Βιετνάμ Βιετνάμ,πολλές απορίες...

IrisAthens

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
182
Likes
940
Λοιπόν, να ανεβάσω κι εγώ τις σκέψεις για το καλοκαιρινό πρόγραμμα στο Βιετνάμ. Για οικογενειακούς λόγους φροντίζουμε πάντα να μένουμε στις 10 περίπου "καθαρές" μέρες οπότε κάποια μέρη θα μείνουν εκτός.
Πτήση από Αθήνα και
- 3 μέρες Ανόι (με μονοήμερο στο Halong Bay)
- μεταφορά σε Ninh Binh όπου θα περάσουμε την 4η μέρα αλλά δεν θα γίνει διανυκτέρευση εκεί. Θα πάρουμε νυχτερινό λεωφορείο (7- 8 ώρες βλέπω) για Phong Nha.
- Phong Nha και μονοήμερη εξόρμηση σε κάποιο από τα σπήλαια της περιοχής (oxalis)
Στο τέλος της μέρας μάλλον θα πρέπει να φύγουμε με τρένο για Hoi An σε 7 ώρες (θα είναι κρίμα να μείνουμε το βράδυ και να χάσουμε έτσι χρόνο)
- 2 μέρες Hoi An και πέριξ
- 1 μέρα Da Nang και από εκεί μετά πτήση για Ho Chi Minh.
- 3 μέρες Ho Chi Minh (ποταμός Μεκόνγκ και χαλάρωση)
Επιστροφή.

Ερώτηση. Αφού φύγουμε από Ανόι για Ninh Binh, τι μπορούμε να κάνουμε με τα πράγματά μας, προκειμένου να γυρίσουμε άνετα την περιοχή; Το σχέδιο είναι να φύγουμε το βράδυ με το λεωφορείο.
Επίσης διάβασα πολλά ωραία πράγματα για την Hoi An, σκέφτομαι μήπως θα ήταν καλό να αλλάξουμε τις διανυκτερεύσεις από 2 Hoi An - 3 Ho Chi Minh στο αντίθετο (3-2). Ο χρόνος δεν μας παίρνει για παραπάνω...
Τα πράγματα σας μπορείτε να τα αφήσετε στο ξενοδοχείο που θα έχετε μείνει στο Ανόι. Εμείς έτσι κάναμε όταν πήγαμε Σάπα.

Ουπς, νόμιζα θα ξαναγυρίζατε από Ανόι.
 

travellersoul.

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
369
Likes
1.082
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
Λοιπόν, να ανεβάσω κι εγώ τις σκέψεις για το καλοκαιρινό πρόγραμμα στο Βιετνάμ. Για οικογενειακούς λόγους φροντίζουμε πάντα να μένουμε στις 10 περίπου "καθαρές" μέρες οπότε κάποια μέρη θα μείνουν εκτός.
Πτήση από Αθήνα και
- 3 μέρες Ανόι (με μονοήμερο στο Halong Bay)
- μεταφορά σε Ninh Binh όπου θα περάσουμε την 4η μέρα αλλά δεν θα γίνει διανυκτέρευση εκεί. Θα πάρουμε νυχτερινό λεωφορείο (7- 8 ώρες βλέπω) για Phong Nha.
- Phong Nha και μονοήμερη εξόρμηση σε κάποιο από τα σπήλαια της περιοχής (oxalis)
Στο τέλος της μέρας μάλλον θα πρέπει να φύγουμε με τρένο για Hoi An σε 7 ώρες (θα είναι κρίμα να μείνουμε το βράδυ και να χάσουμε έτσι χρόνο)
- 2 μέρες Hoi An και πέριξ
- 1 μέρα Da Nang και από εκεί μετά πτήση για Ho Chi Minh.
- 3 μέρες Ho Chi Minh (ποταμός Μεκόνγκ και χαλάρωση)
Επιστροφή.

Ερώτηση. Αφού φύγουμε από Ανόι για Ninh Binh, τι μπορούμε να κάνουμε με τα πράγματά μας, προκειμένου να γυρίσουμε άνετα την περιοχή; Το σχέδιο είναι να φύγουμε το βράδυ με το λεωφορείο.
Επίσης διάβασα πολλά ωραία πράγματα για την Hoi An, σκέφτομαι μήπως θα ήταν καλό να αλλάξουμε τις διανυκτερεύσεις από 2 Hoi An - 3 Ho Chi Minh στο αντίθετο (3-2). Ο χρόνος δεν μας παίρνει για παραπάνω...
Νομίζω αν θέλετε να πάτε Μεκόνγκ, χωρίς να έχω πάει τότε 3 μέρες είναι οκ για Ho chi Minch αν έχετε δύο γεμάτες στη Χόι Αν αλλά όλα εξαρτώνται από το τι θέλετε να δείτε. Εμείς κάτσαμε Ho chi Minch ουσιαστικά μια μέρα για να δούμε αυτά που μας ενδιέφεραν. Για τα πράγματα τώρα στο ninh binh πώς σκοπεύετε να μετακινηθείτε εκει στην περιοχή; Αν σκοπεύετε να νοικιάσετε κάτι πχ ποδήλατο ή μηχανάκι μπορείτε να τα αφήσετε σε αυτούς.
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Λάβετε υπόψη πως τα (καλά) τουρ με oxalis ξεπουλούν πολύ νωρίς μόλις έχετε πλάνο κλείστε αμέσως.
 

makzax

Member
Μηνύματα
107
Likes
336
Ευχαριστώ για τα σχόλια, στην Ninh Binh δεν το έχω ψάξει ακόμα αναλυτικά αλλά θα χρειαστούμε δηλαδή κάποιο μεταφορικό μέσο εκεί; Τα διάφορα αξιοθέατα δεν είναι κοντά; Το ποδήλατο θα ήταν καλή ιδέα αν βολεύει.
Αυτό που με προβληματίζει πιο πολύ είναι τα 2 συνεχόμενα βράδια με sleeper bus (από Ninh Binh σε Phong Nha και από εκεί μετά σε Hoi An). Ίσως είναι ταλαιπωρία... αλλά τι θα μπορούσα να κάνω εναλλακτικά; Να φύγουμε αργά το απόγευμα και να φτάσουμε νύχτα σε κάποιον πιο κοντινό προορισμό για διανυκτέρευση; Δεν ξέρω αν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Πάντως φαίνονται άνετα τα sleeper. Στο 2ο δρομολόγιο βολεύει και με τρένο για Hoi An...
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Το πρόβλημα δεν θα το έχεις με τα sleeper αυτά κάθε αυτά αλλά με το ότι θα φτάσεις αξημέρωτα και θα ευχόσουν να κράταγε παραπάνω γιατί δε θα έχεις ξεκουραστεί και δε θα ξέρεις τι να κάνεις.
 

travellersoul.

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
369
Likes
1.082
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
Ευχαριστώ για τα σχόλια, στην Ninh Binh δεν το έχω ψάξει ακόμα αναλυτικά αλλά θα χρειαστούμε δηλαδή κάποιο μεταφορικό μέσο εκεί; Τα διάφορα αξιοθέατα δεν είναι κοντά; Το ποδήλατο θα ήταν καλή ιδέα αν βολεύει.
Αυτό που με προβληματίζει πιο πολύ είναι τα 2 συνεχόμενα βράδια με sleeper bus (από Ninh Binh σε Phong Nha και από εκεί μετά σε Hoi An). Ίσως είναι ταλαιπωρία... αλλά τι θα μπορούσα να κάνω εναλλακτικά; Να φύγουμε αργά το απόγευμα και να φτάσουμε νύχτα σε κάποιον πιο κοντινό προορισμό για διανυκτέρευση; Δεν ξέρω αν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Πάντως φαίνονται άνετα τα sleeper. Στο 2ο δρομολόγιο βολεύει και με τρένο για Hoi An...
Στο ninh binh εμείς νοικιασαμε μηχανάκι για να πάμε μέχρι το σημείο που ξεκινάνε οι βόλτες στον ποταμό και για να γυρίσουμε λίγο την περιοχή, να πάμε σε ναούς κλπ. Δεν ανεβήκαμε στο βουνό, είχε υπερβολική ζέστη και υγρασια τη μέρα που πήγαμε. Οπότε από τη σκοπιά αυτή το καλοκαίρι σίγουρα το ποδήλατο θα ήταν αποθαρρυντικό.
Για phong nha είχαμε αν κάνετε εκδρομη με oxalis η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να έχετε κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ γιατί έχει μια άλφα απαίτηση ή τουλάχιστον είχε αυτό που κάναμε εμείς πέρυσι. Δες αν σε εξυπηρετεί πτήση από Ανόι για το αεροδρόμιο Dong hoi. Εμείς είχαμε πετάξει από Ho chi Minch για εκεί και από εκεί μας είχαν πάρει από το oxalis μας πήγαν στο ξενοδοχείο και την επόμενη μέρα μας παρέλαβαν ξανά για να κάνουμε την εκδρομή.
 

eleni16

Member
Μηνύματα
87
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Βιετναμ
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλησπέρα σας! Πλησιάζει σιγά σιγά η αναχώρηση μας για Βιετνάμ 3/6 αν δεν γίνει κάτι και ακυρωθεί η πτήση!!!!
Θέλω να βγάλω τη βίζα και έχω αγχωθει λίγο γιατί δεν έχω ξανά βγάλει ποτέ βίζα στο παρελθόν!
Η αναχώρηση είναι 3/6 από Αθήνα αλλά η άφιξη είναι 4/6. Στην ημερομηνία άφιξης να βάλω 3 ή 4/6.
Επίσης η αναχώρηση είναι 15/6 αλλά δεδομένου ότι έχεις περιθώριο 90 μέρες για βίζα σκεφτόμουν μήπως να βάλω επιστροφή πχ 25/6 σε περίπτωση που γίνει κάτι εκεί και μείνουμε λόγω ακυρώσεων να μην τρέχουμε και για τη βίζα.
Τι γνώμη έχετε ?
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας.
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Καλησπέρα σας! Πλησιάζει σιγά σιγά η αναχώρηση μας για Βιετνάμ 3/6 αν δεν γίνει κάτι και ακυρωθεί η πτήση!!!!
Θέλω να βγάλω τη βίζα και έχω αγχωθει λίγο γιατί δεν έχω ξανά βγάλει ποτέ βίζα στο παρελθόν!
Η αναχώρηση είναι 3/6 από Αθήνα αλλά η άφιξη είναι 4/6. Στην ημερομηνία άφιξης να βάλω 3 ή 4/6.
Επίσης η αναχώρηση είναι 15/6 αλλά δεδομένου ότι έχεις περιθώριο 90 μέρες για βίζα σκεφτόμουν μήπως να βάλω επιστροφή πχ 25/6 σε περίπτωση που γίνει κάτι εκεί και μείνουμε λόγω ακυρώσεων να μην τρέχουμε και για τη βίζα.
Τι γνώμη έχετε ?
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας.
Βάλε από την μέρα που φτάνεις και ως όλες τις 90 ημέρες. Δεν επηρεάζει τίποτα και είναι καλύτερα να έχεις παραπάνω απ'ότι λιγότερο.
 

eleni16

Member
Μηνύματα
87
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Βιετναμ
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλησπέρα σας !!!
6 μέρες έμειναν για την αναχώρηση!!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω. Προτείνετε καλύτερα να κρατάω ευρώ και να τα αλλάξω στο Ανόι και σε κάθε πόλη ή να έχω χρήματα στη revolut και να βγάλω από ΑΤΜ. Έχω διαβάσει ότι από τα ΑΤΜ έχει προμήθεια, αλλά δεν ξέρω τι συμφέρει καλύτερα και με την ισοτιμία!
Έχετε να προτείνετε κάποιο ΑΤΜ που να μην έχει ή να έχει μικρή προμήθεια ?
Ευχαριστώ πολύ !!!
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Καλησπέρα σας !!!
6 μέρες έμειναν για την αναχώρηση!!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω. Προτείνετε καλύτερα να κρατάω ευρώ και να τα αλλάξω στο Ανόι και σε κάθε πόλη ή να έχω χρήματα στη revolut και να βγάλω από ΑΤΜ. Έχω διαβάσει ότι από τα ΑΤΜ έχει προμήθεια, αλλά δεν ξέρω τι συμφέρει καλύτερα και με την ισοτιμία!
Έχετε να προτείνετε κάποιο ΑΤΜ που να μην έχει ή να έχει μικρή προμήθεια ?
Ευχαριστώ πολύ !!!
Να έχεις σίγουρα μετρητά (50ρικα) η ισοτιμία που παίρνεις στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ανάλογη ή καλύτερη της revolut χωρίς να υπολογίζεις έξοδα ΑΤΜ (πολύ καλύτερη αν υπολογίσεις και τα έξοδα).

Προσοχή στα λεφτά που σου δίνουν είναι εύκολο να "μπερδευτούν" και αντί για πχ 500.000 να σου δώσουν 50.000
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
923
Likes
3.001
Επόμενο Ταξίδι
Σρι Λάνκα - Νότια Ινδία
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Καλησπέρα σας !!!
6 μέρες έμειναν για την αναχώρηση!!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω. Προτείνετε καλύτερα να κρατάω ευρώ και να τα αλλάξω στο Ανόι και σε κάθε πόλη ή να έχω χρήματα στη revolut και να βγάλω από ΑΤΜ. Έχω διαβάσει ότι από τα ΑΤΜ έχει προμήθεια, αλλά δεν ξέρω τι συμφέρει καλύτερα και με την ισοτιμία!
Έχετε να προτείνετε κάποιο ΑΤΜ που να μην έχει ή να έχει μικρή προμήθεια ?
Ευχαριστώ πολύ !!!
Γυρίσαμε πριν 15 μέρες. Η ισοτιμία που έβρισκες συνήθως στα ανταλακτηρια ήταν 30.300 ντονγκ στο ευρώ. Σε κάποιο κάναμε με 30.500. Η ισοτιμία της ρεβολουτ ήταν 30.750. Πολλά μαγαζιά σου βάζουν 2ή3 % παραπάνω για πληρωμή με κάρτα.
Καλύτερα να έχετε και μετρητά, αλλά και λεφτά στην ρεβολουτ και να πληρώνετε ανάλογα. Σε πολλά μέρη δεν δέχονταν κάρτα, ακόμα και σε μουσεία, ακόμα και στο Banahill.
Από ΑΤΜ δεν βγάλαμε και δεν ξέρω.
 

poised

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
1.263
Likes
10.221
Γυρίσαμε πριν 15 μέρες. Η ισοτιμία που έβρισκες συνήθως στα ανταλακτηρια ήταν 30.300 ντονγκ στο ευρώ. Σε κάποιο κάναμε με 30.500. Η ισοτιμία της ρεβολουτ ήταν 30.750. Πολλά μαγαζιά σου βάζουν 2ή3 % παραπάνω για πληρωμή με κάρτα.
Καλύτερα να έχετε και μετρητά, αλλά και λεφτά στην ρεβολουτ και να πληρώνετε ανάλογα. Σε πολλά μέρη δεν δέχονταν κάρτα, ακόμα και σε μουσεία, ακόμα και στο Banahill.
Από ΑΤΜ δεν βγάλαμε και δεν ξέρω.
Προσπάθησες να κάνεις μετατροπή νομίσματος από την revolut ή είδες τι τιμή δίνει ο μετατροπέας (converter); Ο μετατροπέας πάντα δίνει "λάθος" τιμή, την μέση μεταξύ αγοράς και πώλησης. Όμως αν πας να πληρώσεις ή να μεταφέρεις η κίνηση γίνεται σε τιμή αγοράς vnđ που είναι χαμηλότερη.

Για παράδειγμα τώρα ο μετατροπέας δίνει 30630 και αν πας να μετατρέψεις πχ για πληρωμή δίνει 30410 (προ άλλων χρεώσεων Σαββατοκύριακου, υπέρβασης ορίων και ATM).

Καλύτερος τρόπος για να μη κυκλοφορεί κάποιος με μετρητά είναι να εγκαταστήσει την εφαρμογή moreta για να πληρώνει με qr code όπως οι Βιετναμέζοι (ντόπιο iris που εκτός της moreta χρειάζεται λογαριασμός σε βιετναμέζικη τράπεζα). Η φόρτιση γίνεται υποχρεωτικά σε δολάρια τα οποία μετατρέπει σε vnđ μόνο του και για να μειωθούν τα έξοδα θέλει τουλάχιστον 100 μεταφορά από λογαριασμό (μπορεί να γίνει από revolut).

Το θέμα είναι ότι η κυβέρνηση είπε ότι θα τραβάει από τις τράπεζες στοιχεία κινήσεων από qr για να υπολογίζει κρυμένους τζίρους, οπότε δε ξέρω αν έχει νόημα μιας που στα καφέ, αγορές και μικρά μαγαζιά προτιμούν πάλι μετρητά για προφανείς (φοροκλεπτικούς) λόγους.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.654
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom