Ασφάλεια και καθυστέρηση πτησης

lefkaori

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Καλησπέρα στην ομάδα και Χρονια πολλά.

θα ήθελα την βοήθεια σας αν δικαιούμαι κάτι.
Πριν λίγες μέρες ταξίδευα στον Άγιο Δομήνικο μέσω Γερμανίας. Φύγαμε από Αθήνα σε Φρανκφούρτη όλα καλά, έπειτα έχουμε Φρανκφούρτη Πούντα κανα. Ενώ έχουμε αναχωρήσει και πετάμε περίπου δυο ώρες ο πιλότος μας ανακοινώνει επιστροφή διότι υπάρχει ζημιά στο σκάφος, πετάμε άλλες 2-3 ώρες μέσα στο χάος και με πολλές φωνές φόβου, προσγειωνόμαστε καλά στην Φρανκφούρτη και μας ανακοινώνουν ότι θα αναχωρήσουμε άμεσα με άλλο σκάφος, μας πάνε σε μια πύλη και εκεί μας λένε ξανά ότι η πτήση μας θα φύγει την άλλη μέρα, θα μας πάνε σε ξενοδοχείο επιλογής τους και εκεί θα μας ενημερώσουν. Εκεί μάθαμε την επόμενη μας πτήση, φτάσαμε στον προορισμό μας μετά από 19 ώρες από τον κανονικό, χάσαμε μια βραδια σε ξενοδοχείο 5 αστέρων που είχαμε ακριβά πληρώσει, κάποιες εκδρομές που είχαμε κανονίσει και γενικά το προγραμμα μας να αλλάζει. Σημερα μίλησα με την ασφαλιστική και με λίγα λόγια μου λέει ότι δεν δικαιούμαστε κάτι, ισχύει κάτι τέτοιο;; Στο συμβόλαιο λέει έξοδα λόγο καθυστέρηση πτήση αλλά μας λένε πως είναι μόνο για πρωσοπικα έξοδα αν κάναμε. Καμοια ιδέα;;
Σας ευχαριστώ
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.365
Likes
14.259
Καλησπέρα στην ομάδα και Χρονια πολλά.

θα ήθελα την βοήθεια σας αν δικαιούμαι κάτι.
Πριν λίγες μέρες ταξίδευα στον Άγιο Δομήνικο μέσω Γερμανίας. Φύγαμε από Αθήνα σε Φρανκφούρτη όλα καλά, έπειτα έχουμε Φρανκφούρτη Πούντα κανα. Ενώ έχουμε αναχωρήσει και πετάμε περίπου δυο ώρες ο πιλότος μας ανακοινώνει επιστροφή διότι υπάρχει ζημιά στο σκάφος, πετάμε άλλες 2-3 ώρες μέσα στο χάος και με πολλές φωνές φόβου, προσγειωνόμαστε καλά στην Φρανκφούρτη και μας ανακοινώνουν ότι θα αναχωρήσουμε άμεσα με άλλο σκάφος, μας πάνε σε μια πύλη και εκεί μας λένε ξανά ότι η πτήση μας θα φύγει την άλλη μέρα, θα μας πάνε σε ξενοδοχείο επιλογής τους και εκεί θα μας ενημερώσουν. Εκεί μάθαμε την επόμενη μας πτήση, φτάσαμε στον προορισμό μας μετά από 19 ώρες από τον κανονικό, χάσαμε μια βραδια σε ξενοδοχείο 5 αστέρων που είχαμε ακριβά πληρώσει, κάποιες εκδρομές που είχαμε κανονίσει και γενικά το προγραμμα μας να αλλάζει. Σημερα μίλησα με την ασφαλιστική και με λίγα λόγια μου λέει ότι δεν δικαιούμαστε κάτι, ισχύει κάτι τέτοιο;; Στο συμβόλαιο λέει έξοδα λόγο καθυστέρηση πτήση αλλά μας λένε πως είναι μόνο για πρωσοπικα έξοδα αν κάναμε. Καμοια ιδέα;;
Σας ευχαριστώ
Θα πρέπει να δεις πολύ προσεκτικά τους όρους της ασφάλισης και τι περιλαμβάνουν.Ποιά εταιρεία είναι;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.365
Likes
14.259
Interamerican και condor η αεροπορική
Με την αεροπορική δεν έχει να κάνεις κάτι.Σας πήγε στον προορισμό με καθυστέρηση λόγω τεχνικού προβλήματος/ανωτέρα βία.Σας έδωσε το ξενοδοχείο.Με την ασφαλιστική πρέπει να το ψάξεις και τι προβλέπεται από τους όρους του συμβολαίου σου.
 

lefkaori

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Το θέμα είναι ότι η ασφαλιστική σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει πράγματα που δεν μου τα είχε πει πριν. Πραγματικά αρχίζω να πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να κανεις ασφάλεια σε ταξίδι… είναι απατεώνες
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.052
Likes
1.597
Το θέμα είναι ότι η ασφαλιστική σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει πράγματα που δεν μου τα είχε πει πριν. Πραγματικά αρχίζω να πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να κανεις ασφάλεια σε ταξίδι… είναι απατεώνες
Η ασφάλιση που έκανες δεν έχει έναν πίνακα με τις καλύψεις; Ψάξε τι λέει για καθυστερημένη αναχώρηση, π.χ.:
Delayed Departure : €50 for first full 12 hours delay then €25 for each additional full 12 hour period up
to €600 in total.
Τα έξτρα έξοδα σε αυτό το διάστημα συνήθως καλύπτονται μέχρι ένα ποσό, εφόσον προσκομίσεις τις σχετικές αποδείξεις. Δες κι αυτό που βρήκα για κάποια συμβόλαια της i/a:
"Άρθρο 26 Έξοδα λόγω καθυστέρησης πτήσης
26.1 Ποια έξοδα καλύπτονται; Καλύπτονται τα έκτακτα προσωπικά έξοδα που θα χρειαστεί να κάνει ο Ασφαλισμένος, στην περίπτωση που η προγραμματισμένη αναχώρηση του αεροπλάνου του καθυστερήσει. Τα έξοδα που καλύπτονται είναι τα εξής: • Για γεύματα, αναψυκτικά και ποτά • Για μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο • Για διαμονή σε ξενοδοχείο
Τα έξοδα αυτά θα πρέπει να οφείλονται αποδεδειγμένα και αποκλειστικά στην καθυστέρηση της πτήσης και καλύπτονται με βάση τις αντίστοιχες αποδείξεις. Τα ανώτατα όρια κάλυψης αναφέ- ρονται στο Πιστοποιητικό Ασφάλισης. Δεν καλύπτονται αεροπορικά εισιτήρια για πτήσεις που ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν.
26.2 Κάτω από ποιες προϋποθέσεις ισχύει η κάλυψη; Για να ισχύει η κάλυψη, η καθυστέρηση της πτήσης θα πρέπει να οφείλεται σε: • Τεχνικούς λόγους • Ματαίωση πτήσης • Μη επιβίβαση λόγω πληρότητας της πτήσης (overbooking), με βασική προϋπόθεση ότι η αεροπορική εταιρία είχε προηγουμένως πιστοποιήσει την κράτηση του εισιτηρίου (ok status). • Απώλεια ανταπόκρισης λόγω καθυστέρησης της προηγούμενης πτήσης. • Καθυστέρηση του δημόσιου μεταφορικού μέσου που μετέφερε τον Ασφαλισμένο στο αερο- δρόμιο για πάνω από μία (1) ώρα, με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση.
26.3 Κάτω από ποιες προϋποθέσεις καταβάλλεται αποζημίωση; Η αποζημίωση καταβάλλεται μόνο αν έχει γίνει έγκαιρα η κράτηση θέσης στην πτήση, έχει επι- βεβαιωθεί η αναχώρηση και έχει γίνει έλεγχος των εισιτηρίων και των αποσκευών (check-in), σύμφωνα με τους κανονισμούς των αεροπορικών εταιριών.Αποζημιώνονται μόνο οι καθυστερήσεις που αναφέρονται σε αναγνωρισμένες αερογραμμές και έχουν δημοσιεύσει το χρονοδιάγραμμα αναχωρήσεων και αφίξεων των δρομολογίων τους.Η πιστοποίηση της ώρας πτήσης και του τόπου προορισμού γίνεται μόνο από το επίσημο πρό- γραμμα δρομολογίων της αεροπορικής εταιρίας και του αεροδρομίου, σε συνδυασμό πάντα με το εισιτήριο.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.158
Μηνύματα
882.401
Μέλη
38.877
Νεότερο μέλος
Constansimota

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom