- Μηνύματα
- 4.932
- Likes
- 22.622
Ρε παιδιά, υπάρχει κάποιος που να μην βρήκε τόσο ωραία την Ισλανδία;Εμένα οι φωτογραφίες που κατακλύζουν τα σοσιαλ δεν με ψήνουν να τη βάλω ψηλότερα στη λίστα μου.
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...
Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
Όχι πως την είχα ποτέ και πάνω πάνω...
Νομίζω πως προτιμώ να ξαναπάω Ρωσία, Αργεντινή, Γεωργία κλπ παρα Ισλανδία προς το παρόν...
