Η νέα τάση: γρήγορα τρένα στην Ευρώπη

paefstra

Member
Μηνύματα
9.642
Likes
29.227
Ερχονται: Παρισι-Βερολινο σε 7 ωρες και Λονδίνο-Στοκχόλμη και Στοκχόλμη-Αμβούργο.

Μεγάλη επιτυχια ηδη τα δρομολογια Μιλανο-Παρισι και Βαρκελωνη- Παρισι.
Φαινεται πως αρκετοι ανθρωποι επιθυμουν να αντικαταστησουν το αεροπλανο με γρηγορο τρενο.

New high-speed train will connect Paris and Berlin in 7 hours - Lonely Planet
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.497
Likes
6.114
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ονειρεμένο Ταξίδι
θα το αποφασίσω αύριο
Ερχονται: Παρισι-Βερολινο σε 7 ωρες και Λονδίνο-Στοκχόλμη και Στοκχόλμη-Αμβούργο.

Μεγάλη επιτυχια ηδη τα δρομολογια Μιλανο-Παρισι και Βαρκελωνη- Παρισι.
Φαινεται πως αρκετοι ανθρωποι επιθυμουν να αντικαταστησουν το αεροπλανο με γρηγορο τρενο.

New high-speed train will connect Paris and Berlin in 7 hours - Lonely Planet
Την προηγούμενη βδομάδα στη Βαρκελώνη μου έκανε εντύπωση πόσο κόσμο είχε το Βαρκελώνη-Παρίσι (δεν ήξερα καν ότι είχε ούτε πόσο κάνει). Αν το κόστος είναι συγκρίσιμο με του αεροπορικού, μακράν καλύτερη επιλογή το τρένο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
9.642
Likes
29.227
Την προηγούμενη βδομάδα στη Βαρκελώνη μου έκανε εντύπωση πόσο κόσμο είχε το Βαρκελώνη-Παρίσι (δεν ήξερα καν ότι είχε ούτε πόσο κάνει). Αν το κόστος είναι συγκρίσιμο με του αεροπορικού, μακράν καλύτερη επιλογή το τρένο.
Απο αποψη σκυρωσεων και ζυγισματος βαλιτσας, σιγουρα ναι. Αν η διαδρομη ειναι μαλιστα βραδινη, κερδιζεις μια ολοκληρη μερα, σε σχεση με κατι αθλιες ωρες πτησης που χανεται ωφελιμος χρονος για μεταβαση στο αεροδρομιο.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.020
Likes
8.575
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο

paefstra

Member
Μηνύματα
9.642
Likes
29.227
για τα δικα μας κ οσους λενε οτι 4ωρες ειναι πολλες: Παρις-Βερολινο 880km, 7hrs αναλογικα Αθηνα-Θεσσαλονικη 500km : 4hrs. δεν μας φτανει ομως, θελουμε shinkansen.
Εχω κανει Μαδριτη Βαρκελωνη σε 3 ωρες , μαξ 300 χμ την ωρα, before it was cool.
Στα δικα μας, φιλη το δοκιμασε προχθες, μαξ 160 χμ/την ωρα, λεει.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.117
Likes
6.653
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ονειρεμένο Ταξίδι
Sudamerica :)
Αποτελεί οδηγία και κατευθυντήρια γραμμή της Ευρωπαϊκής Ένωσης να δημιουργηθεί ταχύτερο δίκτυο σύνδεσης μεγάλων (και όχι μόνο) ευρωπαϊκών πόλεων, προκειμένου να μειωθούν οι ρύποι ως προς το περιβάλλον. Σε κάποιες χώρες όπως την Σουηδία, υπάρχει το λεγόμενο flight shaming, που παρακινεί τους ανθρώπους να μετακινούνται με πιο βιώσιμα μέσα μεταφοράς από το αεροπλάνο.

1653653057265.png


Θα δούμε πολλά τέτοια δρομολόγια στο μέλλον.

Όταν κάνεις το Παρίσι-Φρανκφούρτη σε 4 ώρες με TGV, ποιος ο λόγος να πάρεις αεροπλάνο;

Edit: πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Οι πτήσεις κάτω των 1500χλμ ευθύνονται για το 25% των ρύπων από το aviation στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

One third of EU’s busiest flights have train alternatives under six hours - Greenpeace European Unit
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.020
Likes
8.575
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Εχω κανει Μαδριτη Βαρκελωνη σε 3 ωρες , μαξ 300 χμ την ωρα, before it was cool.
Στα δικα μας, φιλη το δοκιμασε προχθες, μαξ 160 χμ/την ωρα, λεει.
καθε γραμμη εχει τα δικα της. το μονο που ηθελα να πω κ κλεινω οτι ο χρονος 4 ωρες αθηνα -θεσσ μου φαινεται αριστος κ ονειρικος για τα ελληνικα δεδομενα. περιττο να συζηταμε αυτο το νουμερο (αξιοπιστια, σταθμοι, σερβις κλπ βεβαιοτατα στο αλλο τοπικ, χρονο οχι).
Μιλανο-Ζυριχη 220km (αυτο εκαναν πριν τα δικα μας...) : 3 ωρες κ 20' με ETR610.
αναλογικα τα δικα μας κανουν οσο θα κανει το TGV τελη του 2023 που θα κανει τα 880km σε 7 ωρες..
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.456
Likes
12.286
Το TGV ειναι σαν μαγικό χαλί ... φυσικά και το αεροπλάνο θα πει κάποιος αλλά στο αεροπλάνο δεν αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα νομιζεις οτι εσαι ακίνητος ενω στο τρενο την καταλαβαινεις πολύ καλύτερα.. μεχρι 5 αντε 6 ωρες καλά ειναι αλλά παραπάνω αρχιζει και κουράζει..
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.042
Likes
12.272
Ναι γιατί το αεροπλανο πετάει στο 90% με σταθερή ταχύτητα και επομένως δεν ασκούνται δυνάμεις, είναι όπως όταν είσαι ακίνητος. Στο τρένο, αν υπάρχουν αλλαγές στο μετρο ή στη διεύθυνση της ταχύτητας νιώθεις τις δυνάμεις να ασκούνται κανονικά με αποτέλεσμα η εμπειρία να είναι λιγότερο άνετη. Προσωπικά αγαπάω τρένα αλλά αυτά που πάνε σταθερά, να ακούς νωχελικά το χτύπο στις ράγες…
 

taver

Member
Μηνύματα
11.493
Likes
22.041
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
το πρόβλημα με το Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν είναι τόσο η ταχύτητα κίνησης, αλλά το οτι η απόσταση 300 Km σε ευθεία γραμμή είναι 500km με την υφιστάμενη χάραξη...
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.783
Likes
7.471
το πρόβλημα με το Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν είναι τόσο η ταχύτητα κίνησης, αλλά το οτι η απόσταση 300 Km σε ευθεία γραμμή είναι 500km με την υφιστάμενη χάραξη...
Σωστά, ένα τούνελ χρειάζονταν μόνο που θα διέσχιζε τον Θερμαϊκό τις Σποράδες και την Εύβοια αλλά για τίποτα δεν είμαστε ικανοί
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.456
Likes
12.286
Ναι γιατί το αεροπλανο πετάει στο 90% με σταθερή ταχύτητα και επομένως δεν ασκούνται δυνάμεις, είναι όπως όταν είσαι ακίνητος. Στο τρένο, αν υπάρχουν αλλαγές στο μετρο ή στη διεύθυνση της ταχύτητας νιώθεις τις δυνάμεις να ασκούνται κανονικά με αποτέλεσμα η εμπειρία να είναι λιγότερο άνετη. Προσωπικά αγαπάω τρένα αλλά αυτά που πάνε σταθερά, να ακούς νωχελικά το χτύπο στις ράγες…
Εννοω οτι αντιλαμβανεσαι την ταχύτητα οχι στο σωμα αλλά κοιτωντας το παραθυρο και ειδικά στο TGV που πιανει τα 300+..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.398
Μηνύματα
816.007
Μέλη
37.151
Νεότερο μέλος
[email protected]

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom