Απροσδόκητα όμορφες χώρες/πόλεις και χώρες/πόλεις απογοήτευση..

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.631
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...

Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...

Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
Θεωρώ ότι αντικειμενικά μιλώντας έχει μοναδικότητα. Τώρα είναι και το θέμα του προσωπικού γούστου στη μέση. Παλιά ήθελα πάρα πολύ να πάω. Τώρα ειλικρινά φοβάμαι ότι δε θα νιώσω κανένα καρδιοχτύπι, εκτός κι αν καταφέρω να αφιερώσω 10+ μέρες για να πάω και σε κάπως πιο "εναλλακτικά" μέρη που να μην τα έχω φάει στη μάπα στα σοσιαλ. Βέβαια δεν έχω ιδέα αν τα εναλλακτικά θα είναι πιο εντυπωσιακά από τα mainstream. Εικάζω πως όχι.
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...
Την ειχα ψηλα αλλα εχω δει τοσες φωτογραφιες που δεν εχω καμια περιεργεια. Θα πηγαινα 3 μερες Ρεικιαβικ για την καρφιτσα.
 

GTS

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.244
Likes
22.678
Την αδικείτε την Ισλανδία. Πράγματι έχει αρκετό κόσμο μέχρι το κέντρο του νότου (το γνωστό παγετώνα), αλλά από κει και πέρα ελάχιστο. Οδηγείς μέσα σε εξωπραγματικά τοπία, συνήθως δεν συναντάς κανέναν στη διαδρομή, κόσμο πάλι βλέπεις όταν φτάσεις στα γνωστά μέρη αλλά καμία σχέση με το νότο. Το νησί θέλει 10+ μέρες και αμάξι να το γυρίσεις και να το ευχαριστηθείς, οτιδήποτε λιγότερο είναι κρίμα. Αξέχαστο ταξίδι και αξέχαστες διαδρομές σε εξωπραγματικά τοπία. Και δεν πήγαμε στη χερσόνησο με τα δυτικά φιορδ, εκεί πρέπει να είναι άλλη φάση αλλά θες κι άλλες πολλές μέρες. Κατά προτίμηση όχι καλοκαίρι το ταξίδι, Πάσχα δικό μας που πέφτει αργά το ιδανικό ίσως.
 

fenia42

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.199
Likes
18.971
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...

Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
Πίστεψε με, αυτό που βλέπεις μπροστά σου με όσες φωτογραφίες και να δεις δεν έχει καμία σχέση ! Η χώρα είναι μαγική και καμία φωτογραφία δε μπορεί να το αποδώσει αυτό. Απλά θα σου έλεγα να αποφύγεις το καλοκαίρι. Απρίλιος Μάιος τέλη Σεπτέμβρη είναι ιδανική εποχή θα έλεγα. Και Οκτώβρη αλλά νυχτώνει νωρίς. Αρκετό τουρισμό έχει μόνο γύρω από το Ρέικιαβικ κι εκεί είναι φουλ τουριστικά τα αξιοθέατα. Αλλά όσο απομακρύνεσαι (ειδικά από τη diamond beach και πέρα) βλέπεις τουρισμό μόνο με το κιάλι. Ξαναλέω όχι Ιούλιο Αύγουστο.
Το Ρέικιαβικ επιεικώς μάπα και όσοι το χρησιμοποιούν για βάση δεν είναι καλή επιλογή.
 

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.509
Likes
4.902
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Δύο υποτιμημένοι προορισμοί που επισκέφτηκα πρόσφατα με εξέπληξαν ευχάριστα:
- Μάλτα
- Μπρατισλάβα
 

alma

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.933
Likes
22.631
Δύο υποτιμημένοι προορισμοί που επισκέφτηκα πρόσφατα με εξέπληξαν ευχάριστα:
- Μάλτα
- Μπρατισλάβα
Malta,Gozo ξαναπήγαινα άνετα, παρόλο που τα γυρίσαμε με ΙΧ σε μεγάλο βαθμό.
Εκπληκτικά τοπία, χωρίς χαμό το Χειμώνα και σε κάποια μέρη της επαρχίας με ελάχιστους τουρίστες.
Κρίμα που ακουγαμε γνωστούς που δεν τους άρεσε κι αργήσαμε να πάμε.
 

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.509
Likes
4.902
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Malta,Gozo ξαναπήγαινα άνετα, παρόλο που τα γυρίσαμε με ΙΧ σε μεγάλο βαθμό.
Εκπληκτικά τοπία, χωρίς χαμό το Χειμώνα και σε κάποια μέρη της επαρχίας με ελάχιστους τουρίστες.
Κρίμα που ακουγαμε γνωστούς που δεν τους άρεσε κι αργήσαμε να πάμε.
Ιανουάριο πήγαμε εμεις! Σκέφτομαι να ξαναπάω.
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.745
Likes
52.636
Gozo αξιζει τερμα για διακοπες, πηγαμε σε πολυ ωραια παραλια και μαλιστα με λεωφορειο. Τιμη πατος στην ξαπλωστρα σε σχεση με τις δικες μας οργανωμενες παραλιες.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.115
Likes
15.613
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Malta,Gozo ξαναπήγαινα άνετα, παρόλο που τα γυρίσαμε με ΙΧ σε μεγάλο βαθμό.
Εκπληκτικά τοπία, χωρίς χαμό το Χειμώνα και σε κάποια μέρη της επαρχίας με ελάχιστους τουρίστες.
Κρίμα που ακουγαμε γνωστούς που δεν τους άρεσε κι αργήσαμε να πάμε.
Gozo αξιζει τερμα για διακοπες, πηγαμε σε πολυ ωραια παραλια και μαλιστα με λεωφορειο. Τιμη πατος στην ξαπλωστρα σε σχεση με τις δικες μας οργανωμενες παραλιες.
Συμφωνώ απόλυτα για Gozo! Για μένα ήταν η ευχάριστη έκπληξη της χώρας!
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι πηγαίνουν Μάλτα για 2-3 μέρες η αλήθεια είναι ότι το προσπερνούν.
Είναι όμως το πιο ανόθευτο κομμάτι της θεωρώ.
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...

Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
Να την βαλεις χθες. Δεν μπορει τιποτα να αποτυπώσει το μεγαλείο της φύσης, ό,τι και να έχεις δει. Αν σου κατσει κ κανενα σέλας δε, αστο. Βεβαια περα απο φύση, τιποτα αλλο. Αλλά αυτο φαντάζομαι το ξέρεις.
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Την ειχα ψηλα αλλα εχω δει τοσες φωτογραφιες που δεν εχω καμια περιεργεια. Θα πηγαινα 3 μερες Ρεικιαβικ για την καρφιτσα.
Νομίζω οτι δεν εισαι της φύσης αν δεν κάνω λάθος, ετσι κ αλλιώς. Οπότε το καταλαβαίνω να μη σου λέει κάτι, αν και πιστεύω οτι αν τελικά πηγαινες θα αλλαζες γνώμη. Ειναι τετοια τα μεγέθη που αποκλείω να σε αφήσουν αασυγκίνητη. Απο την άλλη το Ρέικιαβικ που λες δεν λεει τπτ πραγματικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom