- Μηνύματα
- 1.264
- Likes
- 10.226
Έχω ακούσει Περικλή να τον φωνάζουν Κλάκο στα σοβαρά.
Έλαβα πμ οτι ο Φρίξος "Μπουχεσας" ειναι συμβιος μέλους του φόρουμ.Δε θέλω να πω επώνυμο αλλα ενας φίλος ειχε έναν στο στρατό που το επώνυμο του ηταν κατι σα να λέμε Μπουχεσας. Και πήγαν οι γονείς του και τον ονομασαν Φριξο. Δηλαδή ρε φίλε το παιδι όλη του τη ζωή θα το λενε Κύριε Μπουχεσα και πας και το κανεις Φριξο Μπουχεσα;
Έλαβα πμ οτι ο Φρίξος "Μπουχεσας" ειναι συμβιος μέλους του φόρουμ.
Καλύτερα να μασάς παρα να μιλάς.
Το οποίο μου θύμισε ένα άλλο: Μια φορά μια παρέα νεαρών πελατων με ρώτησε αν βαριέμαι να λεω τα ιδια κάθε εβδομάδα στη δουλειά μου. Λέω οχι ρε παιδιά, εντάξει δεν ειναι οτι δουλεύω και στα διόδια κάθε 30 δευτερόλεπτα να ανοίγω το παραθυράκι να λεω "2,65€, τα ρέστα σας, ευχαριστώ, καλό ταξίδι " και ξανά μανα 300 φορές τη μερα.
Γυρνάει μια κοπέλα και μου λεει: εμείς οι 6 στην Αττική Οδό δουλεύουμε να ξέρεις.
Στο πανεπιστήμιο στο διάλειμμα έλεγαν τις εμπειρίες τους από καθηγητές σχολείου και κατέληξαν πως τα πιο κουφά τους συνέβαιναν από καθηγητές μαθηματικών και καθηγήτριες γαλλικών. Ένας δε γελούσε καθόλου κι όταν τον ρώτησαν γιατί είπε πως ο μπαμπάς του είναι καθηγητής μαθηματικών και η μαμά του γαλλικών.Έλαβα πμ οτι ο Φρίξος "Μπουχεσας" ειναι συμβιος μέλους του φόρουμ.
Καλύτερα να μασάς παρα να μιλάς.
Το οποίο μου θύμισε ένα άλλο: Μια φορά μια παρέα νεαρών πελατων με ρώτησε αν βαριέμαι να λεω τα ιδια κάθε εβδομάδα στη δουλειά μου. Λέω οχι ρε παιδιά, εντάξει δεν ειναι οτι δουλεύω και στα διόδια κάθε 30 δευτερόλεπτα να ανοίγω το παραθυράκι να λεω "2,65€, τα ρέστα σας, ευχαριστώ, καλό ταξίδι " και ξανά μανα 300 φορές τη μερα.
Γυρνάει μια κοπέλα και μου λεει: εμείς οι 6 στην Αττική Οδό δουλεύουμε να ξέρεις.
Εμπεδοκλής το έχω ξανακούσει. Το γυναικείο Δηιάνειρα πολύ σπάνιο.Πριν δυο βδομάδες πελάτες μου είχαν δώσει τα ονόματα Εμπεδοκλής και Δηιάνειρα.
Το γκουγκλάρισα για να δω πως γράφεται. Και τους φώναζε Άκη και Διάνα.
Ξέρεις ποιο θα 'ταν ωραίο;Σε άλλη φάση ειμαστε με εναν Έλληνα φίλο σε ενα ξενοδοχείο και όπως ανεβαίνουμε την ηλεκτρική σκάλα κατεβαίνει από τη διπλανή σκάλα μια διαστημική τύπισσα, κάπου στη Λατινική Αμερική. Από τις πιο εντυπωσιακές γυναίκες που έχω δει , υποθέσαμε πως ειναι λατίνα. Όπως κατεβαίνει από δίπλα μας λέω στο φίλο μου Πωωω ρε κοίτα μια βυζάρα. "Μ...ρα θες να πεις" μου λέει.
Το βράδυ πάμε καλεσμένοι σε μια εκδήλωση πρεσβείας, παρούσα η κοπέλα, μας τη συστήνει ένας Έλληνας εφοπλιστής "Α, παιδιά από δω η γραμματέας μου". Δαγκωνόμαστε εμείς, ελπίζουμε ότι δε μας θυμάται ή δε μας άκουσε. Μου δίνει το χέρι της , της λέω "Γιώργος"... "Βυζάρα!" μου συστήνεται αυτή. Δίνει και το χέρι της στο φίλο μου και του λέει "ΚΑΙ μ...ρα θες να πεις". Ρεντίκολο.
Πλάκα κάνεις, τρέχοντας φύγαμε, ουτε τα καναπεδάκια δε δοκιμάσαμε.Ξέρεις ποιο θα 'ταν ωραίο;
Να γίνει σε άντρα αυτό και μετά να συστηθεί: "Χάρηκα! Εγώ είμαι ο ....ας, τι κάνετε;"
Αλλά συνήθως άντρες σχολιάζουμε φόρα-παρτίδα..
Υ.Γ.
Δεν βγήκατε καμιά φώτο/selfie -όλοι μαζί- στο τέλος της δεξίωσης, τίποτε, ε;..
![]()
Και γιατί, περικαλώ;!..Πλάκα κάνεις, τρέχοντας φύγαμε, ουτε τα καναπεδάκια δε δοκιμάσαμε.
Μου έχει τύχει αντίστοιχο περιστατικό με αεροσυνοδό της SWISS σε πτήση PRG-ZRH με Ε145 πρίν 15 χρόνια, η ΚΟΠΕΛΑΡΑ στη κορυφή από την σκαλίτσα του Α/Φ πίσω από την γυναίκα μου που ξεκινάει να ανεβαίνει τα 6-7 σκαλάκια, και τις λέω ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ, κοίτα με τι γκομενάρα θα πετάξουμε ! Και η συνοδός σε άπταιστα Ελληνικά ! Καλώς ήρθατε..... εγώωωωωΣε άλλη φάση ειμαστε με εναν Έλληνα φίλο σε ενα ξενοδοχείο και όπως ανεβαίνουμε την ηλεκτρική σκάλα κατεβαίνει από τη διπλανή σκάλα μια διαστημική τύπισσα, κάπου στη Λατινική Αμερική. Από τις πιο εντυπωσιακές γυναίκες που έχω δει , υποθέσαμε πως ειναι λατίνα. Όπως κατεβαίνει από δίπλα μας λέω στο φίλο μου Πωωω ρε κοίτα μια βυζάρα. "Μ...ρα θες να πεις" μου λέει.
Το βράδυ πάμε καλεσμένοι σε μια εκδήλωση πρεσβείας, παρούσα η κοπέλα, μας τη συστήνει ένας Έλληνας εφοπλιστής "Α, παιδιά από δω η γραμματέας μου". Δαγκωνόμαστε εμείς, ελπίζουμε ότι δε μας θυμάται ή δε μας άκουσε. Μου δίνει το χέρι της , της λέω "Γιώργος"... "Βυζάρα!" μου συστήνεται αυτή. Δίνει και το χέρι της στο φίλο μου και του λέει "ΚΑΙ μ...ρα θες να πεις". Ρεντίκολο.
η γυναίκα μου Σε μένα ήταν η γυναίκα του οικοδεσπότη, σε πάρτυ γύρω απ' την πισίνα.Μου έχει τύχει αντίστοιχο περιστατικό με αεροσυνοδό της SWISS σε πτήση PRG-ZRH με Ε145 πρίν 15 χρόνια, η ΚΟΠΕΛΑΡΑ στη κορυφή από την σκαλίτσα του Α/Φ πίσω από την γυναίκα μου που ξεκινάει να ανεβαίνει τα 6-7 σκαλάκια, και τις λέω ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ, κοίτα με τι γκομενάρα θα πετάξουμε ! Και η συνοδός σε άπταιστα Ελληνικά ! Καλώς ήρθατε..... εγώωωωω![]()
![]()
η γυναίκα μου
![]()