Απόσυρση παλιών αυτοκινήτων για πολλα κ μακρυνα ταξιδια..

neraida

Member
Μηνύματα
391
Likes
87
παιδια ακουμε και διαβαζουμε για την ενδεχομενη αποσυρση παλιων αυτοκινητων..
ξερει καποιος να μας πει κατι παραπανω?
θα γινει τελικα ή θα μεινει στα λογια?? και αν ναι ξερει κανεις ποτε να το περιμενουμε το καλο??
ανυπομονω να ξεφορτωθω το σαραβαλακι μου και με ενδιαφερει πολυ το θεμα..:D:D
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
1.587
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
neraida Χαράς ευαγγέλια γιά τους κατόχους σαραβαλακίων. Αρχίζει το ψάξιμο. Ανακοινώθηκαν οι λεπτομέρειες που αφορούν το μέτρο απόσυρσης, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Αύγουστο, μετά και την έκδοση των απαιτούμενων υπουργικών αποφάσεων.


Τα οικονομικά κίνητρα που προβλέπονται για την απόσυρση ενός οχήματος παλαιάς τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την αγορά ενός νέου με προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU4 ή EU5, ξεκινούν από τα 1.500 ευρώ και φτάνουν στην ανώτερη κλίμακα τα 3.200 ευρώ.

Τα οφέλη που προκύπτουν υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυβισμό του υπό απόσυρση αυτοκινήτου, καθώς μέχρι στιγμής δεν γίνεται λόγος για την παλαιότητά του.


 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
95
Νέα «πράσινη» αφαίμαξη​

Ηταν πριν από περίπου 17 χρόνια όταν η τότε κυβέρνηση (ΝΔ) ανακοίνωνε το μέτρο της απόσυρσης των αυτοκινήτων παλιάς τεχνολογίας και της αντικατάστασής τους από καταλυτικά, διατυμπανίζοντας σε όλους τους τόνους ότι αυτό θα μας σώσει από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Τελικά μόνο αυτό δε συνέβη. Το κυκλοφοριακό έγινε καθημερινός εφιάλτης. Τα μαζικά μέσα μεταφοράς υποβαθμίστηκαν. Η εξάρτηση από το ΙΧ απογειώθηκε. Το «νέφος», λοιπόν, όχι μόνο «φούντωσε» στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, αλλά απλώθηκε και σε άλλες 11 πόλεις της χώρας, υποθηκεύοντας την υγεία των κατοίκων τους. Κερδισμένοι από την υπόθεση αυτή βγήκαν οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι ντόπιοι εισαγωγείς αυτοκινήτων, τα μονοπώλια πετρελαίου, οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι τράπεζες, που είδαν τους τζίρους και τα κέρδη τους να εκτοξεύονται.


Το ίδιο ακριβώς αναμένεται να συμβεί και με τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, στο όνομα δήθεν της προστασίας του περιβάλλοντος. Η λαϊκή οικογένεια αναγκάζεται να μπει στο δίλημμα μεταξύ των αυξημένων «πράσινων» τελών κυκλοφορίας, του «πράσινου» δακτυλίου ή της απόσυρσης του χαμηλού κόστους αυτοκινήτου της και να πληρώσει το «μάρμαρο» εν μέσω κρίσης. Με άλλα λόγια, υποχρεώνεται να χρεωθεί στις τράπεζες για να θησαυρίσει το μεγάλο κεφάλαιο. Για να σωθούν από την κρίση οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εισαγωγείς αυτοκινήτων και κυρίως να «ανοίξουν» νέα πεδία δράσης του κεφαλαίου στην καπιταλιστική αγορά (σ.σ. τα μονοπώλια ετοιμάζουν ήδη το έδαφος για όσα θα ακολουθήσουν την κρίση), μέσω της λεγόμενης πράσινης οικονομίας που ευαγγελίζονται ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Να μια ακόμη απόδειξη για το πώς η πολιτική που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις της ΕΕ, μαζί και η ελληνική, βάζει το λαό να πληρώσει και την κρίση του συστήματος.


Την ίδια στιγμή, μένει στο απυρόβλητο η αέρια ρύπανση που προκαλείται από την ανεξέλεγκτη δράση των μεγαλοβιομήχανων στα αστικά κέντρα. Συνεχίζεται η πολιτική εμπορευματοποίησης του αστικού, του περιαστικού πρασίνου και των δασών, που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως αντίδοτο στο «νέφος». Σαμποτάρεται ουσιαστικά η ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς, ενώ πριμοδοτείται η χρήση του ΙΧ. Ο ίδιος άλλωστε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ πρόβλεψε πως με το μέτρο της απόσυρσης θα αυξηθούν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά δεκάδες χιλιάδες. Ολα αυτά βέβαια δε σημαίνουν τίποτε άλλο παρά όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος και κατακόρυφη αύξηση των συνολικών εκπομπών αέριων ρύπων.


Τα λαϊκά στρώματα που ζουν στα αστικά κέντρα της χώρας δεν πρέπει να ανεχθούν άλλο να ζουν σε ένα επικίνδυνο για την υγεία τους περιβάλλον και διαρκώς να πληρώνουν όλο και νέα βάρη για μέτρα τάχα για την προστασία του. Ο εργαζόμενος λαός δεν πρέπει να υποκύψει σε μια πολιτική όπου ο ρυπαίνων (αυτοκινητοβιομηχανίες, μεγαλοεισαγωγείς, πετρελαϊκά μονοπώλια) θα πληρώνεται και θα θησαυρίζει, ενώ ο ίδιος, αν και ρυπαινόμενος, θα πληρώνει. Πρέπει να ξεσηκωθεί και να διεκδικήσει ουσιαστικά μέτρα για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως: Ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς, δημιουργία ενιαίου αποκλειστικά δημόσιου φορέα με φτηνό εισιτήριο. Ανάπτυξη του αστικού και περιαστικού πρασίνου, προστασία των δασών και κατάργηση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας και επιχειρηματικής δράσης σ' αυτά. Ουσιαστικά μέτρα για τον περιορισμό της βιομηχανικής ρύπανσης.

Νίκος ΠΕΡΠΕΡΑΣ

Ξ‘Ξ™Ξ–ΞŸΞ£Ξ Ξ‘Ξ£Ξ?Ξ—Ξ£ : Νέα «πράσινη» αφαίμαξη
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
1.587
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Είναι τουλάχιστον γελοίο να κάνει μαθήματα προστασίας του περιβάλλοντος εφημερίδα η οποία υπεραμύνεται καθεστώτων που κατασκεύαζαν καταμεσής των μεγάλων πόλεων εργοστάσια με κάρβουνο και πυρηνική ενέργεια αδιαφορώντας τελείως για τις συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων. Το Τσερνομπίλ δεν είναι μακριά για να το έχουμε ξεχάσει.
 

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Αγιο Ορος
Για τις μετακινησεις προτεινω γαιδουρι, ημίονο και οι εχοντες τεθριππον!!!!
Ετσι προστατευεται το περιβάλλον!!!
 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
95
Είναι τουλάχιστον γελοίο να κάνει μαθήματα προστασίας του περιβάλλοντος εφημερίδα η οποία υπεραμύνεται καθεστώτων που κατασκεύαζαν καταμεσής των μεγάλων πόλεων εργοστάσια με κάρβουνο και πυρηνική ενέργεια αδιαφορώντας τελείως για τις συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων. Το Τσερνομπίλ δεν είναι μακριά για να το έχουμε ξεχάσει.
Λυπάμαι πολύ που μετά την ανάγνωση του, το συγκεκριμένο άρθρο κατάφερε να ερεθίσει καθ' αυτόν τον τρόπο τα ευαίσθητα εγκεφαλικά σου κύτταρα και έτσι κατάφερες να κάνεις ένα σχόλιο ανάξιο σχολιασμού!!
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
1.587
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Δεν απευθύνθηκα σε σένα φίλτατε αν κατάλαβες, αλλά στην εφημερίδα που έγραψε το συγκεκριμένο άρθρο κάνοντας αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση χωρίς να εξετάσει την ουσία. Είναι η αξιοπιστία των ΜΜΕ που λέγαμε σε άλλο θέμα το οποίο εσύ ο ίδιος άνοιξες. Θα ήταν παράλογο κάποιος που ενδιαφερόταν για αγορά καινούριου αυτοκινήτου και ανήκε στις υψηλές εισοδηματικές τάξεις να περίμενε την απόσυρση. Θα το είχε ήδη κάνει έχοντας και το όφελος από την μείωση του Ε.Φ.Κ. που ίσχυε μέχρι τώρα. Η απόσυρση θα βοηθήσει τα χαμηλότερα εισοδήματα είτε να αποκτήσουν φθηνότερα κατά 2.000-2.500 ευρώ ένα καινούργιο αυτοκίνητο είτε προσθέτοντας ένα ποσό στο πριμ της απόσυρσης 500-1.500 ευρώ να αποκτήσουν ένα μεταχειρισμένο μεν αλλά σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το πρώην σαραβαλάκι ή τέλος αυτοί που δεν έχουν σκοπό αγοράς νέου θα πάρουν 500-1500 ευρώ για να αποφασίσουν να αποσύρουν το πολύ μικρότερης αξίας παλιό τους. (αναφέρομαι στα μικρού και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα). Έτσι στο τέλος θα αποσυρθούν π.χ. 100.000 αυτοκίνητα και θα τεθούν σε κυκλοφορία 70.000 νέα, καινούργια ή μεταχειρισμένα, σε καλύτερη όμως κατάσταση. Κέδρος δεν είναι αυτό για το περιβάλλον ; Έπειτα αν δει κανείς τα ποσά που θα δοθούν, εύκολα γίνεται κατανοητό ότι η απόσυρση κυρίως πριμοδοτείται και όχι η αγορά νέου – 500 έως 2200 ευρώ για απόσυρση και μόλις 1000 ευρώ για αγορά. Ας τα εξετάσει αυτά η εφημερίδα που πολύ όψιμα κόπτεται για το περιβάλλον. Όσο για το σχόλιό μου Christian, απάντησε επί της ουσίας αν έχεις διαφορετική γνώμη και γνώση και όχι υπεκφεύγοντας.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Θα σου απαντήσει, μόλις γράψει ο ριζοσπάστης καινούριο άρθρο, με copy paste.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Μην αργήσεις μόνο γιατί θα κρατάω την αναπνοή μου. Μη γίνω και μπλε. Σα στρουμφάκι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

No members online now.

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.182
Μηνύματα
883.218
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom