Βέλγιο Ελβετία Ιταλία Λουξεμβούργο Ολλανδία Ιταλία-Ελβετία-Λουξεμβούργο-Βέλγιο-Ολλανδία!

kostisss!

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο-Βέλγιο-Ολλαν
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καναδάς
Καλησπέρα παιδιά είμαι ο Κώστας και είμαι φοιτητής!Σχεδιάζουμε με κάτι φίλους να κάνουμε με το τρένο και συγκεκριμένα με την κάρτα InterRail το παρακάτω ταξιδάκι Ιταλία-Ελβετία-Λουξεμβούργο-Βέλγιο-Ολλανδία!Το δίλλημα μας είναι το εξής:Να κλείσουμε απο πριν δωμάτια σε hostel ή να ξεκινήσουμε το ταξίδι και όπου βρούμε...Τι νομίζετε ότι είναι ποιο οικονομικό και βολικό???Ευχαριστώ πολύ...
Y.γ. το ταξίδι θα γίνει τον Αύγουστο!
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ονειρεμένο Ταξίδι
κούβα και ινδία
καλησπερα και welcome στο φορουμ!!
ωραιο ταξιδακι ετοιμαζετε!εχετε ομως σκεφτει καθολου την διαδρομη??τι θα δειτε απο καθε χωρα??
εγω λεω να οργανωθειτε λιγακι!βρειτε απο ποιες πολεις θα περασετε, ποσες μερες θα μεινετε στην καθεμια κτλ.!γενικα, θα βρειτε πιστευω για διαμονη , αλλα αν δεν θελετε να αγχωθειτε και να ψαχνετε εκεινη την ωρα, φορτωμενοι με μπαγκαζια, καντε κρατηση απο τωρα!
 

wotan1975

Member
Μηνύματα
879
Likes
129
Επόμενο Ταξίδι
Πότε θα κάνει ξαστεριά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Καλυτερα απο πριν,οι κρατησεις.Ο Αυγουστος ειναι Αυγουστος.Χρειαζεται και ο προγραμματισμος για επισκεψεις.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.468
Likes
28.827
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Καλησπέρα παιδιά είμαι ο Κώστας και είμαι φοιτητής!Σχεδιάζουμε με κάτι φίλους να κάνουμε με το τρένο και συγκεκριμένα με την κάρτα InterRail το παρακάτω ταξιδάκι Ιταλία-Ελβετία-Λουξεμβούργο-Βέλγιο-Ολλανδία!Το δίλλημα μας είναι το εξής:Να κλείσουμε απο πριν δωμάτια σε hostel ή να ξεκινήσουμε το ταξίδι και όπου βρούμε...Τι νομίζετε ότι είναι ποιο οικονομικό και βολικό???Ευχαριστώ πολύ...
Y.γ. το ταξίδι θα γίνει τον Αύγουστο!