Τέλεια !!! Ευχαριστώ πολύ ! Έχεις να προτείνεις κάποιο στο Ανόι ;Γυρίσαμε πριν 15 μέρες. Η ισοτιμία που έβρισκες συνήθως στα ανταλακτηρια ήταν 30.300 ντονγκ στο ευρώ. Σε κάποιο κάναμε με 30.500. Η ισοτιμία της ρεβολουτ ήταν 30.750. Πολλά μαγαζιά σου βάζουν 2ή3 % παραπάνω για πληρωμή με κάρτα.
Καλύτερα να έχετε και μετρητά, αλλά και λεφτά στην ρεβολουτ και να πληρώνετε ανάλογα. Σε πολλά μέρη δεν δέχονταν κάρτα, ακόμα και σε μουσεία, ακόμα και στο Banahill.
Από ΑΤΜ δεν βγάλαμε και δεν ξέρω.
