inclusive. Σορυ μαστερ.
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
😂καλο γελασα με το παραμυθι! Εκτος σαλ, μποα, σαντιαγο, μιντελο, σαντο ανταο…
Και ελληνικο κρουαζιεροπλοιο στο σαντο, γυρνανε ολα τα νησια.

View attachment 536684
«Αγορα» μιντελο..κινεζικα σουβενιρ παντου.
View attachment 536683
ε ναι περα απο 5.000 στο σαλ, 2.000 στη μποα κ στο σαντιαγο, 300 στο φερυ για σαντο οι αλλοι 20 ηταν στην υπεροχη View attachment 536681 παραλια του μιντελο.


Ουυυ σιγουρα. Στην cruzinha με 40 ατομα ξεκινησα…κ στο fogo τα ιδια μου ειπαν. Κ ολα τα μονοπατια με «αυθεντικα μαγαζακια»…
View attachment 536680
Καταλαβαινω οτι σε απογοητευσε το Πρασινο Ακρωτηρι. Αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι οι φωτογραφιες που ανεβασες ειναι οτι καλυτερο εχει να δωσει η χωρα. Επισης οι φωτογραφιες που ανεβασες δεν αποτελουν τεκμηριο των λεγομενων σου. Δεν βλεπω ουτε κρουαζιεροπλοια (κατι γιοτ βλεπω), ουτε κινεζικα σουβενιρ (μια λαχαναγορα βλεπω), ουτε τουριστικα μαγαζια βλεπω (ενα πανι που λεει μπαρ βλεπω. Γιατι να μην θεωρειται αυθεντικο), ουτε 5.000 κοσμο βλεπω (50 ατομα σε μια παραλια 2-3χλμ ειναι τιποτα).
Ξαναλεω δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου, εξαλλου τα γουστα διαφερουν. Αλλα σιγουρα αν ανεβασες τις συγκεκριμενες φωτο για να αποτυπωσεις οτι περιγραφεις, μαλλον το αντιθετο δειχνουν.
 

Dr. Claw

Member
Μηνύματα
36
Likes
96
Κάτι πάει να γίνει τα ΣΚ, αλλά δεν αρπάει με τίποτα.
Βασικά αρκετά μέλη με ενδιαφέρουσα γραφή και χιούμορ έχουν αποχωρήσει ή μπαναριστεί. Έτσι πολλά θέματα και απαντήσεις είναι πιο βαρετά και αναμενόμενα και από άρθρα ριζοσπαστικής εφημερίδας.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Καταλαβαινω οτι σε απογοητευσε το Πρασινο Ακρωτηρι. Αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι οι φωτογραφιες που ανεβασες ειναι οτι καλυτερο εχει να δωσει η χωρα. Επισης οι φωτογραφιες που ανεβασες δεν αποτελουν τεκμηριο των λεγομενων σου. Δεν βλεπω ουτε κρουαζιεροπλοια (κατι γιοτ βλεπω), ουτε κινεζικα σουβενιρ (μια λαχαναγορα βλεπω), ουτε τουριστικα μαγαζια βλεπω (ενα πανι που λεει μπαρ βλεπω. Γιατι να μην θεωρειται αυθεντικο), ουτε 5.000 κοσμο βλεπω (50 ατομα σε μια παραλια 2-3χλμ ειναι τιποτα).
Ξαναλεω δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου, εξαλλου τα γουστα διαφερουν. Αλλα σιγουρα αν ανεβασες τις συγκεκριμενες φωτο για να αποτυπωσεις οτι περιγραφεις, μαλλον το αντιθετο δειχνουν.
Αγαπητε οι φωτο ειναι τυχαιες. Οποιος εχει παει μιντελο ξερει πως ειναι, δεν χρειαζεται τις φωτο μου. Δεν εβγαλα τη σαντα μαρια με 5.000 κοσμο ουτε τα κρουαζιεροπλοια γιγαντες, ψαξτα στο ιντερνετ. Κριμα που δεν αντιληφθηκες ουτε εσυ τη σημασια να βλέπεις κρουαζιερόπλοιο με ελληνικη σημαια. Δεν θελω να πεισω κανενα, ουτε θελω να πουλησω εκδρομη σε κανενα μερος, ουτε αυθεντια ειμαι, ειπα τη γνωμη μου. Η χωρα δε λεει κατι το ιδιαίτερο, συνηθισμενα μερη για easy τουριστες και γκρουπαδικο τουρισμο. Νοτ φορ μι. Να πατε να δειτε.
 

Φώτης/Ταξιδιωτης

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
223
Likes
1.893
Απαγοήτευση χαρακτηρίζω το Μπουσαν {Νότια Κορέα} .Δεν είχα υψηλές προσδοκίες για αξιοθέατα και εμπειρίες {σε οτι αφορά έξω απο τη Σεούλ} της Νότια Κορέα αλλά το Μπουσαν εντελώς αδιάφορο για μένα. Με επηρέασαν κάποιες θετικές γνώμες κάποιων μελων της εδώ κοινότητας και έτσι ......έχασα 2 νύχτες {να νιώθουν τύψεις} σε μια εντελώς αστα να πάνε μεγαλούπολη της Ασιατικής αυτής χώρας.

Δεν ξέρω αν ανέφερα παλαιότερα αλλά απίστευτη έκπληξη και το ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ και η ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ. Εξαιρετικοί άνθρωποι και μαγικά τοπία και απίστευτη αρχιτεκτονική{Σαμαρκάνδη, Χιβα κ.α}. Άμα έχετε χρόνο παρότι θα ταλαιπωρηθείτε λίγο στις μετακινήσεις ΑΞΙΖΕΙ να επισκεφτειτε αυτες τις δυο χώρες.
 

gt13

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
188
Likes
406
Πως μπορεις αληθεια να μην ψαχνεις πριν πας. Μπραβο αυτοσυγκατηση! Αζορες εχω παει μονο Σαο Μιγκελ κ πραγματικα ηταν εξωπραγματικο! Μονο με την Ισλανδια μπορω να το συγκρινω. Θελω να επιστρεψω κ για τα υπολοιπα νησακια. Να πας!
Παιδιά αυτο που λέει ο Γιώργος το κάνω κ εγώ, αλλά για βίντεο. Εικόνες βλέπω πολλές αναγκαστικά, αλλά η αλήθεια είναι ότι το βίντεο είναι που κάνει τή διάφορά. Πριν από ένα ταξίδι είχα δεί τόσα πολλά βίντεο, Google earth κτλ που το wow factor έχασε 90%. Ενώ με τις εικόνες νιώθω ότι χάνεις ένα πχ 30%, το οποίο θεωρώ αναγκαίο κακό γιατί βοηθάνε στην οργάνωση
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Ουτε εγω κοιταζω φωτογραφιες πλεον. Δεν χανω τιποτα απο την οργανωση.
 

pavlos1985

Member
Μηνύματα
576
Likes
423
Επόμενο Ταξίδι
???
Απαγοήτευση χαρακτηρίζω το Μπουσαν {Νότια Κορέα} .Δεν είχα υψηλές προσδοκίες για αξιοθέατα και εμπειρίες {σε οτι αφορά έξω απο τη Σεούλ} της Νότια Κορέα αλλά το Μπουσαν εντελώς αδιάφορο για μένα.
Εχουμε τελειως διαφορετικη εικονα για το Μπουσαν. Μειναμε 2 βράδια και θα θελαμε ακομα 1, άνετα.
Πήγατε στον παραθαλάσσιο βουδιστικό ναό; Κάνατε τα cable; Παραλία Gwangalli με ωραία μαγαζιά και κάποια μέρα (μαλλον Σάββατο) drone show; Camcheon village; Δεν μας άρεσε η Biff square, εκει συμφωνω.

Για Ουζμπεκιστάν δεν εχω αποψη, αλλά θέλω να πάω και θα το επιδιωξω.
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.631
Παιδιά αυτο που λέει ο Γιώργος το κάνω κ εγώ, αλλά για βίντεο. Εικόνες βλέπω πολλές αναγκαστικά, αλλά η αλήθεια είναι ότι το βίντεο είναι που κάνει τή διάφορά. Πριν από ένα ταξίδι είχα δεί τόσα πολλά βίντεο, Google earth κτλ που το wow factor έχασε 90%. Ενώ με τις εικόνες νιώθω ότι χάνεις ένα πχ 30%, το οποίο θεωρώ αναγκαίο κακό γιατί βοηθάνε στην οργάνωση
Εγώ εικόνες δεν μπορώ να μη δω, αλλά βίντεο ελάχιστα ή καθόλου πριν πάω.

Για Αζόρες ειδικά σε ελληνόφωνα και γνωστά αγγλόφωνα σάιτ η πλειοψηφία ήταν για Sao Miguel,για τα μικρά νησιά δεν είχα δει σχεδόν τίποτα πλην των εικόνων σε ταξιδιωτικούς οδηγούς και λίγες φωτογραφίες από την πρωτεύουσα της Terceira.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Υπάρχουν κάποιες χώρες που μερικά χρόνια πριν ήθελα πολύ να τις δω, αλλά η υπερέκθεση στα social media με έχει βάλει σε ένα τριπάκι να πάνε λίγο πιο μετά, επειδή θεωρώ ότι όσο όμορφες και αν είναι, λίγο θα εντυπωσιαστώ όταν έχω δει εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φωτός τους. Πχ Ισλανδία, Ουζμπεκιστάν, Ιαπωνία. Θεωρώ ότι οι συγκεκριμένες χώρες την τελευταία πενταετία έχουν βιαστεί από τα social.
Με την ίδια λογική απορώ με τους τουρίστες που έρχονται Σαντορίνη κι ενθουσιάζονται (με εξαίρεση εκείνους που απομακρύνονται από τα μαζικά, αλλά πόσοι να είναι αυτοί; ).

Παράλληλα νιώθω ευγνώμων που πήγα σε κάποιους άλλους προορισμούς αρκετά πριν αρχίσουν να πηγαίνουν όλοι και οι φωτογραφίες τους κατακλύσουν το διαδίκτυο: χαρακτηριστικό παράδειγμα η Υπερδνειστερία, η Σρι Λάνκα και το Μαρόκο που πλέον θα δεις φωτός τους σχεδόν καθημερινά. Το Κιργιστάν, το Ιράν και η τουρκική Μεσοποταμία οδεύουν αργά αλλά σταθερά προς την ίδια κατεύθυνση. Δεν ξέρω αν θα τις επέλεγα σήμερα, ειδικά τις τρεις πρώτες.

Να αποφεύγω να βλέπω φωτός μου φαίνεται δύσκολο όταν κάνω την έρευνά μου. Οι επόμενοι προορισμοί που έχω επιλέξει είναι πάντως θεωρητικά πιο "παρθένοι" από προβολή.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom