Βιετνάμ Καφές από το Βιετνάμ

Nat ni

Member
Μηνύματα
101
Likes
140
Το καλοκαίρι πήγαμε στο Βιετνάμ και απολαύσαμε τον καταπληκτικό καφέ του.Γυρίσαμε με αρκετές προμήθειες καφέ ,αλλά εδώ και λίγες μέρες μας τελείωσαν.Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να βρω κάπου να αγοράσω ή κάποια διεύθυνση στο internet που πουλούν βιετναμέζικο καφέ ;
 

fenia42

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
4.199
Likes
18.964
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Στο Βιετναμ θα επιστρέψω μονο και μόνο για τον καφε του,το εχω ξαναπεί
Δε ξέρω αν πουλάνε καπου τέτοιο καφε ,και αν εχεις αγοράσει το ειδικό μπρίκι του ,όμως πιστεύω οτι δε θα καταφερεις να πετύχεις την ιδια γεύση αν το θες με το ίδιο συμπυκνωμένο γάλα που έβαζαν εκει
 

Pel

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
934
Likes
5.123
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Μου έχει μείνει καφές και συμπυκνωμένο γάλα από Βιετνάμ! Μήπως να τα βγάλω στη μαύρη αγορά; :clap::clap:
 

buffon85

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
595
Likes
1.575
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
ωχ καταλαβα. να παω με αδεια βαλιτσα ε;:haha:
 

KIKI

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
3.012
Likes
9.947
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Και εμένα μου τελειωσε και ψαχνω .
Ξεχασα να αγορασω το ειδικο τσιγκινο φιλτρο απο εκει και εβαζα χαρτινο φιλτρο πανω απο την κουπα και εβγαινε αρκετα καλός .
 

KIKI

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
3.012
Likes
9.947
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Μου έχει μείνει καφές και συμπυκνωμένο γάλα από Βιετνάμ! Μήπως να τα βγάλω στη μαύρη αγορά; :clap::clap:
Λεγε πόσο για τον καφε !!
Το γαλα ειναι ευκολο και το δικο μας κάνει .
 

Nat ni

Member
Μηνύματα
101
Likes
140
Και εμένα μου τελειωσε και ψαχνω .
Ξεχασα να αγορασω το ειδικο τσιγκινο φιλτρο απο εκει και εβαζα χαρτινο φιλτρο πανω απο την κουπα και εβγαινε αρκετα καλός .
Ούτε εγώ χρησιμοποιούσα τσίγκινο φίλτρο .Στην καφετιέρα με χάρτινο φίλτρο τον έφτιαχνα και χωρίς γάλα.Παντως και έτσι δεν είχε καμία σχέση με αυτούς που κυκλοφορούν εδώ .
Όταν διάβαζα ,πριν πάω Βιετνάμ ,τις ιστορίες και τα διαφορά μηνύματα στο travelstories για το Βιετνάμ κάποιος ανέφερε κάπου ,που μπορούμε να βρούμε καφέ .Δεν θυμάμαι όμως που και πρέπει να τα πάρω όλα απο την αρχή ....
 

babaduma

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
5.094
Likes
8.097
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Μπορείτε να παραγγείλετε online από το Λονδίνο.
 

buffon85

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
595
Likes
1.575
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Χιλή, Ιαπωνία, Αμερική
Είναι σωστός ο σύνδεσμος;Κάτι ξενοδοχεία στο booking βγαίνουν.
δεν νομιζω οτι εβαλε λινκ ο ιδιος. ο συνδεσμος βγαινει αυτοματα απο το σαιτ για καποιες πολεις.

πχ βαρκελωνη πιστευω θα βγει με συνδεσμο
 

fotast

Member
Μηνύματα
10.120
Likes
16.317
δεν νομιζω οτι εβαλε λινκ ο ιδιος. ο συνδεσμος βγαινει αυτοματα απο το σαιτ για καποιες πολεις.

πχ βαρκελωνη πιστευω θα βγει με συνδεσμο
Επομένως ανέφερε γενικά το Λονδίνο και πρέπει να βρούμε το κατάστημα.Νόμιζα ότι γινόταν κατευθείαν αναφορά στο κατάστημα.
 

BASILISPAP

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
666
Likes
3.924
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Καλησπέρα σας, με μια πρόχειρη αναζήτηση παίρνουμε αρκετές επιλογές καταστημάτων όπως πχ http://vietcoffee4u.com/ ... ή το αγγλικό Amazon... Ωραίος καφές ο βιετναμέζικος!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.168
Μηνύματα
959.664
Μέλη
40.152
Νεότερο μέλος
reisyldala1975

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom