Κίνα Βοήθεια για Κίνα!

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
Είναι μύθος αυτό για τα μετρητά παιδιά . Πολλοί τα δέχονται μια χαρά , το ίδιο και ακόμα περισσότερο στην Ταιβαν που ζητούσανε μόνο μετρητά . Επίσης Γιώργο μπορείς να πληρώνεις με φυσική κάρτα αλλά όχι παντού. Κάνε μια ακόμα προσπάθεια για we chat όμως γιατί είναι χρήσιμο.
Κάνεις δεν είπε ότι είναι μύθος. Άπλα είναι ίσως από τις ελάχιστες χώρες που τα μετρητά είναι άχρηστα.
Ποιος ο λόγος να μπλέξεις με συνάλλαγμα.
Όσοι έχουν ένα smart phone μπορούν να δεχτούν και να κάνουν πληρωμές.
Από τον πλανόδιο μέχρι τα κατάστημα. Οι κάρτες φυσικά και γίνονται δέκτες σχεδόν παντού.
Alipay και wechat κάνουν το ίδιο πράγμα. Δε υπάρχει καμιά διάφορα.
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.148
Likes
62.422
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Alipay δε με αφηνει καν να κάνω λογαριασμό δεν περνάει το "security test".

Πάντα προτιμώ το συνάλλαγμα, πλαστικό χρήμα δε χρησιμοποιώ εκτός κι αν είναι απαραίτητο (πχ αγορά εισιτηρίων αν και πια κι αυτά βαζω πρακτορείο να μου τα βγάζει και τους τα δίνω μετρητά), στα περισσότερα ταξίδια δε χρησιμοποιώ κάρτα καθόλου, δεν τις προτιμώ, 7 εβδομάδες τώρα δεν έχει χρειαστεί.
 

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
Στα ταξίδια προέχει η οικονομική ασφάλεια. Όσο λιγότερα μετρητά κουβαλάς μαζί σου, τόσο καλύτερα.
Η κίνα είναι μια από αυτές τις χώρες που σου δίνει αυτή την επιλογή. Μηδέν μετρητά.
Ο καθένας (και κλείνω εδώ) φυσικά κάνει ότι θέλει.
Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να έχει μόνο μετρητά για ένα τόσης μεγάλης διάρκειας ταξίδι...
Που να τα κρύψεις στις κάλτσες;
 

fenia42

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.199
Likes
18.964
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Κάνεις δεν είπε ότι είναι μύθος. Άπλα είναι ίσως από τις ελάχιστες χώρες που τα μετρητά είναι άχρηστα.
Ποιος ο λόγος να μπλέξεις με συνάλλαγμα.
Όσοι έχουν ένα smart phone μπορούν να δεχτούν και να κάνουν πληρωμές.
Από τον πλανόδιο μέχρι τα κατάστημα. Οι κάρτες φυσικά και γίνονται δέκτες σχεδόν παντού.
Alipay και wechat κάνουν το ίδιο πράγμα. Δε υπάρχει καμιά διάφορα.
Εσύ μπορεί να μη το είπες αλλά κάποιοι το έχουν γράψει εδώ μέσα και όταν πήγα εγώ διαπίστωσα ότι πιο χρήσιμα είναι τα μετρητά παρά το we chat που δεν έπιανε παντού.
 

adiaforos

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.462
Likes
2.391
Να προσθέσω για το Wechat ότι και εμένα μου ζήτησε σύσταση όταν καθυστέρησα τη διαδικασία αναγνώρισης ή ήμουν πίσω από VPN - δεν θυμάμαι. Το ξεπέρασα με πλήρη καθαρισμό μνήμης και δεδομένων, επανεκκίνηση στο ρούτερ για νέα IP και κάνοντας λογαριασμό με δεύτερο νούμερο με προσεκτικά βήματα. Μετά από 10-15 ημέρες με άφησε να αντικαταστήσω το βοηθητικό νούμερο με το κανονικό (αν και τελικά ήταν αχρείαστο, έμεινε εκτός δικτύου σε όλο το ταξίδι για αποφυγή χρέωσης περιαγωγής, δεδομένα είχα από διεθνή e-sim).
@Yorgos δεν ξέρω πού ταξιδεύεις στην Κίνα και αν έχεις πάντα διαθέσιμο κάποιο γραφείο να κλείνει για σένα, αλλά με μετρητά δεν μπορείς να κλείσεις εισιτήρια σε πολλά αξιοθέατα και όπου απαιτείται άδεια, αλλά και στις μετακινήσεις πρέπει να υπάρχει θέμα (π.χ. τρένα) γιατί δεν εκδίδεται εισιτήριο αλλά συνδέεται η κράτηση με το διαβατήριο. Άσε που συνάλλαγμα, νομίζω, μπορείς να κάνεις μόνο στη Bank Of China. Εγώ κουβάλησα και μετρητά λόγω ανασφάλειας και μου δημιούργησαν πιο πολύ άγχος να τα έχω πάνω μου και τελικά δεν ξόδεψα λεπτό. Είναι το μόνο μέρος που την επόμενη φορά θα πάω μόνο με το πορτοφολάκι των πιστωτικών καρτών και κινητό.
Υπόψη ότι στις εσωτερικές πτήσεις επιτρέπονται μόνο powerbank με σήμανση CCC (καλύτερα να αγοράσει κάποιος εκεί), αυτά που έχουν σήμανση άλλων αγορών (CE για τη Ευρώπη) κατάσχονται από πέρυσι τον Νοέμβριο «για λόγους ασφαλείας» (ή λόγω του πορτοκαλί πανύβλακα, οι γνώμες διίστανται).
Πάντως, το γράφω για να μείνει, επειδή και ο τελευταίος έμπορος στο δρόμο έχει alipay, θα έλεγα ότι και οι δύο εφαρμογές είναι απαραίτητες και "hassle-free" για ταξίδι στην Κίνα.
 
Last edited:

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.148
Likes
62.422
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Να προσθέσω για το Wechat ότι και εμένα μου ζήτησε σύσταση όταν καθυστέρησα τη διαδικασία αναγνώρισης ή ήμουν πίσω από VPN - δεν θυμάμαι. Το ξεπέρασα με πλήρη καθαρισμό μνήμης και δεδομένων, επανεκκίνηση στο ρούτερ για νέα IP και κάνοντας λογαριασμό με δεύτερο νούμερο με προσεκτικά βήματα. Μετά από 10-15 ημέρες με άφησε να αντικαταστήσω το βοηθητικό νούμερο με το κανονικό (αν και τελικά ήταν αχρείαστο, έμεινε εκτός δικτύου σε όλο το ταξίδι για αποφυγή χρέωσης περιαγωγής, δεδομένα είχα από διεθνή e-sim).
@Yorgos δεν ξέρω πού ταξιδεύεις στην Κίνα και αν έχεις πάντα διαθέσιμο κάποιο γραφείο να κλείνει για σένα, αλλά με μετρητά δεν μπορείς να κλείσεις εισιτήρια σε πολλά αξιοθέατα και όπου απαιτείται άδεια, αλλά και στις μετακινήσεις πρέπει να υπάρχει θέμα (π.χ. τρένα) γιατί δεν εκδίδεται εισιτήριο αλλά συνδέεται η κράτηση με το διαβατήριο. Άσε που συνάλλαγμα, νομίζω, μπορείς να κάνεις μόνο στη Bank Of China. Εγώ κουβάλησα και μετρητά λόγω ανασφάλειας και μου δημιούργησαν πιο πολύ άγχος να τα έχω πάνω μου και τελικά δεν ξόδεψα λεπτό. Είναι το μόνο μέρος που την επόμενη φορά θα πάω μόνο με το πορτοφολάκι των πιστωτικών καρτών και κινητό.
Υπόψη ότι στις εσωτερικές πτήσεις επιτρέπονται μόνο powerbank με σήμανση CCC για (καλύτερα να αγοράσει κάποιος εκεί), αυτά που έχουν σήμανση άλλων αγορών (CE για τη Ευρώπη) κατάσχονται από πέρυσι τον Νοέμβριο «για λόγους ασφαλείας» (ή λόγω του πορτοκαλί πανύβλακα, οι γνώμες διίστανται).
Πάντως, το γράφω για να μείνει, επειδή και ο τελευταίος έμπορος στο δρόμο έχει alipay, θα έλεγα ότι και οι δύο εφαρμογές είναι απαραίτητες και "hassle-free" για ταξίδι στην Κίνα.
Hassle-free ειναι αν μπορείς να τις κατεβάσεις, αν όχι ειναι σκέτο hassle. Θα δω αν μπορώ να τις κατεβάσω εντός Κίνας. Ναι για τα power banks το διάβασα, ξέρω ότι θα μου τα πάρουν στα σύνορα, αλλά δεν μπορούσα να ταξιδεύω (και πριν από αυτό να δουλέυω) χωρίς αυτά για μηνες, θα τα αποχωριστώ, τι να κάνουμε, θα πάρω κάποιο ντόπιο.

Άγχος να κουβαλάω μετρητά δεν έχω, έχω πάντα τσέπες με φερμουάρ, όσο άγχος έχω για το διαβατήριο που το κουβαλάω σχεδόν κάθε μέρα της ζωής μου και την πιστωτική έχω και για τα μετρητά, πακέτο πάνε, όπου μπορώ να ξοδεύω μετρητά τα προτιμώ, πάνω από 150γρ δεν πρέπει να είναι, και στην εργασία μου κυκλοφορώ με μερικές χιλιάδες ευρώ πάνω μου καθημερινά, το έχω συνηθίσει και ούτε μια φορά δεν έχω δει καλύτερη ισοτιμία (ούτε καν της revolut) από αυτή των μετρητών. Το θέμα ειναι στη "νέα" Κίνα (που ξέρω ότι θα φρικάρω σε σχέση με αυτά που θυμάμαι) όπου δεν τα δέχονται τουλάχιστον να παίρνουν πιστωτική σε φυσική μορφή, αν δεν καταφέρω να κατεβάσω καμία εφαρμογή, αν και μάλλον με τη χωρα που βρίσκομαι έχει να κάνει, φαντάζομαι στην Κίνα θα γίνεται και τσάμπα βασανίζομαι.

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια πάντως.
 

exploring

Member
Μηνύματα
153
Likes
1.519
Εσύ μπορεί να μη το είπες αλλά κάποιοι το έχουν γράψει εδώ μέσα και όταν πήγα εγώ διαπίστωσα ότι πιο χρήσιμα είναι τα μετρητά παρά το we chat που δεν έπιανε παντού.
Όπως θα διαπιστώσατε κι εσείς το σύστημα πληρωμών τους βασίζετε σε QR κωδικούς και σκανάρισμα αυτών, άρα απαιτείτε χρήση δεδομένων για τη διαχείριση της συναλλαγής και την έγκριση της. Αυτό είναι μείον φυσικά, άλλα η κάλυψη δικτύου είναι άψογη σχεδόν παντού. Εναλλακτικά χρησιμοποιούμε φυσική κάρτα η ηλεκτρονικό πορτοφόλι όπως Apple pay οπού ο χρήστης δεν χρειάζεται να κάνει χρήση δεδομένων.

Επίσης μέσω των δυο αυτών εφαρμογών μπορεί κάποιος να καλέσει ταξί να αγοράσει υπηρεσίες, εισιτήρια, να κάνει σχεδόν τα πάντα.
Anyway, Καλά και ασφαλή ταξίδια πρωτίστως.
ase3.png
 
Last edited:

thalia tsif

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
724
Likes
3.162
Alipay χρησιμοποίησα εγω και στα 2 ταξίδια μου στην Κίνα ..δεν εκανα ούτε 1 ευτω μετρητά..κάποια εισιτήρια επρεπε να τα βγάλεις με we chat kai τα μετέφερα τα χρήματα με alipay στον υπάλληλο και αυτός έκλεινε το εισιτήριο και μου το εδινε
 

mikrh tsopana

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.949
Likes
9.371
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Κι εγώ ουτε ενα ευρώ συναλλαγμα αλλα πιστευω οτι σε περιπτωσεις που δε δεχονται μετρητα μπορεις να ζητας απο κοσμο να τα πληρωνει και να του τα δινεις επιτοπου. Πιο πολύ θα με αγχωνε το "πώς να το ζητήσω"
Υγ. Αν καποιος σου στειλει invite link θα θελει και παλι συσταση αραγε;
 

Yorgos

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
11.148
Likes
62.422
Επόμενο Ταξίδι
Πακιστάν-Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Roraima-Socotra
Μιας που τελειώνει σε λιγες μερες το ταξίδι ας πω κι εγω δυο πράγματα που ενδεχομένως να βοηθήσουν καποιον:
1. Το μεγαλο power bank (30.000 mah) μου το πήραν στην πρώτη εσωτερική πτήση. Αντίθετα, το μικρό (10.000mah) παρότι σε όλους τους ελέγχους ζήτησαν να το κοιτάξουν και δεν ειναι ccc, το άφησαν. Βρίσκεις πολυ φτηνά ντόπια power banks των 20.000 με κατω απο 10€.

2. Όντως το trip.com για Κίνα σπέρνει. Αν κανεις όλες τις κρατήσεις μάλιστα από εκει (τραίνα, ξενοδοχεία, εισιτηρια για κάποιους χωρους) τα εχεις και μαζεμένα, αν και τραίνα προτιμουσα να τα αγοράζω επιτόπου μετρητοίς (γλίτωνα την προμήθεια και προτιμώ τα μετρητα), ξενοδοχεια ομοιως. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ειναι πως για όσους ταξιδεύουν με σφιχτό μπάτζετ οι καταχωρησεις που εχει στα ξενοδοχεία ειναι πολλαπλασιες των agoda, booking κλπ με πολυ πολυ οικονομικοτερες επιλογές, σχεδόν παντού βρίσκεις αξιοπρεπεστατα ξενοδοχεία με κατω απο 15€, όταν πχ εχθές booking και agoda ως φθηνότερες επιλογές μου έβγαζαν 35€. Έμεινα σε ibis με 12€ με πρωινό και όλα τα amenities (τα οποια με εχουν ξαφνιάζει, τα διαθέτουν ακόμη και τα πιο απλά καταλυματα).

3. Δεν κατάφερα ποτε να κατεβάσω το wechat (στην τελευταία απόπειρα μου ζήτησε απο φωτογραφία διαβατηρίου μέχρι τραπεζικό λογαριασμό και μετα με ειδοποίησε πως η ταυτ8ποιηση θα πάρει... 2 εβδομαδες😅) και δε χρησιμοποίησα πουθενά alipay. Τα πάντα όλα μετρητά, απο didi taxi μέχρι φαγητα και καταλύματα, μια χαρα τα μετρητά στην Κινα και η ισοτιμία πάντα καλυτερη της revolut

4. Δεν είχα πρόβλημα στη χρήση googlemaps, αν και σε κάποια μέρη χρειάστηκε vpn. Το amap για κάποια πράγματα βολεύει πολύ, για άλλα ειναι fail (πχ συστηματικά αποτυγχάνει να βρει διαδρομές με κοντινότερο σταθμούς μετρο και με στέλνει μέσω κωλοπετινιτσας). Για περπατημα σκιζει.

5. Με ξένη sim όλα ρολόι με το whatsapp στο νότο, στο βορά ναι μεν δεν υπηρχε θεμα σε γραπτά μηνύματα, ήθελε όμως vpn για ηχητικά και φωτογραφίες (οχι πάντα... δεν ξερω απο τι εξαρτάται)

6. Η χωρα εχει αλλαξει ΠΑΝΤΕΛΩΣ σε σχεση με ό,τι ήξερα πριν 20 χρόνια. Αναμενόμενο στα των υποδομων/βιοτικού επιπέδου αλλα το αναπάντεχο για μενα ειναι η αλλαγή στην κοινωνική συμπεριφορά των Κινέζων, δεν τους αναγνωρίζω. Παραμένει ωστοσο σταθερή η αδυναμία εκφρασης/κατανόησης στα Αγγλικά, ακομη και σε μεγάλα ξενοδοχεία . Κατανοητή συζήτηση δεν εχω καταφέρει να κανω χωρίς χρήστη εφαρμογής μετάφρασης (μια χαρα λειτουργεί το google translate χωρις κανενα vpn)

7. Μεγαλοι αριθμοί εσωτερικού τουρισμού, ακόμη.και σε επαρχιες/τοποθεσίες που δεν εχετε ξανακούσει (ειχα ηδη περασει 4 μηνες στο παρελθον στην Κινα οποτε δεν κινηθηκα καθολου Πεκινο, Ξιαν, Σαγκαη, Πινγκγιαο, Γκουιλιν κλπ). Αναμενόμενο. Μη Αναμενόμενο οτι στις (ΟΚ, καθόλου δημοφιλείς στο διεθνη τουρισμο) επαρχίες που κινουμαι εδω και 2 εβδομάδες εχω δει ακριβώς 6 δυτικούς, συμπεριλαμβάνοντας αεροδρόμια, τραίνα, αξιοθέατα στη λίστα της UNESCO κλπ

8. Τρομερή κάλυψη δικτύου στο ίντερνετ, ακόμη και σε τρεκ, χωριά μειονοτήτων, έρημο, τραίνα, υπόγειο σιδηροδρομο.
 

mikrh tsopana

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.949
Likes
9.371
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
3. Δεν κατάφερα ποτε να κατεβάσω το wechat (στην τελευταία απόπειρα μου ζήτησε απο φωτογραφία διαβατηρίου μέχρι τραπεζικό λογαριασμό και μετα με ειδοποίησε πως η ταυτ8ποιηση θα πάρει... 2 εβδομαδες😅)
Εμενα με εβαλε να βγαλω φωτο μέσω εφαρμογής και μου βγαλε και λάηβ οδηγία "να ανοίξω το στομα".
Ένιωσα παράξενα, δε θα το κρύψω
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.659
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom