- Μηνύματα
- 611
- Likes
- 2.627
- Ταξίδι-Όνειρο
- Road trip B. Αμερική
Τον Αύγουστο θα είμαστε Τορόντο και σκεφτόμαστε να επισκεφτούμε τους καταρράκτες. Βρήκα την εταιρεία Megabus που έχει συχνά δρομολόγια και λέμε να πάμε από το πρωί. Η ερώτησή μου είναι πόση ώρα αξίζει να μείνει κάποιος εκεί, καθώς θέλουμε να βγάλουμε από τώρα τα εισιτήρια του λεωφορείου και για την αναχώρηση και για την επιστροφή και χρειάζεται να επιλέξουμε δρομολόγια. Φανταζόμουν οτι ένα δίωρο θα αρκούσε, ωστόσο με μια ερευνα που έκανα προτείνεται γύρω στις 5-7 ώρες καθώς απ'ότι φαίνεται έχει πολλά ( ; ) πράγματα να κάνεις στην περιοχή, διάφορα boat cruises, skywheel κ.α. Έχει κάποιος εμπειρία;
