silversurfer
Moderator
- Μηνύματα
- 2.322
- Likes
- 3.451
- Επόμενο Ταξίδι
- Σικελία
- Ονειρεμένο Ταξίδι
- Γύρος Του Κόσμου
Tbilisi - Mtskheta
Περίμενα οτι λόγω Αυγούστου η πρωτεύουσα θα ήταν ψιλοάδεια άλλα αυτο μάλλον ισχύει μόνον στις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Είχαμε κλείσει ξενοδοχείο στην καρδιά της παλιάς πόλης κ βλέποντας τη κίνηση λίγο μετάνιωσα που δεν φρόντισα να έχουμε εξασφαλισμένο parking. Παρόλ’αυτα οταν χωθήκαμε στα στενά διαπιστώσαμε οτι υπήρχαν αρκετά σημεία ελεύθερα στο δρόμο κ βολευτήκαμε. Το ξενοδοχείο ήταν θεωρητικά 4* άλλα εχω μεγάλες αμφιβολίες αν τα αστέρια μετράνε το ίδιο στη Γεωργία κ στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Τα δωμάτια ήταν πολυ μικρά κ φουλ κιτσάτα με εκείνα τα old style wallpapers στους τοίχους, ενω κ ο δρόμος που βρισκόταν ήταν αρκετά creepy. Για το γεγονός αυτό βέβαια δεν φταίνε οι ιδιοκτήτες των σπιτιών (που απ’εξω φαινόταν σαν παρατημένα κ ετοιμόρροπα, κατοικούνταν κανονικά ομως) άλλα το γεγονός οτι είχαν χαρακτηριστεί διατηρητέα κ αυτο εμπόδιζε την ολική ανακαίνισή τους. Μας είπαν οτι πολλές φορές ακόμη κ ενα μπαλκόνι ή η εξωτερική πόρτα του σπιτιού έφτανε για να θεωρηθεί διατηρητέο ενα παλιό σπίτι στο κέντρο.
Το ιστορικό κέντρο είναι fully tourist oriented με άπειρα tour operators, μαγαζάκια για φαγητό κ breakfast κ ανταλλακτήρια. Μιας κ θα ακολουθούσαν αρκετές μέρες στη δυτική γεωργία η οποία είναι λιγότερο card friendly, αλλάξαμε αρκετά χρήματα (βρήκαμε κ ισοτιμία καλύτερη απ’την Revolut).
Πρώτο βράδυ στην Τυφλίδα κινηθήκαμε λιγο προβλεπέ. Εκεί στην παλιά πόλη έχει κανα δυο δρόμους που φέρνουν λίγο απο Λαδάδικα θεσσαλονίκης --- εμπιστευτήκαμε το tripadvisor κ καθίσαμε σε ενα winebar με άπειρες επιλογές κρασιών. Δοκιμάσαμε ενα αρκετά περίεργο, λίγο πιο θολό (σαν το στυλ των μοναστηριακών μπυρων) – ομολογώ οτι δεν μου πολυάρεσε, η Μ. πάλι ενθουσιάστηκε !! Ούτε το φαγητό με ενθουσίασε άλλα το περιβάλλον με την περατζάδα ήταν πολυ ωραίο οποτε ολα καλά
Περπατώντας βρεθήκαμε στην περιβόητη γέφυρα της ειρήνης ή γέφυρα σερβιέτα όπως εύστοχα την αποκαλούν λόγω του σχήματός της. Δεν την είχαμε δει ακόμα με το φως του ηλίου άλλα η εντύπωση που αποκομίσαμε το βράδυ ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Περπατώντας μεσα στη γέφυρα νιώθεις οτι εισέρχεσαι σε 90s disco με όλα αυτα τα φώτα κόκκινα-ασπρα-μπλε πανω δεξια κ αριστερά - καλύτερα ας βάζαν μια ντισκομπάλα. Όλο αυτο σε συνδυασμό με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καζίνο που έχουν στήσει στην μια άκρη της κ το οποίο ειναι φουλ σε ΝΕΟΝ φωτα κάνει το συνδυασμό αυτο ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ άκυρο αν τον αντιπαραβάλλεις με τη συνολική εικόνα της παλιάς πόλης. Ο Ιταλός αρχιτέκτονας μάλλον δεν είχε πατήσει καν το πόδι του στην Τυφλίδα αλλιώς δεν εξηγείται αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ κατα της αισθητικής κ της ατμοσφαιρικής εικόνας της παλιάς πόλης.
(Τόσο συγχυστήκαμε που δεν βγάλαμε ουτε μια φωτο της προκοπής να σας δείξω )
Φτάνοντας στην άλλη πλευρά, αποτελείωσε την άποψη μας για την μοντέρνα αισθητική της Τυφλίδας ο συναυλιακός/εκθεσιακός χώρος ο οποίος αποτελείται απο 2 εκτρωματικούς χοντροκομμένους σωληνοειδείς σχηματισμούς οι οποίοι πραγματικά ...... πραγματικά όμως δεν έχω λόγια , googlαρετε κ φρίξτε ελεύθερα.
Η επομένη ήταν ημέρα εκδρομής – θεωρητικά θα ακολουθούσαμε το πρόγραμμα των προσφερόμενων ημερήσιων διαδρομών : μοναστήρι Jvari, Μtskheta και Gori. Όταν οδηγούσαμε στον Georgian Military Road είχα προσπαθήσει να δικαιολογήσω κάπως την οδηγική συμπεριφορά των γεωργιανών σκεπτόμενος οτι η έλλειψη δρόμων με πολλές λωρίδες κ η ύπαρξη τόσων κ τόσο αργών οχημάτων, ουσιαστικά τους ανάγκαζε να οδηγούν πιο επιθετικά κ να ρισκάρουν προσπεράσεις. Και μετά βρέθηκα στην έξοδο της πόλης με τις 3 κ 4 πολλές φορές λωρίδες να φρικάρω απ’τις τρελές σφήνες κ τους επικίνδυνους ελιγμούς των οδηγών Εκεί σιγουρεύτηκα οτι στα μαθήματα οδήγησης είχαν σίγουρα υπερπηδήσει το κεφάλαιο που εξηγεί την αναγκαιότητα του φλας ενω σίγουρα δεν τους μίλησε κανείς για την προσπέραση απο δεξιά.
Το μοναστήρι του Jvari έχει ειδική σημασία για τους γεωργιανούς. Ο θρύλος λεει οτι μια γυναίκα ελληνικής καταγωγής, η Νίνο, «εφερε» το χριστιανισμό στη χώρα, σήκωσε εναν ξύλινο σταυρό στη θέση του υφιστάμενου παγανιστικού ναού κ χάρη σε αυτον έγιναν πολλά θαύματα, προσέγγισε πολλούς πιστούς κ χτίστηκε μια εκκλησία. Ολα αυτά 5ο με 6ο αιώνα. Η Νίνο αγιοποιήθηκε κ πλέον είναι το πιο σύνηθες όνομα στα κορίτσια της χώρας.
Το εσωτερικό δεν είναι κατι ιδιαίτερο, όλοι έρχονται στο μοναστήρι να θαυμάσουν την υπέροχη θέα της παλιάς πρωτεύουσας (Μtskheta ) κ τη συμβολή των ποταμών Aragvi και Mtkvari. Φύγαμε για την πόλη η οποία βρίσκεται φυσικά σε προνομιακή θέση κ έχει κηρυχθεί απτην UNESCO προστατευόμενη. Εκεί θα επισκεφτούμε τον ναο Svetitskhoveli ο οποίος έχει ένα απ’τα πιο όμορφα εσωτερικά που έχουμε δει σε ορθόδοξη εκκλησία. Γενικά με τους καθολικούς ναούς κ τις υπερβολές τους δεν τα πάμε κ πολυ καλά, μας αρέσουν πιο πολυ η πέτρα κ η εκλεπτυσμένη λιτότητα των ορθόδοξων.
Σκεφτόμουν οτι αν σας πω την ιστορία που πάει πακέτο με το ναό θα γελάσετε (?) άλλα μετα συνηδητοποίησα οτι στην Ελλάδα πιστεύουμε σε χειρότερα κ προσκυνούμε παντόφλες κ κάστανα συνεπώς ο καθείς ας κρίνει για τον εαυτό του. Ο θρύλος λοιπόν λέει οτι όταν ο χριστός σταυρώθηκε, ένας γεωργιανός εβραίος ονόματι Elias άρπαξε τον μανδύα του Ιησού κ τον έφερε στα μέρη του. Στο LP ομως ο μανδύας αναφερόταν ως “robe” κ γω οταν το διάβαζα στην Μ. το μετέφρασα ως «η ρόμπα του χριστού» κ δικαιολογημένα μας πιάσαν τα γέλια αφου το κάναμε εικόνα στο μυαλό μας.
Τέλος παντων ο Elias έφερε το μανδύα στη χώρα του άλλα η αδερφή του τον έπιασε κ πέθανε (!!!) ακαριαία. Θάφτηκε μάλιστα με αυτον γιατί δεν μπορούσαν λέει να ανοίξουν το νεκρό χέρι της κ να απομακρύνουν το μανδύα Με τα πολλά εκεί που θάφτηκε φύτρωσε ένας κέδρος κ αργότερα όταν ήρθε η Νινο απο δω, διέταξε να κόψουν το δέντρο κ να χτίσουν εκκλησία πάνω απο τον τάφο της τύπισας. Απο τις 7 κολώνες που χρησιμοποιήθηκαν η μια είχε θαυματουργές ιδιότητες - μάλιστα αιωρήθηκε στον αέρα κ δεν κατέβαινε στο έδαφος μέχρι η Νινο να προσευχηθεί ολονυχτίς !!
Τελικά η κολώνα κατέβηκε κ άρχισε να εκκρίνει κάποιου είδους υγρό (ελπίζω να μην είχαν κ τότε τεχνικές για τα μούφα δάκρυα στις εικόνες) το οποίο για να το κλείσουμε κάπου εδώ, αποδείχθηκε τρομερό ματζούνι κ θεράπευσε κόσμο κ κοσμάκη. Το ονομα Svetitskhoveli στα γεωργιανά σημαίνει «κολώνα που χαρίζει ζωή» ή κάπως έτσι.
Στη Μtskheta δεν αρκεστήκαμε στην επίσκεψη στο ναό. Ήπιαμε χαλαρά το καφεδάκι μας, κάναμε τις βολτίτσες μας, ρωτήσαμε κ για βαρκάδα στο ποτάμι άλλα η υψηλή τιμή της μας απέτρεψε, φάγαμε εξαιρετικές πατατόπιτες του ενος lari κ αγοράσαμε κανα δυο churchkhela διαφορετικού χρώματος αυτη τη φορά κ επισκεφθήκαμε κ τα μαγαζάκια. Κάπως έτσι η ώρα μας έφυγε --- αυτη ειναι η διαφορά με τη γκρουπαριστή εκδρομή – εκεί ακολουθείς αυστηρό χρονοδιάγραμμα κάνοντας πολλές φορές πασαλείματα άλλα βλεπεις ολα οσα ειναι να δεις.
Όπως καταλάβατε μετα τη μικρή αυτη αναφορά στη διαχείριση χρόνου, αποφασίσαμε να κάψουμε την εκδρομή στο Gori. Βασικά το μουσείο του Στάλιν δε μας εξίταρε κ τόσο συν το γεγονός οτι έπρεπε να οδηγήσουμε συνολικά 2,5 ωρες πήγαινε ελα κ στο γυρισμό να προλάβουμε κ το γραφείο της Europcar ανοιχτό, ματαιώσαμε την επίσκεψη. Στο γυρισμό στην Τυφλίδα πραγματικά αγανάκτησα με τους γεωργιανούς οδηγούς κ σε αυτο πρέπει να συνέβαλλε κ η ώρα αιχμής που τύχαμε.
Άθλος αποδείχθηκε κ η εύρεση της Europcar καθώς οι άνθρωποί της σκέφτηκαν οτι ήταν πολυ λογικό να νοικιάσουν γραφείο στο κέντρο της πόλης σε πολυσύχναστη πλατεία χωρίς δυνατότητα παρκαρίσματος (αλήθεια τον στόλο τους που τον έχουν παρκαρισμένο ) κ μάλιστα να μην έχουν το χαρακτηριστικό πράσινο logo της εταιρείας άλλα κάποια γράμματα σε ενα μπαλκόνι. Αντε βρες άκρη --- πηγαίναμε περα δωθε λόγω της κίνησης κ τους παίρναμε τηλ χωρίς να μπορούμε να συννενοηθούμε.
Ήταν η πρώτη φορά που χάρηκα τόσο όταν παρέδωσα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο
Περίμενα οτι λόγω Αυγούστου η πρωτεύουσα θα ήταν ψιλοάδεια άλλα αυτο μάλλον ισχύει μόνον στις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Είχαμε κλείσει ξενοδοχείο στην καρδιά της παλιάς πόλης κ βλέποντας τη κίνηση λίγο μετάνιωσα που δεν φρόντισα να έχουμε εξασφαλισμένο parking. Παρόλ’αυτα οταν χωθήκαμε στα στενά διαπιστώσαμε οτι υπήρχαν αρκετά σημεία ελεύθερα στο δρόμο κ βολευτήκαμε. Το ξενοδοχείο ήταν θεωρητικά 4* άλλα εχω μεγάλες αμφιβολίες αν τα αστέρια μετράνε το ίδιο στη Γεωργία κ στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Τα δωμάτια ήταν πολυ μικρά κ φουλ κιτσάτα με εκείνα τα old style wallpapers στους τοίχους, ενω κ ο δρόμος που βρισκόταν ήταν αρκετά creepy. Για το γεγονός αυτό βέβαια δεν φταίνε οι ιδιοκτήτες των σπιτιών (που απ’εξω φαινόταν σαν παρατημένα κ ετοιμόρροπα, κατοικούνταν κανονικά ομως) άλλα το γεγονός οτι είχαν χαρακτηριστεί διατηρητέα κ αυτο εμπόδιζε την ολική ανακαίνισή τους. Μας είπαν οτι πολλές φορές ακόμη κ ενα μπαλκόνι ή η εξωτερική πόρτα του σπιτιού έφτανε για να θεωρηθεί διατηρητέο ενα παλιό σπίτι στο κέντρο.
Το ιστορικό κέντρο είναι fully tourist oriented με άπειρα tour operators, μαγαζάκια για φαγητό κ breakfast κ ανταλλακτήρια. Μιας κ θα ακολουθούσαν αρκετές μέρες στη δυτική γεωργία η οποία είναι λιγότερο card friendly, αλλάξαμε αρκετά χρήματα (βρήκαμε κ ισοτιμία καλύτερη απ’την Revolut).
Πρώτο βράδυ στην Τυφλίδα κινηθήκαμε λιγο προβλεπέ. Εκεί στην παλιά πόλη έχει κανα δυο δρόμους που φέρνουν λίγο απο Λαδάδικα θεσσαλονίκης --- εμπιστευτήκαμε το tripadvisor κ καθίσαμε σε ενα winebar με άπειρες επιλογές κρασιών. Δοκιμάσαμε ενα αρκετά περίεργο, λίγο πιο θολό (σαν το στυλ των μοναστηριακών μπυρων) – ομολογώ οτι δεν μου πολυάρεσε, η Μ. πάλι ενθουσιάστηκε !! Ούτε το φαγητό με ενθουσίασε άλλα το περιβάλλον με την περατζάδα ήταν πολυ ωραίο οποτε ολα καλά
Περπατώντας βρεθήκαμε στην περιβόητη γέφυρα της ειρήνης ή γέφυρα σερβιέτα όπως εύστοχα την αποκαλούν λόγω του σχήματός της. Δεν την είχαμε δει ακόμα με το φως του ηλίου άλλα η εντύπωση που αποκομίσαμε το βράδυ ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Περπατώντας μεσα στη γέφυρα νιώθεις οτι εισέρχεσαι σε 90s disco με όλα αυτα τα φώτα κόκκινα-ασπρα-μπλε πανω δεξια κ αριστερά - καλύτερα ας βάζαν μια ντισκομπάλα. Όλο αυτο σε συνδυασμό με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καζίνο που έχουν στήσει στην μια άκρη της κ το οποίο ειναι φουλ σε ΝΕΟΝ φωτα κάνει το συνδυασμό αυτο ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ άκυρο αν τον αντιπαραβάλλεις με τη συνολική εικόνα της παλιάς πόλης. Ο Ιταλός αρχιτέκτονας μάλλον δεν είχε πατήσει καν το πόδι του στην Τυφλίδα αλλιώς δεν εξηγείται αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ κατα της αισθητικής κ της ατμοσφαιρικής εικόνας της παλιάς πόλης.
(Τόσο συγχυστήκαμε που δεν βγάλαμε ουτε μια φωτο της προκοπής να σας δείξω )
Φτάνοντας στην άλλη πλευρά, αποτελείωσε την άποψη μας για την μοντέρνα αισθητική της Τυφλίδας ο συναυλιακός/εκθεσιακός χώρος ο οποίος αποτελείται απο 2 εκτρωματικούς χοντροκομμένους σωληνοειδείς σχηματισμούς οι οποίοι πραγματικά ...... πραγματικά όμως δεν έχω λόγια , googlαρετε κ φρίξτε ελεύθερα.
Η επομένη ήταν ημέρα εκδρομής – θεωρητικά θα ακολουθούσαμε το πρόγραμμα των προσφερόμενων ημερήσιων διαδρομών : μοναστήρι Jvari, Μtskheta και Gori. Όταν οδηγούσαμε στον Georgian Military Road είχα προσπαθήσει να δικαιολογήσω κάπως την οδηγική συμπεριφορά των γεωργιανών σκεπτόμενος οτι η έλλειψη δρόμων με πολλές λωρίδες κ η ύπαρξη τόσων κ τόσο αργών οχημάτων, ουσιαστικά τους ανάγκαζε να οδηγούν πιο επιθετικά κ να ρισκάρουν προσπεράσεις. Και μετά βρέθηκα στην έξοδο της πόλης με τις 3 κ 4 πολλές φορές λωρίδες να φρικάρω απ’τις τρελές σφήνες κ τους επικίνδυνους ελιγμούς των οδηγών Εκεί σιγουρεύτηκα οτι στα μαθήματα οδήγησης είχαν σίγουρα υπερπηδήσει το κεφάλαιο που εξηγεί την αναγκαιότητα του φλας ενω σίγουρα δεν τους μίλησε κανείς για την προσπέραση απο δεξιά.
Το μοναστήρι του Jvari έχει ειδική σημασία για τους γεωργιανούς. Ο θρύλος λεει οτι μια γυναίκα ελληνικής καταγωγής, η Νίνο, «εφερε» το χριστιανισμό στη χώρα, σήκωσε εναν ξύλινο σταυρό στη θέση του υφιστάμενου παγανιστικού ναού κ χάρη σε αυτον έγιναν πολλά θαύματα, προσέγγισε πολλούς πιστούς κ χτίστηκε μια εκκλησία. Ολα αυτά 5ο με 6ο αιώνα. Η Νίνο αγιοποιήθηκε κ πλέον είναι το πιο σύνηθες όνομα στα κορίτσια της χώρας.
Το εσωτερικό δεν είναι κατι ιδιαίτερο, όλοι έρχονται στο μοναστήρι να θαυμάσουν την υπέροχη θέα της παλιάς πρωτεύουσας (Μtskheta ) κ τη συμβολή των ποταμών Aragvi και Mtkvari. Φύγαμε για την πόλη η οποία βρίσκεται φυσικά σε προνομιακή θέση κ έχει κηρυχθεί απτην UNESCO προστατευόμενη. Εκεί θα επισκεφτούμε τον ναο Svetitskhoveli ο οποίος έχει ένα απ’τα πιο όμορφα εσωτερικά που έχουμε δει σε ορθόδοξη εκκλησία. Γενικά με τους καθολικούς ναούς κ τις υπερβολές τους δεν τα πάμε κ πολυ καλά, μας αρέσουν πιο πολυ η πέτρα κ η εκλεπτυσμένη λιτότητα των ορθόδοξων.
Σκεφτόμουν οτι αν σας πω την ιστορία που πάει πακέτο με το ναό θα γελάσετε (?) άλλα μετα συνηδητοποίησα οτι στην Ελλάδα πιστεύουμε σε χειρότερα κ προσκυνούμε παντόφλες κ κάστανα συνεπώς ο καθείς ας κρίνει για τον εαυτό του. Ο θρύλος λοιπόν λέει οτι όταν ο χριστός σταυρώθηκε, ένας γεωργιανός εβραίος ονόματι Elias άρπαξε τον μανδύα του Ιησού κ τον έφερε στα μέρη του. Στο LP ομως ο μανδύας αναφερόταν ως “robe” κ γω οταν το διάβαζα στην Μ. το μετέφρασα ως «η ρόμπα του χριστού» κ δικαιολογημένα μας πιάσαν τα γέλια αφου το κάναμε εικόνα στο μυαλό μας.
Τέλος παντων ο Elias έφερε το μανδύα στη χώρα του άλλα η αδερφή του τον έπιασε κ πέθανε (!!!) ακαριαία. Θάφτηκε μάλιστα με αυτον γιατί δεν μπορούσαν λέει να ανοίξουν το νεκρό χέρι της κ να απομακρύνουν το μανδύα Με τα πολλά εκεί που θάφτηκε φύτρωσε ένας κέδρος κ αργότερα όταν ήρθε η Νινο απο δω, διέταξε να κόψουν το δέντρο κ να χτίσουν εκκλησία πάνω απο τον τάφο της τύπισας. Απο τις 7 κολώνες που χρησιμοποιήθηκαν η μια είχε θαυματουργές ιδιότητες - μάλιστα αιωρήθηκε στον αέρα κ δεν κατέβαινε στο έδαφος μέχρι η Νινο να προσευχηθεί ολονυχτίς !!
Τελικά η κολώνα κατέβηκε κ άρχισε να εκκρίνει κάποιου είδους υγρό (ελπίζω να μην είχαν κ τότε τεχνικές για τα μούφα δάκρυα στις εικόνες) το οποίο για να το κλείσουμε κάπου εδώ, αποδείχθηκε τρομερό ματζούνι κ θεράπευσε κόσμο κ κοσμάκη. Το ονομα Svetitskhoveli στα γεωργιανά σημαίνει «κολώνα που χαρίζει ζωή» ή κάπως έτσι.
Στη Μtskheta δεν αρκεστήκαμε στην επίσκεψη στο ναό. Ήπιαμε χαλαρά το καφεδάκι μας, κάναμε τις βολτίτσες μας, ρωτήσαμε κ για βαρκάδα στο ποτάμι άλλα η υψηλή τιμή της μας απέτρεψε, φάγαμε εξαιρετικές πατατόπιτες του ενος lari κ αγοράσαμε κανα δυο churchkhela διαφορετικού χρώματος αυτη τη φορά κ επισκεφθήκαμε κ τα μαγαζάκια. Κάπως έτσι η ώρα μας έφυγε --- αυτη ειναι η διαφορά με τη γκρουπαριστή εκδρομή – εκεί ακολουθείς αυστηρό χρονοδιάγραμμα κάνοντας πολλές φορές πασαλείματα άλλα βλεπεις ολα οσα ειναι να δεις.
Όπως καταλάβατε μετα τη μικρή αυτη αναφορά στη διαχείριση χρόνου, αποφασίσαμε να κάψουμε την εκδρομή στο Gori. Βασικά το μουσείο του Στάλιν δε μας εξίταρε κ τόσο συν το γεγονός οτι έπρεπε να οδηγήσουμε συνολικά 2,5 ωρες πήγαινε ελα κ στο γυρισμό να προλάβουμε κ το γραφείο της Europcar ανοιχτό, ματαιώσαμε την επίσκεψη. Στο γυρισμό στην Τυφλίδα πραγματικά αγανάκτησα με τους γεωργιανούς οδηγούς κ σε αυτο πρέπει να συνέβαλλε κ η ώρα αιχμής που τύχαμε.
Άθλος αποδείχθηκε κ η εύρεση της Europcar καθώς οι άνθρωποί της σκέφτηκαν οτι ήταν πολυ λογικό να νοικιάσουν γραφείο στο κέντρο της πόλης σε πολυσύχναστη πλατεία χωρίς δυνατότητα παρκαρίσματος (αλήθεια τον στόλο τους που τον έχουν παρκαρισμένο ) κ μάλιστα να μην έχουν το χαρακτηριστικό πράσινο logo της εταιρείας άλλα κάποια γράμματα σε ενα μπαλκόνι. Αντε βρες άκρη --- πηγαίναμε περα δωθε λόγω της κίνησης κ τους παίρναμε τηλ χωρίς να μπορούμε να συννενοηθούμε.
Ήταν η πρώτη φορά που χάρηκα τόσο όταν παρέδωσα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο
Last edited: