Απροσδόκητα όμορφες χώρες/πόλεις και χώρες/πόλεις απογοήτευση..

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Mε ενα απλο γκουγκλαρισμα, θα δεις οτι εχει περισσοτερα αξιοθεατα απο κατι Λουμπλιανες και Μπρατισλαβες και τρως και καλυτερα.
Ευχαριστώ! Επειδή υπολογίζω πολύ τη γνώμη σου μιας και έχουμε παρόμοια γούστα, πέρα από τη φύση που για μένα είναι σημαντική, ποια πόλη της Σικελίας θεωρείς ομορφότερη?
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Ευχαριστώ! Επειδή υπολογίζω πολύ τη γνώμη σου μιας και έχουμε παρόμοια γούστα, πέρα από τη φύση που για μένα είναι σημαντική, ποια πόλη της Σικελίας θεωρείς ομορφότερη?
Πιο ομορφη η Ταορμινα, πιο ενδιαφερουσα το Παλερμο. Η εννοια του ωραιου οπως ισχυει παντου δεν εφαρμοζεται στη Σικελια και τη Ναπολη. Ειναι κατι ρημαγμενο και ωραιο ταυτοχρονα.
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Πιο ομορφη η Ταορμινα, πιο ενδιαφερουσα το Παλερμο. Η εννοια του ωραιου οπως ισχυει παντου δεν εφαρμοζεται στη Σικελια και τη Ναπολη. Ειναι κατι ρημαγμενο και ωραιο ταυτοχρονα.
Ευχαριστώ και πάλι!
Αν είναι ωραίο ας είναι και ρημαγμενο, πολύ θα ήθελα να δω κάτι τέτοιο να δω πως θα νιώσω
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Ευχαριστώ και πάλι!
Αν είναι ωραίο ας είναι και ρημαγμενο, πολύ θα ήθελα να δω κάτι τέτοιο να δω πως θα νιώσω
Για μενα ηταν αποκαλυψη. Απο τη μια οπερες, μεσαιωνικες βιβλιοθηκες, Σικελικο Μπαροκ στο εσωτερικο των εκκλησιων (ψαξτο) ως βυζαντινα χρυσα ψηφιδωτα κι απο την αλλη γκρεμιδια, λαικες αγορες, φαι στον δρομο, ασημι κουστουμι με αλυσιδα στον λαιμο και λαστιχενια σαγιοναρα, νυφες με λιμουζινες με φωτορρυθμικα διπλα στις ψαραγορες, ασημενια κοσμηματα με το κιλο. Εγω Παλερμο πηγα 2 φορες παντως. Κολλημα!
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Χαχαχα απίστευτο! Σίγουρα αξίζει να το δω αυτό!!!
 

patrizia

Member
Μηνύματα
415
Likes
764
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Έχω δει κάτι πιάτα με φαγητό στις λαϊκές αγορές. Αξίζει να φας εκεί ή είναι ακριβά όπως σε άλλες χώρες στην Ευρώπη και είναι προτιμότερα τα μαγαζιά?
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Έχω δει κάτι πιάτα με φαγητό στις λαϊκές αγορές. Αξίζει να φας εκεί ή είναι ακριβά όπως σε άλλες χώρες στην Ευρώπη και είναι προτιμότερα τα μαγαζιά?
Φαγητο του δρομου βρισκεις και σε μαγαζακια. Τιμες χαμηλες.
Δεν φαγαμε σε υπαιθριες αγορες γιατι ηταν καλοκαιρι και φοβομουν τις θερμοκρασιες, φαγαμε μονο σε μαγαζια.
Ομως παιχτηκε ενα μοναδικο σκηνικο: επειδη ειχα τον γιο μου μαζι και εκει αν χαζεψεις σε υπαιθρια αγορα τα φαγητα, σε φωναζουν να καθησεις να φας τα μπαρμπαδια, για να το αποφυγω ειπα οτι δεν γινεται γιατι ο μικρος θελει πιτσα. Και μου λεει ο μπαρμπας "μια στιγμη να στειλω τον γιο μου να του φερει μια πιτσα απο πιτσαρια εδω πιο κατω κι εσυ καθησε να φας".
Αυτο ειναι ο ορισμος της Σικελιας.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Αν και εκπλησσομαι που πεταει ο κοσμος ξερω γω Ινδια και λεει "ουαου, τι αυθεντικοτητα ειναι αυτη!" αλλα στη Σικελια "ω μον ντιε, τι σοκ ειναι αυτο".
Ινδία παραδόξως δεν έχω πάει ακόμα, αλλά θυμάμαι όταν γύρισα από τη Νάπολη έλεγα παντού ότι "μου θύμισε Βόρεια Αφρική στο χάος, την οδηγική συμπεριφορά και τη βρωμιά, αλλά χωρίς κανένα από τα καλά της Βόρειας Αφρικής". 😄

Θέλω να πω θεωρώ ότι δεν κάνει "αυθεντικές" ή ενδιαφέρουσες η βρωμιά κάποιες χώρες/πόλεις, απλά τυχαίνει άλλα μέρη που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό να είναι ενδιαφέροντα και αλλά όχι (πάντα με βάση τα προσωπικά γούστα).

Έχοντας πει αυτό, το -επισης βρώμικο- Παλέρμο μου άρεσε πάρα πολύ, είναι η αγαπημένη μου εκ των μεγάλων ιταλικών πόλεων και περιμένω πώς και πώς να πάω και από την πλευρά της Κατάνια και γενικά να γυρίσω κι άλλο το νησί. Καμία σχέση με τη Νάπολη κατ' εμέ.
 

Eva Dreamer

Member
Μηνύματα
109
Likes
173
Επόμενο Ταξίδι
ΠΑΡΙΣΙ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ
Ινδία παραδόξως δεν έχω πάει ακόμα, αλλά θυμάμαι όταν γύρισα από τη Νάπολη έλεγα παντού ότι "μου θύμισε Βόρεια Αφρική στο χάος, την οδηγική συμπεριφορά και τη βρωμιά, αλλά χωρίς κανένα από τα καλά της Βόρειας Αφρικής". 😄

Θέλω να πω θεωρώ ότι δεν κάνει "αυθεντικές" ή ενδιαφέρουσες η βρωμιά κάποιες χώρες/πόλεις, απλά τυχαίνει άλλα μέρη που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό να είναι ενδιαφέροντα και αλλά όχι (πάντα με βάση τα προσωπικά γούστα).

Έχοντας πει αυτό, το -επισης βρώμικο- Παλέρμο μου άρεσε πάρα πολύ, είναι η αγαπημένη μου εκ των μεγάλων ιταλικών πόλεων και περιμένω πώς και πώς να πάω και από την πλευρά της Κατάνια και γενικά να γυρίσω κι άλλο το νησί. Καμία σχέση με τη Νάπολη κατ' εμέ.
Βρε παιδιά αυτο το πράγμα που σε όποια Ευρωπαϊκή πόλη τύπου Νάπολι δείτε φτώχεια παθαίνετε αλλεργία να το κοιτάξετε!
Προτιμώ τη βρωμιά, τη λαϊκότητα, την καθημερινότητα των αληθινών κατοίκων και το χάος της Νάπολι δέκα φορές από το τουριστικό πάρκο της Βενετίας για παράδειγμα.
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Βρε παιδιά αυτο το πράγμα που σε όποια Ευρωπαϊκή πόλη τύπου Νάπολι δείτε φτώχεια παθαίνετε αλλεργία να το κοιτάξετε!
Προτιμώ τη βρωμιά, τη λαϊκότητα, την καθημερινότητα των αληθινών κατοίκων και το χάος της Νάπολι δέκα φορές από το τουριστικό πάρκο της Βενετίας για παράδειγμα.
Εντάξει, θα το κοιτάξω με την ψυχοθεραπευτριά μου και θα σε ενημερώσω για την πρόοδό μου! 🙂

Κάνε κι εσύ όμως για να είμαστε δίκαιες έναν έλεγχο της αναγνωστικής σου ικανότητας, αφού το σημείο που μιλάω για το (εξίσου βρώμικο) Παλέρμο το παρέβλεψες. 🙂
 

Eva Dreamer

Member
Μηνύματα
109
Likes
173
Επόμενο Ταξίδι
ΠΑΡΙΣΙ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ
Εντάξει, θα το κοιτάξω με την ψυχοθεραπευτριά μου και θα σε ενημερώσω για την πρόοδό μου! 🙂

Κάνε κι εσύ όμως για να είμαστε δίκαιες έναν έλεγχο της αναγνωστικής σου ικανότητας, αφού το σημείο που μιλάω για το (εξίσου βρώμικο) Παλέρμο το παρέβλεψες. 🙂
Δεν θεωρώ ότι είναι αναγκαία η ειρωνεία, δεν ειρωνεύτηκα κάπου 😊
Απλά ειλικρινά πολλές φορές βλέπω να γράφονται τέτοια για τη Νάπολι και μου φαίνεται καθαρά ότι οι ταξιδιώτες δεν μπορούν να αποδεχτούν την φτώχεια των κατοίκων της πόλης που επισκέπτονται και δαιμονοποιούν μια πόλη λόγω των συνεπειών της οικονομικής κατάστασης του ταδε λαού.
Ευτυχώς η αναγνωστική μου ικανότητα είναι εντάξει, αφού το ένα (Κατάνια) δεν αναιρεί το άλλο.
Πάντως ειλικρινά πάντα απορώ όταν απαντάει ο κόσμος εδώ μέσα με ειρωνία, ξέρω γω απλά είπα ότι απορώ που δεν σαρεσει μια πόλη λόγω φτώχειας, οπότε τσιλ😂
 

underwater

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
3.116
Likes
15.618
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Δεν θεωρώ ότι είναι αναγκαία η ειρωνεία, δεν ειρωνεύτηκα κάπου 😊
Απλά ειλικρινά πολλές φορές βλέπω να γράφονται τέτοια για τη Νάπολι και μου φαίνεται καθαρά ότι οι ταξιδιώτες δεν μπορούν να αποδεχτούν την φτώχεια των κατοίκων της πόλης που επισκέπτονται και δαιμονοποιούν μια πόλη λόγω των συνεπειών της οικονομικής κατάστασης του ταδε λαού.
Ευτυχώς η αναγνωστική μου ικανότητα είναι εντάξει, αφού το ένα (Κατάνια) δεν αναιρεί το άλλο.
Πάντως ειλικρινά πάντα απορώ όταν απαντάει ο κόσμος εδώ μέσα με ειρωνία, ξέρω γω απλά είπα ότι απορώ που δεν σαρεσει μια πόλη λόγω φτώχειας, οπότε τσιλ😂
Απάντησες με ξεκάθαρη ειρωνεία και συνέχισα στον ίδιο τόνο.
Και αν συνεχίσεις θα συνεχίσω κι εγώ.
Και όχι, αν κάποιος θέλει πλούτο και λούσα όπως είπες με τόση βεβαιότητα για μένα, δεν θα του αρέσει το Παλέρμο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom