Κάνεις δεν είπε ότι είναι μύθος. Άπλα είναι ίσως από τις ελάχιστες χώρες που τα μετρητά είναι άχρηστα.Είναι μύθος αυτό για τα μετρητά παιδιά . Πολλοί τα δέχονται μια χαρά , το ίδιο και ακόμα περισσότερο στην Ταιβαν που ζητούσανε μόνο μετρητά . Επίσης Γιώργο μπορείς να πληρώνεις με φυσική κάρτα αλλά όχι παντού. Κάνε μια ακόμα προσπάθεια για we chat όμως γιατί είναι χρήσιμο.
Ποιος ο λόγος να μπλέξεις με συνάλλαγμα.
Όσοι έχουν ένα smart phone μπορούν να δεχτούν και να κάνουν πληρωμές.
Από τον πλανόδιο μέχρι τα κατάστημα. Οι κάρτες φυσικά και γίνονται δέκτες σχεδόν παντού.
Alipay και wechat κάνουν το ίδιο πράγμα. Δε υπάρχει καμιά διάφορα.
