Απροσδόκητα όμορφες χώρες/πόλεις και χώρες/πόλεις απογοήτευση..

Eva Dreamer

Member
Μηνύματα
109
Likes
173
Επόμενο Ταξίδι
ΠΑΡΙΣΙ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ
Απάντησες με ξεκάθαρη ειρωνεία και συνέχισα στον ίδιο τόνο.
Και αν συνεχίσεις θα συνεχίσω κι εγώ.
Και όχι, αν κάποιος θέλει πλούτο και λούσα όπως είπες με τόση βεβαιότητα για μένα, δεν θα του αρέσει το Παλέρμο.
Αν την υπεράσπιση μιας πόλης που ταλανίζεται από οικονομική δυσχέρεια την βρίσκεις ειρωνεία καλώς. Καλά ταξίδια!!
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.754
Likes
52.655
Βρε παιδιά αυτο το πράγμα που σε όποια Ευρωπαϊκή πόλη τύπου Νάπολι δείτε φτώχεια παθαίνετε αλλεργία να το κοιτάξετε!
Προτιμώ τη βρωμιά, τη λαϊκότητα, την καθημερινότητα των αληθινών κατοίκων και το χάος της Νάπολι δέκα φορές από το τουριστικό πάρκο της Βενετίας για παράδειγμα.
Δυστυχως δεν θα συμφωνησω γιατι δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο. Η Βενετια ειναι η μονη πολη που μου εφερε δακρυα στα ματια (μαζι με το Mont Saint Michel, μονο που δεν το λες πολη). Πηγα επι κοβιντ που δεν ειχε τουριστες και μετα τον κοβιντ που ειχε αρκετους.
Ετερον εκατερον.
 

psilos3

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
8.509
Likes
69.508
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Προτιμώ τη βρωμιά, τη λαϊκότητα, την καθημερινότητα των αληθινών κατοίκων και το χάος της Νάπολι δέκα φορές από το τουριστικό πάρκο της Βενετίας για παράδειγμα.
Εκτός του ότι όντως το ένα δεν αναιρεί το άλλο και προσωπικά δε μου αρέσουν τόσο οι συγκρίσεις, νομίζω πως το θέμα με τα σκουπίδια στην Νάπολη δεν είναι αποτέλεσμα της ανέχειας, όσο κάκκιστης οργανωσιάς των τοπικών αρχών σε συνδυασμό με μια μπίζνα της τοπικής καμόρα. Παρόλο που δεν έχω πάει ακόμα να το δω με τα μάτια μου, είναι κάτι ευρύτερα γνωστό και θαρρώ πως αν οι κάτοικοι είχαν την επιλογή -ή τη θέληση- δε θα ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα.
 
Last edited:

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.893
Likes
6.924
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Αν την υπεράσπιση μιας πόλης που ταλανίζεται από οικονομική δυσχέρεια την βρίσκεις ειρωνεία καλώς. Καλά ταξίδια!!
Εύα, η ειρωνία σου ήταν δυστυχώς εμφανής και μη αμφισβητήσιμη...
Δεν υπερασπίστηκες απλά την Νάπολη αλλά έκρινες ότι χρειάζονται ψυχανάλυση όλοι όσοι δεν την αρέσουν!
Τώρα εάν η οικονομική δυσχέρεια είναι αυτή που ευθύνεται για τη βρωμιά στη Νάπολη, τότε θα έπρεπε το 70% των ελληνικών πόλεων που είναι πιο φτωχές από τη Νάπολη να θυμίζουν Ινδικές πόλεις και να μας αρέσει πολύ αυτό και να το υπερασπιζόμαστε...
Η δεύτερη αστοχία σου είναι ότι δυστυχώς απευθύνθηκες με ειρωνία σε μια πολυταξιδεμένη ψυχολόγο που έχει επισκεφτεί άπειρες φτωχές περιοχές και πόλεις του κόσμου και μάλιστα αναφέρθηκε και στα πλεονεκτήματα των πόλεων της Βόρειας Αφρικής.
Έχουμε σίγουρα τα προσωπικά μας γούστα αλλά και όσοι δεν ταυτίζονται με τις προτιμήσεις μας δεν χρειάζονται ψυχανάλυση...
Εγώ προσωπικά έκανα ένα πέρασμα από την Νάπολη πριν 36 χρόνια και θα ήθελα να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία, αν και ξέρω ότι θα με ενοχλήσει η βρωμιά, αλλά μπορεί και να την προσπεράσω εάν ταιριάξω με το vibe της πόλης.
Καλά ταξίδια να έχεις με ανοιχτή καρδιά ακόμη και σε πανέμορφες καθαρές πόλεις!
 
Last edited:

Samion

Member
Μηνύματα
10.858
Likes
10.467
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Όχι, ομολογώ πως δεν πήγαμε Παλέρμο!
Δηλ δεν πηγατε Σικελια. Δεν πειραζει απο ιουνιο ξεκιναει ο ο θοδωρας κ ο βολοτεας απευθειας.
Το ξερω. Υπαρχουν φιλοι που αγαπουν Τιρανα. Υποθετω άλλης αισθητικής.
Ελβελ.
IMG_3043.jpeg

Αεροδρόμιο τιρανων
IMG_3032.jpeg
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.177
Μηνύματα
960.070
Μέλη
40.181
Νεότερο μέλος
inatcenli1973

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom