Βιετνάμ Βιετνάμ,πολλές απορίες...

eleni16

Member
Μηνύματα
87
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Βιετναμ
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Γυρίσαμε πριν 15 μέρες. Η ισοτιμία που έβρισκες συνήθως στα ανταλακτηρια ήταν 30.300 ντονγκ στο ευρώ. Σε κάποιο κάναμε με 30.500. Η ισοτιμία της ρεβολουτ ήταν 30.750. Πολλά μαγαζιά σου βάζουν 2ή3 % παραπάνω για πληρωμή με κάρτα.
Καλύτερα να έχετε και μετρητά, αλλά και λεφτά στην ρεβολουτ και να πληρώνετε ανάλογα. Σε πολλά μέρη δεν δέχονταν κάρτα, ακόμα και σε μουσεία, ακόμα και στο Banahill.
Από ΑΤΜ δεν βγάλαμε και δεν ξέρω.
Τέλεια !!! Ευχαριστώ πολύ ! Έχεις να προτείνεις κάποιο στο Ανόι ;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.648
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom