george.kloutsi
Member
- Μηνύματα
- 74
- Likes
- 59
- Επόμενο Ταξίδι
- Σκωτία!
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αλασκα
Μετά από τόσες ιστορίες που έχω διαβάσει, θα προσπαθήσω να γράψω και εγώ τη δική μου.
Πασχα 2024 αφού συνέπεσαν οι άδειες είπαμε με τη κοπέλα μου να επισκεφτούμε τη ρουμανία και μερικούς συγγενείς καθώς η μάμά της είναι απο τη Ρουμανία. έτσι να είχαμε της ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα και τους ντόπιους .
Εισιτήρια 500 ε σύνολο με επιπλεον βαλίτσα καθως τα βγάλαμε 10 μερες πριν , πτήση από Αθήνα .Aegean στο πήγαινε, Τarom επιστροφή.
Πρωινή πτήση απο Ελευθεριος , οπότε κατα τις 8,30 προσγειωθήκαμε στο Henry Coanda , αφού θαυμάσαμε τη πρασινη πρωτευουσα από ψηλά, μικρό αεροδρόμιο, πήραμε γρήγορα τις βαλίτσες και μπήκαμε απέναντι στο προαστιακο αφου βγάλαμε εισιτήριο με 6 lei το ατομο. Σύγχρονο τρένο και καθαρο σε 20 λεπτά είμασταν στο σταθμό gara de nord όπου πήραμε το μετρό. κατεθυνθήκαμε στο yesterday hotel οπου μείναμε ενα βράδυ προς 65 ε τη βραδυα , οκ βασικο ξενοδεοχείο με μέτριο πρωινο, αφήσαμε τα πραγματα και βγηκαμε να γνωρισουμε το Βουκουρεστι.
ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ.
Το μετρο σύγχρονο, λειτουργικο αλλα για καποιο λόγο έλειπαν οι ψευδοροφες , αν κοιτούσες πάνω φαινοταν γκρεμισμενο, αλλα γενικα καθαρο και άνετο. με 12 lei βγάλαμε ημερήσιο εισιτήριο από το γκισέ. εντυπωσιαστήκαμε απο τη καθαριοτητα του Βουκουρεστίου, τα μεγάλα πεζοδρόμια, τους ποδηλατοδρομους, τα κτίρια ήταν αναμεικτα, απο τη μία αναγενησσιακα κτίρια του 18 αιωνα απο την άλλη σοσιαλιστικά απροσωπα τετραγωνα βαριά κτίρια, οπως και να έχει φροντισμένο κεντρο πλακοστρωτα ,παρκα . Περπατήσαμε μέχρι το πάλάτι του λαού όπου εντυπωσιαζει το μέγεθος. περπατήσαμε όλο το μήκος της οδού bulevard μεχρι τα συντριβάνια , γνωστά και ώς μάτι του Βουκουρεστίου , έπειτα πήγαμε στο γνωστό Εxculibur για φαγητό , Ιπποτική ατμόσφαιρα, στολές και σπαθιά παντού , το προσωπικό με στολές μεσαιωνικές , αλλα το φαγητό μετριοτάτο. οπως και να έχει απολαυσαμε της ατμόσφαιρα και επιστροφή στο ξενοδοχειο καθως η κούραση έδειξε τα δόντια της
Την επόμενη αφού φαγαμε το πρωινο πήγαμε στο πάρκο herastrau, αψίδα θριάμβου παρκο τινερετουλουι ρουμανικο αθηναιο ακόμα μια φορά στο σπίτι του λαού κτλ , γενικα περπατιεται ευκολα το Βουκουρέστι και με λίγο μετρό τα βλέπεις όλα. η περιήγηση έληξε με καταπληκτικο φαγητό στο le bab , δίπλα στο τουριστικο caru cu bere και την εκκλησία της σταυροπροσκηνίσεως. επειτα μας πήρε μια καλή φίλη οδικώς μέχρι το Πιτέστι όπου θα μέναμε 4 μέρες.
ΠΙΤΕΣΤΙ
Το Πιτέστι είναι μια επαρχιακή πόλη 300 Κ κατοίκων με βιομηχανικη παραγωγή εκεί κοντα είναι και το mioveni όπου έχει έδρα η γνωστή Dacia .
διαθετει ένα κεντρικο πεζόδρομο όπου έχει τα παντα, 2 ωραίες εκκλησίες,ενα συντριβάνι που παίζει μουσική, δημόσια κτίρια κτλ , πιο έξω έχει και ένα μεγάλο mall που εγκαινιάστηκε 1 βδομάδα πριν φτάσουμε. επισης έχει ένα τεράστιο φροντισμένο πάρκο που στα χρώματα της άνοιξης ήταν τέλειο.
Στο πιτέστι γνωρίσαμε και τα κτίρια τύπου μπλόκ που φτιάχτηκαν επι σοσιαλισμου, ενώ φαίνονται ασχημα και τετράγωνα απο μακρυά , έχουν όλα πάρκινγμ και χώρο πρασίνου , ενώ απουσιάζουν τα μπαλκόνια . με το τέλος του σοσιαλισμου αγοράστηκαν πολή φτηνα από τους κατοίκους καθώς ανήκαν στο κράτος, έτσι βρέθηκαν πολλοι με σπίτια δικά τους
Καστρα Πέλες και Μπραν
Η θεία της κοπέλας μου μας ξενάγησε στην τρανσυλβανία, απο το πιτέστι πήγαμε Σινάια όπου είδαμε το κάστρο peles , φαντάστικό και πολυτελεστατο με μαρμαρινα τζάκια , μουράνο καθρέπτες μασιξ έπιπλα κτλ και πανεμορφη αρχιτεκτόνική , όπως και η γύρω περιοχή καταπράσινη
Μετά στο κάστρο φάγαμε στο sarbului , ένα σερβικο εστιατοριο στη Sinaia περάσαμε απο Μπρασοβ και ειδάμε το κάστρο Μπραν εξωτερικά, έπειττα καφέ και γλυκό papanasi στο challet fundata , όπου βρισκεται σε ένα αθλητικό κεντρο οπού έχει alpin coaster , χιονοδρομικο αθλητικες εγκαταστάσεις και αλλα διάφορα, απο εκει έχει καταπληκτική θέα τις ΄γυρω κορυφές των καρπαθίων. Με μία γεμάτη μέρα γυρίσαμε στο Πιτέστι
TRANSFAGARASAN
Η επόμενη μέρα με βρήκε στο τιμόνι ενός peugeot φίλου ρουμάνου κάτοικου αυστρίας να οδηγω προς το διάσημο tranfagarasan , ένα όρεινό δρόμο που περνάει απο τα καρπάθια σε υ΄ψόμετρο 2200 και καταλήγει στη πόλη Σιμπίου. Λόγω εποχής ήταν κλειστός οπότε κάναμε ένα μέρος του,περάσαμε το curtea de arges , το οποίο είναι ένα μοναστήρι και έχει τάφους βασιλιάδων της Ρουμανίας, μετά μπήκαμε σε ενα φανταστικο τοπίο μέχρι το φράγμα vidraru, μέσα σε οφυές καταπράσινες, μετά το φράγμα είδαμε πολλές αρκούδες να περιμένουν στην άκρη του δρόμου να τους δώσουν τρόφή οι τουρίστες, φανταστικά ζώα αλλα από μακρυα καθώς μερικές είχαν και τα μωρά τους μαζί, Πηγαμε ακόμα λίγα χιλιομετρα και επιστρέψαμε καθώς ήταν κλειστός ο δρόμος.
Τελευταία μέρα κανάμε βόλτες στο πιτεστι ,στο πανέμορφο πάρκο, την πόλη , είδαμε και το mall ,
και την επομενη οδικώς φτάσαμε αεροδρόμιο όπου πετάξαμε για αθήνα.
Γενικα αξίζει πολύ το ταξίδι στη ρουμανία, δυστυχώς έπρεπε να μείνουμε άλλο ενα βράδυ στη πολη να δουμε και το βουκουρέστι τη νύχτα αλλα και οι επαρχία έχει τρομερό ενδιαφέρον.
Πασχα 2024 αφού συνέπεσαν οι άδειες είπαμε με τη κοπέλα μου να επισκεφτούμε τη ρουμανία και μερικούς συγγενείς καθώς η μάμά της είναι απο τη Ρουμανία. έτσι να είχαμε της ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα και τους ντόπιους .
Εισιτήρια 500 ε σύνολο με επιπλεον βαλίτσα καθως τα βγάλαμε 10 μερες πριν , πτήση από Αθήνα .Aegean στο πήγαινε, Τarom επιστροφή.
Πρωινή πτήση απο Ελευθεριος , οπότε κατα τις 8,30 προσγειωθήκαμε στο Henry Coanda , αφού θαυμάσαμε τη πρασινη πρωτευουσα από ψηλά, μικρό αεροδρόμιο, πήραμε γρήγορα τις βαλίτσες και μπήκαμε απέναντι στο προαστιακο αφου βγάλαμε εισιτήριο με 6 lei το ατομο. Σύγχρονο τρένο και καθαρο σε 20 λεπτά είμασταν στο σταθμό gara de nord όπου πήραμε το μετρό. κατεθυνθήκαμε στο yesterday hotel οπου μείναμε ενα βράδυ προς 65 ε τη βραδυα , οκ βασικο ξενοδεοχείο με μέτριο πρωινο, αφήσαμε τα πραγματα και βγηκαμε να γνωρισουμε το Βουκουρεστι.
ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ.
Το μετρο σύγχρονο, λειτουργικο αλλα για καποιο λόγο έλειπαν οι ψευδοροφες , αν κοιτούσες πάνω φαινοταν γκρεμισμενο, αλλα γενικα καθαρο και άνετο. με 12 lei βγάλαμε ημερήσιο εισιτήριο από το γκισέ. εντυπωσιαστήκαμε απο τη καθαριοτητα του Βουκουρεστίου, τα μεγάλα πεζοδρόμια, τους ποδηλατοδρομους, τα κτίρια ήταν αναμεικτα, απο τη μία αναγενησσιακα κτίρια του 18 αιωνα απο την άλλη σοσιαλιστικά απροσωπα τετραγωνα βαριά κτίρια, οπως και να έχει φροντισμένο κεντρο πλακοστρωτα ,παρκα . Περπατήσαμε μέχρι το πάλάτι του λαού όπου εντυπωσιαζει το μέγεθος. περπατήσαμε όλο το μήκος της οδού bulevard μεχρι τα συντριβάνια , γνωστά και ώς μάτι του Βουκουρεστίου , έπειτα πήγαμε στο γνωστό Εxculibur για φαγητό , Ιπποτική ατμόσφαιρα, στολές και σπαθιά παντού , το προσωπικό με στολές μεσαιωνικές , αλλα το φαγητό μετριοτάτο. οπως και να έχει απολαυσαμε της ατμόσφαιρα και επιστροφή στο ξενοδοχειο καθως η κούραση έδειξε τα δόντια της
Την επόμενη αφού φαγαμε το πρωινο πήγαμε στο πάρκο herastrau, αψίδα θριάμβου παρκο τινερετουλουι ρουμανικο αθηναιο ακόμα μια φορά στο σπίτι του λαού κτλ , γενικα περπατιεται ευκολα το Βουκουρέστι και με λίγο μετρό τα βλέπεις όλα. η περιήγηση έληξε με καταπληκτικο φαγητό στο le bab , δίπλα στο τουριστικο caru cu bere και την εκκλησία της σταυροπροσκηνίσεως. επειτα μας πήρε μια καλή φίλη οδικώς μέχρι το Πιτέστι όπου θα μέναμε 4 μέρες.
ΠΙΤΕΣΤΙ
Το Πιτέστι είναι μια επαρχιακή πόλη 300 Κ κατοίκων με βιομηχανικη παραγωγή εκεί κοντα είναι και το mioveni όπου έχει έδρα η γνωστή Dacia .
διαθετει ένα κεντρικο πεζόδρομο όπου έχει τα παντα, 2 ωραίες εκκλησίες,ενα συντριβάνι που παίζει μουσική, δημόσια κτίρια κτλ , πιο έξω έχει και ένα μεγάλο mall που εγκαινιάστηκε 1 βδομάδα πριν φτάσουμε. επισης έχει ένα τεράστιο φροντισμένο πάρκο που στα χρώματα της άνοιξης ήταν τέλειο.
Στο πιτέστι γνωρίσαμε και τα κτίρια τύπου μπλόκ που φτιάχτηκαν επι σοσιαλισμου, ενώ φαίνονται ασχημα και τετράγωνα απο μακρυά , έχουν όλα πάρκινγμ και χώρο πρασίνου , ενώ απουσιάζουν τα μπαλκόνια . με το τέλος του σοσιαλισμου αγοράστηκαν πολή φτηνα από τους κατοίκους καθώς ανήκαν στο κράτος, έτσι βρέθηκαν πολλοι με σπίτια δικά τους
Καστρα Πέλες και Μπραν
Η θεία της κοπέλας μου μας ξενάγησε στην τρανσυλβανία, απο το πιτέστι πήγαμε Σινάια όπου είδαμε το κάστρο peles , φαντάστικό και πολυτελεστατο με μαρμαρινα τζάκια , μουράνο καθρέπτες μασιξ έπιπλα κτλ και πανεμορφη αρχιτεκτόνική , όπως και η γύρω περιοχή καταπράσινη
Μετά στο κάστρο φάγαμε στο sarbului , ένα σερβικο εστιατοριο στη Sinaia περάσαμε απο Μπρασοβ και ειδάμε το κάστρο Μπραν εξωτερικά, έπειττα καφέ και γλυκό papanasi στο challet fundata , όπου βρισκεται σε ένα αθλητικό κεντρο οπού έχει alpin coaster , χιονοδρομικο αθλητικες εγκαταστάσεις και αλλα διάφορα, απο εκει έχει καταπληκτική θέα τις ΄γυρω κορυφές των καρπαθίων. Με μία γεμάτη μέρα γυρίσαμε στο Πιτέστι
TRANSFAGARASAN
Η επόμενη μέρα με βρήκε στο τιμόνι ενός peugeot φίλου ρουμάνου κάτοικου αυστρίας να οδηγω προς το διάσημο tranfagarasan , ένα όρεινό δρόμο που περνάει απο τα καρπάθια σε υ΄ψόμετρο 2200 και καταλήγει στη πόλη Σιμπίου. Λόγω εποχής ήταν κλειστός οπότε κάναμε ένα μέρος του,περάσαμε το curtea de arges , το οποίο είναι ένα μοναστήρι και έχει τάφους βασιλιάδων της Ρουμανίας, μετά μπήκαμε σε ενα φανταστικο τοπίο μέχρι το φράγμα vidraru, μέσα σε οφυές καταπράσινες, μετά το φράγμα είδαμε πολλές αρκούδες να περιμένουν στην άκρη του δρόμου να τους δώσουν τρόφή οι τουρίστες, φανταστικά ζώα αλλα από μακρυα καθώς μερικές είχαν και τα μωρά τους μαζί, Πηγαμε ακόμα λίγα χιλιομετρα και επιστρέψαμε καθώς ήταν κλειστός ο δρόμος.
Τελευταία μέρα κανάμε βόλτες στο πιτεστι ,στο πανέμορφο πάρκο, την πόλη , είδαμε και το mall ,
και την επομενη οδικώς φτάσαμε αεροδρόμιο όπου πετάξαμε για αθήνα.
Γενικα αξίζει πολύ το ταξίδι στη ρουμανία, δυστυχώς έπρεπε να μείνουμε άλλο ενα βράδυ στη πολη να δουμε και το βουκουρέστι τη νύχτα αλλα και οι επαρχία έχει τρομερό ενδιαφέρον.
