- Μηνύματα
- 3.115
- Likes
- 15.612
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ανταρκτική
Είχα πάει μέσα-τέλη Νοεμβρίου θυμάμαι και είχα θεωρήσει την εποχή ιδανική. Τα πρωινά είχε χαλαρή ζέστη και το βράδυ ελαφριά δροσούλα. Ειλικρινά δε νομίζω να την πάλευα στην Πέτρα μες στο κατακαλόκαιρο. Να μη μιλήσω για τη Νεκρά Θάλασσα που είχε κοντά 30αρι την εποχή που σου λέω.
Κάποια μέρη δεν είναι για όλες τις εποχές θεωρώ.
Κάποια μέρη δεν είναι για όλες τις εποχές θεωρώ.
