Είμαι αρχηγός - συνοδός γκρουπ...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

melinina

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
Καλησπέρα σας,

άργησα να σας βρω, αλλά σας βρήκα και χαίρομαι πολύ γι αυτό.
Έχετε καταφέρει να φτιάξετε μια πολύ ωραία ταξιδιωτική κοινότητα.

Κλείνω φέτος 10 χρόνια ως αρχηγός-συνοδός εκδρομών και ως εκ τούτου ταξιδεύω πολύ συχνά.
Έχω φτιάξει ένα blog (είμαι ακόμα αρχάρια...;)) με οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να οργανώσει το ταξίδι του μόνος του μέσω ίντερνετ.

http://taxidiakaialla.blogspot.com/

Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και θα χαρώ πολύ ν' ακούσω τα σχόλιά σας.
 
Last edited by a moderator:

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Μπράβο melinina να τα εκατοστήσεις... κατανοώ την χαρά σου για το blog σου αλλά έχω την εντύπωση ότι μας το ξανάγραψες... να χαρείς μην ξαναστείλεις το ίδιο μήνυμα και τρίτη φορά...

υ.γ. Καλό το blog σου αλλά θέλεις ακόμη δουλίτσα...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Καλησπέρα σας,

άργησα να σας βρω, αλλά σας βρήκα και χαίρομαι πολύ γι αυτό.
Έχετε καταφέρει να φτιάξετε μια πολύ ωραία ταξιδιωτική κοινότητα.

Κλείνω φέτος 10 χρόνια ως αρχηγός-συνοδός εκδρομών και ως εκ τούτου ταξιδεύω πολύ συχνά.
Έχω φτιάξει ένα blog (είμαι ακόμα αρχάρια...;)) με οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να οργανώσει το ταξίδι του μόνος του μέσω ίντερνετ.

http://taxidiakaialla.blogspot.com/

Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και θα χαρώ πολύ ν' ακούσω τα σχόλιά σας.
Μια και θα χαρείς να ακούσεις σχόλια, άκου:
Το γραφείο που σε απασχολεί σαν αρχηγό, γνωρίζει την παράλληλη δραστηριότητα σου, που στην κυριολεξία σαμποτάρει τη δουλειά του?
Γιατί αν το μάθει, μάλλον θα είσαι σύντομα banned από όλα τα τουριστικά γραφεία και δεν θα αυτοαποκαλείσαι πλέον συνοδός/αρχηγός.
Τα γραφεία αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα λόγω ίντερνετ και δεν χρειάζονται και έναν "συνεργάτη" τους να επιδεινώνει το πρόβλημα.