Αυστρία Αυστρία - Ταξίδι στη Βιέννη!!

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.508
Likes
4.898
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Καλησπέρα. 7,5 μήνες νωρίτερα είναι πάρα πολύ αργά? Σε 7,5 μήνες πολλά μπορεί να συμβούν αν κλείσω από τώρα σκέφτομαι. Σημαντική πιθανότητα να γίνει κάποια αλλαγή στα αεροπορικά. Και δεν ξέρω τι άλλο. Έχετε εμπειρία στο συγκεκριμένο ταξίδι και την συγκεκριμένη εποχή ότι πρέπει τόσους μήνες πριν να κλείσουμε? Π Χ σε άλλο ταξίδι Παρίσι 3 μήνες πριν μας άλλαξαν την πτήση. Και όχι low cost εταιρεία.
Απλά σου αναφέρω πως έχω κλείσει για Σικελια τον Οκτώβριο από τον Φλεβάρη. Αν θες οικονομικά εισιτήρια το ρισκάρεις. Ξενοδοχείο πάντα με δωρεάν ακύρωση.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.797
Likes
2.720
Καλησπέρα. 7,5 μήνες νωρίτερα είναι πάρα πολύ αργά? Σε 7,5 μήνες πολλά μπορεί να συμβούν αν κλείσω από τώρα σκέφτομαι. Σημαντική πιθανότητα να γίνει κάποια αλλαγή στα αεροπορικά. Και δεν ξέρω τι άλλο. Έχετε εμπειρία στο συγκεκριμένο ταξίδι και την συγκεκριμένη εποχή ότι πρέπει τόσους μήνες πριν να κλείσουμε? Π Χ σε άλλο ταξίδι Παρίσι 3 μήνες πριν μας άλλαξαν την πτήση. Και όχι low cost εταιρεία.
1 χρονο πριν ειναι το ιδανικο να κλεινεις τα εισιτηρια αν θες τιμες στο πατωμα...ΕΙΔΙΚΑ χοτ περιοδους τουτεστιν Χριστουγεννα/Πρωτοχρονια-Πασχα-Αργιες με το που βγαινει το πτητικο προγραμμα της εκαστοτε εταιρειας...τωρα σας ξαναλεω αφηστε το να το κλεισετε κ Οκτωμβρη αλλα μετα μη ρθειτε να γκρινιαξετε οτι δωσατε νεφρο για τα αεροπορικα....επισης μη κλεισετε κ ξενοδοχειο κ θα μεινετε στα παγκακια γιατι θα ειναι ολα φουλ...αλλωστε γιορτες στην Βιεννη με ποσες χριστουγεννιατικες αγορες γιατι να παει ο κοσμος????
Και κατι τελευταιο,αν θελετε να ειστε σιγουρος οτι ολα θα πανε κατ ευχην τοτε να πηγαινετε σε προορισμους μονο με κτελ ή το αμαξι σας...ειτε κλεισετε αεροπορικο τωρα ειτε 1 βδομαδα πριν το ταξιδι αλλαγες μπορει να γινουν κ τοτε!!βλεπετε την πολιτικη αλλαγων στην εκαστοτε εταιρεια,κρινετε και αποφασιζετε με ποια σας συμφερει να κλεισετε
 

paefstra

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
15.744
Likes
52.632
Καλησπέρα. 7,5 μήνες νωρίτερα είναι πάρα πολύ αργά? Σε 7,5 μήνες πολλά μπορεί να συμβούν αν κλείσω από τώρα σκέφτομαι. Σημαντική πιθανότητα να γίνει κάποια αλλαγή στα αεροπορικά. Και δεν ξέρω τι άλλο. Έχετε εμπειρία στο συγκεκριμένο ταξίδι και την συγκεκριμένη εποχή ότι πρέπει τόσους μήνες πριν να κλείσουμε? Π Χ σε άλλο ταξίδι Παρίσι 3 μήνες πριν μας άλλαξαν την πτήση. Και όχι low cost εταιρεία.
Για ταξιδι σε προορισμο που βγαζουν ΟΛΑ τα πρακτορεια τα Χριστουγεννα απο Ελλαδα και εχουν δεσμευσει τις θεσεις στα αεροπλανα και τα ξενοδοχεια ξεπουλιουνται 1 χρονο πριν πως περιμενεις να βρεις φθηνα? Απλα αλλαζεις προορισμο η πας με πρακτορειο που εχει πετυχει καλες τιμες αν θες 2 μηνες πριν.
 

babouridis

Member
Μηνύματα
169
Likes
80
Βλέπω τα εισιτήρια Θεσσαλονίκη - Μπρατισλάβα απευθείας με ryanair είναι κάτω από 500€ ενώ της Austrian πάνω από 700€ για μετά τα Χριστούγεννα. Θα το θεωρούσατε καλή ιδέα να κλείναμε για Μπρατισλάβα και μετά με τρένο για Βιέννη ή να μην μπλέξουμε καλύτερα? Ευχαριστώ
 

Sam-chal

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.508
Likes
4.898
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Βλέπω τα εισιτήρια Θεσσαλονίκη - Μπρατισλάβα απευθείας με ryanair είναι κάτω από 500€ ενώ της Austrian πάνω από 700€ για μετά τα Χριστούγεννα. Θα το θεωρούσατε καλή ιδέα να κλείναμε για Μπρατισλάβα και μετά με τρένο για Βιέννη ή να μην μπλέξουμε καλύτερα? Ευχαριστώ
Μπορείς και με flixbus για πιο φθηνά. 1 ώρα είναι η απόσταση.
 

gkalla

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
2.154
Likes
12.354
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.738
Μέλη
40.158
Νεότερο μέλος
lugasrastte1974

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom