Βραζιλία Μεξικό Ασφάλεια σε Μεξικό και Βραζιλία

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.512
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Εν έτη 2026, τι παίζει με την ασφάλεια στο Μεξικό; έχουν καλυτερέψει τα πράγματα; ποιες πόλεις θεωρείτε τις πιο "επικίνδυνες" και ποιες περιοχές από το Mexico City;
Μια χαρά, στα ταξι μονο να επιλέγεις uber και προσοχή στους πορτοφολαδες. Ιστορικό κέντρο καθημερινες βράδυ ισως ειναι λιγο ερημικα. Κατά τα λοιπά οπου πανε οι τουρίστες εισαι μια χαρα στο Μέξικο Σίτι, ο,τι ισχύει για οποιαδήποτε μεγαλούπολη του κόσμου.
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Ριζε μια ματια εκει..

Google Search

Σα δεν τα θέλεις αυτά κάθεσαι σπίτι σου!
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο απαντήσατε έτσι ενώ εγώ είμαι ευγενικός και τυπικός, θέλω να φαντάζομαι απλά ότι δεν σας πέτυχα στην καλύτερή σας μέρα!
Σπίτι και travel_lover δυο αντιθετοι κόσμοι! Παρακαλάω να με πιάσει το lockdown του χανταϊού εκεί (που βλέπω να έρχεται) και να μείνω εκεί! :D
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Μια χαρά, στα ταξι μονο να επιλέγεις uber και προσοχή στους πορτοφολαδες. Ιστορικό κέντρο καθημερινες βράδυ ισως ειναι λιγο ερημικα. Κατά τα λοιπά οπου πανε οι τουρίστες εισαι μια χαρα στο Μέξικο Σίτι, ο,τι ισχύει για οποιαδήποτε μεγαλούπολη του κόσμου.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Γιώργο. Ξεσκονίζοντας παλιές δημοσιεύσεις του forum , ανακάλυψα πως είσαι ίσως η πιο παλιά καραβάνα του Μεξικού! :D
Έχεις αφήσει το αποτύπωμα σου
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Επίσης Γιώργο και όσοι άλλοι γνωρίζετε, φλερτάρω έντονα με την ιδέα να επισκεφθώ τους κάτωθι αρχαιολογικούς χώρους (οι οποίοι δυστυχώς δεν συνδυάζονται εύκολα με τις πόλεις που έχω διαλέξει να δω).
Πρόκειται για τα Bonampak, El Tajin, Yaxchilan, Tula και Calakmul.
Έχει πάει κανείς σε κάποιο απο αυτά;
Ιδίως το Bonampak είδα οτι έχει και διατηρημένες τοιχογραφίες εσωτερικά, πραγματικά πολύ όμορφο! Τα άλλα μέρη ψάχνοντάς τα, δεν βρήκα καθόλου τοιχογραφίες.
Επίσης, όσον αφορά τον κρατήρα Chicxulub αξίζει μια επίσκεψη σε εκείνο το μέρος;
 
Last edited:

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.512
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Επίσης Γιώργο και όσοι άλλοι γνωρίζετε, φλερτάρω έντονα με την ιδέα να επισκεφθώ τους κάτωθι αρχαιολογικούς χώρους (οι οποίοι δυστυχώς δεν συνδυάζονται εύκολα με τις πόλεις που έχω διαλέξει να δω).
Πρόκειται για τα Bonampak, El Tajin, Yaxchilan, Tula και Calakmul.
Έχει πάει κανείς σε κάποιο απο αυτά;
Ιδίως το Bonampak είδα οτι έχει και διατηρημένες τοιχογραφίες εσωτερικά, πραγματικά πολύ όμορφο! Τα άλλα μέρη ψάχνοντάς τα, δεν βρήκα καθόλου τοιχογραφίες.
Επίσης, όσον αφορά τον κρατήρα Chicxulub αξίζει μια επίσκεψη σε εκείνο το μέρος;
Eχω πάει σε όλα. Το Yaxchilan γίνεται μαζί με το Bonampak (που έχεις δίκιο, οι τοιχογραφίες του είναι απίθανες) κι έχει το έξτρα σημείο ότι ακούς παντού howler monkeys, καμιά φορά κι εκκωφαντικά. Επειδή έχει λίγους σχετικά επισκέπτες κι είναι μέσα στη φύση, τα σπάει.

H Τula είναι Τολτέκοι, με τα αγάλματα να την κάνουν διαφορετική. To El Tajin ειναι μεγάλος χώρος, πιο γνωστός για πυραμίδες και γήπεδα για το παιχνίδι με τη μπάλα. Απ' όσο θυμάμαι δεν έχει τίποτε φοβερές τοιχογραφίες, οι καλύτερες ειναι στο Bonampak, ίσως να θες να δεις όμως και την Cacaxtla.

To Calaκmul ειναι κυρίως πυραμίδες σε πυκνή ζούγκλα, πολύ όμορφο κι αυτό.
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
208
Likes
128
Επόμενο Ταξίδι
Κεντρική & Ν. Αμερική
Eχω πάει σε όλα. Το Yaxchilan γίνεται μαζί με το Bonampak (που έχεις δίκιο, οι τοιχογραφίες του είναι απίθανες) κι έχει το έξτρα σημείο ότι ακούς παντού howler monkeys, καμιά φορά κι εκκωφαντικά. Επειδή έχει λίγους σχετικά επισκέπτες κι είναι μέσα στη φύση, τα σπάει.

H Τula είναι Τολτέκοι, με τα αγάλματα να την κάνουν διαφορετική. To El Tajin ειναι μεγάλος χώρος, πιο γνωστός για πυραμίδες και γήπεδα για το παιχνίδι με τη μπάλα. Απ' όσο θυμάμαι δεν έχει τίποτε φοβερές τοιχογραφίες, οι καλύτερες ειναι στο Bonampak, ίσως να θες να δεις όμως και την Cacaxtla.

To Calaκmul ειναι κυρίως πυραμίδες σε πυκνή ζούγκλα, πολύ όμορφο κι αυτό.
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την άμεση απάντηση. Όσον αφορά τον κρατήρα Chicxulub αξίζει μια επίσκεψη σε εκείνο το μέρος; έχεις πάει;
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.512
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την άμεση απάντηση. Όσον αφορά τον κρατήρα Chicxulub αξίζει μια επίσκεψη σε εκείνο το μέρος; έχεις πάει;
Δεν εχω παει και δεν το είχα ακούσει καν. Ίσως ξερει ο χρήστης @agmi
 

Cyclops

Member
Μηνύματα
58
Likes
204
Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα,
Ψάχνομαι τις τελευταίες μέρες για σόλο τον Οκτώβρη, μέσα στις επιλογές είναι και το Μεξικό, σκέφτομαι να κινηθώ μεταξύ Mexico city, Oaxaca και Chiapas, με εσωτερικη πτήση και νυχτερινά λεωφορεία, θα έχω 9-10 μέρες γεμάτες. Πώς είναι γενικά η ασφάλεια στις περιοχές αυτές και γενικότερα αν θα έχω πρόβλημα που θα είμαι μόνος?
Υπάρχουν προβλήματα με δηλητηριάσεις από φαγητό κτλ? Γενικά κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.153
Likes
62.512
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα,
Ψάχνομαι τις τελευταίες μέρες για σόλο τον Οκτώβρη, μέσα στις επιλογές είναι και το Μεξικό, σκέφτομαι να κινηθώ μεταξύ Mexico city, Oaxaca και Chiapas, με εσωτερικη πτήση και νυχτερινά λεωφορεία, θα έχω 9-10 μέρες γεμάτες. Πώς είναι γενικά η ασφάλεια στις περιοχές αυτές και γενικότερα αν θα έχω πρόβλημα που θα είμαι μόνος?
Υπάρχουν προβλήματα με δηλητηριάσεις από φαγητό κτλ? Γενικά κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
Ωραία διαδρομή. Γενικά μια χαρά, ό,τι μέτρα προσοχής θα έπαιρνες και οπουδήποτε αλλού, εκεί που θα κινηθείς ως τουρίστας δεν υπάρχουν σοβαρά θέματα. Ε, σε ταξί προτίμησε uber. Σε ό,τι αφορά το φαγητό γενικά νορμάλ χώρα, δεν είναι υψηλής επικινδυνότητας τύπου Αίγυπτος. Ό,τι ισχύει παντού.
 
Last edited:

Cyclops

Member
Μηνύματα
58
Likes
204
Ωραία διαδρομή. Γενικά μια χαρά, ό,τι μέτρα προσοχής θα έπαιρνες και οπουδήποτε αλλού, εκεί που θα κινηθείς ως τουρίστας δεν υπάρχουν σοβαρά θέματα. Ε, σε ταξί προτίμησε uber. Σε ό,τι αφορά το φαγητό γενικά νορμάλ χώρα, δεν είναι υψηλής επικινδυνότητας τύπου Αίγυπτος. Ό,τι ισχύει παντού.
Κάποια άλλη συμβουλή ή επισήμανση που μπορεί να θεωρηθεί σημαντική? Ή πώς να μοιράσω τις ημέρες που θα έχω? Βλέπω ότι έχετε αρκετή εμπειρία πάνω στη χώρα!
 
Last edited:

Taksidiwtis

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
170
Likes
565
Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα,
Ψάχνομαι τις τελευταίες μέρες για σόλο τον Οκτώβρη, μέσα στις επιλογές είναι και το Μεξικό, σκέφτομαι να κινηθώ μεταξύ Mexico city, Oaxaca και Chiapas, με εσωτερικη πτήση και νυχτερινά λεωφορεία, θα έχω 9-10 μέρες γεμάτες. Πώς είναι γενικά η ασφάλεια στις περιοχές αυτές και γενικότερα αν θα έχω πρόβλημα που θα είμαι μόνος?
Υπάρχουν προβλήματα με δηλητηριάσεις από φαγητό κτλ? Γενικά κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
Σαν μερες ειναι λιγες για το Μεξικο αλλα αξιζει να παρεις μια γευση απο Λατ Αμερικη αν δεν εχεις ταξιδεψει ξανα.Πιστευω 3 νυχτες Μεξικο Σιτυ 1-2 Οαχακα 2-3 Σαν Κριστομπαλ (Τσιαπας) και απο Οαχακα αν θες να δεις και λιγο Ειρηνικο να ριξεις και μια βουτια με τον νεο δρομο σε 3 ωρες εισαι Πουερτο Εσκοντιδο.Απο θεμα επικινδυνοτητας ακολουθεις γενικους κανονες ασφαλειας ,φαγητο θα φας ωραια .Θα δεις ποιο αυθεντικο Μεξικο αποφευγοντας την πεπατημενη Μεξικο Σιτυ-Κανκουν-Τουλουμ .
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.849
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom